-
Σε αυτές τις ταχύτητες τα καινούρια πραγματικά δε καίνε τίποτα, κι εγώ στο i30 4αρια βλέπω.
-
Το θέμα είναι σε ρεαλιστικές συνθήκες τί μετρήσεις εχεί, αλλιώς δεν έχει νόημα…
-
Χθεσινή κατανάλωση σπίτι-Ροδο-μαγαζί
Από ένα σημείο και μετά πήγαινα όσο πιο γρήγορα μου επέτρεπε η αυξημένη κίνηση γιατί θα καθυστερούσα να φτάσω στο ραντεβού που είχα.
-
Έφτασε σήμερα, αν βρω χρόνο αύριο θα προσπαθήσω να δω τι παίζει, και τι λειτουργίες μπορώ να ενεργοποιήσω τελικά.
-
Τελικά χθες κατάφερα να ξεκλέψω χρόνο και να βγάλω βόλτα το golf.
Ουσιαστικά το obdeleven το πήρα για να ξεκλειδώσω το ασύρματο car play πράγμα που δεν έχω καταφέρει να κάνω (και μάλλον δεν γίνεται).
Έχω αλλάξει το Lane assist σε adaptive lane Guidance, δεν έχω αποφασίσει πιο προτιμώ στην καθημερινότητα όμως.
Έχω δοκιμάσει το Active info display του golf R και του Golf gti-gtd προτιμώ το δεύτερο και μένει να δοκιμάσω του e-golf.
Έχω προσθέσει το refuel quantity in dashboard,
Steering angle display, engine power display, engine torque display, g-meter display και transmission temperature.Έχω service σε έναν μήνα, μένει να δούμε αν θα παραμείνουν οι προσθήκες η αν θα αφαιρεθούν όταν συνδέσουν το διαγνωστικό.
-
Τίποτα δε θα χαθεί γιατί κατά 99% το διαγνωστικό θα συνδεθεί για να γίνει reset το service interval. Ακόμα και κάνα update να βρεθεί αυτό θα αφορά κάποιο συγκεκριμένο module και εκεί θα περιοριστούν οι όποιες αλλαγές.
-
@stefan147 said in VW Golf MK 8:
Τίποτα δε θα χαθεί γιατί κατά 99% το διαγνωστικό θα συνδεθεί για να γίνει reset το service interval. Ακόμα και κάνα update να βρεθεί αυτό θα αφορά κάποιο συγκεκριμένο module και εκεί θα περιοριστούν οι όποιες αλλαγές.
Ευχαριστώ για την πληροφορία!
-
Ισχύει. Το ίδιο σε σεατ ποτέ δεν άλλαξε τίποτα στο επίσημο σέρβις παρότι είχα ενεργοποιήσει features.
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Τελικά χθες κατάφερα να ξεκλέψω χρόνο και να βγάλω βόλτα το golf.
Ουσιαστικά το obdeleven το πήρα για να ξεκλειδώσω το ασύρματο car play πράγμα που δεν έχω καταφέρει να κάνω (και μάλλον δεν γίνεται).
Έχω αλλάξει το Lane assist σε adaptive lane Guidance, δεν έχω αποφασίσει πιο προτιμώ στην καθημερινότητα όμως.
Έχω δοκιμάσει το Active info display του golf R και του Golf gti-gtd προτιμώ το δεύτερο και μένει να δοκιμάσω του e-golf.
Έχω προσθέσει το refuel quantity in dashboard,
Steering angle display, engine power display, engine torque display, g-meter display και transmission temperature.Έχω service σε έναν μήνα, μένει να δούμε αν θα παραμείνουν οι προσθήκες η αν θα αφαιρεθούν όταν συνδέσουν το διαγνωστικό.
Φίλε πόσο κόστισε το obd eleven?
Όσον αφορά τις αλλαγές που έκανες, μπορείς επιγραμματικά να εξηγήσεις τι παίζει με αυτές?
Όταν πχ λες Active info display από Golf R/GTI-GTD εννοείς το user interface που έχουν αυτά, δλδ τις δικές τους απεικονίσεις στον πίνακα οργάνων τους? -
@dimitrisdsg7 said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Τελικά χθες κατάφερα να ξεκλέψω χρόνο και να βγάλω βόλτα το golf.
Ουσιαστικά το obdeleven το πήρα για να ξεκλειδώσω το ασύρματο car play πράγμα που δεν έχω καταφέρει να κάνω (και μάλλον δεν γίνεται).
Έχω αλλάξει το Lane assist σε adaptive lane Guidance, δεν έχω αποφασίσει πιο προτιμώ στην καθημερινότητα όμως.
Έχω δοκιμάσει το Active info display του golf R και του Golf gti-gtd προτιμώ το δεύτερο και μένει να δοκιμάσω του e-golf.
Έχω προσθέσει το refuel quantity in dashboard,
Steering angle display, engine power display, engine torque display, g-meter display και transmission temperature.Έχω service σε έναν μήνα, μένει να δούμε αν θα παραμείνουν οι προσθήκες η αν θα αφαιρεθούν όταν συνδέσουν το διαγνωστικό.
Φίλε πόσο κόστισε το obd eleven?
Όσον αφορά τις αλλαγές που έκανες, μπορείς επιγραμματικά να εξηγήσεις τι παίζει με αυτές?
Όταν πχ λες Active info display από Golf R/GTI-GTD εννοείς το user interface που έχουν αυτά, δλδ τις δικές τους απεικονίσεις στον πίνακα οργάνων τους?Το obdeleven αρχικά κόστισε 126€ και περιλαμβάνει 2 έτη συνδρομή για VAGpro, 100 credits, θήκη μεταφοράς και το obdeleven device. Πήρα και αλλα 500 credits που κόστισαν 75€.
Ναι η active info display έχει άλλη απεικόνιση. Αύριο θα πάρω το αυτοκίνητο το βράδυ και θα ανεβάσω φωτογραφία το display του gti.
-
Active info display του e-Golf
Δεξιά στις θερμοκρασίες έχει προστεθεί και η θερμοκρασία κιβωτίου.
Steering angle display
G-meter
Engine torque display
-
Refuel quantity
Engine power display
-
Να γιατί μου αρέσουν οι ψηφιακές οθόνες για πίνακα οργάνων.
Αυτό με την θερμοκρασία κιβωτίου απίστευτα πρακτικό..
Για πες μας όταν μπορέσεις, στην πόλη και στο μποτιλιάρισμα πόσο αυξάνεται η θερμοκρασία του; -
Έχει αισθητήρα στο κιβώτιο;
Βλέπω παύλες στην ένδειξη..
Τη θερμοκρασία λαδιού ζηλεύω που είχα και στο Scala. -
@georgemit δεν πρόλαβε να ανεβάσει θερμοκρασία το κιβώτιο για αυτό και έχει παύλα.
@lap το αυτοκίνητο κινείτε ελάχιστα, σε μποτιλιάρισμα δύσκολα θα βρεθεί αυτή την περίοδο! Όταν τύχει θα ανεβάσω φωτο!
-
GTI Display
Σε κίτρινο χρώμα, με θερμοκρασία κιβωτίου στους 56
Στο Gti - R display μπω να προσθέσω και λογότυπα Gti η R αλλα είναι καγκουρια και δεν παίζει να το κάνω..
-
@limited_one said in VW Golf MK 8:
GTI Display
Σε κίτρινο χρώμα, με θερμοκρασία κιβωτίου στους 56
Στο Gti - R display μπω να προσθέσω και λογότυπα Gti η R αλλα είναι καγκουρια και δεν παίζει να το κάνω..
Δηλαδή και εγώ που έχω Troc με active display μπορώ επιτέλους να έχω το χάρτη στην οθόνη??
-
@vastil said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Δηλαδή και εγώ που έχω Troc με active display μπορώ επιτέλους να έχω το χάρτη στην οθόνη??
Μπήκα τώρα στην εφαρμογή και δεν βλέπω τέτοια επιλογή για t-roc 2017-2021
-
Λόγω αντίστοιχων συζητήσεων σε παράλληλα θρεντς είπα να μετρήσω πρόχειρα (Trip Computer + GeoTracker) κατανάλωση σε μια από τις πλέον αποτυχημένες, κατά την γνώμη μου, γενιές Golf που έχω οδηγήσει ποτέ: To εταιρικό MHEV λιζάμαξο Mk8 eTSI 1.5/150ps (DSG, Life)
[95αρα βενζίνη, εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 30 βαθμούς, ηλιοφάνεια, αεράκι όχι τίποτις αξιόλογο, ένα άτομο + σχεδόν γεμάτο τεπόζιτο + γύρω στα 50 κιλά έρμα, 205/55R16 με 2.6bar παντού, πρόγραμμα οδήγησης Drive, Start-Stop ενεργοποιημένο, αρκουδίσιο στους 23 βαθμούς, έναρξη μέτρησης με το μοτέρ σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας (ΟΧΙ μιζιά και ξεκινάμε)]
-
120 σταθερά πραγματικά χαω με cruise control ενεργοποιημένο χωρίς υψομετρικές διαφορές = Περίπου 5.7lt/100km
-
Περιαστική διαδρομή περίπου 44χλμ με υψομετρικές διαφορές και συνολική κλίση ελάχιστα αρνητική (πρακτικά 0 μοίρες), με χαλαρή κίνηση και ελαφρύ πόδι = 5.3lt/100km, με συνολική μέση ωριαία περίπου 27χαω και μέση ταχύτητα εν κινήσει περίπου 35χαω (συνολικός χρόνος διαδρομής περίπου 1:39' εκ των οποίων 1:16' εν κινήσει).
Όχι άσχημα γενικώς. Εαν οι καραγκιόζηδες της VW δεν είχαν κάνει τις απερίγραπτες μαλακίες σε επίπεδο εργονομίας/λειτουργικότητας χειριστηρίων/infotainment, διαχείρισης κλιματιστικού, και ποιότητας κατασκευής (ειδικά σε σχέση με προηγούμενες γεννιές) θα ήταν μια χαρά αμαξάκι αν το ζητούμενο ήταν ένα στοιχειωδώς σβέλτο και άνετο c-segment με καλή ποιότητα κύλισης και ουδέτερες πλην όμως αποτελεσματικές ρυθμίσεις σε τιμόνια/αναρτήσεις κτλ.
-
-
Αφού είπαμε τα mild hybrid είναι μουφα. Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά
Τζάμπα μετρήσεις έκανες.
Πάντως πολύ καλή κατανάλωση. Πολύ καλό αυτοκίνητο το golf, είναι ελάχιστα πιο λαίμαργο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης τελευταίας γενιάς. Και φυσικά δεν συζητούμε για ποιότητα κύλισης και δύναμη.
VW Golf MK 8