Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2016
    • 1
    • 2
    • 284
    • 285
    • 286
    • 287
    • 288
    • 288 / 288
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    175
    5747
    1339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @fanis75 last edited by

      The_Emperor wrote:

      Μαλιστα μου θύμισες άλλο ένα αρνητικό που έχει η Χ1 μου και μάλιστα σημαντικό για μένα! Τα απλά καθίσματα που έχει είναι ΜΕΤΡΙΑ. Όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα σε στροφιλικια και ενώ το αμάξι έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί εξαιρετικά σε αυτά και ακόμη περισσότερο έχει και τη δύναμη να το κάνει, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ανεπαρκής και με δυσκολεύει στην οδήγηση!

      Ευκαιρία βρήκα από αυτό το σχόλιο να πω ότι κάποτε η BMW εβαζε εξαιρετικά καθίσματα (ειδικά τα σπορ, π.χ στην e46) και μετά άρχισε να τα χαλάει, δεν ξέρω γιατί. Βλέπω και κάθομαι στο κάθσιμα της Μίτο και δεν μπορώ να πιστέψω πόσο καλό είναι σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Και απορώ γιατί η BMW δεν?

      Από το 2019 και στη facelift τα διόρθωσε. 
      Μεγάλωσε την έδρα και κάθεσαι καλύτερα άσε που το καθισμα δεν φαίνεται σαν λάκκο τουαλέτας. 
      Αλλά τα σπορ είναι ακόμα καλύτερα. 
      Στο τεστ της υβριδικής τα απόλαυσα ειδικά με το μοκκα δέρμα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 @fanis75 last edited by

        iceman7 wrote:

        Δεν είναι τόσο κακό το dct πάντως. 
        Καμία σύγκριση με το 8αρι Aisin βέβαια αλλά λίγοι μπορούμε να πάρουμε διλιτρο.

        Δεν διαφωνώ σε κάτι από τα παραπάνω. Όμως:

        1. Μπορούσαν να βάλουν το 8αρι και στα πιο μικρά όπως έβαζαν το 8αρι ΖF στην προηγούμενη Χ1 και στον Άσσο.

        2. Μπορεί να μην είναι κακό το DCT, αλλά είναι προσωπικό μου κόλλημα, δεν τα χωνέυω με τίποτα, είμαι 'αλλεργικός', βγάζω φλύκταινες...αχαχα! Τόσο που για εμένα είναι λόγος να απορρίψω αυτοκίνητο. Ίσως στο μέλλον να αλλάξω γνώμη.

        Εβαζαν το 8αρι στην Ε84 αλλά ήταν και πίσω κίνηση. 
        Στη μπροστινή πήγαν σε aisin και dct.

        Γρήγορες καλες αλλαγες και πιο ομαλή λειτουργία εντός πόλης.

        Τα αυτόματα τα ερωτεύτηκα και άλλαξα με τη μια όλο το στόλο οδηγώντας το 6αρι σε golf gt.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mariolo @iceman7 last edited by

          Ευχαριστώ πολύ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 @iceman7 last edited by

            Fanis75 wrote:

            The_Emperor wrote:

            Μαλιστα μου θύμισες άλλο ένα αρνητικό που έχει η Χ1 μου και μάλιστα σημαντικό για μένα! Τα απλά καθίσματα που έχει είναι ΜΕΤΡΙΑ. Όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα σε στροφιλικια και ενώ το αμάξι έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί εξαιρετικά σε αυτά και ακόμη περισσότερο έχει και τη δύναμη να το κάνει, η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ανεπαρκής και με δυσκολεύει στην οδήγηση!

            Ευκαιρία βρήκα από αυτό το σχόλιο να πω ότι κάποτε η BMW εβαζε εξαιρετικά καθίσματα (ειδικά τα σπορ, π.χ στην e46) και μετά άρχισε να τα χαλάει, δεν ξέρω γιατί. Βλέπω και κάθομαι στο κάθσιμα της Μίτο και δεν μπορώ να πιστέψω πόσο καλό είναι σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Και απορώ γιατί η BMW δεν?

            Από το 2019 και στη facelift τα διόρθωσε. 
            Μεγάλωσε την έδρα και κάθεσαι καλύτερα άσε που το καθισμα δεν φαίνεται σαν λάκκο τουαλέτας. 
            Αλλά τα σπορ είναι ακόμα καλύτερα. 
            Στο τεστ της υβριδικής τα απόλαυσα ειδικά με το μοκκα δέρμα

            Στη δικιά μας ,που είναι απο τις τελευταίες προ f/l τα καθίσματα είναι αρκετά στενά πάντως..

            Με κουράζουν λίγο.

            Κατα τα λοιπά απλά να πω οτι σπάνια καταλαβαίνεις οτι βρίσκεσαι σε SUV μιας και κάθεσαι αρκετα χαμηλά.Οταν αμέσως μετα μπαίνω στο 500Χ είναι αισθητη η διαφορά.Επίσης καταλαβαίνεις αμέσως και τη διαφορά στις επιδόσεις,υπερ του 500 και στην ηχομόνωση φινιρισμα υπερ της BMW.

            Εγώ θα αγόραζα την Χ1 για προσωπικό αυτοκίνητο μόνο με τετρακίνηση και δίλιτρο κινητήρα,αλλά να έχει και κάποιο εξοπλισμο.Οποτε μιλάμε για 50Κ σίγουρα πλέον...

            Η δικιά μας Χ1 sdrive 18i είχε βγει γύρω στα 33Κ ,που ακόμα τα θεωρω πολλά για αυτα που προσφέρει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              alexgrla last edited by

              Καλησπέρα στην ομάδα,

              Θέλω να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο SUV για χρήση καθημερινή σε πόλη και ταξίδια σε ορεινή Ελλάδα. Μας ενδιαφέρει X1 και έχω πάρει προσφορά για

              • sDrive 18i με αυτόματο κιβώτιο

              • Πακέτο xLine Advanced

              Έχει δοκιμάσει κανείς παρόμοιο μοντέλο; Καλύπτει οικογενειακή χρήση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 last edited by

                Μεγάλο αμάξι είναι με καλούς χώρους για την κατηγορία του και με καλό κινητήριο σύνολο. Εννοείται ότι θα καλύψει. Τι τιμή στο πρόσφεραν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Μια χαρά επιλογή. 
                  Δες και το πακέτο connected advanced με πιο χρηστικό εξοπλισμό από την xline advanced. 
                  Υπάρχει και ελληνικό κλαμπ κατοχων για πιο εξειδικευμένα ζητήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexgrla @tkin73 last edited by

                    Περίπου ~€38κ μαζί με κάμερα οπισθοπωριας και κάτι άλλα έξτρα που ήθελα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 284
                    • 285
                    • 286
                    • 287
                    • 288
                    • 288 / 288
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr