-
Ωραία τα περιγράφει,αν και μου φαίνεται κάπου υπερβάλλει με τα 5lt/100km σε νορμάλ οδήγηση.
-
Χθες στην διαδρομή Βίλια - ΚΠΙΣΝ, 4 άτομα, με κίνηση στο ύψος της Χαλυβουργικής (κινούμασταν με 30km/h) μέσω σχιστού και πειραιά, μέση κατανάλωση 4,9l/100km
-
Τι νόημα έχει η μέτρηση κατανάλωσης με ταχύτητα ποδηλάτου;
-
@harisma23 said in Mazda CX-30:
Τι νόημα έχει η μέτρηση κατανάλωσης με ταχύτητα ποδηλάτου;
Δεν γνωρίζω (τουλάχιστο μη αγωνιστικό) ποδηλάτη να κινείται από 30 έως 120km/h. Παρόλα αυτά το πρόκειται περί πραγματικής κατανάλωσης, απλούστατα επιτεύξιμης.
-
Δεν ανέφερες τίποτα για 120. Μόνο στα 30 αναφέρθηκες. Και πάλι, εφόσον μιλάμε για τόσο μεγάλο εύρος ταχυτήτων, δεν έχει σημασία η κατανάλωση άνευ λοιπών στοιχείων (κατανομή των ταχυτήτων, μέση ωριαία, πιθανά σταματήματα κτλ).
-
Πράγματι δεν έχω τέτοιες λεπτομέρειες, παρόλα αυτά για μικτή διαδρομή σε επαρχιακό δίκτυο με προσπεράσεις, σημεία με κίνηση, σημεία χωρίς κίνηση, την ανηφόρα του σχιστού και την πυκνή κυκλοφορία του λιμανιού (Κυριακή απόγευμα), είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος για 2000 κ.ε. και 186hp
-
Οδήγησα το αυτοκίνητο χθες το 186 auto Fwd.Πολύ καλό σε όλους τους τομείς .Αλλά το αυτόματο κιβώτιο δε με ενθουσίασε....
Υπαρχει κάποιος με χειροκίνητο ΑWD να μας πει εντυπώσεις στο τομέα των επιδόσεων γιατί εγώ έμεινα με μια περίεργη αίσθηση από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα ,είμαι και συνηθισμένος από turbo τόσα χρόνια. Έκανε και ένα βουητό όταν τον πίεζα...
Ας πούμε στην εθνική τα φτάνει εύκολα τα 160km/h?
Κατα τα λοιπά το αυτοκίνητο είναι απίστευτο μου άρεσε πάρα πολύ .Φοβερή ποιότητα και τρελός εξοπλισμός σε σχέση με τη τιμή του...Το design επίσης μου αρέσει.
Τα τετρακίνητα έχουν το κουμπάκι trail για τη κίνηση εκτός δρόμου?
Κοτσαδόρος μπαίνει? -
Δεν έχω άποψη για το AWD, μιας και έχω εδώ και μια βδομάδα το FWD, με το χειροκίνητο κιβώτιο. Επειδή δοκίμασα και τα 2 κιβώτια πριν το αποφασίσω, το αυτόματο χωρίς να είναι κακό, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ούτε καν με αυτά της Aisin (Peugeot, Volvo), δεν μιλάω καν για αυτό της BMW. Και σε εμένα έκανε θόρυβο, γιατι προφανώς κατεβάζε αρκετές σχέσεις.
Το χειροκίνητο είναι απόλαυση, εύκολα το καλύτερο χειροκίνητο που έχω οδηγήσει. Ο κινητήρας για εμένα είναι πολύ καλός, αλλά εξαρτάται από τι αμάξι προέρχεσαι. Αν έχεις συνηθίσει σε τουρμπίσια 150+ άλογα, τότε θα σου κακοφανεί να πρέπει να ανέβεις στις 4-5κ στροφές για να βρεις την δύναμη που θες.
Εγώ απο Peugeot με 110 και BMW 116d, ο κινητήρας μου φαίνεται εύκολα πιο δυνατός και το γεγονός ότι είναι ατμοσφαιρικός, βοηθάει στην πόλη γιατι είναι ελαστικός και μπορείς στην κίνηση να κινηθείς με 1-2 ταχύτητες κάτω.
Επίσης σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, είναι εξαιρετικά αθόρυβος (βοηθάει και η τρομερή ηχομόνωνση.Το αμάξι γενικά είναι απίστευτο, παίζει ξεκάθαρα στην premium κατηγορία σε εσωτερικό, εξοπλισμό και ποιότητα κύλισης.
Κάνεις συμβιβασμούς κατά πρώτο λόγο στους χώρους πίσω (αρκετοί είναι για 2 ενήλικες ή 2 παιδιά, απλά ο ανταγωνισμός έχει σίγουρα περισσότερο χώρο) και κατά δεύτερο στον χώρο αποσκευών (επίσης είναι αρκετός, απλά δεν φτάνει τα 500+ λίτρα του ανταγωνισμού). -
Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι με διαφορά το πιο βουτυρατο που έχω οδηγήσει και φυσικά μου θύμισε αυτό που είχα στο cx7.
Δλδ οδηγωντας είναι τόσο απολαυστικές οι αλλαγές και απροσκοπτες που δύσκολα θα πεις ότι σου λείπει ένα αυτόματο. -
@wael said in Mazda CX-30:
Δεν έχω άποψη για το AWD, μιας και έχω εδώ και μια βδομάδα το FWD, με το χειροκίνητο κιβώτιο. Επειδή δοκίμασα και τα 2 κιβώτια πριν το αποφασίσω, το αυτόματο χωρίς να είναι κακό, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο ούτε καν με αυτά της Aisin (Peugeot, Volvo)
Της Aisin είναι και του Mazda.
-
Εγω μάλλον θα το πάρω τελικά. Θέλω μια αλλάγη σε στυλ αυτοκινήτου και φιλοσοφίας.Και θέλω γιαπωνέζικο πλέον. Μάλλον για χειροκίνητο 4wd με βλέπω.
-
Ποιο θα αντικαταστήσει;
-
To A5.
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω μάλλον θα το πάρω τελικά. Θέλω μια αλλάγη σε στυλ αυτοκινήτου και φιλοσοφίας.Και θέλω γιαπωνέζικο πλέον. Μάλλον για χειροκίνητο 4wd με βλέπω.
Να το πάρεις. Αν το πάρεις και χειροκίνητο δεν θα σε προβληματίσει το όντως "περίεργο" κιβώτιο, το χειροκίνητο είναι άψογο. Εδώ το πήρα εγώ αν και από το test drive σοκαρίστηκα από το αυτόματο κιβώτιο και από την πρακτική αδυναμία να πας πολύ γρήγορα (το πήγα Λαγονήσι με μέση κατανάλωση της βόλτας 18,5 λίτρα/100 χλμ) + ο κινητήρας μου φαινόταν κάπως (ατομοσφαιρικός γαρ) προερχόμενος από την Α159. Και αφού λοιπόν διαπίστωσα όλα αυτά που με ενοχλούσαν και δεν με ικανοποίησαν πήγα και το αγόρασα και μάλιστα με το αυτόματο!
Γιατί ; Γιατί απλά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Η γυναίκα μου που και αυτή το κοίταζε με μισό μάτι - την πρώτη φορά που την έβαλα στο test drive μέσα και ενώ το σανίδωνα, με ρώτησε με απορία " γιατί δεν πάει ;!", επίσης συνηθισμένη στην Alfa - τώρα δεν χορταίνει να το παίρνει : της φτιάχνει τη διάθεση.
Χαίρεσαι να το οδηγείς. -
@koutsan said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω μάλλον θα το πάρω τελικά. Θέλω μια αλλάγη σε στυλ αυτοκινήτου και φιλοσοφίας.Και θέλω γιαπωνέζικο πλέον. Μάλλον για χειροκίνητο 4wd με βλέπω.
Να το πάρεις. Αν το πάρεις και χειροκίνητο δεν θα σε προβληματίσει το όντως "περίεργο" κιβώτιο, το χειροκίνητο είναι άψογο. Εδώ το πήρα εγώ αν και από το test drive σοκαρίστηκα από το αυτόματο κιβώτιο και από την πρακτική αδυναμία να πας πολύ γρήγορα (το πήγα Λαγονήσι με μέση κατανάλωση της βόλτας 18,5 λίτρα/100 χλμ) + ο κινητήρας μου φαινόταν κάπως (ατομοσφαιρικός γαρ) προερχόμενος από την Α159. Και αφού λοιπόν διαπίστωσα όλα αυτά που με ενοχλούσαν και δεν με ικανοποίησαν πήγα και το αγόρασα και μάλιστα με το αυτόματο!
Γιατί ; Γιατί απλά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Η γυναίκα μου που και αυτή το κοίταζε με μισό μάτι - την πρώτη φορά που την έβαλα στο test drive μέσα και ενώ το σανίδωνα, με ρώτησε με απορία " γιατί δεν πάει ;!", επίσης συνηθισμένη στην Alfa - τώρα δεν χορταίνει να το παίρνει : της φτιάχνει τη διάθεση.
Χαίρεσαι να το οδηγείς.Koutsan!!! Που είσαι ρε φίλε??? Τη TBi δεν είχες?Την έδωσες?
Ωστε το πήρες εσύ? Μπραβο!Το χειροκίνητο λένε οτι είναι πάρα πολύ καλό.Πόσο καιρο το έχεις?Καποια αλλή παρατήρηση?
Στο Ταξίδι στην ΕΟ πώς είναι? -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
@koutsan said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγω μάλλον θα το πάρω τελικά. Θέλω μια αλλάγη σε στυλ αυτοκινήτου και φιλοσοφίας.Και θέλω γιαπωνέζικο πλέον. Μάλλον για χειροκίνητο 4wd με βλέπω.
Να το πάρεις. Αν το πάρεις και χειροκίνητο δεν θα σε προβληματίσει το όντως "περίεργο" κιβώτιο, το χειροκίνητο είναι άψογο. Εδώ το πήρα εγώ αν και από το test drive σοκαρίστηκα από το αυτόματο κιβώτιο και από την πρακτική αδυναμία να πας πολύ γρήγορα (το πήγα Λαγονήσι με μέση κατανάλωση της βόλτας 18,5 λίτρα/100 χλμ) + ο κινητήρας μου φαινόταν κάπως (ατομοσφαιρικός γαρ) προερχόμενος από την Α159. Και αφού λοιπόν διαπίστωσα όλα αυτά που με ενοχλούσαν και δεν με ικανοποίησαν πήγα και το αγόρασα και μάλιστα με το αυτόματο!
Γιατί ; Γιατί απλά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Η γυναίκα μου που και αυτή το κοίταζε με μισό μάτι - την πρώτη φορά που την έβαλα στο test drive μέσα και ενώ το σανίδωνα, με ρώτησε με απορία " γιατί δεν πάει ;!", επίσης συνηθισμένη στην Alfa - τώρα δεν χορταίνει να το παίρνει : της φτιάχνει τη διάθεση.
Χαίρεσαι να το οδηγείς.Koutsan!!! Που είσαι ρε φίλε??? Τη TBi δεν είχες?Την έδωσες?
Ωστε το πήρες εσύ? Μπραβο!Το χειροκίνητο λένε οτι είναι πάρα πολύ καλό.Πόσο καιρο το έχεις?Καποια αλλή παρατήρηση?
Στο Ταξίδι στην ΕΟ πώς είναι?Εδώ είμαι!. Ναι την Tbi, την έχω ακόμα και αυτή, και καμιά φορά όταν την παίρνω - έτσι για να γράφει χλμ - και βυθίζω το πόδι μου στο γκάζι δεν μπορώ να μη (χαμο)γελάω. Άλλη αίσθηση.
Λίγο καιρό το έχω από 15 Ιουνίου και δεν το οδηγώ πολύ (ούτε 4.000 χλμ δεν έχω, με διακοπές μέσα). Στην εθνική είναι άψογο και προφανώς - επειδή είχες ρωτήσει - τα 160 τα πιάνει εύκολα (2λιτρο είναι με 186 ίππους μην τρελαθούμε). Γενικώς όταν το οδηγείς αυτό που επικρατεί ως αίσθηση είναι άνεση / πολυτέλεια / χαλάρωση. Εννοείται ότι μπορείς να πας σβέλτα, στο "τάπα" έχει ένα θέμα. Πήγα να το οδηγήσω έτσι σε ορεινό στροφιλίκι με το αυτόματο : δεν.... το παίρνω στο manual σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά πάλι δεν. Δεν είναι αυτή η δουλειά του, period.
Ήμουν οριακός να πάρω ένα Edition - 100 που ερχόταν μέσα στον Ιούλιο , με τα κόκκινα δέρματα, αλλά : α) δεν τρελαίνομαι για το λευκό χρώμα β) είχα αποφασίσει να πάρω αυτόματο που ταιριάζει πλέον στην ηλικία μου!! Είναι πολύ ωραίο πάντως το Edition - 100, μου έτρεχαν τα σάλια, δίσταζα μέχρι τέλους.
Με το που μπήκα στη Mazda κατάλαβα ότι αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που το θέλω, προσωπικά το είδα αμέσως ως καλύτερο από τα άλλα που αγοράζεις με αυτά τα λεφτά και στο δείχνει με το που ανοίγεις την πόρτα. Ο εξοπλισμός επίσης, όπως έχεις δει, έχει τα πάντα (ψέμματα : εσωτερικός φωτισμός λείπει και αυτό είναι σοβαρό ελάττωμα). Δεν έχω κάποια παρατήρηση ειδική. Γενικά θέλεις να κατέβεις στο γκαράζ να το πάρεις και να το οδηγήσεις. Αν θες κάτι συγκεκριμένο ρώτα.
Πάντως δεν θα με χάλαγε - και θα το έπαιρνα - με τον Turbo των 2,5 λίτρων με τα 250 που κυκλοφορεί USA.
Σε ό,τι με αφορά οι χώροι, πως κάθονται οι πίσω και η κατάναλωση, ως κριτήρια αγοράς, με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Για να σου δώσω όμως μια εικόνα κάπου 8,5-8,7 lt έχω εδώ μέσα στην Αττική αλλά το πόδι μου είναι πολύ βαρύ όποιο αυτοκίνητο και να οδηγώ, καθώς δεν υφίσταται η έννοια της οικονομικής οδήγησης αν δεν τελειώνει το ρεζερβουάρ (a propos έχει σχετικά μικρό ντεπόζιτο 51 το δικό μου και 48 στο AWD). Οπότε αν είσαι πιο λογικός σίγουρα θα δεις καλύτερα.
Στην Alfa αντιστοίχως είμαι στα 12,5 στο Punto στα 9,5. -
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου.Και εγω την ίδια περίπου συνολική εικόνα με εσένα έχω σχηματίσει.Και εμένα μου αρέσει πολύ ,ενω επίσης παρατήρησα οτι το μόνο που λείπει είναι κάποιος επιπλέον φωτισμός στη καμπίνα.Μου είπαν οτι μπαίνουν ,εδω στην Ελλάδα,κάποια φώτα στο χώρο των ποδιών των επιβατών αλλα δε μου διευκρίνισαν αν τα φώτα αυτα μένουν αναμένα και κατα την οδήγηση ή ακολουθούν τη λειτουργία της κεντρικής πλαφονιέρας,στο Α5 έτσι δουλευουν.Μου είπαν επίσης οτι υπάρχει καταλογος με αξεσουαρ που μπαίνουν εδώ στην Ελλάδα...πχ μπάρες οροφής,κοτσαδόρος κτλ
Το λευκό Edition 100 με τα κοκκινα δέρματα το πήρε ένας συνάδελφος αφου του έδωσα το ΟΚ! Χα χα..
Εγω θα το δώσω το Α5 ,γιατί πήραμε εδω και 2 χρόνια το 500Χ οπότε δεν υπάρχει λόγος να κρατάω τρία αυτοκίνητα και μάλιστα τα δύο εξ'αυτών 2.0lt...Θέλω να χαλαρώσω λιγάκι στο δρόμο ,να κινούμαι με μικρότερες ταχύτητες και να μπορω να μπαίνω και σε κανένα χωματόδρομο πιο ευκολα.Το Α5 'εχει 170.000km πλέον.
Αυτή τη στιγμή περιμένω να μου δώσουν τιμή ανταλλαγής για το Α5.Αν είναι λογική θα προχωρήσω.
Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις! -
Ω, koutsan, τι blast from the past ήταν αυτό;! Καλώς ήρθες και πάλι και καλοτάξιδο και το CX30!
Κωστή με το καλό κι εσύ.
-
Τον φωτισμό της καμπίνας στο Γερμανικό sait τον χρεώνει 83€ χωρίς την εγκατάσταση και όπως δείχνει ρυθμίζετε από το Infotainment.
https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA CX-30/5WGN/Άσχετο.....και τον εφεδρικό τροχό 503€!!!
-
Το έκλεισα τελικα.Manual Awd Gt plus με ΒΟSE.Σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα.
Mazda CX-30