-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Λοιπον δεν ξερω τι γκαντεμια με δερνει, με το που ρωτησα για αντικλεπτικο μπαστουνι, δεν προλαβα να το παραγγειλω και μου παραβιασαν την πορτα του οδηγου με λοστό στην πιλοτη μου με κλειστη ηλεκτρικη πορτα και δεν μενω και σε καμια επικινδυνη περιοχη.
Νομιζω το θρασος έχει παει σε άλλο επιπεδο..
Τα pandora τα χει δοκιμασει κανεις και αν ναι υπαρχει κανα θέμα με την εγγυηση? Ευχαριστω.Κρίμα και λυπάμαι για τη ζημιά. Τι ασφάλεια έχεις; το καλύπτει;
-
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Καλά ναι, και εμπορικά και μπαταρίες, τις προάλλες είδα ένα ποστ με ένα γιάρις κυριολεκτικά γδυμένο, προφυλακτήρες ταμπλώ, τα πάντα!!
-
Σημερα επεστρεψα απο τις καλοκαιρινες διακοπες,που ηταν ευκαιρια για ενα road-trip.
Με χρηση 70% αυτοκινητοδρομο και 30% επαρχιακο,η μεση καταναλωση στο τελος (για 2000χλμ) ηταν 4.8λτ. Με 2 ατομα,αρκετα μπαγκαζια,μονιμο AC και πολυ Acc (ρυθμισμενο στο 110% της ταχυτητας του οριου)
Ιδιαιτερα καλη εντυπωση σε πολυωρη οδηγηση μου εκαναν τα καθισματα (φημιζεται αλλωστε η Toyota).Αν και εχω θεμα στη μεση,χωρις να κανω πολλες στασεις κατεβηκα σε παρα πολυ καλη κατασταση. -
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Το Assymetric 3 είναι δυο γενιές πίσω, έχει βγει το 5 και το 6.
Πολύ καλά και τα νέα Pirelli Cinturato P7 (P7C2), όπως και τα Michelin Primacy 4+.Υπάρχει φυσικά και το εξειδικευμένο topic για ελαστικά στα Τεχνικά Θέματα.
Τα Assymetric 3 δεν είναι δύο γενιές πίσω από τα 5 και 6.Στην διάσταση που θέλει ο φίλος βγαίνουν μόνο τα Assymetric 3. Εκτός αυτού έχουν την καλύτερη ταμπελα σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και οικονομία από κάθε άλλο λάστιχο σε αυτή την διασταση.
Υπάρχει το Assymetric 6 σε αυτήν την διάσταση: https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/why-goodyear/eagle-f1-asymmetric-6.html?gclid=CjwKCAjw3qGYBhBSEiwAcnTRLqz2b7W-gCG8J50ELycwJRqTaH2DAEWJlF6c9KeepeKfSASYgqoVUxoC3KQQAvD_BwE#row7
Το Corolla έχει 225 45 r17 91W. Απαγορεύεται να βάλεις λάστιχα με μικρότερο δείκτη ταχύτητας (W) . Το Assymetric 6 δεν μπορεί να μπει αντίθετα από το Assymetric 3.
-
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Το Assymetric 3 είναι δυο γενιές πίσω, έχει βγει το 5 και το 6.
Πολύ καλά και τα νέα Pirelli Cinturato P7 (P7C2), όπως και τα Michelin Primacy 4+.Υπάρχει φυσικά και το εξειδικευμένο topic για ελαστικά στα Τεχνικά Θέματα.
Τα Assymetric 3 δεν είναι δύο γενιές πίσω από τα 5 και 6.Στην διάσταση που θέλει ο φίλος βγαίνουν μόνο τα Assymetric 3. Εκτός αυτού έχουν την καλύτερη ταμπελα σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και οικονομία από κάθε άλλο λάστιχο σε αυτή την διασταση.
Υπάρχει το Assymetric 6 σε αυτήν την διάσταση: https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/why-goodyear/eagle-f1-asymmetric-6.html?gclid=CjwKCAjw3qGYBhBSEiwAcnTRLqz2b7W-gCG8J50ELycwJRqTaH2DAEWJlF6c9KeepeKfSASYgqoVUxoC3KQQAvD_BwE#row7
Το Corolla έχει 225 45 r17 91W. Απαγορεύεται να βάλεις λάστιχα με μικρότερο δείκτη ταχύτητας. Το Assymetric 6 δεν μπορεί να μπει αντίθετα από το Assymetric 3.
Ο W είναι για 270 χ.α.ω. Εκτός αν το δικό σας Corolla φτάνει τα 270, μπορείς να βάλεις άνετα και το Τ (190 χ.α.ω. - η τελική του αυτοκινήτου είναι 180). Όσο για το τι ήρθε από το εργοστάσιο, αυτό γίνενται γιατί αγοράζονται μεγάλες παρτίδες που να μπαίνουν σε όλα τα μοντέλα. Έχω δει σε έκθεση ολόιδια αυτοκίνητα με διαφορετικούς δείκτες ταχύτητες. Το σημαντικό είναι να καλύπτει την τελική του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Σημερα επεστρεψα απο τις καλοκαιρινες διακοπες,που ηταν ευκαιρια για ενα road-trip.
Με χρηση 70% αυτοκινητοδρομο και 30% επαρχιακο,η μεση καταναλωση στο τελος (για 2000χλμ) ηταν 4.8λτ. Με 2 ατομα,αρκετα μπαγκαζια,μονιμο AC και πολυ Acc (ρυθμισμενο στο 110% της ταχυτητας του οριου)
Ιδιαιτερα καλη εντυπωση σε πολυωρη οδηγηση μου εκαναν τα καθισματα (φημιζεται αλλωστε η Toyota).Αν και εχω θεμα στη μεση,χωρις να κανω πολλες στασεις κατεβηκα σε παρα πολυ καλη κατασταση.Με τι ταχύτητες;
Φαντάζομαι είχες όλο κατηφορα για να φορτίζει η μπαταρία.Πως είχες ανέβει πριν;
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Σημερα επεστρεψα απο τις καλοκαιρινες διακοπες,που ηταν ευκαιρια για ενα road-trip.
Με χρηση 70% αυτοκινητοδρομο και 30% επαρχιακο,η μεση καταναλωση στο τελος (για 2000χλμ) ηταν 4.8λτ. Με 2 ατομα,αρκετα μπαγκαζια,μονιμο AC και πολυ Acc (ρυθμισμενο στο 110% της ταχυτητας του οριου)
Ιδιαιτερα καλη εντυπωση σε πολυωρη οδηγηση μου εκαναν τα καθισματα (φημιζεται αλλωστε η Toyota).Αν και εχω θεμα στη μεση,χωρις να κανω πολλες στασεις κατεβηκα σε παρα πολυ καλη κατασταση.Με τι ταχύτητες;
Φαντάζομαι είχες όλο κατηφορα για να φορτίζει η μπαταρία.Πως είχες ανέβει πριν;
Με ασανσερ
10% πανω απο το οριο,συνηθως δλδ 120 με 130+. Ειχε παντως και αρκετες ανηφοροκατηφορες (Επιδαυρο,Αρτα,Γιαννενα,Μετσοβο).Επισης πολυ καλη εντυπωση για το στριψιμο σε επαρχιακο δρομο.Αν δεν κανεις σοβαρο λαθος στον υπολογισμο ταχυτητας,μπαινει οπως ερχεται και η αναρτηση παταει πολυ καλα.
-
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Το Assymetric 3 είναι δυο γενιές πίσω, έχει βγει το 5 και το 6.
Πολύ καλά και τα νέα Pirelli Cinturato P7 (P7C2), όπως και τα Michelin Primacy 4+.Υπάρχει φυσικά και το εξειδικευμένο topic για ελαστικά στα Τεχνικά Θέματα.
Τα Assymetric 3 δεν είναι δύο γενιές πίσω από τα 5 και 6.Στην διάσταση που θέλει ο φίλος βγαίνουν μόνο τα Assymetric 3. Εκτός αυτού έχουν την καλύτερη ταμπελα σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και οικονομία από κάθε άλλο λάστιχο σε αυτή την διασταση.
Υπάρχει το Assymetric 6 σε αυτήν την διάσταση: https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/why-goodyear/eagle-f1-asymmetric-6.html?gclid=CjwKCAjw3qGYBhBSEiwAcnTRLqz2b7W-gCG8J50ELycwJRqTaH2DAEWJlF6c9KeepeKfSASYgqoVUxoC3KQQAvD_BwE#row7
Το Corolla έχει 225 45 r17 91W. Απαγορεύεται να βάλεις λάστιχα με μικρότερο δείκτη ταχύτητας. Το Assymetric 6 δεν μπορεί να μπει αντίθετα από το Assymetric 3.
Ο W είναι για 270 χ.α.ω. Εκτός αν το δικό σας Corolla φτάνει τα 270, μπορείς να βάλεις άνετα και το Τ (190 χ.α.ω. - η τελική του αυτοκινήτου είναι 180). Όσο για το τι ήρθε από το εργοστάσιο, αυτό γίνενται γιατί αγοράζονται μεγάλες παρτίδες που να μπαίνουν σε όλα τα μοντέλα. Έχω δει σε έκθεση ολόιδια αυτοκίνητα με διαφορετικούς δείκτες ταχύτητες. Το σημαντικό είναι να καλύπτει την τελική του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Aν έχει δείκτη ταχύτητας W δεν μπορείς κάτω από W απαγορεύεται από τη νομοθεσία. Εκτός αυτού ακόμη και στο configurator του corolla αν πας εκεί που λέει ζάντες έχει δείκτη ταχύτητας W για την 17 άρα. Μου κάνει εντύπωση που είδες σε εκθεση corolla με άλλο δείκτη. https://www.elastikaleader.gr/symvoules-elastikon/deiktis-fortiou-taxititas-elastikon-autokinitou
-
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Λοιπον δεν ξερω τι γκαντεμια με δερνει, με το που ρωτησα για αντικλεπτικο μπαστουνι, δεν προλαβα να το παραγγειλω και μου παραβιασαν την πορτα του οδηγου με λοστό στην πιλοτη μου με κλειστη ηλεκτρικη πορτα και δεν μενω και σε καμια επικινδυνη περιοχη.
Νομιζω το θρασος έχει παει σε άλλο επιπεδο..
Τα pandora τα χει δοκιμασει κανεις και αν ναι υπαρχει κανα θέμα με την εγγυηση? Ευχαριστω.Κρίμα και λυπάμαι για τη ζημιά. Τι ασφάλεια έχεις; το καλύπτει;
Ευχαριστω πολυ.
Υποθετικα ναι, απο Δευτερα θα ξερω πληρως τι θα καλυψει που θα παει ο πραγματογνωμονας. Πανω απο την πορτα το σασι το ξεσκισανε κυριολεκτικά, παλι καλα που κατι εγινε μαλλον και δεν το βουτηξανε ή να το διαλυσουν μεσα και να παρουν οτι μπορουν... Αναρωτιεμαι αν το imobilizer κανει τιποτα και τους απετρεψε.Ψάχνω τωρα για συναγερμο που να μην δημιουργει εμπλοκη με το myt, αν εχει καποιος αντιπροσωπο εντος Αττικης που βαζει κατι ικανοποιητικο ας μου στειλει αν δεν μπορει να γραψει.
Εχω διαβασει τις ενστασεις πολλων με τα ξυλωματα και τους πιθανους τριγμους κτλπ, αλλα αν υπαρχει καποιος που τα εγκαθιστα με εμπειρια, γιατι οχι. -
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Μπορεί να κυνηγάνε τις μπαταρίες Lamp... για να τις λιώνουν...
-
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Μπορεί να κυνηγάνε τις μπαταρίες Lamp... για να τις λιώνουν...
xaxa...lamp...καλό!
Πάντως όταν ο lap αναλύει διάφορα, τον φαντάζομαι με ένα φωτεινό λαμπτήρα πάνω από το κεφάλι του...
Κάτι σαν τον Κύρο Γρανάζη
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Σημερα επεστρεψα απο τις καλοκαιρινες διακοπες,που ηταν ευκαιρια για ενα road-trip.
Με χρηση 70% αυτοκινητοδρομο και 30% επαρχιακο,η μεση καταναλωση στο τελος (για 2000χλμ) ηταν 4.8λτ. Με 2 ατομα,αρκετα μπαγκαζια,μονιμο AC και πολυ Acc (ρυθμισμενο στο 110% της ταχυτητας του οριου)
Ιδιαιτερα καλη εντυπωση σε πολυωρη οδηγηση μου εκαναν τα καθισματα (φημιζεται αλλωστε η Toyota).Αν και εχω θεμα στη μεση,χωρις να κανω πολλες στασεις κατεβηκα σε παρα πολυ καλη κατασταση.Με τι ταχύτητες;
Φαντάζομαι είχες όλο κατηφορα για να φορτίζει η μπαταρία.Πως είχες ανέβει πριν;
με ανηφόρα
-
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
@stavrapt said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Το Assymetric 3 είναι δυο γενιές πίσω, έχει βγει το 5 και το 6.
Πολύ καλά και τα νέα Pirelli Cinturato P7 (P7C2), όπως και τα Michelin Primacy 4+.Υπάρχει φυσικά και το εξειδικευμένο topic για ελαστικά στα Τεχνικά Θέματα.
Τα Assymetric 3 δεν είναι δύο γενιές πίσω από τα 5 και 6.Στην διάσταση που θέλει ο φίλος βγαίνουν μόνο τα Assymetric 3. Εκτός αυτού έχουν την καλύτερη ταμπελα σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και οικονομία από κάθε άλλο λάστιχο σε αυτή την διασταση.
Υπάρχει το Assymetric 6 σε αυτήν την διάσταση: https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/why-goodyear/eagle-f1-asymmetric-6.html?gclid=CjwKCAjw3qGYBhBSEiwAcnTRLqz2b7W-gCG8J50ELycwJRqTaH2DAEWJlF6c9KeepeKfSASYgqoVUxoC3KQQAvD_BwE#row7
Το Corolla έχει 225 45 r17 91W. Απαγορεύεται να βάλεις λάστιχα με μικρότερο δείκτη ταχύτητας. Το Assymetric 6 δεν μπορεί να μπει αντίθετα από το Assymetric 3.
Ο W είναι για 270 χ.α.ω. Εκτός αν το δικό σας Corolla φτάνει τα 270, μπορείς να βάλεις άνετα και το Τ (190 χ.α.ω. - η τελική του αυτοκινήτου είναι 180). Όσο για το τι ήρθε από το εργοστάσιο, αυτό γίνενται γιατί αγοράζονται μεγάλες παρτίδες που να μπαίνουν σε όλα τα μοντέλα. Έχω δει σε έκθεση ολόιδια αυτοκίνητα με διαφορετικούς δείκτες ταχύτητες. Το σημαντικό είναι να καλύπτει την τελική του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Aν έχει δείκτη ταχύτητας W δεν μπορείς κάτω από W απαγορεύεται από τη νομοθεσία. Εκτός αυτού ακόμη και στο configurator του corolla αν πας εκεί που λέει ζάντες έχει δείκτη ταχύτητας W για την 17 άρα. Μου κάνει εντύπωση που είδες σε εκθεση corolla με άλλο δείκτη. https://www.elastikaleader.gr/symvoules-elastikon/deiktis-fortiou-taxititas-elastikon-autokinitou
Παράνομο είναι να βάλεις κάτω από την μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Η ζάντα δεν έχει να κάνει με τον δείκτη ταχύτητας. Απλά η Toyota βάζει W (θυμίζω, 270 χ.,α.ω. τελική) γιατί πέτυχε καλύτερη τιμή. Σε άλλο αυτοκίνητο με τελική 185, υπήρχε μέσα στην έκθεση το ίδιο μοντέλο με Goodyear με V (240 χ.α.ω.) και Pirelli με H (210). Ακόμα και με Τ (190) νόμιμο θα ήταν.
-
@antoniokon said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Μπορεί να κυνηγάνε τις μπαταρίες Lamp... για να τις λιώνουν...
xaxa...lamp...καλό!
Πάντως όταν ο lap αναλύει διάφορα, τον φαντάζομαι με ένα φωτεινό λαμπτήρα πάνω από το κεφάλι του...
Κάτι σαν τον Κύρο Γρανάζη
Για μια στιγμή σκέφτηκα ότι βγήκαν μπαταρίες με ονομασία Lamp και είναι σπάνιες για αυτό και τις κυνηγάνε.
Χαχαχα, ευτυχώς βρήκα και εσάς να σας μεταφέρω τις ερασιτεχνικές αναλύσεις μου, ειδάλλως δεν θα είχα που να τα πω.
Να πήγαινα σε ψυχίατρο και να αναλύω τα οξείδια του αζώτου των Diesel, ή να μιλάω για χλατς χλουτς κιβώτια και Αχ, Κουλες;
Καλύτερα εδώ,......είναι και τζάμπα με τόσο που πήγε η βενζίνη όλα τα υπολογίζεις. -
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Μπορεί να κυνηγάνε τις μπαταρίες Lamp... για να τις λιώνουν...
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεταιΤο διαβαζα το τοπικ με τον φιλο με το chr πριν κατι μηνες και βλεπω τα εχουν παρει σβαρνα. Θεωρουσα το κορολα πιο ντεμοντε απο chr ή yaris αλλα μαλλον δεν κανουν διακρισεις.
Γαμω τα προγραμματιστικα της obd2.
Ενα sentry mode χρειαζοταν εδω, αλλα tesla. -
@antoniokon said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχω την αίσθηση πως έχουν βάλει στο μάτι τα υβριδικά ή μου φαίνεται;
Μπορεί να κυνηγάνε τις μπαταρίες Lamp... για να τις λιώνουν...
xaxa...lamp...καλό!
Πάντως όταν ο lap αναλύει διάφορα, τον φαντάζομαι με ένα φωτεινό λαμπτήρα πάνω από το κεφάλι του...
Κάτι σαν τον Κύρο Γρανάζη
Καθαρά ορθογραφικό..
-
Είναι πολύ δύσκολο για τον φίλο μου τον κολλητό, να κατανοήσει πως η ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ ΟΝΤΩΣ ΤΟΥΟΤΑ ανακτωντας ενέργεια σε κάθε φρενάρισμα, αφημα του γκαζιού, κατηφόρα, κλπ. με κινητήρα που προσαρμοζεται στις συνθήκες, δουλεύοντας σε εναλλακτικους κύκλους, διακοπτόμενα, όταν και όσο χρειάζεται, με power splitter που βελτιώνει τις απλά αξιοπρεπεις επιδόσεις και μάλλον στο κάτω άκρο του φάσματος, και υστερώντας σε κάποια σημεία (φυσικό) έναντι πολύ πιο ενεργοβόρων τεχνολογιών, καταφέρνει μετά απ όλα αυτά να γράφει την κατανάλωση των τούρμπο ντίζελ, χωρίς τις επιδόσεις τους...
Βέβαια υπάρχουν και τόσο πολλά θετικά ακόμη, αξιοπιστία, vfm, ακόμη και (άκουσον άκουσον για ΤΟΥΟΤΑ) σχεδιασμός και συμπεριφορά, κίνηση στην πόλη (αδυναμία του ντίζελ), εκπομπές, αυτόματο κιβώτιο...
Εν τω μεταξύ, ενώ είμαι σε σκέψεις ακόμη και να αντικατασταθεί κάποια στιγμή το ντίζελ μου, ή να γίνει δεύτερο, από πλήρες υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ το οποίο είναι το μόνο που με δελεάζει, με κάνει να φαίνομαι "πολέμιος" κι ας το προμοταρω παντού σε κάθε ευκαιρία... -
Για εμένα λες κολλητός;
Όχι δεν είναι κολλητός; Μάλλον εκνευρισμενος είμαι, κολλητός όχι.Ποιες επιδόσεις του ρε συ ; Που θέλεις 30 κιλά ροπής ( σε μικρό όμως φάσμα) και 130 άλογα για να γράψεις 0-100 σε 10 " που αν δεν είχες αυτόματο όλη μέρα θα ανακατεύεις την κουτάλα για να πάρει τα πόδια του.
Ακομα δεν έχεις καταλάβει το τι έχει κάνει η toyota όταν κινούμαστε στον καθημερινό κόσμο που συνεχώς ζητάμε φορτίο. Ξανάδιαβασε.
((Θερμικός με υψηλή απόδοση -απώλειες μετατροπής) + ηλ μοτερ)< θερμικός με συνεχές αλλαγές φορτίου μακρυά από το αποδοτικότερο φάσμα
Αυτη είναι η λογική κατά την κίνηση. Αν πιάσεις μια επίπεδη ευθεία για λίγα λεπτά με σταθερό το πεντάλ ναι το diesel θα κάψει λιγότερα, θα έχει πιάσει το αποδοτικότερο φάσμα του που είναι ανώτερο και παραγει περισσότερο έργο.
Επιπλέον το hybrid Toyota όπως λες έχει και την συνδρομή της φόρτισης κατά την επιβράδυνση.
Φυσικά στην πόλη από στάση όπου το φορτίο είναι τεράστιο χρησιμοποιεί ρεύμα που το παρήγαγε από το φρενάρισμα και από την φόρτιση του κινητήρα ( ναι με απώλειες γυρω στο 15%, αλλά είπαμε το φορτίο είναι τεράστιο οπότε το φορτίο υπερκαλύπτει ακόμα και τις απώλειες)
Εάν δεν είχε το πρώτο τοτε θα ήταν mild hybrid διότι από το φρενάρισμα και μόνο δεν θα μπορουσε να φορτίσει τόσο μεγάλη μπαταρία παρά μόνο αν έκανε κατάβαση από βουνό.
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Είναι πολύ δύσκολο για τον φίλο μου τον κολλητό, να κατανοήσει πως η ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ ΟΝΤΩΣ ΤΟΥΟΤΑ ανακτωντας ενέργεια σε κάθε φρενάρισμα, αφημα του γκαζιού, κατηφόρα, κλπ. με κινητήρα που προσαρμοζεται στις συνθήκες, δουλεύοντας σε εναλλακτικους κύκλους, διακοπτόμενα, όταν και όσο χρειάζεται, με power splitter που βελτιώνει τις απλά αξιοπρεπεις επιδόσεις και μάλλον στο κάτω άκρο του φάσματος, και υστερώντας σε κάποια σημεία (φυσικό) έναντι πολύ πιο ενεργοβόρων τεχνολογιών, καταφέρνει μετά απ όλα αυτά να γράφει την κατανάλωση των τούρμπο ντίζελ, χωρίς τις επιδόσεις τους...
Βέβαια υπάρχουν και τόσο πολλά θετικά ακόμη, αξιοπιστία, vfm, ακόμη και (άκουσον άκουσον για ΤΟΥΟΤΑ) σχεδιασμός και συμπεριφορά, κίνηση στην πόλη (αδυναμία του ντίζελ), εκπομπές, αυτόματο κιβώτιο...
Εν τω μεταξύ, ενώ είμαι σε σκέψεις ακόμη και να αντικατασταθεί κάποια στιγμή το ντίζελ μου, ή να γίνει δεύτερο, από πλήρες υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ το οποίο είναι το μόνο που με δελεάζει, με κάνει να φαίνομαι "πολέμιος" κι ας το προμοταρω παντού σε κάθε ευκαιρία...Όπως είναι η κατάσταση σήμερα και αν δεν θες να είσαι beta tester ηλεκτρικών, πετρέλαιο για ταξίδια και υβρίδιο για καθημερινά
Toyota Corolla 2019