Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 486
    • 487
    • 38 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9723
    677936
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Η toyota θέλει το Yaris cross να χώνεται στις στροφές καλύτερα εξ ού και ο αεροδυναμικός συντελεστής του.. 

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • V
        vagnar last edited by

        Για το 0,35 του Cd του Cross υπάρχει κάπου επίσημα; Δεν βλέπω κάτι στα press release.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • C
          clockwork82 @vagnar last edited by

          Είναι στο Toyota.gr

          στα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος

          εγω πχ το βλέπω στο τέλος μιας διαμόρφωσης οχήματος

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • Q
            quentino last edited by

            https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-to-toyota-yaris-cross/

            Πρώτες εντυπώσεις αλα Ελληνικά

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              sakiss last edited by

              Για κάποιον που θέλει:

              1. ασύρματη φόρτιση και Apple car

              2. αισθητήρες παρκαρίσματος

              Ποια έκδοση πρέπει να επιλέξω ;

              Υπαρχει έκδοση που να περιέχει ηλεκτρικούς καθρέπτες καθώς και ένδειξη αυτοκινήτου που πλησιάζει παράπλευρα ;

              Η κάμερα παρκαρίσματος που είδα στο Yaris έχει χάλια ανάλυση. Φαντάζομαι είναι ίδια και στο cross. Το Corolla φοράει και αυτό την ίδια κάμερα ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • xrist0s4
                xrist0s4 last edited by

                Η τιμή του ειναι όσο γράφει το σάιτ συν 120ευρω. Δεν έχει κάποια έκπτωση μου ειπαν..

                Πιστεύετε ότι θα αξίζει με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125hp ; Γράφουν για μικρές καταναλώσεις αλλά θα τραβάει;

                Ο νόμος της βαρύτητας ποτέ δεν έχει σφάλει,
                κ ότι ανεβαίνει στα ψηλά χάμε θα πέσει πάλι..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Δοκιμή-Ποιοτικός έλεγχος και συναρμογής-Τεστ δυναμικής συμπεριφοράς-ADAS

                  Youtube Video

                  Έχει κι αγγλική,αρκετά καλή μετάφραση με υπότιτλους youtube.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lap last edited by

                    Στο τελευταίο που ξεκινά και φρενάρει αυτόματα, αυτή η διαδικασία γίνεται με το acc;;;;

                    Γιατρέ;;;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 @panormus772 last edited by

                      Δοκιμή-Ποιοτικός έλεγχος και συναρμογής-Τεστ δυναμικής συμπεριφοράς-ADAS

                      Youtube Video

                      Έχει κι αγγλική,αρκετά καλή μετάφραση με υπότιτλους youtube.

                      Μετά το 06:00 δείτε τις προεκτάσεις στο καπό για να πιάνει η κλειδαριά και τις αντίστοιχες στους θόλους για να πιάνουν τα πιο ψηλά φτερά και φυσικά πόσο χαμηλά είναι ο κινητήρας αφού το σασί /πάτωμα είναι yaris .

                      Πρέπει να είναι τα πιο εύκολα €€/$$ στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας , πετάς τις προεκτάσεις άλλη φανοποιεία γύρω γύρω (λαμαρίνες δηλ) και έτοιμο το νέο μοντέλο , το χρεώνεις  3 /4/5 χιλιάρικα παραπάνω και οι πωλήσεις εκτοξεύονται για ένα αυτοκίνητο με χειρότερες επιδόσεις (σχεδόν 2 δευτερόλεπτα στο 0-100 απο το απλό yaris) και με χειρότερη κατανάλωση και να θέλεις 700-800€ για λάστιχα όταν θα έρθει η ώρα γιατί χωρίς 17άρια /18άρια δεν δείχνει ...

                      σε αυτό το μοντέλο η μόνη έκδοση που θα με ενδιέφερε θα ήταν το τετρακίνητο ατμοσφαιρικό 1500 με τα 125 άλογα .

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @monman2 last edited by

                        Μετά το 06:00 δείτε τις προεκτάσεις στο καπό για να πιάνει η κλειδαριά και τις αντίστοιχες στους θόλους για να πιάνουν τα πιο ψηλά φτερά και φυσικά πόσο χαμηλά είναι ο κινητήρας αφού το σασί /πάτωμα είναι yaris .

                        Πρέπει να είναι τα πιο εύκολα €€/$$ στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας , πετάς τις προεκτάσεις άλλη φανοποιεία γύρω γύρω (λαμαρίνες δηλ) και έτοιμο το νέο μοντέλο , το χρεώνεις  3 /4/5 χιλιάρικα παραπάνω και οι πωλήσεις εκτοξεύονται

                        Ακριβώς το ίδιο είναι και το Puma!! Το έδειχνε ο Ματ στην δοκιμή του, προεκτάσεις για να κουμπώνουν στα σημεία του Φιέστα...αχαχα!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          clockwork82 last edited by

                          Τα SUV είναι η χρυσή χήνα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πουλάνε hatchback με μετατροπές και χειρότερη οδική συμπεριφορά για 3-4 χιλιάρικα πάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dublin last edited by

                            Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio; Τώρα παίρνουμε, και ειδικά 2008/Captur είναι μία χαρά οικογενειακά, και γλυτώνεις να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία που έχεις ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, έξοδα συντήρησης/κτήσης, δυσκολότερο παρκάρισμα κ.λ.π.κ.λ.π

                            Τίποτα στη ζωή δεν είναι μονοδιάστατο. Η VW έχει 3(τρία) B suv αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει άλλη κατηγορία με τόσα μοντέλα πλέον στην αγορά, και θα έρθουν και άλλα..η Ford ας πούμε κάποια στιγμή είχε Fiesta Active/Ecosport/Puma = 3 B suv..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @dublin last edited by

                              Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio;

                              Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                clockwork82 @dublin last edited by

                                Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio; Τώρα παίρνουμε, και ειδικά 2008/Captur είναι μία χαρά οικογενειακά, και γλυτώνεις να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία που έχεις ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, έξοδα συντήρησης/κτήσης, δυσκολότερο παρκάρισμα κ.λ.π.κ.λ.π

                                Τίποτα στη ζωή δεν είναι μονοδιάστατο. Η VW έχει 3(τρία) B suv αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει άλλη κατηγορία με τόσα μοντέλα πλέον στην αγορά, και θα έρθουν και άλλα..η Ford ας πούμε κάποια στιγμή είχε Fiesta Active/Ecosport/Puma = 3 B suv..

                                Γιατί ρωτάς αν θα έπαιρνε κανεις Fiesta, Yaris κλπ για Οικογένεια, αφού θα μπορούσε να πάρει Focus, Corolla κλπ;

                                Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρήκαν τρόπο να πουλάνε πλατφόρμες B (οκ με μετατροπές και καλύτερους χώρους) στην τιμή των C. 
                                τα Β SUV είναι στις τιμές των C hatchback και τα C SUV ξέφυγαν.

                                Δεν κατακρίνω κανέναν που θα ακουμπήσει τα λεφτά του, απλώς παρατήρηση κάνω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Γιατί παίρνει μικρότερο αυτοκίνητο με περίπου ίδιους χώρους με το hatch σίγουρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, και πρακτικότερο σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν σε πρόσβαση τέκνων, φορτωματα/ξεφορτώματα, συν τη πολύτιμη βοήθεια της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος που ταιριάζει γάντι στην Ελληνική, και απ' ότι φαίνεται, στην παγκόσμια πραγματικότητα.

                                  To ερώτημα στα suv είναι γιατί καθυστέρησαν, όχι γιατί επικράτησαν. Δεν υπάρχουν τελειότερα οχήματα για την Ελληνική αγορά.

                                  #Vitara_mono, όχι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • P
                                    panormus772 @lap last edited by

                                    Στο τελευταίο που ξεκινά και φρενάρει αυτόματα, αυτή η διαδικασία γίνεται με το acc;;;;

                                    Γιατρέ;;;

                                    Δεν το διευκρινίζει, lap.

                                    Αν είναι όμως με ACC μου φαίνεται πολύ απότομο ως επικίνδυνο. Εκτός αν έχουν βάλει κάποια ρύθμιση/σκάλα με ενεργοποίηση σε πολύ μικρή απόσταση,οπότε καταντάει σαν φρενάρισμα πανικού.

                                    Στα υπόλοιπα,όπως προείπαν κι οι παραπάνω,δείχνουν κι οι Ιταλοί πως είναι ένα ψηλωμένο yaris στην ουσία.Επίσης δείχνουν στον ποιοτικό έλεγχο πως κυριαρχεί το δόγμα των ασιατών αξιοπιστία και πρακτικότητα σε σχέση με την αισθητική λεπτομέρεια που δείχνουν οι ευρωπαίοι.Γι αυτό εξοικονομούν εκεί που δεν είναι απαραίτητο λειτουργικά κάτι, από γυαλιστικό χρώμα χαμηλά στις πόρτες,ύφασμα μοκέτας στα πεντάλ,σκληρό πλαστικό στα πλαϊνά του πορτμπαγκάζ αντί για ύφασμα κ.τ.λ..Αλλά π.χ. εκεί που επιβάλλεται πρακτικότητα έχουν το στοπ από τα μπροστινά καθίσματα πιο ψηλά και με προστατευτικό πλαστικό για να μην χαλάνε τα παπούτσια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      iceman7 @fanis75 last edited by

                                      Dublin wrote:

                                      Ναι αλλά έτσι τα Β γίνονται Β suv, δηλαδή θα έπαιρνε κανείς σοβαρός άνθρωπος με 4μελης οικογένεια Fiesta/Yaris/208/Clio;

                                      Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?

                                      Γιατι θέλει λιγότερο καθημερινό αγχος στο μπουρδέλο που ζουμε; Κατσε να βγουν και Α SUV τι έχει να γίνει!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 @panormus772 last edited by

                                        Αν είναι όμως με ACC μου φαίνεται πολύ απότομο ως επικίνδυνο. Εκτός αν έχουν βάλει κάποια ρύθμιση/σκάλα με ενεργοποίηση σε πολύ μικρή απόσταση,οπότε καταντάει σαν φρενάρισμα πανικού.

                                        Σαν αυτόματο φρενάρισμα φαίνεται τόσο κοντά που φτάνει πάντως..

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                          Fanis75 wrote:

                                          Dublin wrote

                                          Και γιατί να πάρει B SUV και όχι C hatch με λιγότερα χρήματα και συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!?!?

                                          Γιατι θέλει λιγότερο καθημερινό αγχος στο μπουρδέλο που ζουμε; Κατσε να βγουν και Α SUV τι έχει να γίνει!!!

                                          Το άγχος πόθεν προκύπτει!;!; Τι σχέση εχει το άγχος!;! Δεν το καταλαβαίνω. Προσωπικά λιγότερο αγχος εχω με την Κορόλα απο οτι ειχα με την Μίτο.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tutuyo last edited by

                                            Φρεσκο φρεσκο

                                            Youtube Video

                                            παρατηρησα αυτο που ανεφερε ο συνφορουμιτης, βυθισμενο μοτερ και προσαρμογεις για να ανυψωθει το αμαξωμα

                                            επισης, ο Thomas ειναι ευγενικος και δεν λεει οτι δεν χωραει φυσιολογικος ανθρωπος πισω, αλλα ειναι εμφανεστατο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 38 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr