Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Youtube Video
Ντάξει, δεν εννοούσα τόσο extreme. Απλά είναι αστείο να βλέπεις τα ψευδο-SUV να κολλάνε εκεί που θα περνούσε ένα τετρακίνητο επιβατικό.
Τουλαχιστον σε οτι αφορα το video με το 3008, να βγαινει εκτος χαραγμενης πορειας, απο καποια παρουσιαση που ειχε διοργανωθει, προσωπικα πιστευω οτι δεν ισχυει η παραπανω διαπιστωση και ειναι λιγο αδικη η στοχοποιηση
στα δικινητα αυτης της κατηγοριας.
Επι του προκειμενου, οποιος προσεξε αρκετα καλα το video και εχει εστω και μικρη επαφη με τετοιες καταστασεις, με οποιοδηποτε crossover/suv, σε 4κινητη εκδοση, αλλα της ΙΔΙΑΣ κατηγοριας και να εβγαινε ο συγκεκριμενος οδηγος
εκτος χαραγμενης πορειας, (απο 4κινητο qashqai μεχρι 4κινητη Χ1, Κuga κτλ) παλι θα κολλουσε.
Οταν βγαινεις σε οικοπεδο, χωραφι χιονισμενο γυρω στα 30cm οπως τουλαχιστον φαινεται απο το video, με τις οποιες κρυφες απο το χιονι μικρο-υψομετρικες διαφοροποιησεις καποια στιγμη που θα βρεις 'λοφακι' παγωμενο στην κοιλια του αυτοκινητου, θα κολλησεις αρχικα, αλλα και πολυ δυσκολα θα ξεκολλησεις ακομα και να εχεις 4κινηση και χειμερινα, τουλαχιστον απο τον τροπο που εκανε μπρος πισω ο συγκεκριμενος, αλλα και γενικοτερα σε τετοιου ειδους καταστασεις.
Μονο πιο καθαροαιμα 4κινητα, με μεγαλυτερες γωνιες προσεγγισης και διαφυγης, εχουν την σιγουρια (πχ απο τα ελαφρια jimny, μεχρι wrangler, Lr Defender κτλ) σε συνδυασμο με κοντυτερες σχεσεις.
Ο συνδυασμος χειμερινων ελαστικων μαζι με ηλεκτρονικα συστηματα προσωμειωσης μπλοκε διαφορικου, ουσιαστικα
διευκολυνει, αυξανει την αυτοπεποιθηση το εκαστοτε χειριστη δικινητου crossover/suv, ωστε να μπορεσει να κινηθει απροβληματιστα σε περιπτωσεις με μειωμενη ελτικη προσφυση (χιονι, λασπη, παγο, αμμο) , ειτε ακομα και σε ανωφερειες/κατωφερειες, ΑΛΛΑ σε ΒΑΤΕΣ διαδρομες, οχι σε μη χαραγμενη διαδρομη με απατητο χιονι, μεγαλες λακουβες με λασπη κτλ. Εναλλακτικα σε χωματινη -κυριως στεγνη- διαδρομη με λακουβες νεροφαγωματα και λοφακια, φυσικα και αναλογα παλι με την συνολικη αποσταση του εκαστοτε μοντελου απο το εδαφος.
Οι παραπανω περιπτωσεις, προφανως και καλυπτουν το μεγαλυτερο ποσοστο καποιων που θελουν ενα 'σηκωμενο'
αυτοκινητο, για να κανουν τις εκδρομες τους, ακομα πχ και σε χιονοδρομικο προορισμο, ειτε σε μια χωματινη -χαραγμενη- διαδρομη σε καποιο χωριο, ειτε και σε καποια παραλια με αμμουδια.
Για οτιδηποτε περισσοτερο απο αυτα, απαιτουνται προφανως περα απο 4κινηση, χειμερινα ελαστικα, ενδεχομενως δυνατοτητα κοντυτερων σχεσεων, αλλα αυτοκινητα με στοχευμενες δυνατοτητες σε πραγματικο offroading και οχι απλως καποιο Crossover/suv, με 4κινηση και χειμερινα ελαστικα.
P.S Ποσο πιο αστειο, εως γελοιο και κωμικοτραγικο, (μεχρι και πριν 2-3 χρονια που ανεβηκα τελευταια φορα...) να βλεπεις σε βατη χιονισμενη διαδρομη σε χιονοδρομικο, να γλυστρανε-πεφτουνε στα χαντακια, (και μερικες φορες να κλεινουν τον δρομο για αρκετα λεπτα, μεχρι να τους μαζεψουν) κατι θηριωδη 4κινητα, απο Grand Cherokee, Range rover, Cayenne και Χ6, επειδη φορουσαν στανταρ θερινα ελαστικα.
Οταν την ιδια στιγμη διεσχιζαν απροβληματιστα την σχετικη διαδρομη, απλα δικινητα επιβατικα με αλυσιδες ή ακομα και 'κουβερτες'...