-
Μία σύγκριση έτσι για την κουβέντα 0-140 (0-100 δεν βάζω γιατί το cc έχει 7.5 οπότε είναι εκτός συναγωνισμού)
To cc 0-140 σε **14,7 s (**από 32.000) δίλιτρο full hybrid
το 3008 1.2, 130 ps, σε 22,2 s, (από 33.300)
3008 1.5 διζελ 0-150 σε 25,3 s! δηλαδή 0-140 σε 23 λογικά.. (από 37.000)
3008 225 hybrid plug in το 0-130 σε 12,3 οπότε το 0-140 λογικά 13-14 s (από 47.000 ευρώ)
kia sportage 1.6 διζελ mild hybrid 136 ps είχε στοιχεία μόνο για 0-100 σε 11,4 s, οπότε 0-140.. (από 33.400)
kia sportage 1.6 180ps, 0-140 σε 17.8 s (από 34.000)
kia sportage hybrid 1.6 225ps σε 14,4 s (από 42.000 ευρώ) έχουν άπειρες εκδόσεις τα κια οπότε ενδεικτικά αυτές
hyundai tucson 1.6 180ps mild hybrid, 0-140 σε 17s (από 31.500)
tucson full hybrid 230ps, 0-140 σε 12,8 (από 40.000 και άνω)
nissan qq mild hybrid 158ps, 0-140 σε 18,5s και τα 140 άλογα σε 20,8s
nissan qq epower, 0-140 σε 15,2 s. -
Ετσι για το reference εχω φωτο απο 2008 (2016) 5αρι , με τα 100 καυτα αλογα...
Ειχε λιγο κατηφορα αλλα τα 197 τα ειχε κ σε απολυτη ευθεια.
Το αντιστοιχο πετρελαιο 120/6αρι τα εχει ακομα ευκολοτερα.@nmsm2 Απο που αντλησες τα νουμερα?
Ξεχασες το CX-30 το μπροστοκινητο. -
στο zperfs παντως εχει 16 δευτερα 0-140
και τραγικο χιλιομετρο στα 29.2
οχι? -
175 με το 1/3 του γκαζιού, με 200 στην στροφή και με ρωτάνε μαμά κ.τ.λ..
-
Το ΚΚ με τα 200 άλογα είναι γρήγορο. Λογικό.
Επίσης είναι 4000 πιο ακριβό από την μούφα τιμή που βάζετε λόγω φόρου πολυτελείας. Εχει και τεκμήριο βίλας 150 τμ. ενώ το 1,2 δυαριού 65 τμ.
Και όσο και αν κάποιοι τα ξεπερνούν, γιατί ΤΩΡΑ βγάζουν λεφτά ως μισθωτοί σε καλές θέσεις, επειδή με την κρίση, είδαμε πόσο εύκολα χάνεις την δουλειά σου και πόσο πονάει τότε το τεκμήριο, αλλά και πολλοί έτυχε να έχουν κάποια λεφτά από μία δουλειά ή από κληρονομιά, καλό είναι να το σκεφτόμαστε το τεκμήριο.
Τέλος το ντίζελ δεν είχε ποτέ ισχυρό του το 0-100, αλλά τις ρεπρίζ και την κατανάλωση.
-
Κούραση...
-
Είναι ώρα για σιέστα...
-
mazda cx 30 mild hybrid 2.0, 150 ps, 0-140 σε 18,6 s.
Oι πληροφορίες είναι από fastestlaps και κάποια άλλα, πάντα με την επιφύλαξη της αξιοπιστίας του διαδικτύου.
Και μην ξεχνάμε ότι σε κατανάλωση το cc παρά το ότι είναι ταχύτερο από την πλειονότητα έχει την μικρότερη κατανάλωση μακράν, τα υπόλοιπα κυμαίνονται στην πόλη κοντά στο 8, ενώ το cc 4,5-5 -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
mazda cx 30 mild hybrid 2.0, 150 ps, 0-140 σε 18,6 s.
Oι πληροφορίες είναι από fastestlaps και κάποια άλλα, πάντα με την επιφύλαξη της αξιοπιστίας του διαδικτύου.
Και μην ξεχνάμε ότι σε κατανάλωση το cc παρά το ότι είναι ταχύτερο από την πλειονότητα έχει την μικρότερη κατανάλωση μακράν, τα υπόλοιπα κυμαίνονται στην πόλη κοντά στο 8, ενώ το cc 4,5-5Ειναι μετρημενα με μηχανημα απο αυτο το site η θεωρητικα?
Δεν ειμαι τοσο ψαγμενος στα 4 τροχα.
Εγω ειδα σε αλλο site το FWD/186hp αυτο.
Μπορει να ειναι κ μουφες δεν λεω...(Αλλα κ παλι να θελουνε ολα αυτα 15δευτερα για τα 140...?Πολυ βαρεμαρα ρε παιδι μου )
Για καποιο λογο πεταει αλλο αυτοκινητο. Αλλα αν βαλεις το mazda θα καταλαβεις τι εννοω.
-
παντως μικρη σημασια οι σποτ επιδοσεις της φακλανας
ειναι αμαξι δεξιας λωριδας απο κατασκευη και φιλοσοφια
βεβαια ακομη δεξιοτερα στη λεα τα γαλλικα να περιμενουν το 1150
-
Κι όμως είναι πολύ συμπαθητικό στο δρόμο. Δε με κρέμασε πουθενά στις στροφές της Επιδαύρου και σε 1-2 κλειστές που πάντα ξεχνιέμαι, μπήκε με όσα χωρίς δράματα. Έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι αλλά δίνει πληροφορία και όπως έχω ξαναγράψει η ανάρτηση είναι εξαιρετική. Ούτε πλέει, ούτε γερνει και περνάει κι από εγκάρσιες χωρις να χάσει ισορροπία όπως τα αντίστοιχα με ημιάκαμπτο πίσω.
Κουσούρια έχει πολλά αλλά το οδηγικό δεν είναι ένα απο αυτα.
-
Για αμάξι δεξιάς λωρίδας, όπως είναι όλα τα υβριδικά, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά οι ιάπωνες, τόσο σε κινητήρα, όσο και σε ανάρτηση, άνεση, ασφάλεια, πάντα σε σύγκριση με suv και όχι με άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων. Από όσα έχω οδηγήσει σε test drive (πάντα της κατηγορίας αυτής), είναι μακράν το καλύτερο σε οδηγικό επίπεδο. Όσο για design, σαλόνια κλπ, μπαίνει πλέον το υποκειμενικό κριτήριο του καθενός..
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Κι όμως είναι πολύ συμπαθητικό στο δρόμο. Δε με κρέμασε πουθενά στις στροφές της Επιδαύρου και σε 1-2 κλειστές που πάντα ξεχνιέμαι, μπήκε με όσα χωρίς δράματα. Έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι αλλά δίνει πληροφορία και όπως έχω ξαναγράψει η ανάρτηση είναι εξαιρετική. Ούτε πλέει, ούτε γερνει και περνάει κι από εγκάρσιες χωρις να χάσει ισορροπία όπως τα αντίστοιχα με ημιάκαμπτο πίσω.
Κουσούρια έχει πολλά αλλά το οδηγικό δεν είναι ένα απο αυτα.
και για αυτο χαλας ενα σκασμο λεφτα και ωρες μηπως σε κανει να βγαλεις αριστερο φλας οπως με το αλλο. δεν.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Κι όμως είναι πολύ συμπαθητικό στο δρόμο. Δε με κρέμασε πουθενά στις στροφές της Επιδαύρου και σε 1-2 κλειστές που πάντα ξεχνιέμαι, μπήκε με όσα χωρίς δράματα. Έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι αλλά δίνει πληροφορία και όπως έχω ξαναγράψει η ανάρτηση είναι εξαιρετική. Ούτε πλέει, ούτε γερνει και περνάει κι από εγκάρσιες χωρις να χάσει ισορροπία όπως τα αντίστοιχα με ημιάκαμπτο πίσω.
Κουσούρια έχει πολλά αλλά το οδηγικό δεν είναι ένα απο αυτα.
Έτσι είναι αλλά ο γάτος είναι προκατειλημένος με την μάρκα και ότι και να βγάλουν θα τα κράζει, χωρίς καν να τα έχει οδηγήσει. Γνωστό αυτό, #vitara_mono κλπ. Δεν πρόκεται να παραδεχτεί ποτέ ότι είναι κορυφή στην κατηγορία του, ειδικά αναφορικά με ανάρτηση, οδική συμπεριφορά κλπ. Τα έχει κατατάξει ώς "συνταξιούχου" στο μυαλό του και δεν το αλλάζει ό,τι και να γίνει. Οπότε μην προσπαθείς να τον πείσεις...δεν θέλει να πεισθεί!!
-
@pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
παντως μικρη σημασια οι σποτ επιδοσεις της φακλανας
ειναι αμαξι δεξιας λωριδας απο κατασκευη και φιλοσοφια
βεβαια ακομη δεξιοτερα στη λεα τα γαλλικα να περιμενουν το 1150
Τεο!!!
Έρχεται τον άλλο μήνα λογικά Ελλάδα, βάλε ακόμα ένα με ενάμιση μήνα να το ψιλόστρώσω, και μετά έρχομαι από εκεί!
Βγάζεις την ταυτότητα σου, την δαγκώνεις καλά! και πάμε μια χαμηλή πτήση!!! με συνοδηγό τον Άγιο Πέτρο!
Σταματάμε σε κάποια αντιπροσωπεία τουοτα και πας να τραμπάρεις το γαλοχρεπο μετά!#se_agapao
αλλα
#gia_petama -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Με τον τυπάκο συναντηθήκαμε στα διόδια πριν την ευθεία προς Τρίπολη. Εγώ πέρασα με pass από την αριστερή και αυτός πλήρωσε στην δεξιά και την ώρα που περνάω, πάει να με κόψει να μπει αριστερή. Μόλις πέρασα πάτησα λίγο και δεν πρόλαβε και μου ήρθε πίσω προφυλακτήρα.
Εκανα δεξιά, πέρασε και τον πήγα προφυλακτήρα με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 175 που δεν άντεξε και πήγε δεξιά.Τον πέρασα χαλαρά, πήγα δεξιά και έβαλα το κρουζ στα 140, να είμαστε και σχετικά νόμιμοι...
Αφού δεν μπορούν, γιατί προκαλούν ?
μπορούσε να πατήσει κι άλλο αλλά έπεσε το μάτι του πάνω στην καταναλωση. Η μάλλον έπεσε παντόφλα από την γυναίκα του.
-
Βρε καλά κάνει! Αλλά πέρα από την πλάκα...εγώ δε θέλω να πείσω κανέναν...καποιες προσωπικές εμπειρίες μεταφέρω. Όποιος θέλει τις κρατάει όποιος θέλει τις πετάει.
-
Σιγουρα ηθελες να κοουταρεις εμενα?
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Σιγουρα ηθελες να κοουταρεις εμενα?
Δεν θυμάμαι καν..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331419150-peugeot-3008
27.900 ξεκινάει το 3008 γιατί εδώ και εβδομάδες έχουν γραφτεί άρθρα, αγγελίες, επίσημες ανακοινώσεις, ερωτήσεις σε αντιπροσωπείες και αγορές, αλλά κάποιοι προκλητικά επιλέγουν, να παραβλέπουν την αλήθεια, να το πω κομψά..
Σορυ αν έκανα λάθος, έχω καεί με Euroleague τελευταία, γίνονται ματσαρες σε όλα τα επίπεδα. Βλέπω 2-3 παιχνίδια ταυτόχρονα όταν δεν παίζει Ο Πρώτος!
Υ.Γ το έψαξα, ο @nmsm2 είχε γράψει 33.000, δηλαδή 5.100 διαφορά που είναι τεράστιο νούμερο.
-
Πάντως μην ξεχνάμε ότι πάντα υπάρχει το ντίζελ στους Γάλλους που είναι φτηνό...
Toyota Corolla Cross