-
Καλησπέρα,
Είμαι έτοιμος να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και έχω καταλήξη μεταξύ Suzuki Vitara ή Peugeot 2008. Κάνω γύρω στα 30 χιχλιάδες χλμ το χρόνο οπότε αναφέρομαι σε diesel. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν ίδια τιμή (το vitara είναι πιο ακριβό κατά 600 ευρώ), ίδια κυβικά (1,6), το vitara στα 120hp ενώ το peugeot που με ενδιαφέρει στα 100hp. Κατανάλωση ίδια (αμελητέα υπέρ του peugeot).
Μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιων διαστάσεων. Το peugeot δίνει μεγαλύτερη άνεση στα καθίσματα ενώ το vitara στους xώρους της καμπίνας.
Απόψεις; Γνώμες;
Ευχαριστώ!!!
-
Καλησπέρα,
Είμαι έτοιμος να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και έχω καταλήξη μεταξύ Suzuki Vitara ή Peugeot 2008. Κάνω γύρω στα 30 χιχλιάδες χλμ το χρόνο οπότε αναφέρομαι σε diesel. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν ίδια τιμή (το vitara είναι πιο ακριβό κατά 600 ευρώ), ίδια κυβικά (1,6), το vitara στα 120hp ενώ το peugeot που με ενδιαφέρει στα 100hp. Κατανάλωση ίδια (αμελητέα υπέρ του peugeot).
Μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιων διαστάσεων. Το peugeot δίνει μεγαλύτερη άνεση στα καθίσματα ενώ το vitara στους xώρους της καμπίνας.
Απόψεις; Γνώμες;
Ευχαριστώ!!!
-
Καλησπέρα,
Είμαι έτοιμος να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και έχω καταλήξη μεταξύ Suzuki Vitara ή Peugeot 2008. Κάνω γύρω στα 30 χιχλιάδες χλμ το χρόνο οπότε αναφέρομαι σε diesel. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν ίδια τιμή (το vitara είναι πιο ακριβό κατά 600 ευρώ), ίδια κυβικά (1,6), το vitara στα 120hp ενώ το peugeot που με ενδιαφέρει στα 100hp. Κατανάλωση ίδια (αμελητέα υπέρ του peugeot).
Μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιων διαστάσεων. Το peugeot δίνει μεγαλύτερη άνεση στα καθίσματα ενώ το vitara στους xώρους της καμπίνας.
Απόψεις; Γνώμες;
Ευχαριστώ!!!
-
Ειναι αρκετα κοντα και η διαφορα στο μοτερ του vitara ειναι χαρακτηριστικη. Σαφως πας για diesel και μαλλον για vitara.
-
Πραγματικά ιδιαίτερη η σύγκριση και όχι τόσο συνηθισμένη. Η υπεροχή του vitara νομίζω πως είναι εξαρχής σχεδόν δεδομένη. Είναι όμως έτσι; Σε χώρους νομίζω είναι ένα κλικ πιο πάνω (όχι όμως εντυπωσιακά μεγαλύτερο σε απόλυτα νούμερα). Ως υλοποιηση το 2008 έχει σαφεστατο προσανατολισμό στην καλή ασφαλτινη και ξεκούραστη οδική συμπεριφορά ενώ το βιτάρα αν υστερεί έστω και ελάχιστα.... εντούτοις στα εκτός δρόμου μονοπάτια είναι μονόδρομος. Το βιτάρα έχει επίσης ξεκάθαρη σιλουέτα - ταυτότητα ενώ το 2008 ως υλοποίηση μοιάζει να δείχνει πως πρέπει να δείχνει και να είναι σε όλα πιο κάτω από το 3008 ως μέλος της γκάμας. Με λίγα λόγια το βιτάρα μου βγάζει περισσότερη προσωπικότητα. Δεν βλέπω το λόγο να συνεχίσω να κουράζω με το συλλογισμό μου. Το βιτάρα θα το προτιμούσα και ας με ενοχλεί το καζανάκι της εξάτμισης που χάσκει κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Αν επρόκειτο για τη σύζυγο τότε μόνο θα είχε έννοια η επικράτηση του 2008 ως πιο εκλεπτυσμένο και λιγότερο φανταχτερό.
-
Αν κάνεις τον κόπο, στο σχετικό topic στις σελίδες 66 και 69 έχω γράψει κάποιες εντυπώσεις για το Vitara (έχω και πιπ πριν, αυτές είναι λίγο πιο πρόσφατες)
viewtopic.php?f=15&t=57179&start=975Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, προηγείται το Vitara, είναι στα πιο γρήγορα της κατηγορίας. Σαν εσωτερικό το Peugeot είναι μάλλον πιο ευφάνταστο και πιθανόν πιο καλό στην απτή ποιότητα, αλλά αυτό θα το δεις. Το Vitara είναι πιο ψηλό και σαφώς με καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες αφού υπάρχει και σε 4κίνητο.
-
Χωρίς το vitara να είναι το ομορφότερο αμάξι στον κόσμο...αλήθεια το 2008 μόνο στα δικά μου μάτια δείχνει τόσο...άσχημο;;
Τόσο που σχεδόν οποιοδήποτε και να εμπαινε στη σύγκριση... το άλλο θα διάλεγα...! -
Κοίταξε το ολόφρεσκο C3 aircross . Είτε με τα 100 , είτε με τα 120 άλογα είναι σε καλές διαστάσεις με χώρους και έχει και εξοπλισμό που δεν έχουν τα άλλα .
Τιμές για τα ντίζελ από 19000 για το 100 στην μεσαία έκδοση και 19700 για το 120άρι μέχρι 21000 ή 22000 για τα πάντα όλα ...
-
Συμφωνώ με τον Bill, το 2008 δεν είναι όμορφο ούτε μοντέρνο ως προς την εμφάνιση.Και το λέω εγώ που μου αρέσουν λίγο ή πολύ σχεδόν όλα τα τετράτροχα (και δίτροχα)! Αυτό από μόνο του αρκεί για να ψηφίσω vitara το οποίο ούτως ή άλλως είναι ωραιότατο εργαλείο!
Το δίλημμα αυτό είναι απόλυτο ή δέχεται και αναίρεση; -
Vitara ή 2008;
Τα θεωρώ διαφορετικά αυτοκίνητα που αφορούν διαφορετικές ανάγκες.Από την δική μου οπτική γωνία αν ήθελα ένα καθημερινό μεταφορικό μέσο που να μου προσφέρει και μία κάποια αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης θα αγόραζα το 2008. Με το 2008 θα πήγαινα και ένα ταξιδάκι χωρίς φυσικά να σκέφτομαι offroad, χωματόδρομους κλπ...
Αν όμως ήθελα αυτοκίνητο που να το ήθελα κυρίως για ταξίδια και να το χώσω και σε βατό χωματόδρομο, θα προτιμούσα στο Vitara. Θεωρώ το Vitara αυτοκίνητο περισσότερο σαν εργαλείο. Αλλά εκεί θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάω στο Duster το οποίο εμφανώς τα κάνει όλα αυτά καλύτερα.
Ανάλογα τι θέλει ο καθένας καταλήγει και στο αυτοκίνητο που του ταιριάζει.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Συμφωνώ με τον Bill, το 2008 δεν είναι όμορφο ούτε μοντέρνο ως προς την εμφάνιση.Και το λέω εγώ που μου αρέσουν λίγο ή πολύ σχεδόν όλα τα τετράτροχα (και δίτροχα)! Αυτό από μόνο του αρκεί για να ψηφίσω vitara το οποίο ούτως ή άλλως είναι ωραιότατο εργαλείο!
Το δίλημμα αυτό είναι απόλυτο ή δέχεται και αναίρεση;Έχει δικιο ο Λεώ, παίζουν και άλλες επιλογές...γιατί μόνο αυτά τα δύο;;
-
Σε τι τιμές παίζουν τα 2 αυτά αυτοκίνητα που έχεις καταλήξει ;
Μεταξύ των 2 εγώ θα επέλεγα το Vitara λόγω εμφάνισης και μεγαλύτερης ιπποδύναμης.
Το 2008 πιο όμορφο μέσα , αλλά εξωτερικά ΜPVζει , άσε που πλέον μοιάζει ξεπερασμένο με την πληθώρα των νέων προτάσεων στην κατηγορία.Το Vitara μοιάζει πιο κλασική επιλογή , νομίζω θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο αισθητικά.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετά από δυο μέρες κάπου στα βουνά της Κορινθίας επιστροφή στο internet και τον πολιτισμό!!
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις και τη βοήθεια!!
Ξέχασα να αναφέρω κάτι πάρα πολύ σημαντικό, αναφέρομαι στο δικίνητο vitara και όχι στην τετρακίνηση, το οποίο έχει μηχανή fiat πάνω του και όχι suzuki. Το peugeot βγαίνει μόνο δικίνητο. Κατέληξα σε αυτά τα δύο αφού έψαξα γύρω στα 15 αυτοκίνητα, γιατί μου δίνουν έναν αρκετά καλό χώρο αποσκευών χωρίς να είναι τεράστια αυτοκίνητα (όπως π.χ. ford kuga, mitsubishi asx, nissan quashqai κλπ.) κάτι που χρειάζομαι στη δουλειά μου. Μέχρι τώρα οδηγώ ένα kia shuma του 99, του οποίου το κοντέρ έχει γράψει 600 χιλιάδες χιλιόμετρα , τα περισσότερα από αυτά μέσα στην Αθήνα. Αποφάσισα λοιπόν το επόμενο να μην είναι στυλ κούρσα που είναι αρκετά μεγάλα αυτοκίνητα, γτ δυσκολεύει λίγο λόγω δουλειάς (όλη μέρα κέντρο ή προάστια Αθήνας, πάρκαρε , φόρτωσε κλπ.) Επίσης δε θα μάρεσε κάτι σε station ή πολυμορφικό.Όπως και να χει, ένα από τα δύο που αναφέρω μου κάνουν, και ψάχνω την πιο σωστή επιλογή από τα δύο, που ευελπιστώ (αν και δύσκολο) να μου βγάλει τα επόμενα 600 χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Σε τι τιμές παίζουν τα 2 αυτά αυτοκίνητα που έχεις καταλήξει ;
Μεταξύ των 2 εγώ θα επέλεγα το Vitara λόγω εμφάνισης και μεγαλύτερης ιπποδύναμης.
Το 2008 πιο όμορφο μέσα , αλλά εξωτερικά ΜPVζει , άσε που πλέον μοιάζει ξεπερασμένο με την πληθώρα των νέων προτάσεων στην κατηγορία.Το Vitara μοιάζει πιο κλασική επιλογή , νομίζω θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο αισθητικά.
Τo 1,6 diesel 120hp 2x4 vitara στην πλούσια έκδοση στα 20.400 ευρώ. Το Peugeot 1,6 diesel 100hp active έκδοση (ένα σκαλοπάτι πριν την πιο πλούσια) στα 19.800 ευρώ.
-
lleonidas έγραψε:
Συμφωνώ με τον Bill, το 2008 δεν είναι όμορφο ούτε μοντέρνο ως προς την εμφάνιση.Και το λέω εγώ που μου αρέσουν λίγο ή πολύ σχεδόν όλα τα τετράτροχα (και δίτροχα)! Αυτό από μόνο του αρκεί για να ψηφίσω vitara το οποίο ούτως ή άλλως είναι ωραιότατο εργαλείο!
Το δίλημμα αυτό είναι απόλυτο ή δέχεται και αναίρεση;Έχει δικιο ο Λεώ, παίζουν και άλλες επιλογές...γιατί μόνο αυτά τα δύο;;
Εννοείται πως δέχεται αναίρεση το δίλημμα, αλλά όπως έγραψα πριν λίγα λεπτά, κατέληξα σε ένα από τα δύο ενώ έχω δει γύρω στα 15 αυτοκίνητα.
-
Αν κάνεις τον κόπο, στο σχετικό topic στις σελίδες 66 και 69 έχω γράψει κάποιες εντυπώσεις για το Vitara (έχω και πιπ πριν, αυτές είναι λίγο πιο πρόσφατες)
viewtopic.php?f=15&t=57179&start=975Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, προηγείται το Vitara, είναι στα πιο γρήγορα της κατηγορίας. Σαν εσωτερικό το Peugeot είναι μάλλον πιο ευφάνταστο και πιθανόν πιο καλό στην απτή ποιότητα, αλλά αυτό θα το δεις. Το Vitara είναι πιο ψηλό και σαφώς με καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες αφού υπάρχει και σε 4κίνητο.
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες!! Ευχαριστώ!! Η αλήθεια είναι πως με έβαλες σε σκέψεις για το vitara, περίμενα να διαβάσω λιγότερα αρνητικά. Όπως έγραψα και λίγο πιο πάνω, εμένα με ενδιαφέρει το δικίνητο vitara.
-
Πριν κλείσεις δες το αδελφάκι του 2008 το Citroen C3 Aircross που μόλις ήρθε . 19000 τα 100 άλογα στην μεσαία και 19750 τα 120 . Στην πλούσια 20450 και 21150 αντίστοιχα . Η πλούσια είναι πλούσια πραγματικά .
-
Θα πάω να του ρίξω μια ματιά. Είχα πάει στη citroen το καλοκαίρι, για το c3 ή το c4 νομίζω, ωστόσο δε με συγκίνησε τπτ. Παρ' όλα αυτά, θα το τσεκάρω αυτό που λες, ποτέ δεν ξέρεις!!
-
Χθες μελετούσα ενδελεχώς αυτό το C3 Aircrοss. Αυτοκίνητο που μάλλον βγαίνει και Εθνική για ταξίδια. Μάλλον.
Διαπιστώνω όμως για μία ακόμη φορά ότι οι Γάλλοι έχουν τσακωθεί με τα υποβραχιόνια.
Τελικά οι εξοπλισμοί (για άλλη μία φορά) δεν είναι τόσο πλούσιοι.Για κάποιο λόγο άγνωστο σε πολλά μοντέλα τους ενώ θα μπορούσαν να προσφέρουν εργοστασιακό υποβραχιόνιο (κεντρικό τούνελ υπάρχει άφθονο) δεν το έχουν προβλέψει στην εσωτερική σχεδίαση ή μάλλον προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.
Τώρα θα μου πεις τι το θέλεις το υποβραχιόνιο.
Όταν υπάρχουν κάποιοι που θέλουν ποτηροθήκες ή άγκιστρα για να κρεμούν τα σακάκια, άλλοι θέλουν υποβραχιόνιο για να ακουμπάνε κάπου το ρημάδι το χέρι για να μην κρέμεται.Για μένα λόγος άμεσης απόρριψης.
-
Είχα πάει στη citroen πριν 2-3 μήνες να δω τα c3 και c4. Δεν είχα δει κάτι να μου αρέσει, ωστόσο θα ξαναπάω να τσεκάρω αυτό που λες, ποτέ δεν ξέρεις!!
Suzuki Vitara ή Peugeot 2008