-
-
-
@caro-0 said in Mazda CX-30:
Προτείνεται οι περισσότεροι (δεν ξέρω πόσοι θα πλήρωναν όμως αν ερχόταν η ώρα της επιλογής) τα Mazda και ειδικότερα το cx-30.
Εσωτερικά μου θυμίζουν παλιότερα audi (μου άρεσαν πολύ), η μπίλια του λεβιέ, ταμπλό, αεραγωγοί κτλ. Μου κάνει αντιγραφή αλλά παρθενογενεση δεν υπάρχει.
Είναι πολύ εντυπωσιακό και πιστεύω ότι είναι καλοί και στο δρόμο.
Μου έκανε όμως αρνητική εντύπωση το βίντεο των αυστραλών redriven που είναι γενικά τζαπανόφιλοι και δεν το κρύβουν. Σπάνια να πουν κακή κουβέντα για japan γιατί στο κάτω κάτω οδηγούν μεταχειρισμένα.
Αφορά από όσο θυμάμαι την αξιοπιστία (σοβαρός λόγος που επιλέγεις Mazda) , φθορές εσωτερικού κτλ.
Δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχω καιρό που το είδα.
Τώρα το είδα το video.Δε βλέπω να λένε και τίποτα ιδιαίτερο απο προβλήματα,κατι που συμβαδίζει και με τη γενικότερη εμπειρία μας με το cx30.
-
@katafractos17 said in Mazda CX-30:
Αυτό είναι review.
Η γιατρός των αυτοκινήτων.Το είχα δει όταν το είχε παρουσιάσει. Από τα καλύτερα review και με λεπτομέρειες που το 95% δεν αναφέρει ποτέ. Όλοι ασχολούνται με τζιτζιμπλικια και στα ουσιώδη μηχανικά, σπέκς κλπ κλπ ούτε καν.
Γενικά κάνει ωραίες παρουσιάσεις σε όλα.
Ότι δίνει και ένα έξτραδακι με την εμφάνιση είναι ένα ακόμα +. -
Καλημέρα,
Γνωρίζεται αν η αλλαγή των δισκόπλακων καλύβεται απο εγγύηση? Το αυτοκίνητο έχει 23.000 χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ
-
@mixalis_kip said in Mazda CX-30:
Καλημέρα,
Γνωρίζεται αν η αλλαγή των δισκόπλακων καλύβεται απο εγγύηση? Το αυτοκίνητο έχει 23.000 χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ
Καλημέρα, τι παρουσιάζει το αυτοκίνητο; Έκανα δόντι κι όλας οι δισκόπλακες;
-
Καλημέρα, στο φρενάρισμα (ειδικά σε κατηφόρα) το τιμόνι παίζει μπάλα....είναι φυσιολογικό τόσο γρήγορα?
-
Ενδεχόμενο στράβωμα και όχι δόντι
-
Είναι λογικό τόσο γρήγορα? και το ερώτημα είναι το καλύβει η εγγύηση?
-
Είναι θέμα αντιπροσώπου, αν θέλει στο καλύπτει. Θεωρείται αναλώσιμο δυστυχώς. Μου έχει τύχει σε bmw που στράβωσαν στα 5-6κ χλμ και δεν….σε αμορτισέρ που δάκρυσαν στα 22κ σε Πεζώ μου τα έδωσαν να τα περάσω μόνος μου.
-
@mixalis_kip said in Mazda CX-30:
Είναι λογικό τόσο γρήγορα? και το ερώτημα είναι το καλύβει η εγγύηση?
Φρένα? Λίγο δύσκολα!
-
Φρένα ειναι αναλώσιμο ανταλλακτικό, συνήθως δεν καλύπτεται από εγγύηση...αλλά πρέπει να ρωτήσεις ή να διαβάσεις τους αναλυτικούς όρους εγγύησης.
-
Κανονικά δεν έπρεπε να γίνει
Οι δισκοπλακες συνήθως στραβωνουν όταν έχουν ζεσταθεί αρκετά από παρατεταμένα φρεναρίσματα και περάσεις από τίποτα νερά
Δεν νομίζω να στις καλύψουν.
-
Αν θυμαστε και εγω τις αλλαξα σχετικά νωρίς...Δε ξερω αν περαστικάν στην εγγυηση ή τις πλήρωσε το leasing...
Εγω λέω να παραπονεθεί στην αντιπροσωπεία και να δει τι θα του πούν...Μπορει να υπήρχε ελαττωματική παρτίδα πχ. -
@mixalis_kip said in Mazda CX-30:
Καλημέρα,
Γνωρίζεται αν η αλλαγή των δισκόπλακων καλύβεται απο εγγύηση? Το αυτοκίνητο έχει 23.000 χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ
Λογικά θα σε καλύψουν
-
@mixalis_kip said in Mazda CX-30:
Καλημέρα,
Γνωρίζεται αν η αλλαγή των δισκόπλακων καλύβεται απο εγγύηση? Το αυτοκίνητο έχει 23.000 χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ
Τακακια εχεις αλλαξει η ακομα τα μαμα?
Επειδη πλεον βλεπω και τα δικα μου (25.5Κ) σε παρατεταμενα φρεναρισματα δειχνουν σημαδια υπερθερμανσης και πανε για αλλαγη.
Ακουγεται και ο χαρακτηριστικος ηχος οταν τελειωνει και αναβει το τακακι στο ζορισμα. -
Η αντιπροσωπεία ανέφερε στραβωμένες δισκοπλακες και τορναρισμα 4 εκατοστά του χιλιοστού. Η αντιπροσωπεία,τους λέει αλλαγή δίσκο πλακών μετά τα 15 εκατοστά του χιλιοστού.
Τα τακάκια δεν θέλουν άλλαγμα λογικά μετά το τορναρισμα ;
-
@mixalis_kip said in Mazda CX-30:
Η αντιπροσωπεία ανέφερε στραβωμένες δισκοπλακες και τορναρισμα 4 εκατοστά του χιλιοστού. Η αντιπροσωπεία,τους λέει αλλαγή δίσκο πλακών μετά τα 15 εκατοστά του χιλιοστού.
Τα τακάκια δεν θέλουν άλλαγμα λογικά μετά το τορναρισμα ;
Το σωστοι ειναι καινουρια τακακια μετα τον τορνο.
Οποτε σου λενε ναι στην εγγυηση αλλα φερνοντας το στα ισα και οχι αλλαγη δισκοπλακψν, σωστα? -
Πότε βρε παιδιά φάγατε τακάκια σε 25Κ χλμ ;
-
@bathan said in Mazda CX-30:
Πότε βρε παιδιά φάγατε τακάκια σε 25Κ χλμ ;
Σιγά το δύσκολο! Εμένα σε όλα μου τα αυτοκίνητα, πλην υβριδίων, τα τακάκια τα άλλαζα καθε 20 με 30.000χλμ μαξ! BMW ειδικά σε κάθε σέρβις σχεδόν ήθελε και τακάκια.
Mazda CX-30