-
Ας αλλαξουμε λιγο κλιμα
Ηρθε και το δικο μου!!
Εντυπωσεις αφου κανω κανα χλμ
Ωραίος καλοταξιδο! Το βαγκον πήρες; Πόσο βγήκε και ποια έκδοση;
-
ειναι το 2λιτρο, σε μια εκδοση βγαινει μονο.βγηκε κοντα στα 31κ. αλλα και με δωρακια
προερχομαι απο παρομοιο αυτοκινητο, το honda accord tourer 2.0 (https://www.car.info/en-se/honda/accord/accord-5-door-wagon-20-i-vtec-a5-2010-73413) και αρα οι εντυπωσεις/συγκρισεις μου θα ειναι συμφωνα με αυτο. και οχι με το s2000 χαχα που ειχα πριν πολλα χρονια
για τις ζαντες δεν ξερω εαν θα τις κρατησω...μπορει να τις πουλησω...θα το δω στη πορεια.
ευχαριστω ολους
-
Οι ζάντες αυτές οι δίχρωμες είναι πολύ ωραίες έχω παρόμοιες στο αμάξι μου και μου αρέσουν και μετά από τόσα χρόνια.
-
@s2000 top επιλογή πολλά συγχαρητήρια και εύχομαι τα καλύτερα. Πολύ κυριλέ επιλογή το χρώμα σου το κάνει το αμάξι πολυ κεμπαρικο. Μην πουλήσεις τις ζάντες του πάνε πολύ, άποψη μου.
Μερικές ερωτήσεις: Τελικά το 2l Corolla πληρώνει τέλη 86€ όπως το 2l CHR; Το μεταξόνιο είναι ίδιο με του sedan η του hatchback λόγω γραμμής παραγωγής; Τα πίσω καθίσματα είναι βολικά ή 'κοντά' όπως λένε σε μερικά reviews; Τέλος έχεις καμία ενημέρωση αν καταργήθηκε τεκμήριο/ΦΠ για τα 2000cc και αν όχι έχεις κάποιο ευεργετικό όφελος ένεκα hybrid ή κανονικά τεκμήριο 8,5κ και ΦΠ 400€/έτος;
-
Ηρθε και το δικο μου!!
Εντυπωσεις αφου κανω κανα χλμ
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς με Υγεία!! Το χρώμα πολύ όμορφο και ιδιαίτερα, είναι από τα χρώματα (μαζί με το κόκκινο περλέ) που μου αρέσουν πολύ στην Corolla.
-
s2000 wrote:
Ηρθε και το δικο μου!!
Εντυπωσεις αφου κανω κανα χλμ
ωπ, ρε συ τουοτα ειναι αυτο ή εβαλες φωτο απο αλλο? πολυ καλο δειχνει.... γουελ νταν και γκουντ κέι εμ!!!
-
Καλα εντάξει εχει ξεφυγει το πραγμα. Κριμα.
Λοιπον εγω δεν κοροϊδεύω κανέναν αλλα αν θελω να μιλαω για τα εξτρα κιλακια ή υψος καποιου οταν συγκρινω χωρους ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ. Αν δεν θελει να τα βλεπει καποιος ας μην τα βλεπει. Καο θα μιλαω καθαρα για λογους σύγκρισης διαπλασης και χωρων των αυτοκινητων.
Δεν ειμαστε ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ εδω μεσα.
Θα κανω και αυτόλογοκρισία τωρα;;;;....... ΕΛΕΟΣ.
Και ναι οταν σχολιαζουμε τα κιλα κάποιου κατα τη συζητηση χψρων και κανουμε μια προτροπη ειναι απλα για να εκφρασουμε το ενδιαφερον για την υγεια του. Η προτροπη κρατα μια σειρα στο κειμενο μας και τελειωνει το θεμα.
ΟΥΤΕ μας ενδιαφέρει τι κανει στη ζωη του, ουτε ποιες γυναικες εχει, ουτε ψαχνουμε την ευτυχια μεσα απο νιξη των κιλων του , ουτε τίποτα. Απλα μια φιλικη προτροπη κάνουμε.
(Ισχύει οτι υπαρχει και η χαιρεκακια καποιων ανθρωπων, αλλα τουλαχιατον οχι απο εμενα και οχι οταν σχολιάζουμε χωρους αυτοκινητων)
Τεσπα απο εμενα κρίμα που εχει γινει τοσο μεγαλο ενα ανυπαρκτο θεμα.
Δερβέναγα του τι θα λεω ομως σχολιαζοντας τους χώρους για παραδειγμα δεν βαζω κανεναν παχυ κοντο ψηλο λεπτο ομορφο ασχημο.
-
Καλα εντάξει εχει ξεφυγει το πραγμα. Κριμα.
Λοιπον εγω δεν κοροϊδεύω κανέναν αλλα αν θελω να μιλαω για τα εξτρα κιλακια ή υψος καποιου οταν συγκρινω χωρους ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ. Αν δεν θελει να τα βλεπει καποιος ας μην τα βλεπει. Καο θα μιλαω καθαρα για λογους σύγκρισης διαπλασης και χωρων των αυτοκινητων.
Δεν ειμαστε ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ εδω μεσα.
Θα κανω και αυτόλογοκρισία τωρα;;;;....... ΕΛΕΟΣ.
Και ναι οταν σχολιαζουμε τα κιλα κάποιου κατα τη συζητηση χψρων και κανουμε μια προτροπη ειναι απλα για να εκφρασουμε το ενδιαφερον για την υγεια του. Η προτροπη κρατα μια σειρα στο κειμενο μας και τελειωνει το θεμα.
ΟΥΤΕ μας ενδιαφέρει τι κανει στη ζωη του, ουτε ποιες γυναικες εχει, ουτε ψαχνουμε την ευτυχια μεσα απο νιξη των κιλων του , ουτε τίποτα. Απλα μια φιλικη προτροπη κάνουμε.
(Ισχύει οτι υπαρχει και η χαιρεκακια καποιων ανθρωπων, αλλα τουλαχιατον οχι απο εμενα και οχι οταν σχολιάζουμε χωρους αυτοκινητων)
Τεσπα απο εμενα κρίμα που εχει γινει τοσο μεγαλο ενα ανυπαρκτο θεμα.
Δερβέναγα του τι θα λεω ομως σχολιαζοντας τους χώρους για παραδειγμα δεν βαζω κανεναν παχυ κοντο ψηλο λεπτο ομορφο ασχημο.
Χτυπάω τώρα tatoo με το όνομά σου πάνω μου.. 1-2 θέματα διαβάζω εδώ μέσα, και δεν αντιλαμβάνομαι που ακριβώς έγινε μπούλινγκ στους χοντρούς. Γιατί ΝΑΙ(με κεφαλαία) αν γράφει κάποιος 1,70 και 130 κιλά ότι δε χωράει καλά στο Χ αυτοκίνητο, τότε ΔΕ φταίει το αυτοκίνητο. Φταίει ότι είναι χοντρός. Και πάλι ΝΑΙ, υπήρξα χοντρός. Και τώρα με τις καραντίνες έχω 10 παραπανίσια κιλάκια. Δεν αντιλήφθηκα ότι ένα φόρουμ αυτοκινήτου, είναι γραμμή υποστήριξης.
Δεν έχει να κάνει με ενδιαφέρον για την υγεία. Έχει να κάνει με χαρακτηριστικό κάποιου, το οποίο ΔΕΝ είναι αμφισβητούμενο. Όπως κάποιος με ύψος 1,90 και πάνω θεωρείται ψηλός, κάτω από 1,70 θεωρείται κοντός, 50 κιλά είναι αδύνατος και 120 κιλά είναι χοντρός.
-
επειδή έτσι και αλλιώς έχει πάει αλλού η συζήτηση, όπως λοιπόν μιλάς για ασέβεια για τα κιλά το ίδιο έκανες και εσύ τόσο σε αυτό το thread όσο και στο thread του chr. Δεν με ενδιαφέρει τι προσωπικό μπορεί να κουβαλάει ο καθένας με τη Χ μάρκα ή και ποιος είναι ο ρόλος του στην τελική (αν είναι πωλητής σε άλλη εταιρεία κτλ), προσωπικά μπήκα στο forum να διαβάσω απόψεις από κατόχους του αυτοκινήτου και όχι υποδείξεις και μειωτικούς χαρακτηρισμούς του στυλ απελπισμένος και με το πιστόλι στον κρόταφο.
@Sabas_Thess 'Από εμένα ας ακούγεται λάθος η Toyota επειδή την έχει δει πάρα πολύ έχει υποπέσει στην κατηγορία VAG. Μόνο απελπισμένος με όπλο στον κρόταφο δικά τους οχήματα. Και αποτρέπω με όλες μου τις δυνάμεις όσους με ρωτάνε και έχουν τέτοιες βλέψεις. Είδη έχω 'καταφέρει' δύο να τους στρέψω σε άλλες λύσεις.'
-
Εγώ πάντως στο 1.76 78 κιλά αθλητικός τύπος κουκλάκι ζωγραφιστό όταν έρθει η ώρα να στείλω το scala θα περάσω και από μια Toyota να δω τη corolla.
-
Η δική μου άποψη @psv7 σου φάνηκε ασεβής γιατί είμαι γραφικός στις περιγραφές μου. Είναι πολλοί αυτοί που έχουν αναφερθεί στην γαϊδούρια των αντιπροσώπων του συγκεκριμένου κατασκευαστή αλλά το έκαναν χωρίς να γίνουν γραφικοί. Επίσης δυστυχώς για την επιχειρηματολογία σου σου υπήρξα 11 μήνες ιδιοκτήτης καινούργιας Corolla (και χρόνια ακόλουθος του αντίστοιχου club παρά την αλλαγή οχήματος), τόσο είχα αντέξει και μετά 'την σκότωσα' από ξενερα.
@Lap είσαι μέσα στα περισσότερα flamewars του φόρουμ με τους υπόλοιπους petrolheads να σε έχουν πελάτη και να σε βγάζουν συνήθως άκυρο. Αν ήσουν ευρωπαϊκή ομάδα μπάσκετ αδερφέ λυπάμαι αλλά θα ήσουν η Μπαρτσελόνα σε final 4. Μην το παίζεις βουλευτής της αριστεράς που του αφαιρούν τον λόγο σε πάνελ πρωινής ζώνης γιατί είναι προφανές ότι σε τρέφει η όλη φάση και δεν θα σε συνεφερε να αποδεχθείς οποιοδήποτε 'μέτρο'. No hard feelings bro που λεν και στο χωριό μου. Ένα τσίπουρο το έπινα μαζί σου σε ένα παράλληλο σύμπαν.
Συγνώμη για τις παρενθέσεις από τους υποψηφίους αγοραστές Toyota, τον Lap και το fun club του.
-
Είναι κρίμα να γράφει ο τίτλος στο φόρουμ κορόλα και κουβέντα μόνο γιαυτό να μη γίνεται.
Όσο για τους φίλους που έχουν κάποια κιλά παραπάνω,παρότι το φόρουμ είναι για αυτοκίνητα, με το δικαίωμα κάποιου που πήγε στον Άγιο Πέτρο κι αυτός τον ξανάστειλε πίσω, όλοι θα ξέρετε ότι το ποσοστό επιβίωσης από οξύ έμφραγμα και ανακοπή είναι 2/100,και μετά στον πρώτο χρόνο πεθαίνει το 50/100 από αυτούς που γλύτωσαν θα ήθελα να τους πω ότι το θέμα δεν είναι σε ποιο αυτοκίνητο χωράνε, ΑΛΛΑ Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ. Νούμερο ένα ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ ακόμα και σε αυτόν τον κορωνιό που περνάμε τώρα οι παχύσαρκοι....!!! Το ξέρω η ζωή είναι γλυκειά γιατί ζεις με πάθη,όμως αυτά έχουν και συνέπειες....!!!
ΥΓ. Αλλοίμονο, κανένας ΒΛΑΚΑΣ πωλητής δεν θα έπρεπε να μας επηρεάζει όταν κάνουμε μια αγορά,είτε θετικά,είτε αρνητικά....!!! Διότι δεν αγοράζουμε αυτόν.
-
Toyota Corolla: 1.483.120 πωλήσεις για το 2020
-
Φάγαμε στο κεφάλι 200 post για το αν το hybrid καίει πολύ ή όχι. Φάγαμε στο κεφάλι άλλα 200 post για το αν το hatchback έχει ή όχι χώρους. Τώρα τρώμε στο κεφάλι 200 post περί σωματικού βάρους. Αναρωτιέμαι τι ακολουθεί...
-
Αν η toyota είχε καλύτερους πωλητές μάλλον corolla θα αγοραζε η αδερφή μου , αλλά οι άνθρωποι νομίζουν οτι πουλάνε ferrari. Και οντως οι τιμές είναι καλές. Το corolla eco 1.2t βγαινει στα 18100ε όσο και το leon 1.0 business, αλλά το corolla εχει και κάμερα οπισθοπορείας και υποβραχιόνιο που δεν εχει το seat. Kαι το hybrid είναι μολις 2000ε ακριβότερο, αλλά αξιζει μονο αν κινείσαι στην πολη. Σε επαρχιακό και εθνικη οι καταναλώσεις είναι ιδιες με τα 1000αρια του vw group και το 1200ρι turbo της toyota
-
Φάγαμε στο κεφάλι 200 post για το αν το hybrid καίει πολύ ή όχι. Φάγαμε στο κεφάλι άλλα 200 post για το αν το hatchback έχει ή όχι χώρους. Τώρα τρώμε στο κεφάλι 200 post περί σωματικού βάρους. Αναρωτιέμαι τι ακολουθεί...
Αν σε ένα φόρουμ δεν συζητάμε για την κατανάλωση (καλή στην πόλη και γενικότερα συμφέρει το Corolla), τους χώρους (πίσω μόνο για μικροκαμωμένα άτομα στο χατσμπακ, καλύτεροι στις άλλες εκδόσεις), τη συμπεριφορά στο δρόμο (πολύ καλή, άνω του μέσου όρου), την εμφάνιση (απ' τα πιο όμορφα και ποιοτικά στα λεφτά τους), τις επιδόσεις (μέτριες), ποιοι αντιπρόσωποι και πωλητές είναι καλοί, κλπ. τί 'επιτρέπεται' να συζητάμε, πόσες πωλήσεις έχει κάνει το αμάξι και ποια εταιρεία την έχει μεγαλύτερη τη φήμη;
όποιος θέλει απλά να διαβάσει επαίνους για την αγορά που έχει κάνει, ανοίγει οποιοδήποτε περιοδικό ή βίντεο στο Youtube για τα οποία πληρώνουν οι εταιρείες και εμπορίες, και διαπιστώνει πως έχει κάνει 'και γ@μώ τις αγορές', ανεξάρτητα του τί αγόρασε... και γράφει από κάτω ένα 'ουάου' και γυρίζει πλευρό ευτυχισμένος.
αλλιώς μπαίνει σε φόρουμ για να δει όλες τις γνώμες για τα καλά και τα στραβά και ποιους βολεύει ή ποιους όχι και γιατί.
κι αν κάτι τον ενδιαφέρει και δεν το βρίσκει, γράφει μια ερώτηση και εντός της ημέρας συνήθως παίρνει τις πληροφορίες που υπάρχουν, ακόμη κι αν βαριέται απλά να κάνει μια αναζήτηση στο google.
Οσοι θέλουν απλά χάιδεμα για την αγορά τους, ας φτιάξουν ένα φόρουμ ή νήμα ' Τάδε μάρκα Fan Club' ή 'Πόσο γ@μ@το είναι το αμάξι μου!' κι ας επιτρέπουν τη συμμετοχή μόνο σε χαρούμενους αγοραστές, να μη στεναχωριέται κανένας.
-
Χωρίς διάθεση να ανοίξω ακόμα μία κουραστική και off topic αντιπαράθεση, θεωρώ όλα τα θέματα που ανέφερες πολύ σημαντικά, αλλά ως υποψήφιος αγοραστής της νέας Corolla δυσκολεύομαι πολύ να παρακολουθήσω το σχετικό thread. Αυτό σε περίπτωση που δεν έγινε αντιληπτό το προηγούμενο μήνυμα. Κι εδώ το λήγω.
-
Χωρίς διάθεση να ανοίξω ακόμα μία κουραστική και off topic αντιπαράθεση, θεωρώ όλα τα θέματα που ανέφερες πολύ σημαντικά, αλλά ως υποψήφιος αγοραστής της νέας Corolla δυσκολεύομαι πολύ να παρακολουθήσω το σχετικό thread. Αυτό σε περίπτωση που δεν έγινε αντιληπτό το προηγούμενο μήνυμα. Κι εδώ το λήγω.
Σε αυτό έχεις δίκιο, διάβασε και εδώ: https://forum.4troxoi.gr/comment/2105796278#comment-2105796278 εχω γράψει αναλυτικά την γνώμη μου. Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που σκέφτομαι πολύ σοβαρά για επόμενο.
-
Δεν μπορώ να διαφωνήσω πως είναι κουραστικό και λίγο δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς τη ροή της συζήτησης σε ένα φόρουμ, σε τρίτο χρόνο. Αλλά ακριβώς λόγω αυτού του πλατειασμού μαθαίνεις αξιόπιστα πράγματα, γιατί κάθε ένας εκθέτει και το σκεπτικό του (ακόμη και άθελά του) εκτός απ' το να εκφράσει απλά τη γνώμη του και να γράψει μια πληροφορία.
Δηλαδή το να πούμε 'είναι μικροί οι χώροι του' ή 'είναι μια χαρά' από μόνο του δεν είναι αξιόπιστο. Στη ροή της κουβέντας όμως μπορείς να δεις πως σε όλους τους μεγαλόσωμους τους φαίνεται απαράδεκτα 'παιδικό' το πίσω κάθισμα της χάτσμπακ, στους μικροκαμωμένους τους φαίνεται πως δεν κάνουν και καμιά σπουδαία παραχώρηση. Ακόμη κι όταν κάποιος πει 'ας αδυνατίσετε οι χοντροί, γιατί δεν χωράτε πουθενά' προσβάλλοντας τους συνομιλητές του, εκθέτει άθελά του το πόσο προκατειλημμένος και 'κολλημένος' είναι με τη μάρκα ή αντίθετα το πόσο αξιόπιστα κι αντικειμενικά είναι τα λεγόμενά του. Οπότε δίνει συντελεστή βαρύτητάς της άποψής του. (το αντίστοιχο με το να πει κάποιος κακόβουλα 'οι τσιλιβήθρες χωράνε παντού', αν διαβάσεις κάτι τέτοιο, ανάλογο βάρος δίνεις και στην άποψη αυτού που το λέει).
Είναι μεν πιο δύσκολο να παρακολουθήσεις τη συζήτηση, αλλά είναι πιο αξιόπιστα τα αποτελέσματα γνώμης που αποκομίζεις.
-
Δεν μπορώ να διαφωνήσω πως είναι κουραστικό και λίγο δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς τη ροή της συζήτησης σε ένα φόρουμ, σε τρίτο χρόνο. Αλλά ακριβώς λόγω αυτού του πλατειασμού μαθαίνεις αξιόπιστα πράγματα, γιατί κάθε ένας εκθέτει και το σκεπτικό του (ακόμη και άθελά του) εκτός απ' το να εκφράσει απλά τη γνώμη του και να γράψει μια πληροφορία.
Δηλαδή το να πούμε 'είναι μικροί οι χώροι του' ή 'είναι μια χαρά' από μόνο του δεν είναι αξιόπιστο. Στη ροή της κουβέντας όμως μπορείς να δεις πως σε όλους τους μεγαλόσωμους τους φαίνεται απαράδεκτα 'παιδικό' το πίσω κάθισμα της χάτσμπακ, στους μικροκαμωμένους τους φαίνεται πως δεν κάνουν και καμιά σπουδαία παραχώρηση. Ακόμη κι όταν κάποιος πει 'ας αδυνατίσετε οι χοντροί, γιατί δεν χωράτε πουθενά' προσβάλλοντας τους συνομιλητές του, εκθέτει άθελά του το πόσο προκατειλημμένος και 'κολλημένος' είναι με τη μάρκα ή αντίθετα το πόσο αξιόπιστα κι αντικειμενικά είναι τα λεγόμενά του. Οπότε δίνει συντελεστή βαρύτητάς της άποψής του. (το αντίστοιχο με το να πει κάποιος κακόβουλα 'οι τσιλιβήθρες χωράνε παντού', αν διαβάσεις κάτι τέτοιο, ανάλογο βάρος δίνεις και στην άποψη αυτού που το λέει).
Είναι μεν πιο δύσκολο να παρακολουθήσεις τη συζήτηση, αλλά είναι πιο αξιόπιστα τα αποτελέσματα γνώμης που αποκομίζεις.
Βασικά να ουμε θα συμφωνήσω μαζί σου, ναι μεν κουραστικό αλλά θα βάλει το μυαλουδακι μας να δουλέψει αρκετά.
Toyota Corolla 2019