-
Η toyota θέλει το Yaris cross να χώνεται στις στροφές καλύτερα εξ ού και ο αεροδυναμικός συντελεστής του..
-
Για το 0,35 του Cd του Cross υπάρχει κάπου επίσημα; Δεν βλέπω κάτι στα press release.
-
Είναι στο Toyota.gr
στα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος
εγω πχ το βλέπω στο τέλος μιας διαμόρφωσης οχήματος
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-to-toyota-yaris-cross/
Πρώτες εντυπώσεις αλα Ελληνικά
-
Για κάποιον που θέλει:
-
ασύρματη φόρτιση και Apple car
-
αισθητήρες παρκαρίσματος
Ποια έκδοση πρέπει να επιλέξω ;
Υπαρχει έκδοση που να περιέχει ηλεκτρικούς καθρέπτες καθώς και ένδειξη αυτοκινήτου που πλησιάζει παράπλευρα ;
Η κάμερα παρκαρίσματος που είδα στο Yaris έχει χάλια ανάλυση. Φαντάζομαι είναι ίδια και στο cross. Το Corolla φοράει και αυτό την ίδια κάμερα ;
-
-
Η τιμή του ειναι όσο γράφει το σάιτ συν 120ευρω. Δεν έχει κάποια έκπτωση μου ειπαν..
Πιστεύετε ότι θα αξίζει με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125hp ; Γράφουν για μικρές καταναλώσεις αλλά θα τραβάει;
-
Δοκιμή-Ποιοτικός έλεγχος και συναρμογής-Τεστ δυναμικής συμπεριφοράς-ADAS
Έχει κι αγγλική,αρκετά καλή μετάφραση με υπότιτλους youtube.
-
Στο τελευταίο που ξεκινά και φρενάρει αυτόματα, αυτή η διαδικασία γίνεται με το acc;;;;
Γιατρέ;;;
-
Δοκιμή-Ποιοτικός έλεγχος και συναρμογής-Τεστ δυναμικής συμπεριφοράς-ADAS
Έχει κι αγγλική,αρκετά καλή μετάφραση με υπότιτλους youtube.
Μετά το 06:00 δείτε τις προεκτάσεις στο καπό για να πιάνει η κλειδαριά και τις αντίστοιχες στους θόλους για να πιάνουν τα πιο ψηλά φτερά και φυσικά πόσο χαμηλά είναι ο κινητήρας αφού το σασί /πάτωμα είναι yaris .
Πρέπει να είναι τα πιο εύκολα €€/$$ στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας , πετάς τις προεκτάσεις άλλη φανοποιεία γύρω γύρω (λαμαρίνες δηλ) και έτοιμο το νέο μοντέλο , το χρεώνεις 3 /4/5 χιλιάρικα παραπάνω και οι πωλήσεις εκτοξεύονται για ένα αυτοκίνητο με χειρότερες επιδόσεις (σχεδόν 2 δευτερόλεπτα στο 0-100 απο το απλό yaris) και με χειρότερη κατανάλωση και να θέλεις 700-800€ για λάστιχα όταν θα έρθει η ώρα γιατί χωρίς 17άρια /18άρια δεν δείχνει ...
σε αυτό το μοντέλο η μόνη έκδοση που θα με ενδιέφερε θα ήταν το τετρακίνητο ατμοσφαιρικό 1500 με τα 125 άλογα .
-
Μετά το 06:00 δείτε τις προεκτάσεις στο καπό για να πιάνει η κλειδαριά και τις αντίστοιχες στους θόλους για να πιάνουν τα πιο ψηλά φτερά και φυσικά πόσο χαμηλά είναι ο κινητήρας αφού το σασί /πάτωμα είναι yaris .
Πρέπει να είναι τα πιο εύκολα €€/$$ στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας , πετάς τις προεκτάσεις άλλη φανοποιεία γύρω γύρω (λαμαρίνες δηλ) και έτοιμο το νέο μοντέλο , το χρεώνεις 3 /4/5 χιλιάρικα παραπάνω και οι πωλήσεις εκτοξεύονται
Ακριβώς το ίδιο είναι και το Puma!! Το έδειχνε ο Ματ στην δοκιμή του, προεκτάσεις για να κουμπώνουν στα σημεία του Φιέστα...αχαχα!
-
Τα SUV είναι η χρυσή χήνα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πουλάνε hatchback με μετατροπές και χειρότερη οδική συμπεριφορά για 3-4 χιλιάρικα πάνω.
-
Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio; Τώρα παίρνουμε, και ειδικά 2008/Captur είναι μία χαρά οικογενειακά, και γλυτώνεις να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία που έχεις ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, έξοδα συντήρησης/κτήσης, δυσκολότερο παρκάρισμα κ.λ.π.κ.λ.π
Τίποτα στη ζωή δεν είναι μονοδιάστατο. Η VW έχει 3(τρία) B suv αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει άλλη κατηγορία με τόσα μοντέλα πλέον στην αγορά, και θα έρθουν και άλλα..η Ford ας πούμε κάποια στιγμή είχε Fiesta Active/Ecosport/Puma = 3 B suv..
-
Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio;
Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?
-
Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio; Τώρα παίρνουμε, και ειδικά 2008/Captur είναι μία χαρά οικογενειακά, και γλυτώνεις να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία που έχεις ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, έξοδα συντήρησης/κτήσης, δυσκολότερο παρκάρισμα κ.λ.π.κ.λ.π
Τίποτα στη ζωή δεν είναι μονοδιάστατο. Η VW έχει 3(τρία) B suv αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει άλλη κατηγορία με τόσα μοντέλα πλέον στην αγορά, και θα έρθουν και άλλα..η Ford ας πούμε κάποια στιγμή είχε Fiesta Active/Ecosport/Puma = 3 B suv..
Γιατί ρωτάς αν θα έπαιρνε κανεις Fiesta, Yaris κλπ για Οικογένεια, αφού θα μπορούσε να πάρει Focus, Corolla κλπ;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρήκαν τρόπο να πουλάνε πλατφόρμες B (οκ με μετατροπές και καλύτερους χώρους) στην τιμή των C.
τα Β SUV είναι στις τιμές των C hatchback και τα C SUV ξέφυγαν.Δεν κατακρίνω κανέναν που θα ακουμπήσει τα λεφτά του, απλώς παρατήρηση κάνω
-
Γιατί παίρνει μικρότερο αυτοκίνητο με περίπου ίδιους χώρους με το hatch σίγουρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, και πρακτικότερο σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν σε πρόσβαση τέκνων, φορτωματα/ξεφορτώματα, συν τη πολύτιμη βοήθεια της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος που ταιριάζει γάντι στην Ελληνική, και απ' ότι φαίνεται, στην παγκόσμια πραγματικότητα.
To ερώτημα στα suv είναι γιατί καθυστέρησαν, όχι γιατί επικράτησαν. Δεν υπάρχουν τελειότερα οχήματα για την Ελληνική αγορά.
#Vitara_mono, όχι;
-
Στο τελευταίο που ξεκινά και φρενάρει αυτόματα, αυτή η διαδικασία γίνεται με το acc;;;;
Γιατρέ;;;
Δεν το διευκρινίζει, lap.
Αν είναι όμως με ACC μου φαίνεται πολύ απότομο ως επικίνδυνο. Εκτός αν έχουν βάλει κάποια ρύθμιση/σκάλα με ενεργοποίηση σε πολύ μικρή απόσταση,οπότε καταντάει σαν φρενάρισμα πανικού.
Στα υπόλοιπα,όπως προείπαν κι οι παραπάνω,δείχνουν κι οι Ιταλοί πως είναι ένα ψηλωμένο yaris στην ουσία.Επίσης δείχνουν στον ποιοτικό έλεγχο πως κυριαρχεί το δόγμα των ασιατών αξιοπιστία και πρακτικότητα σε σχέση με την αισθητική λεπτομέρεια που δείχνουν οι ευρωπαίοι.Γι αυτό εξοικονομούν εκεί που δεν είναι απαραίτητο λειτουργικά κάτι, από γυαλιστικό χρώμα χαμηλά στις πόρτες,ύφασμα μοκέτας στα πεντάλ,σκληρό πλαστικό στα πλαϊνά του πορτμπαγκάζ αντί για ύφασμα κ.τ.λ..Αλλά π.χ. εκεί που επιβάλλεται πρακτικότητα έχουν το στοπ από τα μπροστινά καθίσματα πιο ψηλά και με προστατευτικό πλαστικό για να μην χαλάνε τα παπούτσια!
-
Dublin wrote:
Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio;
Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?
Γιατι θέλει λιγότερο καθημερινό αγχος στο μπουρδέλο που ζουμε; Κατσε να βγουν και Α SUV τι έχει να γίνει!!!
-
Αν είναι όμως με ACC μου φαίνεται πολύ απότομο ως επικίνδυνο. Εκτός αν έχουν βάλει κάποια ρύθμιση/σκάλα με ενεργοποίηση σε πολύ μικρή απόσταση,οπότε καταντάει σαν φρενάρισμα πανικού.
Σαν αυτόματο φρενάρισμα φαίνεται τόσο κοντά που φτάνει πάντως..
-
Fanis75 wrote:
Dublin wrote
Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?
Γιατι θέλει λιγότερο καθημερινό αγχος στο μπουρδέλο που ζουμε; Κατσε να βγουν και Α SUV τι έχει να γίνει!!!
Το άγχος πόθεν προκύπτει!;!; Τι σχέση εχει το άγχος!;! Δεν το καταλαβαίνω. Προσωπικά λιγότερο αγχος εχω με την Κορόλα απο οτι ειχα με την Μίτο.
-
Φρεσκο φρεσκο
παρατηρησα αυτο που ανεφερε ο συνφορουμιτης, βυθισμενο μοτερ και προσαρμογεις για να ανυψωθει το αμαξωμα
επισης, ο Thomas ειναι ευγενικος και δεν λεει οτι δεν χωραει φυσιολογικος ανθρωπος πισω, αλλα ειναι εμφανεστατο
Toyota Yaris Cross