-
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Ίσως για να μην έχουν ακυρώσεις;
Ίσως γιατί δεν τους δίνει διαθέσιμες παραδόσεις η μαμά εταιρία;Μπορεί....αλλά ακυρώσεις με τους χρόνους παράδοσης που έχουν δε νομίζω να τους πειράζει (ή να έχουν). Για το να μην δίνει αμάξια το εργοστάσιο παίζει...αν και μου κάνει εντύπωση ότι έχει βγεί σε αρκετές αγορές της Ευρώπης.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Μάλλον δεν έχουν τελειώσει οι παραδώσεις του προηγούμενου.
Εεε και? Τι τους εμποδίζει να βγάλουν τιμές για το ΦΛ? Γι ανα δώ θα το δώσω το δικό μου ή όχι?!?!
Καλα εσυ παλι θα δωσεις νωρις αμαξι.Δεν ειπαμε θα παμε για το cross
-
Στην Αγγλία οι τιμές και οι παραγγελίες του FL έχουν βγει από αρχές Σεπτέμβρη. Μαζεύονται παραγγελίες από όλη την Ευρώπη και μόλις ανοίξουν για Ελλάδα θα έχει μπουκώσει το εργοστάσιο και θα σου λένε 10 μήνες αναμονή για παραλαβή.
-
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
Καλα εσυ παλι θα δωσεις νωρις αμαξι.Δεν ειπαμε θα παμε για το cross
Αχαχα!! Τα βαριεμαι ρε συ, μετα το 6μηνο θελω αλλαγή! Ρεαλιστικα ή θα δωσω την Κορολα για την ΦΛ πριν την μεταβαση σε ηλεκτρικό ή θα κρατησω αυτην που εχω αλλα 2 χρόνια και μετά ηλεκτρικό κατευθείαν.
-
Εγω πιστεύω ότι πλέον πάνε πιο πολύ με σταθερή ΄΄τροφοδοσία'' και απλά το Φεβρουάριο πχ θα έρθουν καποιες φεισλιφτ σε όλες τις εκδόσεις.
-
Όπως με το Yaris & Corolla Cross θα φέρει λίγες προπαραγγελίες στην αρχή και μετά οι χρόνοι παράδοσης θα ανεβαίνουν σε χρόνους που ωριμάζει ουίσκι.
Από ότι καταλαβαίνω το εργοστάσιο ή βγάζει ακόμα το προηγούμενο ή έχει σταματήσει παραγωγή για ανανέωση της γραμμής παραγωγής. -
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Όπως με το Yaris & Corolla Cross θα φέρει λίγες προπαραγγελίες στην αρχή και μετά οι χρόνοι παράδοσης θα ανεβαίνουν σε χρόνους που ωριμάζει ουίσκι.
Από ότι καταλαβαίνω το εργοστάσιο ή βγάζει ακόμα το προηγούμενο ή έχει σταματήσει παραγωγή για ανανέωση της γραμμής παραγωγής.Τελευταίος μήνας παραγωγής του προ φεις ειναι ο τωρινός, λογικά απο τα μέσα/τέλη θα ξεκινήσουν το νέο.
-
Πρώτες παραδόσεις του ΦΛ ειναι τον Μάρτιο. Ελλάδα δεν ξέρω, αναμένουμε να μάθουμε.
-
Τις τελευταίες 14 μέρες το αυτοκίνητο κινείται περίπου κάθε τρείς μέρες και για πολύ μικρές αποστάσεις και μάλλον λόγω κρύου δε προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας. Η κατανάλωση γράφει κάτι 8αρια και κάτι 10αρια χωρίς φόβο και πάθος...
-
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
-
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
-
@famas said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
Αν είναι κρύο το μοτέρ ακόμα και φορτισμένη να είναι η μπαταρία ο εγκέφαλος θα το βάλει να δουλέψει , έχει κρυώσει και ο καιρός, παίζει ρόλο γιατί το καλοκαίρι τα δυο c-hr που έχουν συγκάτοικοι στην οικοδομή φεύγουν από την πυλωτή και όσο τα ακούω (κάνουν εκείνο τον εξωγήινο ήχο) πάνε ηλεκτρικά. Τώρα όλων τα θερμικά μοτέρ παίρνουν μπροστά μόλις κουμπώσουν την D ή την R και δουλεύουν 20-30 δευτ τουλάχιστον .
-
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
@famas said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
Αν είναι κρύο το μοτέρ ακόμα και φορτισμένη να είναι η μπαταρία ο εγκέφαλος θα το βάλει να δουλέψει , έχει κρυώσει και ο καιρός, παίζει ρόλο γιατί το καλοκαίρι τα δυο c-hr που έχουν συγκάτοικοι στην οικοδομή φεύγουν από την πυλωτή και όσο τα ακούω (κάνουν εκείνο τον εξωγήινο ήχο) πάνε ηλεκτρικά. Τώρα όλων τα θερμικά μοτέρ παίρνουν μπροστά μόλις κουμπώσουν την D ή την R και δουλεύουν 20-30 δευτ τουλάχιστον .
Όπως τα λέει ο monman.
Το εξηγεί και στο παρακάτω βίντεο (από το 1:40,με λίγο google translate για μη ιταλομαθείς).
Youtube VideoΕπίσης,στο 2:20 περίπου,λέει κι ένα κόλπο
για να πάρει μπρος ο θερμικός πρώτα.Με το λεβιέ στο P, δίνεις ένα μικρό πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού. -
@famas said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
Όταν έχει κρύο μπορείς όταν ξεκινάς να κρατάς σβηστό το καλοριφέρ για 5-7 λεπτά, για να έρχεται γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας ο θερμικός κινητήρας. Με αυτόν το τρόπο η κατανάλωση πέφτει. Το αναλύει εδώ και με περισσότερες συμβουλές για οικονομική οδήγηση: https://www.youtube.com/watch?v=ElSJtOTtxec&list=PLewL_TLlphPdHPfG9lqzBvtdIR3bQVKof&index=12
Το έχω δοκιμάσει και ισχύει, ιδίως για μικρές αποστάσεις.
Υ.Γ. Αν θέλεις να εκτοξευτεί η κατανάλωση βάλε τη θέρμανση σε FAST!
-
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
Όταν έχει κρύο μπορείς όταν ξεκινάς να κρατάς σβηστό το καλοριφέρ για 5-7 λεπτά, για να έρχεται γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας ο θερμικός κινητήρας...
Τώρα που θα βάζουν πρόστιμο για τα μπουφάν πήραμε υβριδικό ...
-
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
Όταν έχει κρύο μπορείς όταν ξεκινάς να κρατάς σβηστό το καλοριφέρ για 5-7 λεπτά, για να έρχεται γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας ο θερμικός κινητήρας...
Τώρα που θα βάζουν πρόστιμο για τα μπουφάν πήραμε υβριδικό ...
Γι'αυτό τα θερμαινόμενα καθίσματα είναι μεγάλο πλεονέκτημα στα υβριδικά, έστω κι αν απο κάποιους θεωρούνται extreme εξοπλισμός για την Ελλάδα.
Αποφεύγεις τη χρήση του κλιματισμού, που στο 90% των περιπτώσεων ενεργοποιεί τον βενζινοκινητήρα, εστω κι αν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη.
Τα χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και με βολεύουν απίστευτα. -
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
@famas said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
Όταν έχει κρύο μπορείς όταν ξεκινάς να κρατάς σβηστό το καλοριφέρ για 5-7 λεπτά, για να έρχεται γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας ο θερμικός κινητήρας. Με αυτόν το τρόπο η κατανάλωση πέφτει. Το αναλύει εδώ και με περισσότερες συμβουλές για οικονομική οδήγηση: https://www.youtube.com/watch?v=ElSJtOTtxec&list=PLewL_TLlphPdHPfG9lqzBvtdIR3bQVKof&index=12
Το έχω δοκιμάσει και ισχύει, ιδίως για μικρές αποστάσεις.
Υ.Γ. Αν θέλεις να εκτοξευτεί η κατανάλωση βάλε τη θέρμανση σε FAST!
Αυτό να ξέρετε ισχυει και στα συμβατικά αυτοκίνητα, είναι καρατσεκαρισμένο και είναι λογικό. Δεν ''τραβάς'' τη θερμότητα στη καμπίνα γρήγορα.
-
@ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:
@famas said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Λογικό είναι για πολύ μικρές αποστάσεις , το YC 8-9 λίτρα γράφει για να πάω πχ από το σπίτι στην Φράουλα ,750 μέτρα
Γιατί όμως; Δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία να σε φέρει πλήρως ηλεκτρικά κι αθόρυβα;
Όταν έχει κρύο μπορείς όταν ξεκινάς να κρατάς σβηστό το καλοριφέρ για 5-7 λεπτά, για να έρχεται γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας ο θερμικός κινητήρας. Με αυτόν το τρόπο η κατανάλωση πέφτει. Το αναλύει εδώ και με περισσότερες συμβουλές για οικονομική οδήγηση: https://www.youtube.com/watch?v=ElSJtOTtxec&list=PLewL_TLlphPdHPfG9lqzBvtdIR3bQVKof&index=12
Το έχω δοκιμάσει και ισχύει, ιδίως για μικρές αποστάσεις.
Υ.Γ. Αν θέλεις να εκτοξευτεί η κατανάλωση βάλε τη θέρμανση σε FAST!
Εγώ χωρίς καλοριφέρ το πάω κ πάλι γράφει 10αρια. Αλλά είπαμε είναι το κρύο τσουχτερό...
-
-
Επρεπε να ζητησεις να σε βοηθησουν να το σπρωξεις για 400 μέτρα.
Toyota Corolla 2019