-
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@denexo said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
Για το θέμα της εγγύησης καλύτερα να μιλήσεις τηλεφωνικά με την Toyota Hellas
Καλή τύχη με αυτό!
Τους έχω στείλει email από 2 Σεπτεμβρίου ζητώντας να μου επιβεβαιώσουν ότι η παρατήρηση "ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ" στην εντολή εργασίας δεν επηρεάζει επουδενί την εγγύηση και ακόμα απαντάνε. Υπενθύμιση στις 14 Σεπτεμβρίου και ξανά στις 2 Οκτωβρίου αλλά καμία απάντηση ενώ υπάρχει κανονικά ticket numberΟπότε είχα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, ανταποκρίθηκαν άμεσα και με πληροφορησαν αποτελεσματικά γι'αυτό που ήθελα.
ένας τόνος κάνει μεγάλη διαφορά. Όποτε ή οπότε.
Σωστά. "Όποτε" εννοούσα. Προφανώς.
-
Η τηλεφωνική διαβεβαίωση δεν είναι εγγύηση το email είναι .
-
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Η τηλεφωνική διαβεβαίωση δεν είναι εγγύηση το email είναι .
Δεν διαφωνώ.
Στο αρχικό post μου είπα πολύ συγκεκριμένα: "Για το θέμα της εγγύησης καλύτερα να μιλήσεις τηλεφωνικά με την Toyota Hellas, ώστε να σου διευκρινισουν εάν τα εισαγωγής αυτοκίνητα καλύπτονται από εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας και για πόσα χρόνια.", δηλαδή να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ο ενδιαφερόμενος για λάβει μια γενική πληροφορία.
Σε πιο προσωποποιημένα ή εξειδικευμένα θέματα, που αφορούν μακροχρόνιες καταστάσεις και συνεπάγονται δέσμευση εκ μερους της εταιρείας, ίσως απαιτείται εγγραφή επικοινωνία. -
-
Παρόλο το Φ/Λ, έγιναν ορισμένες ανανεώσεις για το 2024!
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ananeomenh-toyota-corolla-my24/
-
Το πράσινο χρώμα παραδόξως είναι ωραίο.
-
Εκανε κανεις την αναβαθμιση που βγηκε πριν λιγο καιρο;
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Εκανε κανεις την αναβαθμιση που βγηκε πριν λιγο καιρο;
Οχι, θα πάω μόλις μπορέσω, κάπου μέσα στον Οκτώβριο.
-
Έκανα service πριν 3 μέρες. Υποτίθεται ότι κάνανε upgrade ?
-
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
Έκανα service πριν 3 μέρες. Υποτίθεται ότι κάνανε upgrade ?
εμάς ρωτάς ή εκείνους που το έκαναν; Λογικά θα πρέπει να το γράφουν στην απόδειξη με την λίστα εργασίας.
-
Τον Αύγουστο έκανα το σέρβις και τον έλεγχο της υβριδικής στον επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής μου. Ελέγχοντας τις διελεύσεις του οχήματος μέσω του MyT βλέπω πως έχει περαστεί ο έλεγχος της υβριδικής, αλλά όχι το σέρβις. Ζητώ να το περάσουν αλλά δεν είναι ικανοί και με παραπέμπουν στα κεντρικά. Η εξυπηρέτηση πελατών με διαβεβαίωσε πως "όταν γίνεται ο έλεγχος της υβριδικής, δηλώνεται αυτός και όχι το σέρβις". Της έστειλα στιγμιότυπο οθόνης, στο οποίο φαίνονται τα δύο προηγούμενα σέρβις και ο έλεγχος της υβριδικής. Έχω γράψει δύο-τρεις φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και άλλη απάντηση δεν έχω λάβει.
Το θέμα με απασχολεί, γιατί, όπως αναφέρεται στα κείμενα τους, το ηλεκτρονικό βιβλίο σέρβις αντικαθιστά το παραδοσιακό και είναι ασφαλές στους υπολογιστές της Τoyota. Δημιουργεί ασυνέπεια ανάμεσα στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό βιβλίο, η οποία θα δημιουργήσει εύλογες αμφιβολίες στον επόμενο αγοραστή και ενδεχομένως να εγείρει και ζητήματα εγγύησης στο μέλλον.
Εγώ αναρωτιέμαι, αν υπάρχει ένας άνθρωπος στην Toyota Hellas ο οποίος να μπορεί να συμπληρώσει σωστά το ηλεκτρονικό βιβλίο σέρβις. Αναρωτιέμαι ακόμα αν σε αυτό το απλό ζήτημα η εξυπηρέτηση πελατών είναι ανίκανη να εξυπηρετήσει τον πελάτη, σε πιθανά πιο σύνθετα ζητήματα τι ελπίδες έχω; Αν οι μηχανικοί/ηλεκτρονικοί τους δεν μπορούν να κάνουν αυτή την απλή εργασία, σε πιο σύνθετα ζητήματα, τι κάνουν;
Σας παρακαλώ, όσοι έχετε κάνει πρόσφατα σέρβις και έλεγχο της υβριδικής, κάντε ένα κόπο και ελέγξτε το ΜyT και πείτε μου αν φαίνονται και τα δύο. Ένα στιγμιότυπο οθόνης (από το οποίο θα έχετε κρύψει τα προσωπικά σας στοιχεία) θα με βοηθούσε περισσότερο.
Σας ευχαριστώ πολύ!
-
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Τον Αύγουστο έκανα το σέρβις και τον έλεγχο της υβριδικής στον επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής μου. Ελέγχοντας τις διελεύσεις του οχήματος μέσω του MyT βλέπω πως έχει περαστεί ο έλεγχος της υβριδικής, αλλά όχι το σέρβις. Ζητώ να το περάσουν αλλά δεν είναι ικανοί και με παραπέμπουν στα κεντρικά. Η εξυπηρέτηση πελατών με διαβεβαίωσε πως "όταν γίνεται ο έλεγχος της υβριδικής, δηλώνεται αυτός και όχι το σέρβις". Της έστειλα στιγμιότυπο οθόνης, στο οποίο φαίνονται τα δύο προηγούμενα σέρβις και ο έλεγχος της υβριδικής. Έχω γράψει δύο-τρεις φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και άλλη απάντηση δεν έχω λάβει.
Το θέμα με απασχολεί, γιατί, όπως αναφέρεται στα κείμενα τους, το ηλεκτρονικό βιβλίο σέρβις αντικαθιστά το παραδοσιακό και είναι ασφαλές στους υπολογιστές της Τoyota. Δημιουργεί ασυνέπεια ανάμεσα στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό βιβλίο, η οποία θα δημιουργήσει εύλογες αμφιβολίες στον επόμενο αγοραστή και ενδεχομένως να εγείρει και ζητήματα εγγύησης στο μέλλον.
Εγώ αναρωτιέμαι, αν υπάρχει ένας άνθρωπος στην Toyota Hellas ο οποίος να μπορεί να συμπληρώσει σωστά το ηλεκτρονικό βιβλίο σέρβις. Αναρωτιέμαι ακόμα αν σε αυτό το απλό ζήτημα η εξυπηρέτηση πελατών είναι ανίκανη να εξυπηρετήσει τον πελάτη, σε πιθανά πιο σύνθετα ζητήματα τι ελπίδες έχω; Αν οι μηχανικοί/ηλεκτρονικοί τους δεν μπορούν να κάνουν αυτή την απλή εργασία, σε πιο σύνθετα ζητήματα, τι κάνουν;
Σας παρακαλώ, όσοι έχετε κάνει πρόσφατα σέρβις και έλεγχο της υβριδικής, κάντε ένα κόπο και ελέγξτε το ΜyT και πείτε μου αν φαίνονται και τα δύο. Ένα στιγμιότυπο οθόνης (από το οποίο θα έχετε κρύψει τα προσωπικά σας στοιχεία) θα με βοηθούσε περισσότερο.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Μπορείς να ζητήσεις το Hybrid Health Check να στο εκτυπώσουν και να το σφραγίσουν, ώστε να το έχεις μαζί με την απόδειξη του service στην ίδια ημερομηνία.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
[...]
Μπορείς να ζητήσεις το Hybrid Health Check να στο εκτυπώσουν και να το σφραγίσουν, ώστε να το έχεις μαζί με την απόδειξη του service στην ίδια ημερομηνία.Σε ευχαριστώ πολύ!
(Ο έλεγχος της υβριδικής φαίνεται. Το σέρβις δεν φαίνεται.) Θέλω να λύσουν την ασυνέπεια που δημιουργείται ανάμεσα στο ηλεκτρονικό και φυσικό βιβλίο σέρβις, το οποίο άλλωστε χάνεται- φθείρεται. Με ενοχλεί πολύ η αδιαφορία και αντιεπαγγελματισμός της εξυπηρέτησης πελατών. -
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
[...]
Μπορείς να ζητήσεις το Hybrid Health Check να στο εκτυπώσουν και να το σφραγίσουν, ώστε να το έχεις μαζί με την απόδειξη του service στην ίδια ημερομηνία.Σε ευχαριστώ πολύ!
(Ο έλεγχος της υβριδικής φαίνεται. Το σέρβις δεν φαίνεται.) Θέλω να λύσουν την ασυνέπεια που δημιουργείται ανάμεσα στο ηλεκτρονικό και φυσικό βιβλίο σέρβις, το οποίο άλλωστε χάνεται- φθείρεται. Με ενοχλεί πολύ η αδιαφορία και αντιεπαγγελματισμός της εξυπηρέτησης πελατών.Το κατάλαβα ότι δεν φαίνεται το σέρβις ηλεκτρονικά.
Εφόσον, λοιπον, διαπιστώνεις ασυνέπεια ηλεκτρονικού και φυσικού βιβλίου Service, φρόντισε να έχεις εκτυπωμενα τις αποδείξεις του κάθε service και το αντίστοιχο hybrid check.
Γι'αυτο σου είπα να ζητήσεις να εκτυπώσουν και το τελευταίο Hybrid check.
Το ηλεκτρονικό αρχείο μπορεί να αποσυντονιστεί κάποια στιγμή, ούτως ή άλλως δεν είναι και το πιο αξιόπιστο.
Εφόσον λοιπόν έχεις εκτυπωμένο αρχείο του κάθε service και του κάθε hybrid check, δεν θα έχεις οποιοδήποτε θέμα. -
Ξέρει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε το νέο infotainment της κορολα σε μοντέλο 22 ??? Και αν ναι με τι κόστος?
-
Όλα γίνονται. Το θέμα ειναι να βρεις ποιος θα το κάνει. Και μετά είναι και το κόστος, που μάλλον σε συμφέρει να πουλήσεις το δικό σου και να πάρεις το facelift, πιο φτηνά θα σου έρθει και θα έχεις και μπόνους το νέο υβριδικό σύστημα.
-
@dimitris11 said in Toyota Corolla 2019:
Ξέρει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε το νέο infotainment της κορολα σε μοντέλο 22 ??? Και αν ναι με τι κόστος?
Νέο τι εννοείς ? To Toyota Smart Connect ?
-
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@dimitris11 said in Toyota Corolla 2019:
Ξέρει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε το νέο infotainment της κορολα σε μοντέλο 22 ??? Και αν ναι με τι κόστος?
Νέο τι εννοείς ? To Toyota Smart Connect ?
Ναι το σύστημα Smart connect και την Νέα οθόνη
-
@dimitris11 said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@dimitris11 said in Toyota Corolla 2019:
Ξέρει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε το νέο infotainment της κορολα σε μοντέλο 22 ??? Και αν ναι με τι κόστος?
Νέο τι εννοείς ? To Toyota Smart Connect ?
Ναι το σύστημα Smart connect και την Νέα οθόνη
Και εγώ έχω Corolla MY22 και έχει Toyota Smart Connect. To βάζανε από έκδοση Style και πάνω. Άρα μπορεί θεωρητικά να μπει σε οποιαδήποτε έκδοση Corolla MY22 όπως το δικό σου.
Η οθόνη έχει αλλάξει λίγο στο face lifted αλλά ελάχιστες διαφορές από του MY22 (Style) . -
Παιδιά καλησπέρα. Έχω το corolla 1.8 hybrid με πρώτη άδεια Δεκέμβρη του 2019. Το λέω γιατί δε ξέρω τον κωδικό του μοντέλου.
Θέλω να αλλάξω λάστιχα.εχετε να προτείνετε κάποια που να αντέξουν αρκετά και να έχουν το λιγότερο θόρυβο;
Γενικά κάνω πολύ συντηρητική οδήγηση και οδήγηση σε εθνική μαξ 140
Toyota Corolla 2019