-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπερα,
Αγορασα πριν μια βδομαδα ενα A3 TDI 1.6 (2015) μετα απο ελενχο απο spotmechanic και υπολοιπο εργοστασιακης εγγυησης.
Παρατηρησα το εξης χθες βραδυ. Μετα απο 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης με μικρη ταχυτητα, παρκαρω και το βεντιλατερ δουλευε.
Σημερα οδηγησα πεντελη βουνο, σταματαω το βεντιλατερ δεν δουλευε (σωστα). Μπλεκω λιγο στην κινηση (κανα 10 λεπτο, οχι πολυ), παρκαρω το βεντιλατερ αρχισε παλι.
Ειναι λογικο?
-
Το πρόβλημα ................. ποιο είναι;
-
Το ίδιο γίνεται και με μένα. Με το παραμικρό δουλευει βεντιλατερ , 2016 tdi 1.6 , το πήγα αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι στη φύση της λειτουργίας του κινητήρα να ανοίγει το βεντιλατερ και μου χαμογέλασε, εγώ όμως εξακολουθω να το φοβάμαι διότι δεν το έχω δουλέψει ακόμη καλοκαίρι το αυτοκίνητο, που σημαίνει ότι θα ανεβάζει σίγουρα παραπάνω θερμοκρασία και τα βεντιλατερ δε θα σταματάνε . Τώρα εσύ adensa αν το βρίσκεις φυσιολογικό οκ , εγώ πάντως όχι
-
Το βεντιλατερ σας λογικά έχει δύο σκαλες. Λογικο είναι η πρώτη να ανοίγει εύκολα. Πλέον για αεροδυναμικους λογους αρα και κατανάλωσης το ψυγείο δεν έρχεται σε επαφή μεγάλη επιφάνεια του με φρέσκο αέρα. Άρα τον αέρα αυτό τον αντικαθιστά το βεντιλατερ.
Δείκτη θερμοκρασίας νερού έχετε? Αν ναι και να αστοχησει η πρώτη σκάλα, θα δείτε να μπαίνει η δεύτερη σκαλα σε υψηλότερη θερμοκρασία.
Συνθήκες κινησης κτλ. ακουω τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα να είναι με ανοιχτό βεντιλατερ και άνοιξε κλεισε. Δεν είναι κακό. -
Πιθανόν κάνει συνεχώς αναγέννηση φίλτρου dpf. Τσεκαρε στο συνεργείο με τη χρήση διαγνωστικού πόσο ποσοστό βουλωμα εχει το dpf. Το αμάξι θέλει ξεκαπνισμα σε ανοικτό δρόμο. Η πόλη τα σκοτώνει αυτά τα diesel.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω στις σπανιες περιπτωσεις που δουλευε το βεντιλατερ ειναι γιατι ειχε μπει η αναγεννηση
-
Μπορείτε με ένα obd dongle να ελέγξετε ακριβώς τις θερμοκρασίες και που ανοίγει το βεντιλατέρ ώστε να είστε σίγουροι.
Από εκεί κ πέρα αν ανοίγει σωστά, δεν υπάρχει πρόβλημα. -
έχετε τον κλιματισμό να δουλεύει;
-
Μη το ψάχνετε πολύ. 4 ετίας tdi υποφέρει από το dpf εάν δεν κινηται σε ανοικτό δρόμο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες !
Απλά να θυμάστε ότι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού δεν είναι ακριβής.Τον έχουν κάνει να μένει στη μέση.Στη πραγματικότητα η θερμοκρασία δε μένει σταθερή.
Γενικά πάντως αν δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό δεν υπάρχει πρόβλημα. -
Η λογικη λεει οτι κανει πολλες αναγεννησεις . Τσεκαρε τα λαδια σου να δεις τη σταθμη. Ποσα χιλιομετρα εχει; Καμια 100,000 ?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες !
Απλά να θυμάστε ότι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού δεν είναι ακριβής.Τον έχουν κάνει να μένει στη μέση.Στη πραγματικότητα η θερμοκρασία δε μένει σταθερή.
Γενικά πάντως αν δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό δεν υπάρχει πρόβλημα.Αυτό με το διαγνωστικό που λες στο λαιμό μου κάθεται γιατί είναι η μέγιστη ατάκα συνεργείων που δεν μπορούν να βρουν βλάβη. Μπορεί να κάποιο αμάξι να έχει καμένη φλατζα, να είναι ένα δόντι αχρονιστο , να μη πηγαίνει βήμα , να εχει αρυθμιστες βαλβιδες και ένα σωρό άλλα μηχανικά προβλήματα που να μην έχει διαβάσει ποτέ κάτι ο εγκεφαλος....και το συνεργείο να σου λέει ,αφού δεν έχω σφάλμα στο διαγνωστικο είναι μια χαρά....ξεφτίλα δηλαδή.
Γενική η παρατήρηση για το φαινόμενο αυτό , όχι κάτι επί προσωπικού .Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το βεντιλατερ δουλευει αρκετα - Audi A3 TDI