Θα σου συνιστουσα να αποφυγεις τα εισαγωγης εφοσον ,σαν νεος οδηγος δεν θα εχεις και ιδιαιτερες εμπειριες γενικα με τα αυτοκινητα. Καλυτερα κοιτα ελληνικης που μπορεις να εντοπισεις τα χιλιομετρα πιο ευκολα.
kostas_ms
@kostas_ms
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by kostas_ms
-
RE: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Latest posts made by kostas_ms
-
RE: Αλλαγή βαλβολίνης και αμφιβολία.
Kostas_ms wrote:
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
Σκέφτηκες να του έβαζες στην βαλβολίνη το γνήσιο Μοtorkote ? Εμείς στα αυτοκίνητα μας έχουμε σωθεί από αυτά τα προβλήματα με τις βαλβολίνες και τους θορύβους από τα ρουλεμάν κλπ,.
Αυτο το MotorKote πρωτη φορά το άκουσα χθες. Θα το δω, γιατί και ο κινητήρας καίει λάδια, ενδεχομένος να κάνει δουλειά και εκεί.
-
RE: Αλλαγή βαλβολίνης και αμφιβολία.
Εμεις λεμε να ξαναλλαξεις, γιατι σιγουρα εχει μεινει υπολειμμα απο την παλια βαλβολινη μεσα, που ηταν γτπ απο οτι μας λες
Οσο για το ιξωδες της, δε νομιζω να εχεις θεμα, αφου ειναι μεσα στις προτεινομενες
Εχεις δικιο, αλλα ο μηχανικος που πηγα τωρα εβγαλε αρκετη ποσοτητα. 2.25 λιτρα παιρνει μαξ και εβαλε 2.15 περιπου. Δηλαδη βαρια βαρια να εμειναν 100ml απ τη παλια. Του δωσα βαζο για να τη βαλει μεσα και το ξεχασε ρε γαμ***, αλλιως θα ειχα καλυτερη εικονα πιστευω. Αλλα πραγματικα το σασμαν ειχε γινει χαλια, απαξ και ζεστενοταν, 1-2 αν δεν τη προσεχες και την εβαζες -οπως θα επρεπε -, το νιωθες να γρατζουναει(ενας ηχος τυπου 'χρακ', οχι το γνωστο το γρατζουνισμα των συγχρονιζε).
-
Αλλαγή βαλβολίνης και αμφιβολία.
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
-
RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel
Οι αισθητήρες δε είναι διαφορικοί, διαφορική είναι η διαφορά μεταξύ του αισθητήρα εισόδου και του αισθητήρα εξόδου, τη διαφορά αυτή βλέπει η ECU και στέλνει εντολή αναγέννησης, οπότε το πρόβλημα σου είναι ή σε κάποιον από τους αισθητήρες, ή είναι δεν έχει ανοχές το πρόγραμμα του εργοστασίου και ενεργοποιεί την αναγέννηση με την παραμικρή διαφορά που διαβάζουν οι αισθητήρες.
Αισθητηρας διαφορικης πιεσης,ok,, γνωριζω πολυ καλα τι κανουν , λαθος διατυπωση. Η διαφορικη πιεση στο dpf μου ειναι π.χ. της ταξης του 0.01 bar με 8gr soot mass, παρ ολα αυτα δινει εντολη για αναγεννηση κατευθειαν, βεβαια τωρα με τα κρυα εχουν μειωθει κατα πολυ και δεν ξερω γιατι. Ειναι γνωστο στη πιατσα οτι υπαρχει αστοχια στον εγκεφαλο και αντιμετωπιζουν αρκετοι το προβλημα, και πολλοι δεν το γνωριζουν κι ολας. Αρκετοι τα εχουν αφαιρεσει, στο i30 club ενα παλικαρι εκανε μια πατεντα και ξεκιναει τις αναγεννησεις χειροκινητα αλλα δεν ειναι μονιμη λυση αυτο. Επισης, το i30 , τουλαχιστον το δικο μου, θα επιδιωξει αναγεννηση πρωτου ικανοποιηθουν οι προυποθεσεις που αναγραφονται στο service manual.
-
RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel
Γεια σου φιλε. Και γω κατοχος i30 με θεμα στο dpf. Εχω 150.000χλμ αλλα το δικο μου ειναι καθαρο. Γενικα τα ι30 εχουνε θεμα με τη διαχειριση των αναγεννησεων, εχω πετυχει 2-3 ατομα στην ελλαδα που εχουν το ιδιο θεμα απ τις πρωτες 10.000 χλμ και επισης εχουν γινει αναφορες στο αγγλικο forum για περιττες ασκοπες αναγεννησεις ενω το φιλτρο ειναι καθαρο.
https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=56863.0
Το δικο μου σε ολα τα διαγνωστικα που το κοιταξα, εβγαζε γραμμαρια αιθαλης απο 6 μεχρι 10. Οπως αναφερει ενας στο topic που εστειλα, οποτε το φιλτρο ειχε πληροτητα 19% το αμαξι ξεκινουσε αναγεννησεις, δηλαδη πολυ συχνα. Και στο δικο μου επισης εβγαζε οτι ειχε καμια 50.000 χλμ να κανει αναγεννηση ενω τις εκανες κανονικα. Αν δεν καταφερει να κανει αναγεννηση πρεπει να αναψει λαμπακι. Επισης, οι αναγεννησεις μου ηταν ασταθεις χρονικα, δηλαδη μπορει να κρατουσαν 5 λεπτα και να σταματουσε, μπορει να δουλευε για κανενα μισαωρο ασταματητα. Εχω παιξει με τους αισθητηρες με επαναφορες τιμων κ.λ.π., ισως δοκιμασω καινουριο διαφορικο αισθητηρα και βλεπουμε.
-
RE: Μεταχείρω με μεγάλους (αναλογικά) χώρους αποσκευών
hyundai i30 1.4 diesel απλα. Αψογοι χωροι, ασφαλες, αξιοπιστο, πολυ καλο πατημα , αδιαφορο οδηγικα . Τα 10.000 ειναι υπερ αρκετα.
-
RE: Το βεντιλατερ δουλευει αρκετα - Audi A3 TDI
Η λογικη λεει οτι κανει πολλες αναγεννησεις . Τσεκαρε τα λαδια σου να δεις τη σταθμη. Ποσα χιλιομετρα εχει; Καμια 100,000 ?
-
RE: HYUNDAI FORUM
Τα i20 ειχανε θεματα οπως και μερικα i30, με αυξημενη σταθμη λαδιων λογω dpf. Το i20 μαλιστα ειχε παρει και αναβαθμιση που ελυνε το προβλημα. Να κοιταξεις να την εχει λαβει. Αν ειναι εισαγωγης το πιο λογικο ειναι να εχουν κατεβει τα χιλιομετρα κατα 80-100 χιλιαδες(το ακουγα απο δω και απο κει μεχρι που την πατησε γνωστος και απο 90χλμ βρηκε οτι εχει 200.000).
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Καλησπερα. Εχετε να προτεινεται κανενα καλο πρατηριο στη Πατρα;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Εγω στον 1.4 crdi το καταλαβαινω απ τη καταναλωση. Σε αποτομη γκαζια απο εκκινηση ας πουμε, εχει που πρεπει να δειξει 12 λιτρα, δειχνει καμια 25 και σε πορεια που θα επρεπε να εχει 4 λιτρα για παραδειγμα, εχει καμια 7-8 και αυξομειωνεται σαν να ψεκαζει καυσιμο παλμικα π.χ. παιζει μεταξυ 6-8. Παντως η Avin, στο μονο που δικαιολογει αυτο που λες με τη διαρκεια, ειναι στο εξης χαρακτηριστικο
-Σημαντική αύξηση του αριθμού κετανίων, που ισοδυναμεί με άμεσα αντιληπτή αύξηση στην ισχύ
Επισης, γιατι ρωτας πως καταλαβαινεις ποτε κανει αναγεννηση ενω πριν αναφερεις τους χρονους που παιρνει το αμαξι για να κανει αναγεννηση;
Τελευταια, αυτο που λες στο τελος, ειναι το γνωστο turbo lag, που σημαινει οτι θελει λιγο χρονο μεχρι να ανεβασει στροφες η τουρμπινα, γι αυτο και αυξανεται το τραβηγμα.