-
@parikon said in Peugeot 3008 2016:
Πλέον κοιτάω αμάξια που να χωράμε και το jogger είναι ένα από αυτά αλλά υπήρχε σαν σκέψη πριν τις ανατιμήσεις όταν λογικά θα μπορούσε να κοστίζει 28.000.
Απλά το hybrid έχει έξτρα ψηφιακό πίνακα,ηλεκτρικό χειρόφρενο,τεμπέλη και αυτόματο κιβώτιο(αξιόπιστο ή όχι δεν ξέρω).Καλά.. πήγαινε δες το τον Jogger και μιλάμε μετά.. κανονικά έπρεπε να είχε αρνητική τιμή για να το πάρεις.
Η Dacia παίζει μόνη της στα low cost γιατί κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει τολμήσει να βγάλει τόσο φθηνά (=βλέπε και "τσιπικα") αυτοκίνητα made in Europe.
Το 3008 130 είναι εμφανώς δυνατότερο από το 2008 με τα 100.. (μόλις είδα ότι έγραφες για βενζίνες, οπότε δεν ξέρω, απαντούσα για diesel..)
-
Εδώ και 1 μηνα είμαι κάτοχος ενός 3008 1,6 diesel 120hp μοντέλο του 2017 με το αυτόματο eat6 με 130κ χιλιόμετρα. Ελληνικό πρώτο χερι με πραγματικα χιλιόμετρα και ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Βασική εκδοση με το grip control και τις 18αρες ζάντες χωρίς navigation (χάρτες). Μέχρι τώρα απολυτα ευχαριστημένος για τα χρήματα που εδωσα (20κ) και στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Δοχείο adblue μου είπαν ότι εχει αλλαχτεί λογο του προβλήματος που βγάζουν όλα (το αναφέρει και το book service) και μου είπαν για να μην το αφήνω να αδειάζει τελείως για να μην εχω πρόβλημα στο μέλλον. Το θέμα μου είναι ο ιμάντας που μου είπαν ότι αλλάζει στις 180κ χιλ που τα θεωρώ πολλά. Διαβαζω οτι και εκεί εχει θέμα και μάλλον θα το προγραμματίσω για αλλαγή νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Από τους κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να προσέξω κατι παραπάνω?
-
Τον ιμάντα άλλαξε τον στο επόμενο σέρβις. Και εγώ τον άλλαξα στα 140,σε άλλο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα όμως και είχε μείνει ο μισός σε πάχος από τον καινούργιο. Για το δοχείο πολλοί προτιμούν το clearnox που υποτίθεται ότι δεν δημιουργεί κρυσταλλώσεις. Καλοτάξιδο να είναι!
-
εγω δεν θα μιλησω, να το χαρεις και εχεις την ευχη μου να μη σου βγαλει προβληματα
-
@likoss said in Peugeot 3008 2016:
Εδώ και 1 μηνα είμαι κάτοχος ενός 3008 1,6 diesel 120hp μοντέλο του 2017 με το αυτόματο eat6 με 130κ χιλιόμετρα. Ελληνικό πρώτο χερι με πραγματικα χιλιόμετρα και ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Βασική εκδοση με το grip control και τις 18αρες ζάντες χωρίς navigation (χάρτες). Μέχρι τώρα απολυτα ευχαριστημένος για τα χρήματα που εδωσα (20κ) και στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Δοχείο adblue μου είπαν ότι εχει αλλαχτεί λογο του προβλήματος που βγάζουν όλα (το αναφέρει και το book service) και μου είπαν για να μην το αφήνω να αδειάζει τελείως για να μην εχω πρόβλημα στο μέλλον. Το θέμα μου είναι ο ιμάντας που μου είπαν ότι αλλάζει στις 180κ χιλ που τα θεωρώ πολλά. Διαβαζω οτι και εκεί εχει θέμα και μάλλον θα το προγραμματίσω για αλλαγή νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Από τους κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να προσέξω κατι παραπάνω?
1.Βρίσκεις το προφίλ του μέλους gatoz.
2.Τον κανείς μπλοκ.
3.Μαθαίνεις να ξεματιάζεις.
4.Επαναλαμβάνεις τα βήματα 1 και 2!
Καλοτάξιδο. -
@antonmone said in Peugeot 3008 2016:
@likoss said in Peugeot 3008 2016:
Εδώ και 1 μηνα είμαι κάτοχος ενός 3008 1,6 diesel 120hp μοντέλο του 2017 με το αυτόματο eat6 με 130κ χιλιόμετρα. Ελληνικό πρώτο χερι με πραγματικα χιλιόμετρα και ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Βασική εκδοση με το grip control και τις 18αρες ζάντες χωρίς navigation (χάρτες). Μέχρι τώρα απολυτα ευχαριστημένος για τα χρήματα που εδωσα (20κ) και στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Δοχείο adblue μου είπαν ότι εχει αλλαχτεί λογο του προβλήματος που βγάζουν όλα (το αναφέρει και το book service) και μου είπαν για να μην το αφήνω να αδειάζει τελείως για να μην εχω πρόβλημα στο μέλλον. Το θέμα μου είναι ο ιμάντας που μου είπαν ότι αλλάζει στις 180κ χιλ που τα θεωρώ πολλά. Διαβαζω οτι και εκεί εχει θέμα και μάλλον θα το προγραμματίσω για αλλαγή νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Από τους κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να προσέξω κατι παραπάνω?
1.Βρίσκεις το προφίλ του μέλους gatoz.
2.Τον κανείς μπλοκ.
3.Μαθαίνεις να ξεματιάζεις.
4.Επαναλαμβάνεις τα βήματα 1 και 2!
Καλοτάξιδο.καλυτερα να απομνημονευσει μερικα χρησιμα τηλεφωνικα νουμερα. καποια ειναι 4ψηφια οπως το 1158
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@antonmone said in Peugeot 3008 2016:
@likoss said in Peugeot 3008 2016:
Εδώ και 1 μηνα είμαι κάτοχος ενός 3008 1,6 diesel 120hp μοντέλο του 2017 με το αυτόματο eat6 με 130κ χιλιόμετρα. Ελληνικό πρώτο χερι με πραγματικα χιλιόμετρα και ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Βασική εκδοση με το grip control και τις 18αρες ζάντες χωρίς navigation (χάρτες). Μέχρι τώρα απολυτα ευχαριστημένος για τα χρήματα που εδωσα (20κ) και στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Δοχείο adblue μου είπαν ότι εχει αλλαχτεί λογο του προβλήματος που βγάζουν όλα (το αναφέρει και το book service) και μου είπαν για να μην το αφήνω να αδειάζει τελείως για να μην εχω πρόβλημα στο μέλλον. Το θέμα μου είναι ο ιμάντας που μου είπαν ότι αλλάζει στις 180κ χιλ που τα θεωρώ πολλά. Διαβαζω οτι και εκεί εχει θέμα και μάλλον θα το προγραμματίσω για αλλαγή νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Από τους κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να προσέξω κατι παραπάνω?
1.Βρίσκεις το προφίλ του μέλους gatoz.
2.Τον κανείς μπλοκ.
3.Μαθαίνεις να ξεματιάζεις.
4.Επαναλαμβάνεις τα βήματα 1 και 2!
Καλοτάξιδο.καλυτερα να απομνημονευσει μερικα χρησιμα τηλεφωνικα νουμερα. καποια ειναι 4ψηφια οπως το 1158
Ήθελα να το γράψω χιουμοριστικά αλλα μην τρελαθεί ο άνθρωπος κιόλας!
-
@likoss said in Peugeot 3008 2016:
Εδώ και 1 μηνα είμαι κάτοχος ενός 3008 1,6 diesel 120hp μοντέλο του 2017 με το αυτόματο eat6 με 130κ χιλιόμετρα. Ελληνικό πρώτο χερι με πραγματικα χιλιόμετρα και ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Βασική εκδοση με το grip control και τις 18αρες ζάντες χωρίς navigation (χάρτες). Μέχρι τώρα απολυτα ευχαριστημένος για τα χρήματα που εδωσα (20κ) και στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο. Δοχείο adblue μου είπαν ότι εχει αλλαχτεί λογο του προβλήματος που βγάζουν όλα (το αναφέρει και το book service) και μου είπαν για να μην το αφήνω να αδειάζει τελείως για να μην εχω πρόβλημα στο μέλλον. Το θέμα μου είναι ο ιμάντας που μου είπαν ότι αλλάζει στις 180κ χιλ που τα θεωρώ πολλά. Διαβαζω οτι και εκεί εχει θέμα και μάλλον θα το προγραμματίσω για αλλαγή νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Από τους κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να προσέξω κατι παραπάνω?
Καλοτάξιδο να είναι, χωρίς προβλήματα και να το χαρείς με υγεία!
-
Καλοτάξιδο να είναι.
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο !
-
Τι πρόβλημα υπάρχει με τα diesel και γεμίζει λάδια η μηχανή;
-
@gtsartsal said in Peugeot 3008 2016:
Τι πρόβλημα υπάρχει με τα diesel και γεμίζει λάδια η μηχανή;
Ειναι προβληματική!! Χαχαχα.
Σοβαρα τι περιμένεις απο Γάλλους; Εχουν τσακωθεί με την μηχανολογία εδώ και 10ετίες.
-
@gtsartsal said in Peugeot 3008 2016:
Τι πρόβλημα υπάρχει με τα diesel και γεμίζει λάδια η μηχανή;
..........................................................
Επίσης να μοίραστω και τη δική μου εμπειρία για το θέμα «σερβις». Έχω το 3008, diesel 1.5 / 2020.
Επειδή δεν βρήκα ημερομηνία στο Χανιαδάκη και μετά απο προτροπή του Αντώνη επισκέφθηκα τον κο Ρεμούνδο. Φτάνω λοιπόν και πάω στο σαλονάκι να αράξω από όπου βλέπω και οπτικά το αμάξι μου(σημαντικό να βλέπεις το αμάξι!!).
Μετά απο 10’ με φωνάζουν κάτω(κάτι δεν μου άρεσε) και τι να δώ?όοοοολη η μηχανή και το κάτω μέρος(το είχαν σηκώσει) γεμάτο λάδια. Έπαθα ΣΟΚ!!
Εδώ να σημειώσω πώς στο γκαράζ είχα δει πριν 4 μήνες λάδια κατω και πήγα στο Χανιαδάκη και απλά μου είπαν οτι εφταιγε το φίλτρο λαδιού το αλλάξανε κτλ .μέτα απο κανένα μήνα το ίδιο και πάλι δεν βρήκαν τίποτα.και φτάνω χθες να αντικρύσω μια εικόνα χάλια.η διάγνωση φυσικά είναι το γνωστό πρόβλημα που υπάρχει με τα diesel και το καλύπτει η εγγύηση και θα διορθωθεί αλλα πρέπει να φτάσουμε εκεί??στο Χανιαδάκη το πρόβλημα το ξέρουν, δεν με προφύλαξαν καθόλου για να μην πω τίποτε άλλο γιατί τόσα λάδια δεν γίνονται σε από τη μία στιγμή στην άλλην και η διαρροή ήταν εκεί εξ αρχής..
Εννοείται δεν προκειται να ξαναπάω εκεί.
Δεν είχα τη ψυχραιμία να βγάλω φωτογραφίες χθες αλλα 11/7 που θα ξανα πάω θα το κάνω για να δείτε το χάλι.ήταν λες και έβλεπα το τρακτέρ του παππου μου στο χωριό που είναι μέσα στα λάδια.ευτυχώς ο Χρήστος με κατάλαβε και με ηρέμησε αλλά πραγματικά παντού λάδια και η προστατευτική ποδιά από κάτω το ίδιο, ένα χάλι.
Τέλος πάντων εγώ έχω να σας πω όπου πηγαίνετε το αμάξι σας να το βλέπετε όταν το επισκευάζουν(με προσοχη πάντα μην ενοχλούμε τους εργαζόμενους εκει φυσικα) γιατί εγώ 3 χρονια το αμάξι δεν το ειχα δει σηκωμένο.
Όσο για τον Ρεμούνδο μόνο θετίκα μπορώ να μιλήσω εν αντιθέσει με τον Χανιαδάκη που μόνο νεύρα έχω..
Κάλη συνέχεια σε όλους!! -
cruiser ετοίμασε το τσιμέντο...
-
Τι φταίει και γεμίζει λάδια?
-
-
.............................................................
τι ημιαξόνια ρε παιδιά καινούρια αμάξια... Άντε τα θέματα με τα λογισμικά μπαταρίες ηλεκτρολογικά να τα καταλάβω ως έναν βαθμό... Εδώ μιλάμε για μηχανικά θέματα... Διάβαζα και την ανάρτηση δεν θυμάμαι ποιο παλικάρι την ανέβασε, για προφυλακτηρα που άκου ακουμπούσε λέει στο μπροστινό φανάρι και το ράγισε!!!! Τραγικά θέματα!!!
.............................................................το θεμα ειναι εντιτ διαρροή από το ψευτοκαπάκο. - γνωστο μεν αλλα στα παπαρια τους να κανουν ανακληση
....αληθεια εαν για καποιο αλλο μοντελο γινοταν τετοιος χαμος απο βλαβες και καταστροφες, τι χαρακτηρισμοι θα υπηρχαν?
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
.............................................................
τι ημιαξόνια ρε παιδιά καινούρια αμάξια... Άντε τα θέματα με τα λογισμικά μπαταρίες ηλεκτρολογικά να τα καταλάβω ως έναν βαθμό... Εδώ μιλάμε για μηχανικά θέματα... Διάβαζα και την ανάρτηση δεν θυμάμαι ποιο παλικάρι την ανέβασε, για προφυλακτηρα που άκου ακουμπούσε λέει στο μπροστινό φανάρι και το ράγισε!!!! Τραγικά θέματα!!!
.............................................................το θεμα ειναι καπου στην εξοδο των λαδιων - γνωστο μεν αλλα στα παπαρια τους να κανουν ανακληση
....αληθεια ενα για καποιο αλλο μοντελο γινοταν τετοιος χαμος απο βλαβες και καταστροφες, τι χαρακτηρισμοι θα υπηρχαν?
low quality control.και low quality γενικοτερα απο το 2000 και μετα.1000 φορες ενα κορεατικο
-
Μπηκα και εγω σαν συνοδηγος σε ενα 3008 300hp 4hybrid σήμερα με 2.500 km επάνω του.
Από εναλλαγές σε υλικά, συναρμογες και τα ρέστα το αμάξι φυσάει, από επιτάχυνση είναι δυνατό, εάν και με παραξένεψε η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου που έχει_απότομες αλλαγες_, τεσπα, το αμάξι στριβει επιταχύνει πολύ καλά. Κανοντας μια βολτα για καμια 25αρια χιλιομετρα και βάζοντας κάποια στιγμή το clima ακουγόταν ένα βουητό αρκετά έντονο στην καμπίνα το οποίο εξαφανιζόταν όταν απενεργοποιουσες το clima και το ξαναεβαζες εν κινηση. Μου ειπε ότι του παρουσιάστηκε τώρα τελευταία και γίνετε σε όλα τα drive mode.
Δεν ξέρω εάν είναι πρόβλημα ή χρειάζεται κάποια παραμετροποίηση, πάντως ήταν πολύ κουραστικό να το ακούς.
Για να πω την αλήθεια μπηκα στο αμαξι χωρις καμία προκατάληψη, αντιθέτως ειχα και προσμονή γιατί όντως είναι ένα όμορφο αμαξι και όπως και να το κάνουμε τα 300 άλογα είναι 300 άλογα, αλλά θεωρώ ότι η πεζό κάνει κάποιες εξτραβακατζες και χάνει λίγο στην ουσία. -
@sraf said in Peugeot 3008 2016:
Μπηκα και εγω σαν συνοδηγος σε ενα 3008 300hp 4hybrid σήμερα με 2.500 km επάνω του.
Από εναλλαγές σε υλικά, συναρμογες και τα ρέστα το αμάξι φυσάει, από επιτάχυνση είναι δυνατό, εάν και με παραξένεψε η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου που έχει_απότομες αλλαγες_, τεσπα, το αμάξι στριβει επιταχύνει πολύ καλά. Κανοντας μια βολτα για καμια 25αρια χιλιομετρα και βάζοντας κάποια στιγμή το clima ακουγόταν ένα βουητό αρκετά έντονο στην καμπίνα το οποίο εξαφανιζόταν όταν απενεργοποιουσες το clima και το ξαναεβαζες εν κινηση. Μου ειπε ότι του παρουσιάστηκε τώρα τελευταία και γίνετε σε όλα τα drive mode.
Δεν ξέρω εάν είναι πρόβλημα ή χρειάζεται κάποια παραμετροποίηση, πάντως ήταν πολύ κουραστικό να το ακούς.
Για να πω την αλήθεια μπηκα στο αμαξι χωρις καμία προκατάληψη, αντιθέτως ειχα και προσμονή γιατί όντως είναι ένα όμορφο αμαξι και όπως και να το κάνουμε τα 300 άλογα είναι 300 άλογα, αλλά θεωρώ ότι η πεζό κάνει κάποιες εξτραβακατζες και χάνει λίγο στην ουσία.σημερα που ειχε ζεστη, το βουητο που ακουγες ηταν απο τους ανεμιστηρες στις μπαταριες, ασχετο με a/c και συμβαινει σχετικα σπανια και μονο οταν εχει αρκετη ζεστη. το κιβωτιο σου φανηκε αποτομο γιατι οποιος το οδηγουσε δεν ειχε ιδεα πως να το παει και ενω ηθελε πατηματακια το ειχε σε electric ή hybrid = μπαινοβγαινε το aisin με το γαλλικο μονοταχυτο για το elctric mode. για πατηματακια εχουμε το sport mode. οπου βεβαια υπαρχουν κλωτσιες αλλα οχι απο το κιβωτιο αλλα τη ροπη που πεταγεται αμεσως - 52 κιλακια ειναι...
Peugeot 3008 2016