Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 305
    • 896
    • 897
    • 303 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403798
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • .SPIROS. 0
      .SPIROS. 0 last edited by

      EV Fires Are Rarer, But More Difficult to Extinguish

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taxidiwtis @.SPIROS. 0 last edited by

        @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        EV Fires Are Rarer, But More Difficult to Extinguish

        Οι πυροσβέστικες υπηρεσίες δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμη, τα νέα ηλεκτρικά πάντως σχεδιάζονται και με βάση αυτό το απίθανο σενάριο (3 φορές λιγότερο πιθανό να πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό από ότι ένα θερμικό) ώστε να τις βοηθήσουν στο έργο τους

        https://inf.news/en/auto/6f1ff6f8cd0a318c26168d7f0cd8670e.html

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas @taxidiwtis last edited by

          3/1; Μάλλον 60/1 αν μιλάμε για τα βενζίνης και 140/1 αν μιλάμε για υβριδικά. Αλλά αν λαμπαδιάσουν, μετά πάνε #mexritelous.

          https://cartalk.gr/poso-pio-sychna-kaigontai-ilektrika-montela-apo-thermika/

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Οι μπαταρίες είναι το πρόβλημα... και προς το παρόν δεν φαίνεται να είμαστε έτοιμοι να σβήσουμε τέτοιες φωτιές.

            Με κουβέρτα...
            Youtube Video

            Με άμμο...
            Youtube Video

            Με νερό...
            Youtube Video

            Moments before detonation...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Άλλο το να αναφλεγουν καλώδια των συμβατικών (στατιστικά καταγράφονται σαν φωτιά), που σβήνουν αν όχι με ένα πυροσβεστηρακι της πλάκας απ το σούπερ μάρκετ, με μια παλιά ζακέτα ή πετσέτα που θα το κουκουλωσει, κι άλλο η εμβαπτιση σε νερό όλου του οχήματος και απασχόληση πυροσβεστικου πληρώματος για 24ωρα.

              Σίγουρα τα ηλεκτρικά του μέλλοντος θα έχουν σωληνώσεις αφρού ενσωματωμενες.

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • piliourits
                piliourits last edited by

                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/poia-einai-i-protathlitria-ton-poliseon-sta-ilektrika-stin-eyropi/

                Ποιος ήταν με μετοχές της Τέσλα η οποία θα έσβηνε όλους τους παραδοσιακους κατασκευαστές;

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • .SPIROS. 0
                  .SPIROS. 0 last edited by

                  Η Τέσλα δεν μπορεί να πουλήσει περισσότερα γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να παράξει περισσότερα.

                  Γι'αυτό μάλλον έχει παγώσει το Τέσλα 2.

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Εκπλήσσομαι.
                    https://trcoff.gr/other/athens-worst-city-for-ev/

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits @.SPIROS. 0 last edited by

                      @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Η Τέσλα δεν μπορεί να πουλήσει περισσότερα γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να παράξει περισσότερα.

                      Γι'αυτό μάλλον έχει παγώσει το Τέσλα 2.

                      Αυτό ήταν ακριβώς που συζητούσαμε από τότε. Έστω ότι είχε το 100% της ζήτησης.
                      Πως θα τα πούλαγε αφού τα εργοστάσια τα έχουν άλλοι... αν και προκύπτει κι άλλο θέμα. Αν δεν κατάλαβα λάθος, ο κύριος ανταγωνιστής στην Ευρώπη είναι το ...Fiat 500

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.

                        https://cartalk.gr/

                        piliourits cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @dimsabas last edited by piliourits

                          @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.

                          Εγώ δεν είμαι οπαδός της ΤΟΥΟΤΑρας, μάλλον το αντίθετο, αλλά στο 2% του μεριδίου ηλεκτροκίνησης χesthκε ο φοράδα στα αλώνια... κάτσε να διατεθεί το biz κι εδώ και ξαναμετράμε τις καρπαζιές... γιατί κι εσύ, το biz θα πας να πάρεις όταν έρθει η ώρα, όχι Τέσλα.

                          εν τω μεταξύ καρπαζιές μοιράζουν ανα τας Ευρώπας γάλλοι και γερμανοί. (δεν κατάλαβα γιατί το άρθρο δεν έγραφε για τις Γερμανικές πωλήσεις).

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @dimsabas last edited by cirus

                            @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.

                            Η Toyota έχει επενδύσει πολλά στα υβριδικά

                            Εκει πέρνει σώβρακα

                            Την συμφέρει να μην χαθει από τον χαρτη στο πλήρες ηλεκτρικό κομμάτι αλλά δεν την ενδιαφέρει να είνει το κύριο segment της ούτε να πουλήσει παραπάνω ηλεκτρικά από τους άλλους

                            Το κύριο που προσφερει είναι υβριδικά

                            και ναι σε συνολικές πωλήσεις πέρνει τα σώβρακά όλων Δημήτρη

                            και δεν είμαι Toyotaκιας το ξέρεις. παπουδιέρες βγάζει κυρίως και βαρετά αμάξια προσιτά και να καίνε ελάχιστα. Αλλά αυτά ζητάει ο κόσμος

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • .SPIROS. 0
                              .SPIROS. 0 last edited by

                              Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
                              Περιμενουμε τα επομενα...

                              cirus piliourits J 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @.SPIROS. 0 last edited by

                                @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
                                Περιμενουμε τα επομενα...

                                μαπα ξεμαπα δεν περιμενει πολλά από αυτό

                                νομίζω κύριο μέλημα της είναι να είναι keep up to date με την τεχνολογία των ηλεκτρικών ώστε όταν γίνει mainstream να βγαλει ανταγωνιστικά μοντέλα. Δεν νομιζω ότι περιμένουν πολλά στις πωλήσεις από δαύτα

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits @.SPIROS. 0 last edited by

                                  @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
                                  Περιμενουμε τα επομενα...

                                  Αν περιμένεις επιδόσεις από τα ηλεκτρικά που θα βγάλει η τουοτα με μπαταρίες, μάλλον θα απογοητευτείς. Αλλά για εμβέλεια ίσως να είναι διαφορετικά, όπως και την ημιαυτόνομη οδήγηση...

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @piliourits last edited by piliourits

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
                                    Περιμενουμε τα επομενα...

                                    Αν περιμένεις επιδόσεις από τα ηλεκτρικά που θα βγάλει η τουοτα με μπαταρίες, μάλλον θα απογοητευτείς. Αλλά για εμβέλεια ίσως να είναι διαφορετικά, όπως και την ημιαυτόνομη οδήγηση...

                                    Απ τις πωλήσεις ηλεκτρικών εκτός από Τέσλα δεν περιμένει κανένας άλλος. Απλά να διατηρούν το hype...

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Να κάνω μία ερώτηση γιατί νομίζω ότι το tesla ως πρωτοπόρο έχει μια θετική προκατάληψη, στους φίλους της ηλεκτροκίνησης

                                      Πως συγκρίνεται ως αυτοκίνητο με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα ;
                                      Κοινώς πως "στέκεται" απέναντί του το αντίστοιχο KIA, ή το polestar. Μου έκανε εντύπωση γιατί κάπου πέτυχα βίντεο στο οποίο το polestar επικράτησε με σχετική ευκολία έναντι του tesla, σε όλα τα οδηγικά κριτήρια, ακόμα και στο εσωτερικό "κέρδισε" εύκολα. Τιμές και λοιπά δεν έχω ιδέα. Οι υπόλοιποι άμεσοι ανταγωνιστές του ποιοι είναι;

                                      Στο model 3 προφανώς αναφέρομαι , αν και οι γνώσεις μου στην ηλεκτροκίνηση , τελειώνουν κάπου εδώ...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas @civil357 last edited by

                                        Αν μπορώ να συνεισφέρω στην ειλικρινή σου απορία, το Υ δεν είχε πρόβλημα να κατατροπώσει ισχυρότερο, ακριβότερο κι άκρως premium ανταγωνισμό.

                                        https://cartalk.gr/y/

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          Johnny 0 @.SPIROS. 0 last edited by

                                          @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
                                          Περιμενουμε τα επομενα...

                                          Ειναι τιμολογημενο σαν να μη θελει να πουλησει (γιατι οντως δε θελει ιδιαιτερα, δε θελει να κρεμεται απο τους Κινεζους για μπαταριες πλην υβριδικων). Ενα 10χιλιαρο κατω θα ηταν ξερολουκουμο για πωλησεις σε ΕΕ και ΗΠΑ. Η Tesla τωρα που τελειωσε το παρτυ με τα χρηματιστηρια, να δουμε αν θα μπορει να εξυπηρετησει τις ταμειακες αναγκες της. Αυτο ειναι ερωτημα γιατι ΗΠΑ και ΕΕ ειναι πλεον σε υφεση, αρα μειωση πωλησεων. Επισης το μεγαλυτερο προβλημα των ηλεκτρικων ειναι οι πρωτες υλες για τις μπαταριες, οι κινεζοι δε μπορουν να ανταποκριθουν σε μεγαλη ζητηση, ηδη εχουν χωθει και ξεπατωνουν την αφρικη για τα σπανια μεταλλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jamesd last edited by

                                            To Enyaq από 42Κ ευρώ ανέβηκε στα 47Κ ευρώ (11%) σε έναν μήνα ή ιδέα μου; Τόσο πολύ πουλάνε πια;

                                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 303 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr