-
The_Emperor wrote:
Μαλιστα μου θύμισες άλλο ένα αρνητικό που έχει η Χ1 μου και μάλιστα σημαντικό για μένα! Τα απλά καθίσματα που έχει είναι ΜΕΤΡΙΑ. Όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα σε στροφιλικια και ενώ το αμάξι έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί εξαιρετικά σε αυτά και ακόμη περισσότερο έχει και τη δύναμη να το κάνει, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ανεπαρκής και με δυσκολεύει στην οδήγηση!
Ευκαιρία βρήκα από αυτό το σχόλιο να πω ότι κάποτε η BMW εβαζε εξαιρετικά καθίσματα (ειδικά τα σπορ, π.χ στην e46) και μετά άρχισε να τα χαλάει, δεν ξέρω γιατί. Βλέπω και κάθομαι στο κάθσιμα της Μίτο και δεν μπορώ να πιστέψω πόσο καλό είναι σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Και απορώ γιατί η BMW δεν?
Από το 2019 και στη facelift τα διόρθωσε.
Μεγάλωσε την έδρα και κάθεσαι καλύτερα άσε που το καθισμα δεν φαίνεται σαν λάκκο τουαλέτας.
Αλλά τα σπορ είναι ακόμα καλύτερα.
Στο τεστ της υβριδικής τα απόλαυσα ειδικά με το μοκκα δέρμα -
iceman7 wrote:
Δεν είναι τόσο κακό το dct πάντως.
Καμία σύγκριση με το 8αρι Aisin βέβαια αλλά λίγοι μπορούμε να πάρουμε διλιτρο.Δεν διαφωνώ σε κάτι από τα παραπάνω. Όμως:
-
Μπορούσαν να βάλουν το 8αρι και στα πιο μικρά όπως έβαζαν το 8αρι ΖF στην προηγούμενη Χ1 και στον Άσσο.
-
Μπορεί να μην είναι κακό το DCT, αλλά είναι προσωπικό μου κόλλημα, δεν τα χωνέυω με τίποτα, είμαι 'αλλεργικός', βγάζω φλύκταινες...αχαχα! Τόσο που για εμένα είναι λόγος να απορρίψω αυτοκίνητο. Ίσως στο μέλλον να αλλάξω γνώμη.
Εβαζαν το 8αρι στην Ε84 αλλά ήταν και πίσω κίνηση.
Στη μπροστινή πήγαν σε aisin και dct.Γρήγορες καλες αλλαγες και πιο ομαλή λειτουργία εντός πόλης.
Τα αυτόματα τα ερωτεύτηκα και άλλαξα με τη μια όλο το στόλο οδηγώντας το 6αρι σε golf gt.
-
-
Ευχαριστώ πολύ!!!
-
Fanis75 wrote:
The_Emperor wrote:
Μαλιστα μου θύμισες άλλο ένα αρνητικό που έχει η Χ1 μου και μάλιστα σημαντικό για μένα! Τα απλά καθίσματα που έχει είναι ΜΕΤΡΙΑ. Όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα σε στροφιλικια και ενώ το αμάξι έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί εξαιρετικά σε αυτά και ακόμη περισσότερο έχει και τη δύναμη να το κάνει, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ανεπαρκής και με δυσκολεύει στην οδήγηση!
Ευκαιρία βρήκα από αυτό το σχόλιο να πω ότι κάποτε η BMW εβαζε εξαιρετικά καθίσματα (ειδικά τα σπορ, π.χ στην e46) και μετά άρχισε να τα χαλάει, δεν ξέρω γιατί. Βλέπω και κάθομαι στο κάθσιμα της Μίτο και δεν μπορώ να πιστέψω πόσο καλό είναι σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Και απορώ γιατί η BMW δεν?
Από το 2019 και στη facelift τα διόρθωσε.
Μεγάλωσε την έδρα και κάθεσαι καλύτερα άσε που το καθισμα δεν φαίνεται σαν λάκκο τουαλέτας.
Αλλά τα σπορ είναι ακόμα καλύτερα.
Στο τεστ της υβριδικής τα απόλαυσα ειδικά με το μοκκα δέρμαΣτη δικιά μας ,που είναι απο τις τελευταίες προ f/l τα καθίσματα είναι αρκετά στενά πάντως..
Με κουράζουν λίγο.
Κατα τα λοιπά απλά να πω οτι σπάνια καταλαβαίνεις οτι βρίσκεσαι σε SUV μιας και κάθεσαι αρκετα χαμηλά.Οταν αμέσως μετα μπαίνω στο 500Χ είναι αισθητη η διαφορά.Επίσης καταλαβαίνεις αμέσως και τη διαφορά στις επιδόσεις,υπερ του 500 και στην ηχομόνωση φινιρισμα υπερ της BMW.
Εγώ θα αγόραζα την Χ1 για προσωπικό αυτοκίνητο μόνο με τετρακίνηση και δίλιτρο κινητήρα,αλλά να έχει και κάποιο εξοπλισμο.Οποτε μιλάμε για 50Κ σίγουρα πλέον...
Η δικιά μας Χ1 sdrive 18i είχε βγει γύρω στα 33Κ ,που ακόμα τα θεωρω πολλά για αυτα που προσφέρει.
-
Καλησπέρα στην ομάδα,
Θέλω να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο SUV για χρήση καθημερινή σε πόλη και ταξίδια σε ορεινή Ελλάδα. Μας ενδιαφέρει X1 και έχω πάρει προσφορά για
-
sDrive 18i με αυτόματο κιβώτιο
-
Πακέτο xLine Advanced
Έχει δοκιμάσει κανείς παρόμοιο μοντέλο; Καλύπτει οικογενειακή χρήση;
-
-
Μεγάλο αμάξι είναι με καλούς χώρους για την κατηγορία του και με καλό κινητήριο σύνολο. Εννοείται ότι θα καλύψει. Τι τιμή στο πρόσφεραν;
-
Μια χαρά επιλογή.
Δες και το πακέτο connected advanced με πιο χρηστικό εξοπλισμό από την xline advanced.
Υπάρχει και ελληνικό κλαμπ κατοχων για πιο εξειδικευμένα ζητήματα. -
Περίπου ~€38κ μαζί με κάμερα οπισθοπωριας και κάτι άλλα έξτρα που ήθελα
BMW X1 2016