-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Για νέα οικογένεια με μωρό.Κορυφή 10000 ευρώ,να μην υπερβαίνει τα 4 μέτρα (μικρό γκαράζ),πεντάπορτο φυσικά μέχρι 1300 κ.ε.και μοντέλο τουλάχιστον 2014.Ιδέες?
-
Mπαλένο?
-
Suzuki Baleno
Seat Ibiza (το τελευταιο μοντελο)
Και το Polo (επισης το τελευταιο μοντελο) εχει μεγαλους χωρους, αλλα ειναι πιο ακριβα -
opel corsa
-
Αφού είναι φρέσκο μοντέλο, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τους ρύπους. Δεν έχεις λοιπόν λόγο να περιοριστείς στα 1,3 λίτρα.
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
opel corsaΠολύ μικρότερος χώρος αποσκευών
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αφού είναι φρέσκο μοντέλο, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τους ρύπους. Δεν έχεις λοιπόν λόγο να περιοριστείς στα 1,3 λίτρα.Για τον γιό μου είναι,ο περιορισμός είναι απο το τεκμήριο διαβίωσης.
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
opel corsa
Πολύ μικρότερος χώρος αποσκευών
σε αυτά τα λεφτά, με χρονολογία 14' και μετα, ότι και να διαλέξεις,
θα εχεις περιορισμό στο χώρο αποσκευών.
Γι αυτο σου προτείνω να παρεις ςνα καλό μικρο ( ibiza, corsa, yaris, κτλ ) και να δώσεις άλλα 300 ευρώ
για μπαρες με μπακαζιέρα 420λίτρων περιπου.
Αλλιώς ανέβα κατηγορία με πολυ πολυ περισσότερα χιλιόμετρα! -
Βασικα δεν υπαρχουν παρα ελαχιστα αυτοκινητα με την τιμη και την ηλικια που θετεις.
Μερικα Honda Jazz (πολυ καλη περιπτωση για μικρη οικογενεια) και μερικα Baleno. -
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
opel corsa
Πολύ μικρότερος χώρος αποσκευών
σε αυτά τα λεφτά, με χρονολογία 14' και μετα, ότι και να διαλέξεις,
θα εχεις περιορισμό στο χώρο αποσκευών.
Γι αυτο σου προτείνω να παρεις ςνα καλό μικρο ( ibiza, corsa, yaris, κτλ ) και να δώσεις άλλα 300 ευρώ
για μπαρες με μπακαζιέρα 420λίτρων περιπου.
Αλλιώς ανέβα κατηγορία με πολυ πολυ περισσότερα χιλιόμετρα!Καλή άποψη...
-
https://www.car.gr/20822908-suzuki-bale ... full-extra
Παρτο και φυγε.
Εχει ότι ζητάς και υπερπληρη εξοπλιαμο με ρανταρ και αυτοματο φρεναριαμα και adaptive cruise control, κάμερα, εργοστασιακό ναβι, κλιμά, xenon και led φώτα, 6 αεροσακοι, 16 αρα ζάντα, ασύρματο κλειδί, android και apple auto, multimedia της BOSE, τεράστιοι χώροι μεγαλύτεροι ενός skoda octavia χωρίς υπερβολή με μέτρησεις, 3,99 μέτρα μήκος, 360 λίτρα πορτπαγκαζ και 5,0 με 5,5 λιτρα ανα 100 χλμ σε πραγματοκές μετρήσεις.
10 κιλα ανα ίππο αναλογία δύναμης με αποτέλεσμα να είναι αρκετά δυνατό στον δρόμο, και έναν λεβιέ ταχυτήτων που αλλάζει με ένα χάιδεμα και κουμπωνει μόνο του τις ταχύτητες, ιαπωνικό κιβώτιο.
Στα 130 χλμ/ώρα ταξιδεύει με 67 db σύμφωνα με μετρήσεις δοκιμών, αρκετα ήσυχο.
Πολύ άνετο στον δρόμο, και στρίβει σε αίσθηση όπως ενα swift αλλα με λιγο πιο μαλακες ρυθμίσεις. Γενικά το μπροστινό του μέρος βεντουζώνει στην άσφαλτο παρά τις κλίσεις της μαλακης αναρτησης.
Είναι το αυτοκίνητο του λαού για εμένα.Αυτό το χρώμα κατα την άποψη μου είναι το καλύτερο για το αυτοκίνητο. Του ταιριάζει πολύ.
Ο τροπος παντως που το περιγραφεις είναι τελειως φωτογραφικος στο μπαλενο.
-
Δύσκολο να το πάρει και να φύγει.
Εκτός αν μένει στις Σέρρες. -
Η μπαγκαζιερα ειναι καλη λυση για διακοπες, ταξιδια κτλ.
Στην καθημερινοτητα ομως θα χρειαστει μεγαλο πορτ-μπαγκαζ, ειδικα αν υπαρχει μωρο (καροτσι, αποσκευες, ψωνια, ριλαξ, ποδηλατακι κτλ).
Το Τζαζ, Μπαλενο και νεο Ιμπιθα εχουν χωρο αποσκευων ~350 lt. Εγω θα πηγαινα σε λυση με μεγαλο χωρο αποσκευων, δεν μπορεις να στηριχτεις στη μπαγκαζιερα για την καθημερινοτητα. -
Χωρά πισω ενα απλο καροτσακι και τις τσαντες του
Έχει επισης πολυ μικρο κυκλο στροφής oπως ενα fiat panda, και η καταναλωση για μέσα στην πόλη στην συγκεκριμενη δοκιμή ήταν 19χλ/λίτρο. Δηλαδη 5, κάτι.
Χωρίς το ηλεκτρικό σύστημα του θα είναι κάπου στα 0,7 με 0,8 λίτρα πιο ενεργοβόροΚανένας ανταγωνιστής του δεν πιάνει τετοια νούμερα με βενζίνη, ουτε με ντιζελ.
Με το ημιυβριδικό σύστημα τραβάει χωρίς ρεταρισμα απο τα 40 με 5ή, αντε κάντο αυτο σε ντιζελάκι, θα σβήσει!
-
Ο χρήστης drastirios έγραψε:
Η μπαγκαζιερα ειναι καλη λυση για διακοπες, ταξιδια κτλ.
Στην καθημερινοτητα ομως θα χρειαστει μεγαλο πορτ-μπαγκαζ, ειδικα αν υπαρχει μωρο (καροτσι, αποσκευες, ψωνια, ριλαξ, ποδηλατακι κτλ).
Το Τζαζ, Μπαλενο και νεο Ιμπιθα εχουν χωρο αποσκευων ~350 lt. Εγω θα πηγαινα σε λυση με μεγαλο χωρο αποσκευων, δεν μπορεις να στηριχτεις στη μπαγκαζιερα για την καθημερινοτητα.Σωστό κι αυτό...
-
Ο χρήστης drastirios έγραψε:
Η μπαγκαζιερα ειναι καλη λυση για διακοπες, ταξιδια κτλ.
Στην καθημερινοτητα ομως θα χρειαστει μεγαλο πορτ-μπαγκαζ, ειδικα αν υπαρχει μωρο (καροτσι, αποσκευες, ψωνια, ριλαξ, ποδηλατακι κτλ).
Το Τζαζ, Μπαλενο και νεο Ιμπιθα εχουν χωρο αποσκευων ~350 lt. Εγω θα πηγαινα σε λυση με μεγαλο χωρο αποσκευων, δεν μπορεις να στηριχτεις στη μπαγκαζιερα για την καθημερινοτητα.Επειδη εχω αντιμετωπισει και αντιμετοπιζω την παραπανω κατασταση μπορω να σου πως πως με 2 μικρα παιδια και αυτοκινητο corsa :
- πηγα διακοπες χωρις καμία στέρηση/στρίγμωγμα στην καμπίνα επιβατών.
- Το καρότσι είναι πάντα στην μπαγκαζιέρα και θα το χρειαστείς μέχρι 18 μηνων. μετά πολύ πιο αραιά γιατί το ίδιο το παιδί θα θέλει να περπατά
- Το relax, το θέλεις για 3 μήνες το πολύ, τα περισσότερα είναι σπαστά οπότε πιάνου πολυ μικρό χώρο στο πορτπαγκαζ ή στην μπαγκαζιέρα.
- Το ποδηλατάκι έιναι όντως πρόβλημα, αλλά οχι μόνο για τα μικρά αυτοκίνητα αλλα και για το μπαλένο που αναφέρεις και για αυτοκίνητα με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, καθώς αν χωρέσει, καταλαμβάνει όλω τον χώρο αποσκευων.
-
hyundai i30 1.4 diesel απλα. Αψογοι χωροι, ασφαλες, αξιοπιστο, πολυ καλο πατημα , αδιαφορο οδηγικα . Τα 10.000 ειναι υπερ αρκετα.
-
Euro5;
Μεταχείρω με μεγάλους (αναλογικά) χώρους αποσκευών