-
Να συμπληρώσω ότι η Suzuki φαίνεται να άλλαξε την πολιτική εγγυήσεων από 01.01.2020. Πιο συγκεκριμένα, από τα 3+4, προσάρμοσε την περίοδο εγγύησης σε 3+2 (βλ. και επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας), οπότε συνιστάται προσοχή σε ο,τι αφορά το θέμα αυτό.
-
Καλα συγνωμη...ανεβαζουν 350 ευρω τα αυτοκινητα αλλα βγαζουν και 2 ετη εγγυησης...δηλαδη παραπανω κερδη ανα αυτοκινητο....
Ρε καθηστε καλα.
-
Ναι και εμένα μου την έδωσε η πολιτική τους. Εγώ φαντάσου, περιμένω παραλαβή αυτοκινήτου για την οποία έχω δώσει προκαταβολή από το προηγούμενο έτος. Ευτυχώς που στο δελτίο παραγγελίας γράφει ξεκάθαρα τα 7 έτη εγγύησης και οδικής βοήθειας. Αν ήταν πχ να παραγγείλω με το νέο έτος, σίγουρα θα ζύγιζα διαφορετικά τα πράγματα (ενδεχομένως να κινούμουν και προς άλλες επιλογές, εκτός Suzuki).
-
Ignis fl (με αναβαθμισμένο mild hybrid) και στην Ελλάδα σε περίπου ένα μήνα:
https://newsall.gr/2020/03/03/επίσημο-suzuki-ignis-facelift/
-
Ignis fl (με αναβαθμισμένο mild hybrid) και στην Ελλάδα σε περίπου ένα μήνα:
https://newsall.gr/2020/03/03/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF-suzuki-ignis-facelift/
Το ignis δεν χρειάζεται facelift. Πλήρη αλλαγή πίσω σχεδίασης χρειάζεται από την μέρα που το σχεδιάσανε (θα το ονομάσω asslift)
Υ.Γ. και το αφήσανε σκατά
-
πηγα χθες και ρωτησα για το ignis glx. μου ήπαν ότι δεν υπάρχει το τωρινό μοντέλο παρά μόνο το αναβαθμισμένο σε 1 μήνα. Το σπαστικό είναι ότι ανεβαίνει η τιμή του κατά 850 ευρώ.
-
Θα βαλει μεγαλυτερη μπαταρια για το mild hybrid, πιθανοτατα για αυτό
-
Ποσο θα παει δηλαδη; το 4Χ4;
-
η πλούσια έκδοση 4Χ2 πάνω από 16600 με μεταλλικό χρώμα και pdi
-
panormus772 wrote:
Ignis fl (με αναβαθμισμένο mild hybrid) και στην Ελλάδα σε περίπου ένα μήνα:
https://newsall.gr/2020/03/03/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF-suzuki-ignis-facelift/
Το ignis δεν χρειάζεται facelift. Πλήρη αλλαγή πίσω σχεδίασης χρειάζεται από την μέρα που το σχεδιάσανε (θα το ονομάσω asslift)
Υ.Γ. και το αφήσανε σκατά
+100
Το πίσω μέρος είναι λόγος απόρριψης με συνοπτικές διαδικασίες.
Δεν μπορούσαν λίγο να το σουλουπώσουν; Θα πουλούσε τρελά το αυτοκίνητο.
-
Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Κατά 85% έχω καταλήξει στο νεο Suzuki Ignis Hybrid 4wd GLX.
Ο λόγος που κατέληξα σε αυτό είναι κυρίως η τετρακίνηση και το ότι είναι μαζεμένο στις διαστάσεις.
Η χρήση που θα του κάνω είναι καθημερινές μέσα στην πόλη και το σαββατοκύριακο κάποιο ταξίδι στην επαρχεία με (Light) off-road οδήγηση .
Υπάρχει κάποιος που να το έχει; Πως είναι η οδηγική του συμπεριφορά; Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο αυτοκίνητο που να κάνει αποτρεπτική την αγορά του;
Οποιαδήποτε εμπειρία/γνώμη καλοδεχούμενη.
-
Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Κατά 85% έχω καταλήξει στο νεο Suzuki Ignis Hybrid 4wd GLX.
Ο λόγος που κατέληξα σε αυτό είναι κυρίως η τετρακίνηση και το ότι είναι μαζεμένο στις διαστάσεις.
Η χρήση που θα του κάνω είναι καθημερινές μέσα στην πόλη και το σαββατοκύριακο κάποιο ταξίδι στην επαρχεία με (Light) off-road οδήγηση .
Υπάρχει κάποιος που να το έχει; Πως είναι η οδηγική του συμπεριφορά; Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο αυτοκίνητο που να κάνει αποτρεπτική την αγορά του;
Οποιαδήποτε εμπειρία/γνώμη καλοδεχούμενη.
Το είχα 2-3 μέρες ως ενοικιαζόμενο στην κατοχή μου. Όπως έχω ξαναπεί στα 'χαρτιά' καλό φαίνεται. Στην πράξη είναι ένα έξυπνο υπερυψωμένο αυτοκινητάκι πόλης αλλά ως εκεί. Δε θα το έπαιρνα ποτέ για ταξίδια. Στην glx είναι και πολύ ακριβό.
Ευχάριστο εσωτερικό, μέτρια ποιότητα και ηχομόνωση. No turbo,no fun ειδικά στις ρεπρίζ. Κοντό μεταξόνιο, μικρό μέγεθος μέτρια άνεση γενικότερα. Αισθητική υποκειμενική, αλλά είναι σαν να έχει φάει τηγανιά στον κώλο.
Μπορώ να το δώ σοβαρά σαν επιλογή μόνο για κανά νησί ή 2ο αυτοκίνητο. Δές και άλλα στα ίδια χρήματα ή και μεταχειρισμένα 3ετίας.. θα πιάσουν πολύ περισσότερο τόπο τα λεφτά σου..
-
Για μένα είναι ένα μικρό off roader. 18 εκατοστά από το έδαφος, αξιοπρεπής τετρακίνηση και καλούτσικο γκαζάκι. Αυτοκίνητο πόλης και παραλίας, όχι βασικό-ταξιδιάρικο όχημα.
-
Καλησπέρα, σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Κατά 85% έχω καταλήξει στο νεο Suzuki Ignis Hybrid 4wd GLX.
Ο λόγος που κατέληξα σε αυτό είναι κυρίως η τετρακίνηση και το ότι είναι μαζεμένο στις διαστάσεις.
Η χρήση που θα του κάνω είναι καθημερινές μέσα στην πόλη και το σαββατοκύριακο κάποιο ταξίδι στην επαρχεία με (Light) off-road οδήγηση .
Υπάρχει κάποιος που να το έχει; Πως είναι η οδηγική του συμπεριφορά; Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο αυτοκίνητο που να κάνει αποτρεπτική την αγορά του;
Οποιαδήποτε εμπειρία/γνώμη καλοδεχούμενη.
το σκέφτομαι και εγώ για 2ο-3ο αλλά δεν μου 'κολλάει', για την περίπτωσή σου ένα Vitara θα ήταν πολύ καλύτερο. Για ταξίδι σίγουρα δεν είναι, είναι μάλλον 99% για πόλη, και 1% light off road που λες, αλλά το Vitara τα κάνει όλα αυτά περίπου στο ίδιο, και πολύ καλύτερο ταξίδι και χώρους.
Πόσο κοστίζει; θυμάμαι που κοίταγα και ήταν πανάκριβο για αυτό που είναι.
-
Για ποιο λόγο θεωρείτε ότι δεν κάνει για ταξίδια; Κατανοώ τα λίγα κυβικά και ίππους αλλά δεν έχω τρομερές απαιτήσεις, αρκεί να φτάσει στον προορισμό. Η μόνη μέχρι τώρα οδηγική μου εμπειρία είναι σε ένα τσικουεντσέτο του 96 με άπειρα χιλιόμετρα εντός και εκτός πόλης, για αυτό θεωρώ ότι οτιδήποτε καινούργιο θα είναι πολύ καλύτερο.
Έχοντας σαν βασικό κριτήριο το 4x4 και με μπάτζετ κάτω από 19k θα μπορούσα να πάω σε duster αλλά δεν το θεωρώ πρακτικό στη πόλη, είναι πολύ μακρύ για μένα.
Η GLX έκδοση θα πάει περίπου στα 18k. Είναι αρκετά για αυτά που προσφέρει δεν διαφωνώ σε αυτό.
Είμαι διατεθειμένος να κάνω κάποιες παραχωρήσεις στην οδηγική άνεση εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πολύ σοβαρό μειονέκτημα στο αυτοκίνητο.
Εάν αποφασίσω ότι δεν χρειάζομαι το 4x4 θα είχα σίγουρα πολύ περισσότερες επιλογές, αλλά θεωρώ ότι θα το αξιοποιήσω.
-
Το εχω απο τον Ιουνιο του 2020.Σαν 2ο αυτοκινητο ειναι μια χαρα.Ο χαρακτηρας του ειναι αυτοκινητο πολης.Σαν καταναλωση το υβριδικο 2κινητο glx που εχω ειναι 5,5 στην πολη με κλιματισμο παντα.Εκανα και ταξιδι Θεσσαλονικη-Πατρα-Θεσσαλονικη 2 ατομα με αποσκευες και η καταναλωση μετρημενη παντα απο αντλια σε αντλια ειναι 5,6 με clima.Στα θετικα το υψος απο το εδαφος, καλους χωρους, ρυθμιζομενα τα πισω καθισματα και καταναλωση.Αρνητικα κακη ηχομονωση,στενα ελαστικα με αποτελεσμα να αισθανεσαι ακομα και τις γοπες και σκληρη αναρτηση και μην περιμενεις γκαζια.Η ποιοτητα κατασκευης την θεωρω καλη αλλα για τα λεφτα του θα μπορουσε να ειναι και καλυτερη.Θετικο επισης οτι κατασκευαζεται στην Ιαπωνια...Γνωμη μου αν μπορεις νοικιασε ενα για ενα ΣΚ ή αν σου δινουν το test drive...
-
Δεν ξέρω τί είδους 4κίνηση έχει, πιθανόν να έχει την ίδια με όλα τα άλλα Suzuki, της οποίας εμπειρία έχω από το παλιό μου αυτοκίνητο, το πρώτο SX4. Καθώς λοιπόν δεν υπάρχει υποπολλαπλασιασμός σχέσεων, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 'δεν πας πουθενά'. Το δικό μου ήταν λίγο μεγαλύτερο και βαρύτερο, είχε όμως 1.6λτ ατμοσφαιρικό, οπότε θεωρώ και το Ignis με 1.2λτ θα έχει την ίδια ικανότητα για εκτός δρόμου, δηλαδή την ελάχιστη.
Αν ας πούμε πηγαίνεις για σκι ή ζεις σε μέρος που παγώνουν τακτικά οι δρόμοι, τότε αυτή η 4κίνηση είναι πολύτιμο βοήθημα, άντε και σε πατημένη άμμο στα αρμυρίκια για καμιά παραλία, διαφορετικά με την ιπποδύναμη και τη ροπή που έχει το ατμοσφαιρικό, οποιαδήποτε απόπειρα 'σκαρφαλώματος' θα είναι δυσάρεστη εμπειρία, σύμφωνα με ότι έχω ζήσει.
Δηλαδή δεν βλέπω το λόγο να είναι 4x4 με τέτοιο σχετικά 'αδύναμο' κινητήρα για αυτή τη χρήση (λόγω της μικρής ροπής και σε υψηλές στροφές), εκτός τη χρήση που έργαψα παραπάνω.
Με τα ίδια χρήματα, παίρνεις τετρακίνητο Duster, αλλά είσαι και κοντά σχετικά στη τιμή του Vitara που η διαφορά επιδόσεων είναι θεαματική, και εν γένει πολύ ανώτερο αυτοκίνητο σε όλα, και τότε η 4κίνηση δεν θα είναι 'δώρον άδωρον'...
https://www.car.gr/30942149-suzuki-vitara-gl-1-4-hybrid-oosterjet-4x4
-
Aφού ψάχνεσαι για 4x4 μικρό,γιατί δεν κοιτάς κι αυτό:
https://www.fiat.gr/panda/panda-4x4
Ο.κ., δεν είναι ήπιο υβρυδικό και δεν έχει τον εξοπλισμό του Ignis,αλλά έχει καλύτερο κινητήρα με 4kg παραπάνω ροπή,καλή τετρακίνηση,λίγο πιο άνετη -απ'όσο λένε- πίσω ανάρτηση και 3.500 ευρώ λιγότερο - 14.500 - (έχει και το λίγο πιο υπερυψωμένο με πιο offroad look στα 17.300)
Αν και συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω ότι αφ'ενός δεν είναι για πιο μακρινά ταξίδια (όπως ένα της παραπάνω κατηγορίας π.χ. Vitara) κι αφ'έτέρου πρέπει να κάνεις μια καλή δοκιμή πριν το αποφασίσεις.
-
Ναι ειναι καλυτερο το duster.
Αλλα....
Γενικα το αυτοκινητο τα καταφερνει πολυ καλα εκτος δρομου. Ειναι 930 κιλα, παρα πολυ λιγα. Σε πολλες περιπτωσεις θα περνουσε αλλα τα 18 εκ ειναι λιγα.
Πραγματικά το μοναδικο προβλημα των suzuki ειναι η ηχομονωση τροχασμου.
Οποιος εχει ορεξη λυνεται σχετικα φθηνα και γινεται εξαιρετικο μετα σε ηχομονωση, σχεδον δεν ακουγεται τιποτα.....αλλα πολυ κακως που πρεπει να ασχοληθεις για να το κανεις ως DIY
-
Μια χαρά θα σε καλύψει το ignis σε αυτά που ζητάς. Μπορεί να είναι τσιμπημένη η τιμή του, αλλά θα μπορέσεις να το χαρείς με χαμηλό κόστος χρήσης και χωρίς να φοβάσαι αν χωράς στα στενά. Ακόμα το μικρό του βάρος το βοηθά πολύ σε off-road καταστάσεις. Στα συν και η απρόσμενα ευρύχωρη καμπίνα, πολύ πιο άνετη από του panda.
Suzuki Ignis II