Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ταχύτητα ταξιδίου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ταχύτητα ταξιδίου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    35
    74
    883
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Με τι ταχύτητα συνήθως κινείστε στα ταξίδια ή γενικά σε μακρινές αποστάσεις;
      Εγώ τις περισσότερες φορές γύρω στα 110 km/h.
      Τη θεωρώ normal ταχύτητα και 'value' από άποψη οικονομίας καυσίμου vs χρόνου. Και εξηγούμαι: Με 90-100 σίγουρα καις ακόμα λιγότερο καύσιμο (απ' ότι με 110), όπως επίσης κερδίζεις αρκετά σε χρόνο με 120-130, αλλά χάνεις επίσης αρκετά από θέμα κατανάλωσης (η οποία αυξάνεται κατακόρυφα). Γι' αυτό συνήθως επιλέγω κάπου τα 110 km/h ως ταχύτητα ταξιδίου η οποία νομίζω είναι και πολύ καλή για το αυτοκίνητο που διαθέτω (1200 κυβικά - 85 ίππους). Με 90 πχ κουράζεσαι στην οδήγηση... Απ' την άλλη τα 120+ είναι αρκετά για ένα τέτοιο ελαφρύ αυτοκίνητο.

      Τι ταχύτητα επιλέγετε εσείς συνήθως; Όσοι σχολιάζετε, γράψτε αν θέλετε και τι αυτοκίνητο έχετε (μάρκα, κυβικά κλπ).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Με τι ταχύτητα συνήθως κινείστε στα ταξίδια ή γενικά σε μακρινές αποστάσεις;
        Εγώ τις περισσότερες φορές γύρω στα 110 km/h.
        Τη θεωρώ normal ταχύτητα και 'value' από άποψη οικονομίας καυσίμου vs χρόνου. Και εξηγούμαι: Με 90-100 σίγουρα καις ακόμα λιγότερο καύσιμο (απ' ότι με 110), όπως επίσης κερδίζεις αρκετά σε χρόνο με 120-130, αλλά χάνεις επίσης αρκετά από θέμα κατανάλωσης (η οποία αυξάνεται κατακόρυφα). Γι' αυτό συνήθως επιλέγω κάπου τα 110 km/h ως ταχύτητα ταξιδίου η οποία νομίζω είναι και πολύ καλή για το αυτοκίνητο που διαθέτω (1200 κυβικά - 85 ίππους). Με 90 πχ κουράζεσαι στην οδήγηση... Απ' την άλλη τα 120+ είναι αρκετά για ένα τέτοιο ελαφρύ αυτοκίνητο.

        Τι ταχύτητα επιλέγετε εσείς συνήθως; Όσοι σχολιάζετε, γράψτε αν θέλετε και τι αυτοκίνητο έχετε (μάρκα, κυβικά κλπ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Με τι ταχύτητα συνήθως κινείστε στα ταξίδια ή γενικά σε μακρινές αποστάσεις;
          Εγώ τις περισσότερες φορές γύρω στα 110 km/h.
          Τη θεωρώ normal ταχύτητα και 'value' από άποψη οικονομίας καυσίμου vs χρόνου. Και εξηγούμαι: Με 90-100 σίγουρα καις ακόμα λιγότερο καύσιμο (απ' ότι με 110), όπως επίσης κερδίζεις αρκετά σε χρόνο με 120-130, αλλά χάνεις επίσης αρκετά από θέμα κατανάλωσης (η οποία αυξάνεται κατακόρυφα). Γι' αυτό συνήθως επιλέγω κάπου τα 110 km/h ως ταχύτητα ταξιδίου η οποία νομίζω είναι και πολύ καλή για το αυτοκίνητο που διαθέτω (1200 κυβικά - 85 ίππους). Με 90 πχ κουράζεσαι στην οδήγηση... Απ' την άλλη τα 120+ είναι αρκετά για ένα τέτοιο ελαφρύ αυτοκίνητο.

          Τι ταχύτητα επιλέγετε εσείς συνήθως; Όσοι σχολιάζετε, γράψτε αν θέλετε και τι αυτοκίνητο έχετε (μάρκα, κυβικά κλπ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 29
          • C
            costasda last edited by

            150km/h 3000 στροφές cruise control.audi 2.0tfsi

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 25
            • K
              kilomeater last edited by

              133km/h με το c.c γιατί τα όρια είναι 130 αλλα μέχρι εκεί είσαι οκ
              Αυστρία, Citroen C5 THP.

              1 Reply Last reply Reply Quote 20
              • C
                criuser last edited by

                120-140 ανάλογα με την κίνηση και την διάθεση με CC . Citroen C5 2.0 .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 34
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  130-160 σε αυτοκινητόδρομους, 80-120 σε παλιού τύπου εθνική οδό, για τα υπόλοιπα εξαρτάται από τη χάραξη και την κατάσταση του δρόμου.
                  Δεν με πολυαπασχολεί η κατανάλωση όταν οδηγάω (δεν είμαι υπεράνω χρημάτων, αλλά το να φτάσω λίγο νωρίτερα κλπ, ειδικά τώρα με τα παιδιά, υπερισχύει). Toyota Auris 1,4vvti βενζίνη του 2007.

                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 36
                  • K
                    kostas_ms last edited by

                    120 κυριως στις 2.500 στροφες. i30 GD 1.4 crdi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 30
                    • M
                      matador3276 last edited by

                      Εχω παρατηρήσει πως οταν φευγω κινουμαι πιο γρηγορα απο οτι οταν επιστρεφω.
                      Συνηθως οταν φευγω κινουμαι απο 120 εως 140 κ οταν επιστρεφω απο 100-120.

                      Φυσικα εξαρταται απο το δρομο, τις καιρικες συνθηκες, την κινηση , τη διαθεση , τους επιβατες κτλ.

                      Τα 120 ειναι γενικα μια καλη ταχυτητα.

                      Υaris 2014 1.4 Diesel

                      1 Reply Last reply Reply Quote 31
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Ο χρήστης Kostas_ms έγραψε:
                        120 κυριως στις 2.500 στροφες. i30 GD 1.4 crdi.

                        Πολύ κοντή η κλιμάκωση του κιβωτίου του i30 1.4 crdi...
                        Στα δύο τελευταία diesel μου (Rapid 1.6 TDi και Focus 1.5 TDCi) η τελευταία σχέση δίνει 140 Km/h (στο κοντέρ - γύρω στα 135 πραγματικά) με 2500 σ.α.λ. Και εκεί είναι συνήθως η ταχύτητα ταξιδιου μου, όπου το όριο είναι 120-130.

                        Ως άσκηση οικονομίας, έχω κάνει και 2-3 ταξίδια με το cruise control καρφωμένο στα 120. Παρακάτω δεν αντέχω... Η διαφορά κατανάλωσης από τα 120 στα 140 και με τα δύο diesel είναι στο 1 lt/100Km, δηλαδή ελάχιστα μικρότερη από 20%.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 37
                        • gatoz
                          gatoz last edited by

                          3 περιπτωσεις

                          1. επαγγελματικο = πιεσμενο χρονικα ταξιδι, οσο παιρνει απο αποψη αστυνομευσης - ασφαλειας - σεβασμου στους συνοδειπορους, δηλαδη τερμα οπου ειναι αδειος ο δρομος και αρκετα κοψιματα οταν υπαρχει αλλο οχημα, ακομη και δεξια. ελεω περιεργων ωρων ταξιδιου, ελαχιστης κινησης, το ανταπτιβ στα 150 (143 στο gps) και επιπλεον πατημα αναλογα. πληρωνει ο πελατης ή η εταιρεια καυσιμο που φτανει τα 10
                          2. προσωπικο = ανταπτιβ στα 140 = 134 gps, 8.0-9.0 μεση
                          3. ευχαριστησης σε off διαδρομες, 1-40max, 9-12 καταναλωση με λοκ και 1η

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • P
                            polo2002 last edited by

                            Προ κρίσης 140 όπου ήταν ασφαλές. Σήμερα 110-120 για λόγους οικονομίας (και επειδή πάμε οικογενειακώς), πάλι όπου είναι ασφαλές (όχι σε παρακάμψεις διοδίων !). Με 80 δεν καίει τίποτε, αλλά είναι ανυπόφορο σε μεγάλο δρόμο.
                            Yaris 1300 του 1999 .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 28
                            • V
                              vriz27 last edited by

                              Τώρα και με τους δύο μπέμπηδες μέσα, πάμε 100~120 με το cruise control. κατανάλωση γύρω στα 5.0 με 6.0, γιατί μπεμπηδες=φορτωμένο. seat ibiza 1.0 95ps

                              Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 22
                              • elvet
                                elvet last edited by

                                Στην ΕΟ
                                Ταξίδι με μπαγαζιέρα οροφής CC 135, χωρίς μπαγαζιέρα 150. Στα τούνελ +10 το πολύ από τα αναγραφόμενα όρια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 30
                                • C
                                  c-mplektis last edited by

                                  εγώ γενικά πάω με τα όρια ταχύτητας...
                                  στην εθνική οδό αν δεν βιάζομαι πάω με 100-110χλμ/ώρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 25
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Όσο πάει με κάθε διαθέσιμο όχημα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 25
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Φυσικά εξαρτάται από το όχημα.

                                      120 με οποιοδήποτε όταν δεν υπάρχει βιασύνη.
                                      160 με το μικρό όταν υπάρχει βιασύνη.
                                      200 με το μεσαίο όταν υπάρχει βιασύνη.
                                      200+++ με το μεγάλο όταν υπάρχει βιασύνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 32
                                      • L
                                        lemouz75 last edited by

                                        130 στις Ε.Ο. Στους αλλους ανάλογα με τα όρια +20km το πολυ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 40
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          130 κοντερατα με κάποια ανοίγματα σε στιγμές βαρεμάρας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                          • V
                                            vasil last edited by

                                            Με αφορμή την παρακάτω εικόνα που βρήκα, επανέρχομαι στο θέμα της ταχύτητας. Μου κάνει εντύπωση πως σε πολλές χώρες που είναι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από άποψη υποδομών από τη χώρα μας, το όριο είναι 110-120. Ενώ εδώ που δεν έχουμε και ιδιαίτερα καλούς δρόμους, ούτε συχνά αυτοκίνητα καλοσυντηρημένα, 130.

                                            Πηγή: Autogreeknews

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 29
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr