Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 278
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 897
    • 898
    • 280 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem @piliourits last edited by

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γελοίες καταστάσεις...

      Γελοίο λέγαμε κάποτε εμείς οι παλιοί, που κάποιος κουβαλούσε το τηλέφωνο στη καφετέρια και το άφηνε πάνω στο τραπέζι...

      Μετά λέγαμε Γελοίο το να έχει τηλέφωνο "παντόφλα" να μη χωράει στις τσέπες...

      Όταν στα πεζοδρόμια θα γίνεται απ τα καλώδια, ότι γίνεται σε μερικές παραλίες απ τα καλάμια ψαρέματος και τις μισινέζες, θα μας φαίνεται "κανονικό".

      Ούτε το κινητό ενοχλούσε κανένα ούτε η "παντόφλα" στην τσέπη , καλάμια ψαρέματος σε παραλία καλοκαιριάτικο πράγμα δύσκολο πρέπει να είναι πολύ απομακρυσμένη παραλία και πάλι πολύ δύσκολο και "ηλίθιο", η μπαλαντέζα με τις πρίζες εκτεθειμένες με κίνδυνο να πάει ένα παιδάκι ή σκυλί να το πειράξει είναι πραγματικός κίνδυνος , το καλώδιο να το πατήσει ένας ηλικιωμένος και να πέσει και να χτυπήσει είναι πραγματικός κίνδυνος , ακόμα και ένας μικρός αθώος βΡομά τρέχοντας με την λεία μπορεί να σκοντάψει και να το συλλάβουν ...και δεν έχει καρτιά το πεντί?

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • G
        ggab last edited by

        Είναι μέχρι να το πάρουν γραμμή οι ευπαθείς. Μέχρι και τον ηλεκτρικό πίνακα θα ξηλώσουν απο το χολ τραβώντας την μπαλαντεζα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser last edited by

          Σε κάθε περίπτωση παραμένει γελοίο το σκηνικό αυτό.

          Είναι ο ορισμός της ελληναραδικης λογικής και των μικρών αυταρχισμων

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tgd last edited by

            Υπερβάλλετε. Αν παρκάρεις σωστά, με τον φορτιστή και την υποδοχή κοντά το πολύ-πολύ να θες δυο μέτρα καλώδιο. Έχω δει στο εξωτερικό θέσεις στάθμευσης στον δρόμο και δεν είδα πουθενά καλώδιο να κρεμάει.
            Δεν υπάρχουν φορτιστές με δέσμιο καλώδιο, όπως οι αντλίες των βενζινάδικων, αλλά να μαζεύουν μέσα αυτόματα;

            yem G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @criuser last edited by

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Γελοίες καταστάσεις...

              Ισχύει. Φαντάσου τώρα μπαλαντεζες να κρέμονται από τους πάνω ορόφους.... Βάζεις και ένα λαμπάκι και Χριστούγεννα όλο το χρόνο.

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • yem
                yem @tgd last edited by yem

                @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Υπερβάλλετε. Αν παρκάρεις σωστά, με τον φορτιστή και την υποδοχή κοντά το πολύ-πολύ να θες δυο μέτρα καλώδιο. Έχω δει στο εξωτερικό θέσεις στάθμευσης στον δρόμο και δεν είδα πουθενά καλώδιο να κρεμάει.
                Δεν υπάρχουν φορτιστές με δέσμιο καλώδιο, όπως οι αντλίες των βενζινάδικων, αλλά να μαζεύουν μέσα αυτόματα;

                Καθόλου υπερβολή , Αν παρκάρεις σωστά ? δηλαδή να έχεις βάλει καφάσια στην ιδανική θέση μπροστά απο το σπίτι? 2 μέτρα καλώδιο ? Μόνο? 2-3μ είναι το πεζοδρόμιο βάλε και 5 μέτρα πρασιά και 1-2 ορόφους πάνω ,... ειδική παραγγελία καρούλι απο καυκά ! Στην φωτογραφία που ανέβασα βλέπεις το καρούλι άδειο συνήθως αυτά έχουν το λιγότερο 20-25μ καλώδιο

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  racefun1971 @yem last edited by

                  @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Γάτος ο φίλος, σου λέει μην γκρινιάξει κάνεις που τραβάω μπαλαντεζα στο πεζοδρόμιο από το μπαλκόνι ας βάλω ένα πολυμπριζο να πάρουν και άλλοι ρεύμα. Να τον δω στην βροχή τις θα κάνει...
                  IMG_20220611_161252.jpg

                  Στη βροχή βάζουν πλαστική σακούλα στην ένωση της μπαλαντεζας. Το έχω δει μάλιστα είχε παρκάρει από την απέναντι πλευρά του δρόμου. Όπως και σε ξενοδοχείο στο κέντρο των Αθηνών είχε ρίξει μπαλαντεζα από τον πρώτο όροφο για να φορτίσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Δεν ζήσαμε το γαϊτανάκι μικροί, θα το ζήσουμε μεγάλοι.

                    Θα έρχονται αι τουρίσται να βγάζουν φωτογραφίες όπως τα γκραφίτι, θα είναι φολκλορ γρηκ λαντσκέηπ.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tgd last edited by

                      Αυτό απαγορεύεται. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν επιτρέπει την ρευματοδότηση σε εγκαταστάσεις σε δημόσιο χώρο από το ρολόι του σπιτιού ή του καταστήματος. Αυτο περιλαμβάνει ακόμα και φωτιστικά ή ανεμιστήρες στα τραπεζάκια της καφετέριας στο πεζοδρόμιο.
                      Εγώ εννοώ κανονικούς φορτιστές με ορισμένες θέσης φόρτισης στον δρόμο, όπως βρίσκεις σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab @tgd last edited by

                        @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Υπερβάλλετε. Αν παρκάρεις σωστά, με τον φορτιστή και την υποδοχή κοντά το πολύ-πολύ να θες δυο μέτρα καλώδιο. Έχω δει στο εξωτερικό θέσεις στάθμευσης στον δρόμο και δεν είδα πουθενά καλώδιο να κρεμάει.
                        Δεν υπάρχουν φορτιστές με δέσμιο καλώδιο, όπως οι αντλίες των βενζινάδικων, αλλά να μαζεύουν μέσα αυτόματα;

                        Έχω φίλο που μένει στα Πατήσια σε μια κάθετο της Αχαρνών. Αυτός είναι στον 5ο όροφο και θέλει να του δείξεις πως ακριβώς να παρκάρει. Βέβαια αρχικά θα είναι ικανοποιημένος αν του βρεις κάπου να παρκάρει! Τί να λέμε τώρα.........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Η ηλεκτροκίνηση θα αλλάξει εντελώς τον τρόπο της αυτοκίνησης.

                          Η αυτονομία θα περιοριστεί, τα κέντρα των πόλεων ίσως κλείσουν και βέβαια η λύση θα δοθεί στα αυτόνομα αμάξια.

                          Σε μία προβολή 30 χρόνων, η κατάσταση στην Αχαρνών που αναφέρει ή θα έχει ομαλοποιηθεί, η δεν θα μπορείς να μείνεις καθόλου.

                          Τότε προφανώς στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο σου θα πηγαίνει αυτόνομα στον χώρο στάθμευσης , όπου θα φορτίζεται και όταν το χρειάζεσαι θα έρχεται.

                          Αν έχεις δικό σου βέβαια και δεν νοικιάζεις με την ώρα.

                          Μέχρι τότε τα θερμικά θα κρατηθούν και τα υβριδικά θα είναι μία ενδιάμεση λύση, εκτός αν τα ηλεκτρικά γίνουν φθηνότερα των συμβατικών μέχρι τότε.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tgd @criuser last edited by

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Σε μία προβολή 30 χρόνων, η κατάσταση στην Αχαρνών που αναφέρει ή θα έχει ομαλοποιηθεί, η δεν θα μπορείς να μείνεις καθόλου.

                            Εγώ έχω ένα σπίτι στη Λιοσίων. Και τώρα δεν μπορείς να μείνεις, αλλά όχι γιατί δεν βρίσκεις να παρκάρεις...
                            Το κέντρο της Αθήνας έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα από το που να φορτίσεις το ηλεκτρικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Γνωστά αυτά, για αυτό στην προβολή στο μέλλον αναφέρω 2 περιπτώσεις...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Το μεγαλυτερο προβλημα της ηλεκτροκινησης ειναι πως το οικολογικο αποτυπωμα της δυσκολα μπορει να γινει οικολογικο.
                                Μπαταριες που απαιτουν εξωτικα υλικα, ποσοτητα ενεργειας που πρεπει να παραχθει και να διανεμηθει στο δικτυο και φυσικα το θεμα της ανακυκλωσης.
                                Ηδη θεωρω την ιστορια με τα Φεβ αποτυχημενη. Αυτο σε λιγα χρονια θα φανει. Οταν τα σημερινα φεβ θα ετοιμαζονται για αποσυρση.
                                Προβλεπω μαφιοζικες μεθοδους στην ανακυκλωση των μπαταριων με διαδικασιες μεσω των οποιων τα ανακυκλωσιμα μερη θα πηγαινουν στα γνωστα καλα παιδια και τα εξοδα αξουαλ και οικολογικα θα επιβαρυνουν το φτωχο νοτο.

                                ....

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @spi_duster last edited by

                                  @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Το μεγαλυτερο προβλημα της ηλεκτροκινησης ειναι πως το οικολογικο αποτυπωμα της δυσκολα μπορει να γινει οικολογικο.
                                  Μπαταριες που απαιτουν εξωτικα υλικα, ποσοτητα ενεργειας που πρεπει να παραχθει και να διανεμηθει στο δικτυο και φυσικα το θεμα της ανακυκλωσης.
                                  Ηδη θεωρω την ιστορια με τα Φεβ αποτυχημενη. Αυτο σε λιγα χρονια θα φανει. Οταν τα σημερινα φεβ θα ετοιμαζονται για αποσυρση.
                                  Προβλεπω μαφιοζικες μεθοδους στην ανακυκλωση των μπαταριων με διαδικασιες μεσω των οποιων τα ανακυκλωσιμα μερη θα πηγαινουν στα γνωστα καλα παιδια και τα εξοδα αξουαλ και οικολογικα θα επιβαρυνουν το φτωχο νοτο.

                                  ηδη εχει επιβαρυνθει ο φτωχος νοτος με κατι ντατσια ανακυκλωσιμα.....
                                  χαχαχαχ

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Γατουλη ωραιο το αστειο αλλα σοβαρολογω.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin last edited by dublin

                                      Να θέσω ένα θέμα εδώ που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση.

                                      Στα αυτοκίνητα η επιδότηση φτάνει μέχρι τα 8.000 ευρώ και στα τρίκυκλα τα 3.000 ευρώ
                                      ενώ σε scooter/μοτοσυκλέτες, η επιδότηση είναι 800 ευρώ.

                                      Με γεγονός ότι τα αξιοπρεπή scooter αυτή τη στιγμή είναι γύρω στα 7.000€ και βάλε, και οι μοτοσυκλέτες τουλάχιστον 15.000 (συχνά 20.000), θεωρώ τελείως άδικο, αλλά και με αντίθετα αποτελέσματα από ότι έχει ανακοινωθεί την αναλογία που έχει προκύψει.

                                      "..έπρεπε να παραμείνει στα επίπεδα του προηγούμενου προγράμματος, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ξεπερνά το 20% της αξίας του μοντέλου, με μέγιστο ποσό επιδότησης τα 800 ευρώ ακόμη και σε μια μοτοσυκλέτα των 20.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή η επιδότηση στα αυτοκίνητα αυξήθηκε από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό από 6.000 στα 8.000 ευρώ, ενώ στα επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα καθώς και στα μικροαυτοκίνητα το ποσοστό ανέβηκε από 20% σε 40% και το μέγιστο ποσό από 800 ευρώ σε 3.000 ευρώ."

                                      Είμαι σε θέση αγοράς παρόμοιου δικύκλου, αν οι επιδόσεις 125αριου είναι τώρα στα 7.000€, και εγώ χρειάζομαι 300αρι που ξεκινάνε, τα καλά, έχει και φθηνότερα, από 4.500€, η διαφορά είναι τεράστια, και για την χρήση που θέλω, ούτε καν κοντά, αν όμως οικονομικά πλησίαζαν την χαμηλότερη κατηγορία 2κυκλων, ίσως να τα κοιταγε περισσότερος κόσμος.

                                      Αυτή τη στιγμή, δεν αξίζει να επενδύσει κάποιος στην ηλεκτροκίνηση, εκτός από τα πολύ φθηνά που είναι για κοντινές αποστάσεις και κέντρα πόλεων, οι μεγαλύτερες επιλογές θα σου αφαιρέσουν πολύ περισσότερο κεφάλαιο, ενώ σύντομα θα είναι obsolete όπως τα κινητά 4ετιας που έχουμε στα συρτάρια μας..οι μεγάλες εταιρείες (Honda/Suzuki/Piaggio/Yamaha και οι υπόλοιπες) έχουν ΕΛΆΧΙΣΤΑ - έως καθόλου ηλεκτρικά, και ότι έχουν είναι στην μικρότερη κατηγορία αυτή τη στιγμή, μικροσκοπικά/φθηνά scooter.

                                      Παράδειγμα Piaggio, το φθηνό μοντέλο έχει τελική 25χλμ/ώρα..

                                      https://www.piaggio.com/gr_EL/models/piaggio-1/piaggio-1-1-2-kw-2021/

                                      storm G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • storm
                                        storm @dublin last edited by

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Να θέσω ένα θέμα εδώ που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση.

                                        Στα αυτοκίνητα η επιδότηση φτάνει μέχρι τα 8.000 ευρώ και στα τρίκυκλα τα 3.000 ευρώ
                                        ενώ σε scooter/μοτοσυκλέτες, η επιδότηση είναι 800 ευρώ.

                                        Με γεγονός ότι τα αξιοπρεπή scooter αυτή τη στιγμή είναι γύρω στα 7.000€ και βάλε, και οι μοτοσυκλέτες τουλάχιστον 15.000 (συχνά 20.000), θεωρώ τελείως άδικο, αλλά και με αντίθετα αποτελέσματα από ότι έχει ανακοινωθεί την αναλογία που έχει προκύψει.

                                        "..έπρεπε να παραμείνει στα επίπεδα του προηγούμενου προγράμματος, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ξεπερνά το 20% της αξίας του μοντέλου, με μέγιστο ποσό επιδότησης τα 800 ευρώ ακόμη και σε μια μοτοσυκλέτα των 20.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή η επιδότηση στα αυτοκίνητα αυξήθηκε από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό από 6.000 στα 8.000 ευρώ, ενώ στα επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα καθώς και στα μικροαυτοκίνητα το ποσοστό ανέβηκε από 20% σε 40% και το μέγιστο ποσό από 800 ευρώ σε 3.000 ευρώ."

                                        Είμαι σε θέση αγοράς παρόμοιου δικύκλου, αν οι επιδόσεις 125αριου είναι τώρα στα 7.000€, και εγώ χρειάζομαι 300αρι που ξεκινάνε, τα καλά, έχει και φθηνότερα, από 4.500€, η διαφορά είναι τεράστια, και για την χρήση που θέλω, ούτε καν κοντά, αν όμως οικονομικά πλησίαζαν την χαμηλότερη κατηγορία 2κυκλων, ίσως να τα κοιταγε περισσότερος κόσμος.

                                        Αυτή τη στιγμή, δεν αξίζει να επενδύσει κάποιος στην ηλεκτροκίνηση, εκτός από τα πολύ φθηνά που είναι για κοντινές αποστάσεις και κέντρα πόλεων, οι μεγαλύτερες επιλογές θα σου αφαιρέσουν πολύ περισσότερο κεφάλαιο, ενώ σύντομα θα είναι obsolete όπως τα κινητά 4ετιας που έχουμε στα συρτάρια μας..οι μεγάλες εταιρείες (Honda/Suzuki/Piaggio/Yamaha και οι υπόλοιπες) έχουν ΕΛΆΧΙΣΤΑ - έως καθόλου ηλεκτρικά, και ότι έχουν είναι στην μικρότερη κατηγορία αυτή τη στιγμή, μικροσκοπικά/φθηνά scooter.

                                        Παράδειγμα Piaggio, το φθηνό μοντέλο έχει τελική 25χλμ/ώρα..

                                        https://www.piaggio.com/gr_EL/models/piaggio-1/piaggio-1-1-2-kw-2021/

                                        Με 3 χιλιάρικα αγοράζεις αξιοπρεπέστατο σκούτερ 200άρι που πάνω/κάτω καίνε 3lt/100Km. Το δικό μου καίει 3.2lt/100km και είναι και βαρύ.

                                        Με τα 4 χιλιάρικα που μένουν στο πορτοφόλι και με 2,5euro το λίτρο η βενζίνη, θα κάνεις πάνω από 50000 χιλιόμετρα. Που μέχρι να τα κάνεις θα το έχεις πουλήσει, γιατί μόνο με ταξίδια μαζεύονται τόσα χιλιόμετρα σε αστικά σκούτερ.

                                        Τα ηλεκτρικά δίκυκλα δεν έχουν ιδιαίτερα πλεονεκτήματα συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα.
                                        Αν και εγώ τα θεωρώ και επικίνδυνα αφού δεν βγάζουν κανένα ήχο.

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Για κάνε καμιά πρόταση για τέτοιο σκούτερ για όσους δεν τα παρακολουθούμε τελευταία.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab @dublin last edited by

                                            @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Να θέσω ένα θέμα εδώ που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση.

                                            Στα αυτοκίνητα η επιδότηση φτάνει μέχρι τα 8.000 ευρώ και στα τρίκυκλα τα 3.000 ευρώ
                                            ενώ σε scooter/μοτοσυκλέτες, η επιδότηση είναι 800 ευρώ.

                                            Με γεγονός ότι τα αξιοπρεπή scooter αυτή τη στιγμή είναι γύρω στα 7.000€ και βάλε, και οι μοτοσυκλέτες τουλάχιστον 15.000 (συχνά 20.000), θεωρώ τελείως άδικο, αλλά και με αντίθετα αποτελέσματα από ότι έχει ανακοινωθεί την αναλογία που έχει προκύψει.

                                            "..έπρεπε να παραμείνει στα επίπεδα του προηγούμενου προγράμματος, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ξεπερνά το 20% της αξίας του μοντέλου, με μέγιστο ποσό επιδότησης τα 800 ευρώ ακόμη και σε μια μοτοσυκλέτα των 20.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή η επιδότηση στα αυτοκίνητα αυξήθηκε από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό από 6.000 στα 8.000 ευρώ, ενώ στα επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα καθώς και στα μικροαυτοκίνητα το ποσοστό ανέβηκε από 20% σε 40% και το μέγιστο ποσό από 800 ευρώ σε 3.000 ευρώ."

                                            Είμαι σε θέση αγοράς παρόμοιου δικύκλου, αν οι επιδόσεις 125αριου είναι τώρα στα 7.000€, και εγώ χρειάζομαι 300αρι που ξεκινάνε, τα καλά, έχει και φθηνότερα, από 4.500€, η διαφορά είναι τεράστια, και για την χρήση που θέλω, ούτε καν κοντά, αν όμως οικονομικά πλησίαζαν την χαμηλότερη κατηγορία 2κυκλων, ίσως να τα κοιταγε περισσότερος κόσμος.

                                            Αυτή τη στιγμή, δεν αξίζει να επενδύσει κάποιος στην ηλεκτροκίνηση, εκτός από τα πολύ φθηνά που είναι για κοντινές αποστάσεις και κέντρα πόλεων, οι μεγαλύτερες επιλογές θα σου αφαιρέσουν πολύ περισσότερο κεφάλαιο, ενώ σύντομα θα είναι obsolete όπως τα κινητά 4ετιας που έχουμε στα συρτάρια μας..οι μεγάλες εταιρείες (Honda/Suzuki/Piaggio/Yamaha και οι υπόλοιπες) έχουν ΕΛΆΧΙΣΤΑ - έως καθόλου ηλεκτρικά, και ότι έχουν είναι στην μικρότερη κατηγορία αυτή τη στιγμή, μικροσκοπικά/φθηνά scooter.

                                            Παράδειγμα Piaggio, το φθηνό μοντέλο έχει τελική 25χλμ/ώρα..

                                            https://www.piaggio.com/gr_EL/models/piaggio-1/piaggio-1-1-2-kw-2021/

                                            Μέσα απο την απορία σου,εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι τους νοιάζουν τα φράγκα που θα αναγκαστούν να πετάξουν οι υποψήφιοι αγοραστές και κυριολεκτικά στα παλαιότερα των υποδημάτων τους το περιβάλλον.
                                            Άλλωστε σιγά μην έλυνε το πρόβλημα το αυτοκίνητο της πλέμπας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 280 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr