Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 298
    • 900
    • 901
    • 296 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Ε, όχι.

      Η όλα ή τίποτα.

      Άντε 350-400 χλμ για το 80% της μπαταρίας.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsofras @super-t last edited by

        @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Με 5 λεπτά ανά 92 km; (Σε φορτιστή 350 kW...)

        Αν είχα βασική αυτονομία 400χλμ για ταξίδι με κλίμα και σταθερά 120 και ήθελα αλλά 5 λεπτά για κάθε 100χλμ πάλι θα μου έκανε
        Το επόμενο θα ήταν να μπορούσα να βάλω φορτιστή στη πιλοτή της πολυκατοικίας
        Εγώ είμαι υπερ των ηλεκτρικών, ποιος δεν θέλει λιγότερα μηχανικά μέρη, ησυχία στη καμπίνα και τους δρόμους και το σημαντικότερο για εμένα αυτόματο που δεν φοβάσαι ποτεοθα το πάρεις στα χέρια
        Η φόρτιση με.κολυει γιατί σπίτι δύσκολα σε πιλοτή, εξοχικό παρκάρω σε δρόμο μακριά από το σπίτι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by dstou

          Τα νούμερα που λέτε για 5λεπτη φόρτιση, αμφιβάλω αν θα πιαστούν ευρέως το 2040 και αν.
          Είναι μια αλυσίδα απαιτουμένων.
          Θέλεις μπαταρία που να επιδέχεται γλήγορη φόρτιση, θες τροφοδοτικό μεγάλο και θες αυτά να έχουν και λογικό κόστος λιανικής. Μετά θες πανίσχυρους ταχυφορτιστές, με πολλές θέσεις διαθέσιμες, από έναν υποσταθμό για την τροφοδότησή τους και τεράστια παραγωγή ρεύματος, ΑΠΕ με αποθήκευση ει δυνατό, για την ευχερή τροφοδοσία τους.
          Τέλος, θες μεγάλους χώρους στάθμευσης για να αναπτύξεις όλη τη διάταξη αυτή σε ένα σωρό σημεία στην επικράτεια. Χλωμό για ευρεία εφαρμογή.

          fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator @dstou last edited by

            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            θες αυτά να έχουν και λογικό κόστος λιανικής. με πολλές θέσεις διαθέσιμες
            Τέλος, θες μεγάλους χώρους στάθμευσης για να αναπτύξεις όλη τη διάταξη αυτή σε ένα σωρό σημεία στην επικράτεια.

            Αυτά δεν χρειάζονται πιστεύω. Το κόστος θα είναι για τον "βενζινά" και δεν θες πολλές θέσεις, όπως δεν θές και πολλές αντλίες (αφού το κάθε αμάξι θα κάθεται 5'). Το ίδιο και με τον χώρο στάθμευσης, θές όσο ένα βενζινάδικο. Συμφωνώ για τα σημεία, δεν θα έχουμε σε κάθε γωνία, λιγότερα αλλά αρκετά (και σήμερα δεν μας χρειάζονται 50 βενζινάδικα σε ακτίνα 3 χλμ).

            Και φυσικά αρκετός κόσμος θα φορτίζει και σπίτι του ή στην δουλειά. Είπαμε η αυτοκίνηση θα αλλάξει...και εμείς θα προσαρμοστούμε.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • storm
              storm last edited by

              Έτσι. Προσαρμοστείτε γατάκια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Εάν διαβάσετε τα άρθρα τους, οι ειδικοί αναφέρουν ότι κατάφεραν να παρουσιάσουν μπαταρία στο ίδιο κόστος με τις σημερινές να φορτίζουν από 5 -10 λεπτά σε ταχυφορτιστες που όντως είναι πιο δυνατοί από τους σημερινούς.
                Μάλιστα με αυτόν τον τρόπο μπορούν να φέρουν τα ηλεκτρικά με μια σχετική αυτονομία στο ίδιο κόστος με τα συμβατικά χωρίς επιδοτήσεις, διότι θα βάζουν μικρότερες μπαταρίες.

                Το 2025-2026 έτσι όπως λένε θα βγουν στην παραγωγή.

                Το θέμα πλέον θα πάει στους ταχυφορτιστες.

                Αυτό σημαίνει όμως και κάτι άλλο. Ότι τα phev θα γίνουν ο κανόνας. Σε ένα λεπτό θα φορτίζουν.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @dstou last edited by

                  @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Τα νούμερα που λέτε για 5λεπτη φόρτιση, αμφιβάλω αν θα πιαστούν ευρέως το 2040 και αν.
                  Είναι μια αλυσίδα απαιτουμένων.
                  Θέλεις μπαταρία που να επιδέχεται γλήγορη φόρτιση, θες τροφοδοτικό μεγάλο και θες αυτά να έχουν και λογικό κόστος λιανικής. Μετά θες πανίσχυρους ταχυφορτιστές, με πολλές θέσεις διαθέσιμες, από έναν υποσταθμό για την τροφοδότησή τους και τεράστια παραγωγή ρεύματος, ΑΠΕ με αποθήκευση ει δυνατό, για την ευχερή τροφοδοσία τους.

                  Και η τόσο γρήγορη φόρτιση δεν κάνει και καλό στις μπαταρίες αν είναι συχνή κθώς μειώνει την ζωή τους.

                  Cirus the virus

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Νέες μελέτες με νέες μπαταρίες ισχυρίζονται πως δεν επηρεάζονται στον βαθμό που πιστεύουμε για τις σημερινές τεχνολογίες.
                    Μάλιστα αναφέρουν χιλιάδες κύκλους πλήρους φόρτισης.

                    Ψάξτε τα λίγο, μη λέτε απλά ότι ξέρετε.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Και η τόσο γρήγορη φόρτιση δεν κάνει και καλό στις μπαταρίες αν είναι συχνή κθώς μειώνει την ζωή τους.

                      Δεν ισχύει αυτό στις νέες μπαταρίες, αρκεί να είναι εντός θερμοκρασίας.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      L cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Και η τόσο γρήγορη φόρτιση δεν κάνει και καλό στις μπαταρίες αν είναι συχνή κθώς μειώνει την ζωή τους.

                        Δεν ισχύει αυτό στις νέες μπαταρίες, αρκεί να είναι εντός θερμοκρασίας.

                        Έτσι λενε οι επιστήμονες που τις αναπτύσουν σε διάφορα τεχνικά άρθρα του ίντερνετ.
                        Μάλιστα κάποιες εταιρίες κρατούν την θερμοκρασία σε πάρα πολύ χαμηλα επίπεδα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @fanis75 last edited by cirus

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Και η τόσο γρήγορη φόρτιση δεν κάνει και καλό στις μπαταρίες αν είναι συχνή κθώς μειώνει την ζωή τους.

                          Δεν ισχύει αυτό στις νέες μπαταρίες, αρκεί να είναι εντός θερμοκρασίας.

                          Το δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό με τις υπάρχουσες είναι διαφορετικό του δεν ισχύει. Μα με τοσα WATT πως γίνεται να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία καθόλου???

                          Cirus the virus

                          fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Έχει να κάνει και με το υλικό και με την δομή και μέθοδο της επίστρωσης των υλικών όπως αναφέρουν στα δημοσιεύματα. Έβαλα ένα πιο πάνω.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits last edited by piliourits

                              Η τεχνολογία έχει αποδείξει πως σχεδόν μόνο του σπανού τα γένεια δεν γίνονται και όλα τα υπόλοιπα είναι εφικτά, αλλά από την θεωρητική & πειραματική μελέτη μιας τεχνολογίας, μέχρι να φτάσει στα ράφια των καταστημάτων, ειδικά όταν άπτεται το τομέα της ασφάλειας, μεσολαβούν αρκετά χρόνια, μερικές φορές τόσα που ίσως έχει ξεπεραστεί η "πειραματική" τεχνολογία απ' την αμέσως επόμενη.

                              Και δεν αρκεί κάτι απλά να είναι τεχνικά εφικτό στο εργαστήριο, πρέπει να επιννοηθούν και κερδοφόρες βιομηχανικές μέθοδοι μαζικής παραγωγής που να είναι εμπορικά βιώσιμες και σε ρεαλιστική τιμή για τον τελικό καταναλωτή.
                              π.χ. άλλα τα "φωτοβολταϊκά" που έχουν οι δορυφόροι και τα διαστημόπλοια, άλλα αυτά που βάζουμε στις ταράτσες κι άλλα αυτά που έχουν τα επαναφορτιζόμενα φωτάκια στο μάρκετ.
                              Θεωρητικά θα μπορούσαμε να έχουμε και "ηλιακά οχήματα" αν ήταν βιομηχανικά/εμπορικά εφικτό να εφοδιαστούν τα καθημερινά μας αυτοκίνητα με φωτοβολταϊκά "διαστημικής τεχνολογίας" που ήδη χρησιμοποιούνται στην αεροδιαστημική, αλλά αυτό δεν είναι βιώσιμο...

                              Οπότε, οι αμφιβολλίες για τον χρονικό ορίζοντα που έχει ανακοινωθεί παραμένουν, αν και θα πέσουν όλες οι δυνάμεις στην εξεύρεση λύσεων.
                              Αυτό που δεν λύνεται εύκολα, είναι οι απαιτήσεις σε υποδομές και ποσά ηλεκτρικής ενέργειας, από ανανεώσιμες πηγές, που περιέγραψε ο φίλος νωρίτερα, και πολύ εύκολα παραβλέψατε.

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @cirus last edited by

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Mα με τοσα WATT πως γίνεται να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία καθόλου???

                                Με κύκλωμα υδρόψυξης που εχουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρικά. Δεν είπα ότι δεν θα ανέβει καθόλου, απλά χρειάζεται να μείνει εντός ορίων.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cirus
                                  cirus @fanis75 last edited by cirus

                                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Mα με τοσα WATT πως γίνεται να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία καθόλου???

                                  Με κύκλωμα υδρόψυξης που εχουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρικά. Δεν είπα ότι δεν θα ανέβει καθόλου, απλά χρειάζεται να μείνει εντός ορίων.

                                  υδρόψυξη!!! μάλιστα. οκ ακούγεται ενδιαφέρον.

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @cirus last edited by super-t

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Και η τόσο γρήγορη φόρτιση δεν κάνει και καλό στις μπαταρίες αν είναι συχνή κθώς μειώνει την ζωή τους.

                                    Δεν ισχύει αυτό στις νέες μπαταρίες, αρκεί να είναι εντός θερμοκρασίας.

                                    Το δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό με τις υπάρχουσες είναι διαφορετικό του δεν ισχύει. Μα με τοσα WATT πως γίνεται να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία καθόλου???

                                    Γιατί νομίζεις αρχίζεις να φορτίζεις με 300 kW και καταλήγεις στο τέλος να έχεις πέσει στα 100 kW; Και για τις θερμοκρασίες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by dstou

                                      Σήμερα που οδηγούσα στην Ολυμπία οδό, σκέφτηκα το εξής :
                                      Βάλε 2.000 χλμ. τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της χώρας (Ολυμπία, Μωρέας, Εγνατία, Ιόνιος, κ.ο.κ.).
                                      Ανά 50 χλμ. κάπου διάβασα ότι χρειάζεται να μπούνε φορτιστές, βάσει πλάνου/εισήγησης της ΕΕ αν θυμάμαι, άρα 40 σταθμοί φόρτισης.
                                      Βαλε και 20 βασικά αεροδρόμια, και 10 λιμάνια, και 5 συνοριακούς σταθμούς εισόδου/εξόδου, πες πάμε στους 80.
                                      Από 5 ταχυφορτιστές βαρβάτους (>200kw εννοώ) σε κάθε σταθμό φόρτισης, πάμε στους 400 ταχυφορτιστές και στους 80 υποσταθμούς μέσης τάσης (ένας υποσταθμός για κάθε συστοιχία).
                                      Δεν το λες και τίποτα, αλλά πιστεύω είναι εφικτό σε βάθος π.χ. πενταετίας-οκταετίας. Δεν πιάνω το ιδιοκτησιακό, είναι άλλο θέμα.
                                      Αλλά τα προβλήματα είναι δύο: αφενός ότι μετά από 8 χρόνια πιθανότατα να απαιτείται να 5πλασιάσεις/10πλασιάσεις/κοκ τα νούμερα αυτά, γιατί θα κυκλοφορούν κάμποσα ηλεκτρικά και θα έχουν απαιτήσεις, αφεδύο ότι με αυτούς τους σταθμούς δεν μπαίνεις στις πόλεις, όπου η έλλειψη ελεύθερων χώρων, ο συνωστισμός οχημάτων, και το ήδη φορτωμένο δίκτυο ΔΕΔΗΕ είναι καθεστώς.
                                      Πιστεύω ότι ειδικά στις πόλεις πρέπει να μπούνε στο παιχνίδι τα βενζινάδικα. Αναβαθμίζοντας τα ηλεκτρικά τους δίκτυα έτσι ώστε να γίνουν και 'φορτιστάδικα' (δικιά μου λέξη, την κατοχυρώνω). Είναι τα μόνα που έχουν άφθονους χώρους, λεφτά μένει να βρούνε για να φυτεύουν ταχιφορτιστές.
                                      Γενικά δεν βλέπω συνολικά εύκολη λύση. Το πιθανότερο είναι το θέμα να κυλίεται άλυτο για δεκαετίες και να αντιμετωπίζεται διαρκώς με ημίμετρα, πάντα ελλειματικά ως προς την ζήτηση και τις ανάγκες.

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Απ τη νομοθεσία επιτρέπεται ανεφοδιασμός υγρών καυσίμων να γίνεται δίπλα σε υποσταθμό και φορτιστές;

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Δίπλα σε κοινούς φορτιστες 220-380VOLT επιτρεπεται, υπάρχουν ηδη βενζιναδικα με τετοιους. Για υ/σ μέσης τάσης θα πρέπει να το ψάξω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            Johnny 0 @dstou last edited by Johnny 0

                                            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Πιστεύω ότι ειδικά στις πόλεις πρέπει να μπούνε στο παιχνίδι τα βενζινάδικα. Αναβαθμίζοντας τα ηλεκτρικά τους δίκτυα έτσι ώστε να γίνουν και 'φορτιστάδικα' (δικιά μου λέξη, την κατοχυρώνω). Είναι τα μόνα που έχουν άφθονους χώρους, λεφτά μένει να βρούνε για να φυτεύουν ταχιφορτιστές.
                                            Γενικά δεν βλέπω συνολικά εύκολη λύση. Το πιθανότερο είναι το θέμα να κυλίεται άλυτο για δεκαετίες και να αντιμετωπίζεται διαρκώς με ημίμετρα, πάντα ελλειματικά ως προς την ζήτηση και τις ανάγκες.

                                            Τα βενζιναδικα θα μπουν αν υπαρχει χρημα (οπως π.χ. με το υγραεριο που στην κριση εσωσε πολλα πρατηρια που εβαλαν δεξαμενες απο το κλεισιμο) ή αν ειναι εταιρικα και υπαρχει προβλεψη. Στο ρευμα ενα ιδιωτης με βενζιναδικο γιατι να μπει, η φορτιση του ηλεκτρικου σημερα ειναι στην καλυτερη περιπτωση 20 λεπτα στο 80% και αυτο πολυ λιγα αμαξια το πιανουν, αν γινει 5-10 λεπτα ισως γινει πιο εφικτο. Οι περισσοτεροι που αγοραζουν ηλεκτρικο εχουν γκαραζ και φορτιζουν σπιτι, ή μπορουν να φορτιζουν τσαμπα καπου (π.χ. στη δουλεια).

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 296 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr