-
EV Fires Are Rarer, But More Difficult to Extinguish
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
EV Fires Are Rarer, But More Difficult to Extinguish
Οι πυροσβέστικες υπηρεσίες δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμη, τα νέα ηλεκτρικά πάντως σχεδιάζονται και με βάση αυτό το απίθανο σενάριο (3 φορές λιγότερο πιθανό να πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό από ότι ένα θερμικό) ώστε να τις βοηθήσουν στο έργο τους
https://inf.news/en/auto/6f1ff6f8cd0a318c26168d7f0cd8670e.html
-
3/1; Μάλλον 60/1 αν μιλάμε για τα βενζίνης και 140/1 αν μιλάμε για υβριδικά. Αλλά αν λαμπαδιάσουν, μετά πάνε #mexritelous.
https://cartalk.gr/poso-pio-sychna-kaigontai-ilektrika-montela-apo-thermika/
-
Οι μπαταρίες είναι το πρόβλημα... και προς το παρόν δεν φαίνεται να είμαστε έτοιμοι να σβήσουμε τέτοιες φωτιές.
Με κουβέρτα...
Youtube VideoΜε άμμο...
Youtube VideoΜε νερό...
Youtube Video -
Άλλο το να αναφλεγουν καλώδια των συμβατικών (στατιστικά καταγράφονται σαν φωτιά), που σβήνουν αν όχι με ένα πυροσβεστηρακι της πλάκας απ το σούπερ μάρκετ, με μια παλιά ζακέτα ή πετσέτα που θα το κουκουλωσει, κι άλλο η εμβαπτιση σε νερό όλου του οχήματος και απασχόληση πυροσβεστικου πληρώματος για 24ωρα.
Σίγουρα τα ηλεκτρικά του μέλλοντος θα έχουν σωληνώσεις αφρού ενσωματωμενες.
-
Ποιος ήταν με μετοχές της Τέσλα η οποία θα έσβηνε όλους τους παραδοσιακους κατασκευαστές;
-
Η Τέσλα δεν μπορεί να πουλήσει περισσότερα γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να παράξει περισσότερα.
Γι'αυτό μάλλον έχει παγώσει το Τέσλα 2.
-
Εκπλήσσομαι.
https://trcoff.gr/other/athens-worst-city-for-ev/ -
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η Τέσλα δεν μπορεί να πουλήσει περισσότερα γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να παράξει περισσότερα.
Γι'αυτό μάλλον έχει παγώσει το Τέσλα 2.
Αυτό ήταν ακριβώς που συζητούσαμε από τότε. Έστω ότι είχε το 100% της ζήτησης.
Πως θα τα πούλαγε αφού τα εργοστάσια τα έχουν άλλοι... αν και προκύπτει κι άλλο θέμα. Αν δεν κατάλαβα λάθος, ο κύριος ανταγωνιστής στην Ευρώπη είναι το ...Fiat 500 -
Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.
Εγώ δεν είμαι οπαδός της ΤΟΥΟΤΑρας, μάλλον το αντίθετο, αλλά στο 2% του μεριδίου ηλεκτροκίνησης χesthκε ο φοράδα στα αλώνια... κάτσε να διατεθεί το biz κι εδώ και ξαναμετράμε τις καρπαζιές... γιατί κι εσύ, το biz θα πας να πάρεις όταν έρθει η ώρα, όχι Τέσλα.
εν τω μεταξύ καρπαζιές μοιράζουν ανα τας Ευρώπας γάλλοι και γερμανοί. (δεν κατάλαβα γιατί το άρθρο δεν έγραφε για τις Γερμανικές πωλήσεις).
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευκολάκι η ηλεκτροκίνηση, θα τους πάρει τα σώβρακα η Toyotaρα, λέγατε. Προς το παρόν, δε χορταίνει την καρπαζά.
Η Toyota έχει επενδύσει πολλά στα υβριδικά
Εκει πέρνει σώβρακα
Την συμφέρει να μην χαθει από τον χαρτη στο πλήρες ηλεκτρικό κομμάτι αλλά δεν την ενδιαφέρει να είνει το κύριο segment της ούτε να πουλήσει παραπάνω ηλεκτρικά από τους άλλους
Το κύριο που προσφερει είναι υβριδικά
και ναι σε συνολικές πωλήσεις πέρνει τα σώβρακά όλων Δημήτρη
και δεν είμαι Toyotaκιας το ξέρεις. παπουδιέρες βγάζει κυρίως και βαρετά αμάξια προσιτά και να καίνε ελάχιστα. Αλλά αυτά ζητάει ο κόσμος
-
Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
Περιμενουμε τα επομενα... -
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
Περιμενουμε τα επομενα...μαπα ξεμαπα δεν περιμενει πολλά από αυτό
νομίζω κύριο μέλημα της είναι να είναι keep up to date με την τεχνολογία των ηλεκτρικών ώστε όταν γίνει mainstream να βγαλει ανταγωνιστικά μοντέλα. Δεν νομιζω ότι περιμένουν πολλά στις πωλήσεις από δαύτα
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
Περιμενουμε τα επομενα...Αν περιμένεις επιδόσεις από τα ηλεκτρικά που θα βγάλει η τουοτα με μπαταρίες, μάλλον θα απογοητευτείς. Αλλά για εμβέλεια ίσως να είναι διαφορετικά, όπως και την ημιαυτόνομη οδήγηση...
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
Περιμενουμε τα επομενα...Αν περιμένεις επιδόσεις από τα ηλεκτρικά που θα βγάλει η τουοτα με μπαταρίες, μάλλον θα απογοητευτείς. Αλλά για εμβέλεια ίσως να είναι διαφορετικά, όπως και την ημιαυτόνομη οδήγηση...
Απ τις πωλήσεις ηλεκτρικών εκτός από Τέσλα δεν περιμένει κανένας άλλος. Απλά να διατηρούν το hype...
-
Να κάνω μία ερώτηση γιατί νομίζω ότι το tesla ως πρωτοπόρο έχει μια θετική προκατάληψη, στους φίλους της ηλεκτροκίνησης
Πως συγκρίνεται ως αυτοκίνητο με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα ;
Κοινώς πως "στέκεται" απέναντί του το αντίστοιχο KIA, ή το polestar. Μου έκανε εντύπωση γιατί κάπου πέτυχα βίντεο στο οποίο το polestar επικράτησε με σχετική ευκολία έναντι του tesla, σε όλα τα οδηγικά κριτήρια, ακόμα και στο εσωτερικό "κέρδισε" εύκολα. Τιμές και λοιπά δεν έχω ιδέα. Οι υπόλοιποι άμεσοι ανταγωνιστές του ποιοι είναι;Στο model 3 προφανώς αναφέρομαι , αν και οι γνώσεις μου στην ηλεκτροκίνηση , τελειώνουν κάπου εδώ...
-
Αν μπορώ να συνεισφέρω στην ειλικρινή σου απορία, το Υ δεν είχε πρόβλημα να κατατροπώσει ισχυρότερο, ακριβότερο κι άκρως premium ανταγωνισμό.
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ηλεκτρικο που παρουσιασε η Τογιοτα ειναι μαπα.
Περιμενουμε τα επομενα...Ειναι τιμολογημενο σαν να μη θελει να πουλησει (γιατι οντως δε θελει ιδιαιτερα, δε θελει να κρεμεται απο τους Κινεζους για μπαταριες πλην υβριδικων). Ενα 10χιλιαρο κατω θα ηταν ξερολουκουμο για πωλησεις σε ΕΕ και ΗΠΑ. Η Tesla τωρα που τελειωσε το παρτυ με τα χρηματιστηρια, να δουμε αν θα μπορει να εξυπηρετησει τις ταμειακες αναγκες της. Αυτο ειναι ερωτημα γιατι ΗΠΑ και ΕΕ ειναι πλεον σε υφεση, αρα μειωση πωλησεων. Επισης το μεγαλυτερο προβλημα των ηλεκτρικων ειναι οι πρωτες υλες για τις μπαταριες, οι κινεζοι δε μπορουν να ανταποκριθουν σε μεγαλη ζητηση, ηδη εχουν χωθει και ξεπατωνουν την αφρικη για τα σπανια μεταλλα.
-
To Enyaq από 42Κ ευρώ ανέβηκε στα 47Κ ευρώ (11%) σε έναν μήνα ή ιδέα μου; Τόσο πολύ πουλάνε πια;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης