-
Τα κακά νέα μαθαίνονται γρήγορα...
Νο νιους γκουντ νιους που λένε..
-
Αθήνα-Ηγουμενίτσα με e2008 (προσοχή μεγάλο σεντόνι)
Το ταξίδι Αθήνα- Ηγουμενίτσα το κάνω κατά μέσο όρο περίπου 8-10 φορές το χρόνο τα τελευταία δεκαπεντε χρόνια.
Η πραγματικότητα αυτή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή του βασικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Το ρόλο αυτό τα τελευταία έξι (6) τον είχε αναλάβει το Honda CRV , με το ροπάτο οικονομικό κινητήρα diesel φιλικό στο φορολογικό μας σύστημα και τους μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το προηγούμενο αυτοκίνητο πόλης , ένα yaris hybrid δεν μας είχε προκαλέσει πότε ώστε να το χρησιμοποιήσουμε για αυτό το ταξίδι.
Η κατάσταση μεταβλήθηκε όταν στην οικογένεια προστέθηκε το Peugeot e-2008 στην έκδοση allure. H πρακτικότητα του και η ποιότητα κύλισης σε έβαζε σε σκέψεις ώστε να δοκιμάσεις να σπάσεις το μονοπώλιο του Honda.
Ο κύβος ερρίφθη όταν παραδόθηκε σημαντικό κομμάτι της Αμβρακίας Οδού , όπου μειώνεται η απόσταση κατά 30+ χιλιόμετρα ενώ ταυτόχρονα η χάραξη είναι πολύ ευνοϊκή για τα δεδομένα του e-2008 καθώς τόσο η Αμβρακία όσο και το κομμάτι Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας έχουν χάραξη με όριο τα 90 χιλιόμετρα ενώ η Ιονία και Εγνατία είναι στα 120+χλμ.
Εκκίνηση με σχεδιασμό ταξιδίου από την εφαρμογή ΑΒRP όπου δώσαμε αγώνα να την πείσουμε να βάλει την Αμβρακία στο σχεδιασμό της διαδρομής.
Έδειξε επιμονή να σχεδιάσω το ταξίδι με τρεις στάσεις ( Κιάτο , Ευηνοχώρι, Ρίβιο ), κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η στάση στο Κιάτο δεν θα ξαναγίνει.
Πάμε στα του ταξιδίου, λίγη ταλαιπωρία στην αρχή λόγω της φωτιάς στα διόδια και της κίνησης, στη ουσία ο δρόμος καθάρισε από το 60χλμ και μετά. Για να μην βγουν εσφαλμένα αποτελέσματα το κομμάτι αυτό το διέγραψα από την μέση κατανάλωση καθώς οι χαμηλές ταχύτητες δίνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση η όποια δεν είναι ενδεικτική.
Αρχοντικό πάτημα το 2008 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά πράγματα από το CRV σε ποιότητα κύλισης , ενώ το infotainment (παρά τα θέματα του) με CarPlay φροντίζει να διασκεδάζει οδηγό και συνοδηγό.Πρώτη στάση Κιάτο και οι πρώτες αρνητικές εντυπώσεις. Μια γιατρίνα βρήκε σκιερό το μέρος που ήταν ο φορτιστής CCS και είχε παρκάρει εκεί το θερμικό αυτοκίνητο. Όταν έσκασε μύτη αντί να ζητήσει συγγνώμη και να τελειώσει η ιστορία μας είπε ότι ήταν προτιμότερο να παρκάρει εκεί παρά σε θέση αναπήρων. Δεύτερη κακή εντύπωση η εφαρμογή fortizo δεν έγραφε πουθενά για τις χρεώσεις , δίνοντας πάσα στο μηχάνημα που θα κάνεις φόρτιση. Εκεί οι χρεώσεις εμφανιζόντουσαν αφού είχε ξεκινήσει η φόρτιση. Για να μην τα πολυλογούμε οι φορτιστές αυτοί είναι τελείως ακατάλληλοι εάν θες να κάνεις μια μικρή γρήγορη φόρτιση και οι πρακτικές αυτές πρέπει να αποδοκιμαστούν από όλους τους καταναλωτές.
Cruise-control στα 110 και αναχώρηση έχοντας βάλει 6,5 KWh, που εκ του αποτελέσματος τελικά δεν θα τις χρειαζόμασταν.
Άφιξη με 29% στο Ευηνοχώρι και πολύ τίμιοι οι φορτιστές της NRG (ξεκάθαρη χρέωση 0,62E/Kwh) , καθίσαμε να φάμε στα goody και μέχρι να τελειώσουμε το φαγητο είχαμε βάλει 27ΚWh .
Ξεκίνημα από Ευηνοχώρι με 85% μπαταρία και cruise control στα 110 . Το ΑΒRP επέμενε να βάλουμε 5KWh στο Ριβιο πρίν εγκαταλείψουμε την Ιονία για την Αμβρακία. Εκ του αποτελέσματος πάλι δεν θα τα χρειαζόμαστε τελικά αλλά από ψυχολογικής απόψεως είναι σωστή η στάση αυτή καθώς είναι ο τελευταίος ταχυφορτιστής πριν μπεις Αμβράκια Οδο .
Βάλαμε γρήγορα τα 5KWh και απολαύσαμε τα τοπία της Ελληνικής άγριας Δύσης. Να σημειώσουμε ότι η Αμβρακία δεν έχει χάραξη για 130 χλμ αλλά για 90 και δεν έχει και ΛΕΑ ούτε ΣΕΑ ενώ υπάρχει ακόμη ένα κομμάτι 17 χλμ που το κάνεις στο παλιό τον δρόμο. Όμορφη διαδρομή ενώ στο παλιό κομμάτι που δεν έχει συντηρηθεί και καλά , δεν μας ταλαιπώρησε καθόλου το e-2008 καθώς απορροφούσε ιδανικά τις λακούβες.
Μια από τις ομορφιές του ηλεκτρικού είναι ότι τηρείς πιο ευχάριστα τα όρια ταχύτητας στους δρόμους. Με το θερμικό δυσκολεύεσαι πχ να κρατήσεις την ταχύτητα κάτω από τα 60 στο τούνελ στο Άκτιο ή σε κάποια κομμάτια μπορείς εύκολα να παρασυρθείς και να ξεπεράσεις το όριο. Στο ηλεκτρικό κρατας το όριο και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων φροντίζει να στο θυμίζει.
Άφιξη τελικά στην Ηγουμενίτσα με δυο παύλες και εξήντα (60) πραγματικά χιλιόμετρα να απομένουν. Εδώ να πούμε ότι επειδή τα τελευταία οκτώ χιλιόμετρα στο δρόμο είναι έντονα κατηφορικά και γεμίζει η μπαταρία, το κοντέρ δίνει αυτονομία που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (η ένδειξη όταν φτάσαμε ήταν 100 χιλιόμετρα)
Απολογισμός 430 χλμ με μέση κατανάλωση 15,8KWh/100 με cc 110 Ολυμπία και Ιονία και 90 Αμβρακία
Συνολικό κοστολόγιο
Αρχικό γέμισμα χωρίς κόστος (Να είναι καλά οι δημόσιοι φορτιστές του Δήμου Αθηναίων )
Kιάτο 6,5ΚWh. —> 13euros (χωρίς σχόλιο)
Ευηνοχώρι 27Κwh -17euros
Ρίβιο. 5,5ΚWh —>3,5 euros
Συνολικό κόστος 33,5 euros, αποφεύγοντας την παγίδα της fortizo τα 39 Kwh που έπρεπε να προστεθούν θα μας έδιναν κόστος 24,18 ή επειδή είχαμε περίσσευμα 6,5W το πραγματικό κόστος ήταν 20 ευρώ.
Εάν η αρχική φόρτιση γινόταν σε χρεώσιμο με 0,45e/KWh φορτιστή το συνολικό κόστος θα ήταν (450,45)20,25+20= 40,45
Το αντίστοιχο κόστος στο Honda είναι 4305,5*1,9 (diesel ultimate) = 44,93 με αντίστοχο ρυθμό Αμβρακία και στο κομμάτι Πρέβεζας Ηγουμενίτσας και ελαφρώς πιο γρήγορο στο κομμάτι Ιόνιας και Ολυμπίας (cc 120)
H χρονική επιβάρυνση για τις φορτίσεις είναι 50 λεπτά , δεν μας πειράξανε καθόλου καθώς έτσι και αλλιώς κάνουμε μια στάση τριάντα λεπτών για φαγητό ενώ στο ρυθμό κίνησης η διαφορά ήταν στα 15 λεπτά.Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ένα ηλεκτρικό με μια καλή μπαταρία από 55KWh και πάνω θα κάνει το ταξίδι χωρίς παραχωρήσεις σε χρόνους . Με τα σημερινά δεδομένα ένα καλό diesel και ένα ηλεκτρικό θα έχουν συγκρίσιμα κόστη σε σημερινές τιμές εφόσον οι φορτίσεις γίνονται σε εμπορικούς φορτιστές. (11ΚWh για την αρχική φόρτιση και DC για το συμπλήρωμα) Την πλάστιγγα προς το ηλεκτρικό την γέρνει εάν η αρχική φόρτιση μπορεί να γίνει σε οικιακό ρεύμα με χαμηλό κόστος ή δωρεάν φορτιστή .
ΥΓ. Στην ερώτηση εάν θα το ξανακάνω η απάντηση είναι ναι και θα είμαι σοφότερος.
-
Ωραίο ποστ, αλλά αυτό που περιγράφεις και εσυ είναι μια σκέτη ταλαιπωρία.
Χαμηλές ταχύτητες κίνησης, αναμονές, χρεώσεις στο θεό, παραδοχές οτι αν φορτίσω τσάμπα (ντροπή σε όσους δίνουν τσάμπα χρέωση σε βάρος άλλων αναγκών των δημοτών τους) ή στο σπίτι (για ποσο ακόμα με τις τιμές που έρχονται και με τόσες κρατικές επιδοτήσεις).Έχεις και ειχες οχήματα με σαφως καλύτερες καταναλώσεις και παρόλα αυτά έκανες το τεστ.
Θεμιτό να το κανεις αλλά να θες να το επαναλάβεις δεν το καταλαβαίνω.Και με το γιαρις να έκανες την διαδρομή μια χαρά θα ήσουν εκτός αν κουβαλάς ένα σωρο - αχρείαστα συνηθως - πράγματα. Εμείς κάνουμε αρκετές διαδρομές τα καλοκαίρια με αυτό και για οικονομία και γιατί όπου και να πας Αύγουστο οι καθηνερινες συνθήκες κίνησης στην επαρχία είναι σαν του αθηναϊκού κέντρου με πορειες.
-
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραίο ποστ, αλλά αυτό που περιγράφεις και εσυ είναι μια σκέτη ταλαιπωρία.
Χαμηλές ταχύτητες κίνησης, αναμονές, χρεώσεις στο θεό, παραδοχές οτι αν φορτίσω τσάμπα (ντροπή σε όσους δίνουν τσάμπα χρέωση σε βάρος άλλων αναγκών των δημοτών τους) ή στο σπίτι (για ποσο ακόμα με τις τιμές που έρχονται και με τόσες κρατικές επιδοτήσεις).Έχεις και ειχες οχήματα με σαφως καλύτερες καταναλώσεις και παρόλα αυτά έκανες το τεστ.
Θεμιτό να το κανεις αλλά να θες να το επαναλάβεις δεν το καταλαβαίνω.Και με το γιαρις να έκανες την διαδρομή μια χαρά θα ήσουν εκτός αν κουβαλάς ένα σωρο - αχρείαστα συνηθως - πράγματα. Εμείς κάνουμε αρκετές διαδρομές τα καλοκαίρια με αυτό και για οικονομία και γιατί όπου και να πας Αύγουστο οι καθηνερινες συνθήκες κίνησης στην επαρχία είναι σαν του αθηναϊκού κέντρου με πορειες.
Καταρχήν δεν χρεώνεται ο Δήμος Αθηναίων , είναι υποχρέωση του παρόχου ενέργειας (Protergia) o όποιος είχε αναλάβει το έργο των δημοσίων φορτιστών στην Αθήνα, να παρέχει χωρίς κόστος ρεύμα εως το τέλος του 2022. Από το 2023 και μετά θα μπορεί να τα εκμεταλλευτεί εμπορικά.
Ένα ταξίδι μπορεί να το κάνεις στα όρια και λίγο παραπάνω και να κάνεις 430 ώρες και το ίδιο ταξίδι μπορεί να το κάνεις με πιο χαλαρές ταχύτητες με στάσεις για φαγητό και καφε σε έξι ώρες. Δεν χάθηκε ο κόσμος, τα πάντα είναι στο μυαλό μας, περισσότερο ταλαιπωρία είναι το ταξίδι χωρίς στάσεις εαν με ρωτάς καθώς εκνευρίζεσαι περισσότερο όταν συναντάς την κίνηση της εισόδου της Αθήνας. Ενώ στο χαλαρό τα αντιμετωπίζεις όλα στην πραγματική τους διάσταση.
Για τις αποσκευές δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Κάνουμε τελείως διαφορετικές ζωές και θα θεωρείς ταλαιπωρία να έχεις τα ποδήλατα μαζί σου στις διακοπές.
-
Μια από τις ομορφιές του ηλεκτρικού είναι ότι τηρείς πιο ευχάριστα τα όρια ταχύτητας στους δρόμους. Με το θερμικό δυσκολεύεσαι πχ να κρατήσεις την ταχύτητα κάτω από τα 60 στο τούνελ στο Άκτιο ή σε κάποια κομμάτια μπορείς εύκολα να παρασυρθείς και να ξεπεράσεις το όριο. Στο ηλεκτρικό κρατας το όριο και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων φροντίζει να στο θυμίζει.
Ωραίο και ενημερωτικό σεντόνι για ένα μεγάλο ταξιδι με ηλεκτρικό όχημα..να σταθώ σε ένα πράγμα γιατί δεν το κατάλαβα …γιατί με το θερμικό δυσκολεύεσαι να κρατήσεις τα όρια; Τα περισσότερα θερμικά έχουν τα ίδια σύστημα αναγνώρισης πινακίδων/Ορίων,cc,acc αν είναι και αυτόματα ούτε ταχύτητα αλλάζεις
-
Εξαιρετικο το e2008. Ποτε και για κανενα λογο ομως δε θα το χρησιμοποιουσα κατ' αυτον τον τροπο. Αυτο βεβαια ειναι εντελως υποκειμενικη υποθεση.
-
το χειρότερο από όλα είναι τα 110 στην εθνική.... καλύτερα με ΚΤΕΛ
-
Με 90 πάνε τα ΚΤΕΛ
-
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αθήνα-Ηγουμενίτσα με e2008 (προσοχή μεγάλο σεντόνι)...
Μπράβο ωραίο "σεντόνι" βέβαια οι πιο πολλοί θα σταθούνε στα όρια ταχύτητας λες και υπάρχουν για να τα καβαλάνε .
Εγώ και στάσεις θα έκανα (αναγκαστικά με τα παιδιά)
και με τα όρια θα πήγαινα .
Με προβληματίζουν 2 πράγματα
α) Καινούριος δρόμος χωρίς ΛΕΑ , έλεος ρε πούστη μου στο 2022 !
β) Ότι το αρκετά ακριβότερο ηλεκτρικό "ιδρώνει " να κάνει οικονομία σε σχέση με το δαίμονα Diesel (αντίστοιχο αμάξι)
Και μην πεταχτή ο Φάνης και πει τα ίδια λεφτά έχουν !Πάντα τέτοια ταξίδια !
-
Λόγω ηλεκτρικού πηγές από Πρέβεζα;
Δεν συμφέρει περισσότερο να τερματίσεις την Ιόνια και μετά να πάρεις την Εγνατία; -
Ακόμα είναι υπερβολικά νωρίς για ταξίδια με ηλεκτρικα.
Το να με αναγκάζουν να κάνω στασεις για να κονομανε τα πανάκριβα ΣΕΑ είναι ένα ακόμα μέρος τους τρισάθλιου σχεδίου τους να μας τα παίρνουν.
Η Ελλάδα δεν έχει πολλές διαδρομές που να μην μπορείς να κανεις non stop.
Ακόμα και για κατουρημα να σταματήσω η υπόλοιπη οικογένεια μένει μέσα. Που να βάζει και βγάζει παπούτσια. Άντε να πιουν κανα ποτήρι νερό από το θερμός αφού έχουμε σταματήσει για 5 λεπτά (εν κινήσει δεν κυκλοφορούν υγρά μέσα στην καμπίνα).
Ποδήλατα κλπ εννοείται δεν υπάρχουν (για να είμαι ακριβής υπάρχουν, τρώνε χώρο από την αποθήκη και τα λαστιχα είναι ξεζανταρισμενα).
Δεν θέλω να ανεβαίνουμε οικογενειακώς σε οτιδήποτε δίτροχο.
Ψόφο στα phev και στα ηλεκτρικα.
Εχουν νόημα μόνο για μέσα στην πόλη σε μικρα οχήματα. -
@andreas72 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Λόγω ηλεκτρικού πηγές από Πρέβεζα;
Δεν συμφέρει περισσότερο να τερματίσεις την Ιόνια και μετά να πάρεις την Εγνατία;Α ναι σωστό και αυτό. Με τέτοιο αυτοκινητόδρομο δεν έχει νόημα να βγεις σε παλιότερο και εξ όσων θυμάμαι κακό δρόμο.
Αυτοκινητόδρομος 130-140 (σε προσπέραση ζώων και περισσότερο) non stop και άντε γεια! -
@andreas72 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Λόγω ηλεκτρικού πηγές από Πρέβεζα;
Δεν συμφέρει περισσότερο να τερματίσεις την Ιόνια και μετά να πάρεις την Εγνατία;Με το θερμικό συνήθως πηγαίνω από Ιονία-Εγνατία. Είναι περίπου 40 χλμ παραπάνω αλλά μπορείς και πηγαίνεις με μεγαλύτερες ταχύτητες και πρακτικά η διαφορά είναι 5-10 λεπτά.
Με την Αμβρακία , όταν ολοκληρωθεί η διαφορά θα είναι κοντά στα 20 λέπτα όποτε δεν θα αξίζει τον κόπο. Είναι και πολύ πιο όμορφη η διαδρομή από κάτω ειδικά όταν δυει ο ήλιος. Από πάνω πολύ βαρετή που φέρνει μέχρι υπνηλία.
-
@yem said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αθήνα-Ηγουμενίτσα με e2008 (προσοχή μεγάλο σεντόνι)...
Μπράβο ωραίο "σεντόνι" βέβαια οι πιο πολλοί θα σταθούνε στα όρια ταχύτητας λες και υπάρχουν για να τα καβαλάνε .
Εγώ και στάσεις θα έκανα (αναγκαστικά με τα παιδιά)
και με τα όρια θα πήγαινα .
Με προβληματίζουν 2 πράγματα
α) Καινούριος δρόμος χωρίς ΛΕΑ , έλεος ρε πούστη μου στο 2022 !
β) Ότι το αρκετά ακριβότερο ηλεκτρικό "ιδρώνει " να κάνει οικονομία σε σχέση με το δαίμονα Diesel (αντίστοιχο αμάξι)
Και μην πεταχτή ο Φάνης και πει τα ίδια λεφτά έχουν !Πάντα τέτοια ταξίδια !
Σε ταχύτητες πάνω από 90 χιλίομετρα τα diesel είναι αποδοτικότερα από τα ηλεκτρικά. Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονέκτημα όταν η διαδρομή έχει εναλλαγές ανηφόρες και κατηφόρες καθώς στην κατηφόρα έχουν αρνητική καταναλώση , ενώ τα diesel στην κατηφόρα απλά είναι πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Το γιατί δεν έχει ΛΕΑ η Αμβρακία είναι μυστήριο . Μάλλον δεν έχει τις ιδιες προδιαγραφές με Ιονία.
-
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ακόμα είναι υπερβολικά νωρίς για ταξίδια με ηλεκτρικα.
Το να με αναγκάζουν να κάνω στασεις για να κονομανε τα πανάκριβα ΣΕΑ είναι ένα ακόμα μέρος τους τρισάθλιου σχεδίου τους να μας τα παίρνουν.
Η Ελλάδα δεν έχει πολλές διαδρομές που να μην μπορείς να κανεις non stop.
Ακόμα και για κατουρημα να σταματήσω η υπόλοιπη οικογένεια μένει μέσα. Που να βάζει και βγάζει παπούτσια. Άντε να πιουν κανα ποτήρι νερό από το θερμός αφού έχουμε σταματήσει για 5 λεπτά (εν κινήσει δεν κυκλοφορούν υγρά μέσα στην καμπίνα).
Ποδήλατα κλπ εννοείται δεν υπάρχουν (για να είμαι ακριβής υπάρχουν, τρώνε χώρο από την αποθήκη και τα λαστιχα είναι ξεζανταρισμενα).
Δεν θέλω να ανεβαίνουμε οικογενειακώς σε οτιδήποτε δίτροχο.
Ψόφο στα phev και στα ηλεκτρικα.
Εχουν νόημα μόνο για μέσα στην πόλη σε μικρα οχήματα.Μπορείς να τους βάζεις και πάμπερς για να μην σταματάς πουθενά.
-
-
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ακόμα είναι υπερβολικά νωρίς για ταξίδια με ηλεκτρικα.
Το να με αναγκάζουν να κάνω στασεις για να κονομανε τα πανάκριβα ΣΕΑ είναι ένα ακόμα μέρος τους τρισάθλιου σχεδίου τους να μας τα παίρνουν.
Η Ελλάδα δεν έχει πολλές διαδρομές που να μην μπορείς να κανεις non stop.
Ακόμα και για κατουρημα να σταματήσω η υπόλοιπη οικογένεια μένει μέσα. Που να βάζει και βγάζει παπούτσια. Άντε να πιουν κανα ποτήρι νερό από το θερμός αφού έχουμε σταματήσει για 5 λεπτά (εν κινήσει δεν κυκλοφορούν υγρά μέσα στην καμπίνα).
Ποδήλατα κλπ εννοείται δεν υπάρχουν (για να είμαι ακριβής υπάρχουν, τρώνε χώρο από την αποθήκη και τα λαστιχα είναι ξεζανταρισμενα).
Δεν θέλω να ανεβαίνουμε οικογενειακώς σε οτιδήποτε δίτροχο.
Ψόφο στα phev και στα ηλεκτρικα.
Εχουν νόημα μόνο για μέσα στην πόλη σε μικρα οχήματα.Μπορείς να τους βάζεις και πάμπερς για να μην σταματάς πουθενά.
Ο οδηγός έχει προτεραιότητα στο κατουρημα lol
Αλλά αν σταματήσω εγώ θα βγει και κανας άλλος αν πρέπει. Αλλιως non stop !
Όπως έχω ξαναγράψει έχω κάνει Αθήνα - Αλεξανδρούπολη με μια στάση Αλμυρό 10 λεπτά και έναν προληπτικό ανεφοδιασμό στα Τεμπη.
7 ωρες ταπαααααα -
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ουπς
https://twitter.com/mattDCLXVI/status/1555521707724513282?t=HnkJshIDSkwngovwrXUlGQ&s=19ευτυχώς που το δικό μου υπέραυτοκίνητο με το 1/4 τις αξίας του τέζλα δεν ξεκινάει με ανοικτές τις πόρτες.
Αλλά όπως και να το κάνεις είναι ανώτερη εμπειρία αυτοκίνησης -
Η Αμβρακια είναι ένα κακέκτυπο δρόμου με διαχείριση απευθείας το κράτος όπως είναι και οι παρόμοιων προδιαγραφών δρόμοι στη Θεσσαλία που ενώνουν Τρίκαλα ή Καρδίτσα με Λάρισα.
Μια αναβάθμιση του επαρχιακού με τη 1,5 λωρίδα με στηθαίο στη μέση και δυο στενές λωρίδες να προσπερνάς τα φορτηγά.
Σε λίγο καιρό θα είναι στην ιδια κατάσταση που είναι οι παραπάνω δρόμοι χωρίς συντήρηση όπως κάθετι κρατικά διαχειριζόμενο στη χώρα.
Μακάρι να ήταν εργολαβία της Ιόνιας με διόδια και να τη διαχειριζόταν η Ιονία. -
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η Αμβρακια είναι ένα κακέκτυπο δρόμου με διαχείριση απευθείας το κράτος όπως είναι και οι παρόμοιων προδιαγραφών δρόμοι στη Θεσσαλία που ενώνουν Τρίκαλα ή Καρδίτσα με Λάρισα.
Μια αναβάθμιση του επαρχιακού με τη 1,5 λωρίδα με στηθαίο στη μέση και δυο στενές λωρίδες να προσπερνάς τα φορτηγά.
Σε λίγο καιρό θα είναι στην ιδια κατάσταση που είναι οι παραπάνω δρόμοι χωρίς συντήρηση όπως κάθετι κρατικά διαχειριζόμενο στη χώρα.
Μακάρι να ήταν εργολαβία της Ιόνιας με διόδια και να τη διαχειριζόταν η Ιονία.αμα το διαχειριζόταν η Ιονία οδός θα είχε φτιάξει και ΛΕΑ ?
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)