-
Αυτή η λογική σου δεν είναι λάθος.
Ερχεται τώρα γιατί ακρίβυναν πάρα πολύ τα αυτοκίνητα.
Αν το 208 το καινούργιο έκανε με τα 100 άλογα και καλό εξοπλισμό 16-17000, θα το σκεφτόσουν αν το δικό σου το πούλαγες 3500.
Τώρα που μπορείς να πάρεις 4500, αλλά θα πρέπει να δώσεις 22000, τότε προφανώς η διαφορά είναι μεγάλη.
Για τον ίδιο λόγο κράτησα και εγώ την δίλιτρη, μέχρι τα 11 χρόνια της, για να υπάρξει μία απαξίωση και μία απόσβεση με την χρήση της, φτάνοντας τα 165000 χλμ.
Προφανώς για να αλλάξεις την 320 τώρα, είναι μάλλον ανέφικτο, αλλά από την άλλη το κόστος χρήσης αυτού του αυτοκινήτου, η ηλικία του και οι πιθανές βλάβες, μπορεί να σε οδηγήσουν σε καινούργιο, μικρότερης κατηγορίας.
Εδώ τα Β - C σουβ έχουν δώσει την λύση. Μεγάλοι χώροι σε μικρή κατηγορία και λιγότερα λεφτά.
Δηλαδή μία Χ1, για να μείνουμε στην μάρκα, έχει πιο άνετους χώρους από την 320 του 2009 και κάνει πολύ λιγότερα λεφτά από την αντίστοιχη σημερινή 320.
Ως προς τα μτχ, εκεί θεωρώ ότι πλέον, το να βρείς μτχ αξιόπιστο, αν δεν το ξέρεις από πριν τον ιδιοκτήτη, είναι αντίστοιχο με το λόττο.
Η μόνη επιλογή που την χρησιμοποίησα δύο φορές, ήταν η αγορά αυτοκινήτων ηλικίας 2-3 χρόνων με εγγύηση από την αντιπροσωπεία και με λίγα χλμ, όπου είχα ένα όφελος 25-30 % σε σχέση με το καινούργιο.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτή η λογική σου δεν είναι λάθος.
Ερχεται τώρα γιατί ακρίβυναν πάρα πολύ τα αυτοκίνητα.
Αν το 208 το καινούργιο έκανε με τα 100 άλογα και καλό εξοπλισμό 16-17000, θα το σκεφτόσουν αν το δικό σου το πούλαγες 3500.
Τώρα που μπορείς να πάρεις 4500, αλλά θα πρέπει να δώσεις 22000, τότε προφανώς η διαφορά είναι μεγάλη.
Για τον ίδιο λόγο κράτησα και εγώ την δίλιτρη, μέχρι τα 11 χρόνια της, για να υπάρξει μία απαξίωση και μία απόσβεση με την χρήση της, φτάνοντας τα 165000 χλμ.
Προφανώς για να αλλάξεις την 320 τώρα, είναι μάλλον ανέφικτο, αλλά από την άλλη το κόστος χρήσης αυτού του αυτοκινήτου, η ηλικία του και οι πιθανές βλάβες, μπορεί να σε οδηγήσουν σε καινούργιο, μικρότερης κατηγορίας.
Εδώ τα Β - C σουβ έχουν δώσει την λύση. Μεγάλοι χώροι σε μικρή κατηγορία και λιγότερα λεφτά.
Δηλαδή μία Χ1, για να μείνουμε στην μάρκα, έχει πιο άνετους χώρους από την 320 του 2009 και κάνει πολύ λιγότερα λεφτά από την αντίστοιχη σημερινή 320.
Ως προς τα μτχ, εκεί θεωρώ ότι πλέον, το να βρείς μτχ αξιόπιστο, αν δεν το ξέρεις από πριν τον ιδιοκτήτη, είναι αντίστοιχο με το λόττο.
Η μόνη επιλογή που την χρησιμοποίησα δύο φορές, ήταν η αγορά αυτοκινήτων ηλικίας 2-3 χρόνων με εγγύηση από την αντιπροσωπεία και με λίγα χλμ, όπου είχα ένα όφελος 25-30 % σε σχέση με το καινούργιο.
H X1 δεν συγκρινεται σε τιποτα με την Ε90. Ουτε σε αισθηση, ουτε σε ποιοτητα κατασκευης ουτε σε τιποτα πιστεψε με. Υστερει παντου. Ειναι και μπροστοκινητη, οραγμα αστειο για bmw. Ακομα και σε δυναμη ο 1500αρης με τα 136 αλογα πιο αργος ειναι απ'τον διλιτρο μου. Καει λιγοτερο αλλα δεν αρκει αυτο. Μονο για την καινουρια 3αρα θα αλλαζα την Ε90 μου (ουτε καν την προηγουμενη) αλλα οι τιμες ξεφευγουν (οπως σωστα ειπες) οποτε δεν ασχολουμαι καν. Σε μια 7ετια βλεπουμε.
Η λυση με τα τριετιας με εγγυηση ειναι πολυ καλη και σιγουρα προτιμοτερη απο καινουριο οικονομικοτεχνικα αλλα η γερη απαξιωση ξεκινα μετα την 5ετια. Γι'αυτο και προσωπικα θα επαιρνα ενα ρισκο προκειμενου να γλιτωσω το 50-60% της αρχικης τιμης.
-
Και συγκρίνουμε ας πούμε το 207 με τα 75 βενζινοκινητα ατίθασα άτια να κουμπώνεις κι ερκοντίσιο το καλοκαίρι, με ραδιοσιντι δώρο της αντιπροσωπειας χωρις ούτε "τη φωνή" στο τιμόνι, που μπορεί να μην έχει καν ESP αν δεν το χε πληρώσει έξτρα ο αγοραστής, (δεν θυμάμαι αν είχε γίνει υποχρεωτικό το ABS τότε, μάλλον ναι), με το αμάξι που περιμένει ο Μονμαν που σταματάει-ξεκινάει μόνο του αναλόγως την κίνηση και καίει το 1/3 και το λέμε κι αργό στις προσπεράσεις επειδή δεν έχει 130 ίππους όπως τα τούρμπο...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και συγκρίνουμε ας πούμε το 207 με τα 75 βενζινοκινητα ατίθασα άτια να κουμπώνεις κι ερκοντίσιο το καλοκαίρι, με ραδιοσιντι δώρο της αντιπροσωπειας χωρις ούτε "τη φωνή" στο τιμόνι, που μπορεί να μην έχει καν ESP αν δεν το χε πληρώσει έξτρα ο αγοραστής, (δεν θυμάμαι αν είχε γίνει υποχρεωτικό το ABS τότε, μάλλον ναι), με το αμάξι που περιμένει ο Μονμαν που σταματάει-ξεκινάει μόνο του αναλόγως την κίνηση και καίει το 1/3 και το λέμε κι αργό στις προσπεράσεις επειδή δεν έχει 130 ίππους όπως τα τούρμπο...
Επειδη μαλλον εισαι κανας πιτσιρικος που νομιζει οτι η αυτοκινηση ξεκινησε την τελεταια 3ετια και περιοριζεται στη "φωνη" στο τιμονι και μια οθονη με air play, η συζητηση μαζι σου γινεται ολο και πιο αστεια.
Ιδιως οταν αναρωτιεσαι αν το 2007 το abs ηταν υποχρεωτικο που ηταν απ'τα μεσα του 90.
Οσο για τα υπολοιπα, τα αλογα ειναι 90, οσα και στα μεσα diesel αμαξια πολης, οι επιδοσεις παρομοιες, esp υπαρχει, το rcd ενσωματωμενο προφανως (και παρομοιως αχρηστο με τα σημερινα, αλλα γι'αυτο υπαρχουν οι ενισχυτες και τα σοβαρα ηχεια που εχω) και γενικα περα απ'τη "φωνη" στο τιμονι που ηταν εξτρα και δεν τη χρειαζομαι (την εχω στη bmw μου κι εκει εξτρα και δεν τη χρησιμοποιησα ποτε) και κανα παρομοιο μπλιμπλικι του στυλ android auto, δεν υστερει σε τιποτα απο ενα σημερινο supermini επι της ουσιας, περα του οτι καιει κανα 1,5-2 λιτρα περισσοτερα στην πολη. Kαι κατσε εσυ να καμαρωνεις που χρειαζεσαι 20 χιλιαρικα για supermini αυτοκινητα με βελτιωσεις της πλακας επι της ουσιας (πατημα, φρενα, αισθηση, δυναμη, ανεση δεν εχουν καμια σοβαρη διαφορα) σε σχεση με 15 χρονια πριν και απλα εχουν μερικα εξτρα μπλιμπλικια σε σχεση με τοτε.Ελπιζω πραγματικα να μην εισαι πανω απο 25 και τα γραφεις ολα αυτα γιατι δεν εχεις ιδεα περι αυτοκινησης περα απ'το σημερα. Αν εισαι κατω απο 25 σε δικαιολογω.
O Monman μια χαρα σκεπτικο εχει, για δικους του λογους (κυριως αξιοπιστια και καταναλωση) θελει καινουρια αυτοκινητα συγκεκριμενης εταιρειας που εχει υψηλη μεταπωληση.
Δεν εγραψε πουθενα τα αστεια που λες εσυ περι φοβερης νεας τεχνολογιας με "φωνη" στο τιμονι, περισσεια δυναμης σε σχεση με παλια, abs! κι ολα τα υπολοιπα γραφικα που δειχνουν την απολυτη αγνοια. -
Εντάξει, αν το πάμε σε προσωπικό επίπεδο (ως συνήθως) μπας και με επίθεση στην προσωπικότητα καταφέρεις να ακυρώσεις τη γνώμη αυτού που δεν έχεις κάποιο ουσιώδες επιχείρημα να του αντιτάξεις, με τι ασχολείσαι επαγγελματικά;
χωρίς λεπτομέρειες.
Έμπορος, πωλητής;
Γενικά, τρίτη, τέταρτη Δέσμη στο Λύκειο;Βασικά τη χρονιά που εσύ πήρες το 207 με τα 90 άλογα, δεν σε πιάσανε κορόιδο όπως αυτούς που αγοράζουν σήμερα;
Ένα μεταχειρισμένο Fiat Uno έπρεπε να πάρεις, σιγά την αναβάθμιση που είχε το 207, θα είχες πάρει το Uno Turbo με τα μισά λεφτά και θα τους πάταγες κι όλους... -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντάξει, αν το πάμε σε προσωπικό επίπεδο (ως συνήθως) μπας και με επίθεση στην προσωπικότητα καταφέρεις να ακυρώσεις τη γνώμη αυτού που δεν έχεις κάποιο ουσιώδες επιχείρημα να του αντιτάξεις, με τι ασχολείσαι επαγγελματικά;
χωρίς λεπτομέρειες.
Έμπορος, πωλητής;
Γενικά, τρίτη, τέταρτη Δέσμη στο Λύκειο;Βασικά τη χρονιά που εσύ πήρες το 207 με τα 90 άλογα, δεν σε πιάσανε κορόιδο όπως αυτούς που αγοράζουν σήμερα;
Ένα μεταχειρισμένο Fiat Uno έπρεπε να πάρεις, σιγά την αναβάθμιση που είχε το 207, θα είχες πάρει το Uno Turbo με τα μισά λεφτά και θα τους πάταγες κι όλους...ναι μωρε, και το gv σγα τη διαφορα απο το 3008.
ενα πραμα ειναι, 2 οθονες παραπανω που αμα λαχει θα βαλω και μια τηλεοραση 27 ιντσες στον σουζουκα μετα εγινε υπερσυΧΧΧρονος -
Εγώ βλέπω ότι το ABS έγινε υποχρεωτικό από το 2004, έχουμε καμιά πηγή για «...τα μέσα του 90»;
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδη μαλλον εισαι κανας πιτσιρικος που νομιζει οτι η αυτοκινηση ξεκινησε την τελεταια 3ετια και περιοριζεται στη "φωνη" στο τιμονι και μια οθονη με air play, η συζητηση μαζι σου γινεται ολο και πιο αστεια.
Ιδιως οταν αναρωτιεσαι αν το 2007 το abs ηταν υποχρεωτικο που ηταν απ'τα μεσα του 90.
Οσο για τα υπολοιπα, τα αλογα ειναι 90, οσα και στα μεσα diesel αμαξια πολης, οι επιδοσεις παρομοιες, esp υπαρχει, το rcd ενσωματωμενο προφανως (και παρομοιως αχρηστο με τα σημερινα, αλλα γι'αυτο υπαρχουν οι ενισχυτες και τα σοβαρα ηχεια που εχω) και γενικα περα απ'τη "φωνη" στο τιμονι που ηταν εξτρα και δεν τη χρειαζομαι (την εχω στη bmw μου κι εκει εξτρα και δεν τη χρησιμοποιησα ποτε) και κανα παρομοιο μπλιμπλικι του στυλ android auto, δεν υστερει σε τιποτα απο ενα σημερινο supermini επι της ουσιας, περα του οτι καιει κανα 1,5-2 λιτρα περισσοτερα στην πολη. Kαι κατσε εσυ να καμαρωνεις που χρειαζεσαι 20 χιλιαρικα για supermini αυτοκινητα με βελτιωσεις της πλακας επι της ουσιας (πατημα, φρενα, αισθηση, δυναμη, ανεση δεν εχουν καμια σοβαρη διαφορα) σε σχεση με 15 χρονια πριν και απλα εχουν μερικα εξτρα μπλιμπλικια σε σχεση με τοτε.
Ελπιζω πραγματικα να μην εισαι πανω απο 25 και τα γραφεις ολα αυτα γιατι δεν εχεις ιδεα περι αυτοκινησης περα απ'το σημερα. Αν εισαι κατω απο 25 σε δικαιολογω.
O Monman μια χαρα σκεπτικο εχει, για δικους του λογους (κυριως αξιοπιστια και καταναλωση) θελει καινουρια αυτοκινητα συγκεκριμενης εταιρειας που εχει υψηλη μεταπωληση.
Δεν εγραψε πουθενα τα αστεια που λες εσυ περι φοβερης νεας τεχνολογιας με "φωνη" στο τιμονι, περισσεια δυναμης σε σχεση με παλια, abs! κι ολα τα υπολοιπα γραφικα που δειχνουν την απολυτη αγνοια.Χαράς στο κουράγιο σου που κάνεις και διάλογο με το παρεάκι.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντάξει, αν το πάμε σε προσωπικό επίπεδο (ως συνήθως) μπας και με επίθεση στην προσωπικότητα καταφέρεις να ακυρώσεις τη γνώμη αυτού που δεν έχεις κάποιο ουσιώδες επιχείρημα να του αντιτάξεις, με τι ασχολείσαι επαγγελματικά;
χωρίς λεπτομέρειες.
Έμπορος, πωλητής;
Γενικά, τρίτη, τέταρτη Δέσμη στο Λύκειο;Βασικά τη χρονιά που εσύ πήρες το 207 με τα 90 άλογα, δεν σε πιάσανε κορόιδο όπως αυτούς που αγοράζουν σήμερα;
Ένα μεταχειρισμένο Fiat Uno έπρεπε να πάρεις, σιγά την αναβάθμιση που είχε το 207, θα είχες πάρει το Uno Turbo με τα μισά λεφτά και θα τους πάταγες κι όλους...Τα 13.500 ευρω το 2007 ηταν αστεια λεφτα σε σχεση με τα 20.000 ευρω που κοστιζει ενα αντιστοιχο 207 σημερα με μεσο μισθο στη χωρα ουτε 900 ευρω, τη βενζινη και το diesel σε διπλασια χρηματα απ'ο,τι τοτε και το κοστος ζωης τουλαχιστον 50% πανω.
Επισης, πρωτος εγραψα στην απαντηση στον φιλο, στην οποια παρεβληθεις για να γραψεις το οαραληρημα σου, οτι μετανιωνω για την αγορα καινουριων αυτοκινητων σε σχεση με την απαξιωση που εχουν κι οταν προβω σε νεα αγορα θα ειναι 5-7 ετων μεταχειρισμενο.
Οποτε ναι κοροιδο πιαστηκα κι εγω, αν επαιρνα ενα 206 5ετιας ουσιαστικη διαφορα δεν θα'χα με το 207 μου.
ΟΜΩΣ, τα βηματα της αυτοκινησης μεταξυ του 90 και των μεσων του 2000 ηταν κυριολεκτικα τεραστια. Μεσος κινητηρας του 90 ηταν 1400 κυβικα σε σενταν αμαξωματα με 65 αλογα, φοβερη καταναλωση και αν μιλαμε ακομα για τα πρωτα χρονια του 90, πολλα με καρμπυρατερ. Αεροσακους 0 συνηθως, αντε 2 σπανιοτερα, ελλειψη abs, esp παιζει να μην ειχε ανακαλυφθει καν, πολλα δεν ειχαν ουτε ηλεκτρικα παραθυρα κλπ κλπ. Οποτε αναμεσα στο 2007 και το 1992 (15 ετη) οι διαφορες στην αυτοκινηση ηταν χαοτικες και ουσιαστικες.
Απ'το 2007 εως σημερα (γενικα απο μοντελα που κυκλοφορησαν απ'το 2005 και μετα) οι διαφορες ειναι ελαχιστες και στην καλυτερη περιοριζονται σε μειωμενη καταναλωση (οχι χαοτικα αν μιλαμε φυσικα για αντιστοιχους κινητηρες, οχι πχ 5κυλινδρο 2,5 με υβριδικο) και σε καποιον εξοπλισμο ανεσης στυλ καμερες οπισθοπορειας, android auto κλπ. Χρησιμα ειναι ολα αυτα, οχι ομως ουσιαστικα.Οδηγουσα για ενα μηνα σχεδον νοικιασμενο c3 1.2 τουρμπατο αυτοματο με ουτε 20.000 χλμ. Μια χαρα αμαξι σε ολα του. Πιο γρηγορο απ'το 207 μου φυσικα γιατι εχει και 20 αλογα παραπανω οπως και 5-6 κιλα ροπη, απ'το 1.6 με τα 110 αλογα 207 ομως, με το οποιο και συγκρινεται, θα ηταν μια η αλλη. Και παμε στα υπολοιπα σε σχεση με το 207. Ποιοτητα κυλισης? Στην καλυτερη ιδια. Φρενα? Αντιστοιχα. Αισθηση τιμονιου? Αστεια. Κρατηματα σε στροφες? Πολυ μεγαλυτερες κλισεις κι ανασφαλεια, παροτι δεν εφρυγε τελικα απ'την πορεια του. Οσο για τα συστηματα τα εξτρα? Ενα σταρτ στοπ που το αοενεργοποιησα μιας και περα απ'το να φθειρει τη μιζα δε νομιζω οτι προσφερει τιποτα ουσιαστικο κι ενα lane assist που οταν πλησιαζα τη λωριδα σφυρουσε. Α και οθονη με android auto που εκανα μια ωρα να ρυθμισω τον κλιματισμο. Καταναλωση τελος γυρω στο 6.5 στην πολη. Ουτε 1 λιτρο κατω απ'το 207 αλλα του το δινω γιατι ηταν πιο ισχυρο, οποτε εκει ειναι ενταξει.
Αυτα.
Κι αυτο το αυτοκινητο κοστιζει 21 χιλιαρικα ενω ενα 207 καλοδιατηρημενο στα 1600 ατμοσφαιρα που ειναι και μασιφ αντε να κανει 5 χιλιαρικα με esp, cruise control, αισθητηρες βροχης (περιττο αλλα οκ) και γενικα πλουσιοτατο εξοπλισμο. Αν εσυ πιστευεις λοιπον οτι αυτα τα 2 αυτοκινητα εχουν καποια ουσιαστικη διαφορα και θα προτιμουσες να δωσεις 21 χιλιαρικα για το c3 παρα 5 για το 207, καλα κανεις. Να εχουμε κι εμεις να βρισκουμε φτηνα μεταχειρισμενα και να εχουν και οι εταιρειες να πουλανε τα καινουρια, μην κλεισουν.Οταν καταλαβεις οτι το αυτοκινητο ειναι εργαλειο και κρινεται απ'το στησιμο, το πατημα του στο δρομο, το τιμονι, τα φρενα, την αξιοπιστια και την αποδοση του σε συνδυασμο με την ποιοτητα του εσωτερικου του κι οχι απ'το αν εχει android auto ή κρυφα ledaκια στο σαλονι ή μισο περιττο αισθητηρα παραπανω, τα οποια ειναι καθρεφτακια για ιθαγενεις, τοτε τα ξαναλεμε.
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδη μαλλον εισαι κανας πιτσιρικος που νομιζει οτι η αυτοκινηση ξεκινησε την τελεταια 3ετια και περιοριζεται στη "φωνη" στο τιμονι και μια οθονη με air play, η συζητηση μαζι σου γινεται ολο και πιο αστεια.
Ιδιως οταν αναρωτιεσαι αν το 2007 το abs ηταν υποχρεωτικο που ηταν απ'τα μεσα του 90.
Οσο για τα υπολοιπα, τα αλογα ειναι 90, οσα και στα μεσα diesel αμαξια πολης, οι επιδοσεις παρομοιες, esp υπαρχει, το rcd ενσωματωμενο προφανως (και παρομοιως αχρηστο με τα σημερινα, αλλα γι'αυτο υπαρχουν οι ενισχυτες και τα σοβαρα ηχεια που εχω) και γενικα περα απ'τη "φωνη" στο τιμονι που ηταν εξτρα και δεν τη χρειαζομαι (την εχω στη bmw μου κι εκει εξτρα και δεν τη χρησιμοποιησα ποτε) και κανα παρομοιο μπλιμπλικι του στυλ android auto, δεν υστερει σε τιποτα απο ενα σημερινο supermini επι της ουσιας, περα του οτι καιει κανα 1,5-2 λιτρα περισσοτερα στην πολη. Kαι κατσε εσυ να καμαρωνεις που χρειαζεσαι 20 χιλιαρικα για supermini αυτοκινητα με βελτιωσεις της πλακας επι της ουσιας (πατημα, φρενα, αισθηση, δυναμη, ανεση δεν εχουν καμια σοβαρη διαφορα) σε σχεση με 15 χρονια πριν και απλα εχουν μερικα εξτρα μπλιμπλικια σε σχεση με τοτε.
Ελπιζω πραγματικα να μην εισαι πανω απο 25 και τα γραφεις ολα αυτα γιατι δεν εχεις ιδεα περι αυτοκινησης περα απ'το σημερα. Αν εισαι κατω απο 25 σε δικαιολογω.
O Monman μια χαρα σκεπτικο εχει, για δικους του λογους (κυριως αξιοπιστια και καταναλωση) θελει καινουρια αυτοκινητα συγκεκριμενης εταιρειας που εχει υψηλη μεταπωληση.
Δεν εγραψε πουθενα τα αστεια που λες εσυ περι φοβερης νεας τεχνολογιας με "φωνη" στο τιμονι, περισσεια δυναμης σε σχεση με παλια, abs! κι ολα τα υπολοιπα γραφικα που δειχνουν την απολυτη αγνοια.Χαράς στο κουράγιο σου που κάνεις και διάλογο με το παρεάκι.
Δεν πειραζει, δεν ειναι ολοι στο sites 20 χρονων να νομιζουν οτι πριν μια 15 ετια τα αυτοκινητα ηταν καρα και τωρα διαστημοπλοια επειδη οι κατασκευαστες βρισκουν και τα κανουν και ζητουν 20 χιλιαρικα για ενα 1000αρι πολης. Υπαρχουμε και οι υπολοιποι που βλεπουμε που οδευει η αυτοκινηση και προβληματιζομαστε.
-
Ναι, αλλά τι επαγγέλεσαι δεν μας είπες...
Εγώ που είμαι πιτσιρικάς και αρέσω, πήρα με 20.800€ ένα καινούργιο σιτροεν 6ταχυτο αυτόματο τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος 1.5λτ με 120 ίππους και 30 κιλά ροπή που καίει 5.5λτ/100 μικτό, ESP συστημα που λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό διαφορικο κατ επιλογή, κάμερα οπισθοπορειας κι αισθητήρες μπρος πίσω, κάμερα μπροστά για λεην ασίστ, αναγνώριση σημάτων κλπ, αυτοματα φώτα καθαριστηρες, ενσωματωμένο εργοστασιακο navigation & σύνδεση android auto, που απέχει 17 εκ. απ το έδαφος κι έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους παντού απ το 308 με διαστάσεις 10εκ μακρύτερο απ το 207.
Τα ίδια χάλια και οι ΤΟΥΟΤΑίοι που περιμένουν τα Γιαράκια τους, κι ένα σωρό άλλα κορόιδα...
Αν το σκεφτείς ψύχραιμα όλα αυτά είναι ανούσιοι καταναλωτικοι εντυπωσιασμοί.
Αν είχα κρατήσει το 12βάλβιδο στάρλετ μου που αγόρασα μεταχειρισμένο το 1996 μια χαρά θα έκανα τη δουλειά μου ακόμη, με ελάχιστες παραχωρήσεις στα τωρινά γκάτζετ, κι αν είχα και το K750 που φορτιζα κάθε βδομάδα, με τα ίδια λεφτά τώρα θα είχα αγοράσει κι ένα απ τα πίσω διαμερίσματα αισθητικής ταινίας του Κωνσταντάρα στη Βουλιαγμένη και θα είχα αναπαλαιωσει κι έναν καρχαρία για τις σπορ βόλτες του Σαββατοκύριακου για μπαρμπουνάκι μέχρι το Λαύριο...
Δηλαδή είναι η στασιμότητα της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση, όχι ότι ζώντας σε μια τριτοκοσμικη χώρα των Βαλκανίων δεν έχουμε τα χρήματα να αγοράσουμε ένα φεβ ή ηλεκτρικό, που κι αυτά 4 ρόδες και τιμόνι έχουν στο κάτω κάτω...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά τι επαγγέλεσαι δεν μας είπες...
Εγώ που είμαι πιτσιρικάς και αρέσω, πήρα με 20.800€ ένα καινούργιο σιτροεν 6ταχυτο αυτόματο τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος 1.5λτ με 120 ίππους και 30 κιλά ροπή που καίει 5.5λτ/100 μικτό, ESP συστημα που λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό διαφορικο κατ επιλογή, κάμερα οπισθοπορειας κι αισθητήρες μπρος πίσω, κάμερα μπροστά για λεην ασίστ, αναγνώριση σημάτων κλπ, αυτοματα φώτα καθαριστηρες, ενσωματωμένο εργοστασιακο navigation & σύνδεση android auto, που απέχει 17 εκ. απ το έδαφος κι έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους παντού απ το 308 με διαστάσεις 10εκ μακρύτερο απ το 207.
Τα ίδια χάλια και οι ΤΟΥΟΤΑίοι που περιμένουν τα Γιαράκια τους, κι ένα σωρό άλλα κορόιδα...
Αν το σκεφτείς ψύχραιμα όλα αυτά είναι ανούσιοι καταναλωτικοι εντυπωσιασμοί.
Αν είχα κρατήσει το 12βάλβιδο στάρλετ μου που αγόρασα μεταχειρισμένο το 1996 μια χαρά θα έκανα τη δουλειά μου ακόμη, με ελάχιστες παραχωρήσεις στα τωρινά γκάτζετ, κι αν είχα και το K750 που φορτιζα κάθε βδομάδα, με τα ίδια λεφτά τώρα θα είχα αγοράσει κι ένα απ τα πίσω διαμερίσματα αισθητικής ταινίας του Κωνσταντάρα στη Βουλιαγμένη και θα είχα αναπαλαιωσει κι έναν καρχαρία για τις σπορ βόλτες του Σαββατοκύριακου για μπαρμπουνάκι μέχρι το Λαύριο...
Δηλαδή είναι η στασιμότητα της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση, όχι ότι ζώντας σε μια τριτοκοσμικη χώρα των Βαλκανίων δεν έχουμε τα χρήματα να αγοράσουμε ένα φεβ ή ηλεκτρικό, που κι αυτά 4 ρόδες και τιμόνι έχουν στο κάτω κάτω...
To starlet του 96 ουτε esp εχει, ουτε φρενα σοβαρα, κρατηματα για γελια, ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια 0 κι ενα εσωτερικο κοτετσι σε συνδυασμο με δημοσιες τουαλετες. Ουτε καν υδραυλικομτιμονινδεν ξερω αν εχει. Η διαφορα με το σημερα ειναι κυριολεκτικα χαοτικη.
Κατι που επιχειρηματολογησα οτι δεν ισχυει μ'ενα σοβαρο αυτοκινητο 15ετιας σε σχεση μ'ενα αντιστοιχο σημερινο. Και μιλησα συγκεκριμενα για το 207 σε συγκριση με το τωρινο c3. Το ιδιο θα ελεγα και για το κλιο του 2006 σε σχεση με το τωρινο κ.ο.κ.
Απ'τα μεσα του 2000 μεχρι σημερα η διαφορα στην αυτοκινηση ειναι καποια gadgets, χρησιμα για καποιους παντελως αδιαφορα για αλλους και οι νεοι ηλεκτροκινητηρες ή οι αρκετα οικονομικοι υβριδικοι κινητηρες. Αν καποιος δεν παρει τετοιο αυτοκινητο τοτε κυριολεκτικα δεν εχει κανενα λογο να παρει κατι καινουριο, αν εχει αυτοκινητο 10-20 ετων σε καλη κατασταση. Τωρα σταρλετ, πρωτο πουντο κλπ ειναι εντελως αλλης εποχης αυτοκινητα, καταλληλα μονο για καποιον που θελει να πηγαινοερχεται εντος πολης χωρις καμια εγνοια μεχρι να διαλυθουν και να τα πεταξει.Εσυ ποιο αυτοκινητο πηρες γιατι δεν εχω καταλαβει.
C3 aircross? Δε νομιζω γιατι το diesel ξεκιναει απο 24.000 ευρω (χαχαχα). Η το απλο c3? Aυτο εχει 110 αλογα αν δεν κανω λαθος αλλα και παλι.
Ετυχε μαλλον να εχεις λοιπον το αυτοκινητο το οποιο οδηγουσα ενα μηνα και στο οποιο αναφερθηκα προηγουμενως, απλα με αλλον κινητηρα,εντελως τυχαια ειλικρινα χωρις να εχω ιδεα τι οδηγεις. Ειλικρινα, οχι μεταξυ 21.000 ευρω που το πηρες και 5.000 ευρω που εχει ενα 207, αλλα ιδια αξια να ειχαν, ουτε κατα διανοια δεν θα το αγοραζα. Ξαναγραφω, αισθηση τιμονιου για γελια (ουτε που ξερεις που βρισκονται οι τροχοι), κλισεις σε ταχυτητες πανω απο 100 χλμ που σε κανουν να νιωθεις ανασφαλεια, ποιοτητα εσωτερικου μετριοτατη (παροτι καλαισθητο), οθονη χειροτερη κι απο ταμπλετ των 100 ευρω και ειλικρινα τιποτα που να δειχνει 15 χρονια εξελιξης σε ΤΙΠΟΤΑ.
Ευτυχως που εχεις και esp που.λειτουργει σαν ηλεκτρονικο μπλοκε κι ας παει βαρκα γυαλο το αυτοκινητο με τιμονι τοσο ακριβες σαν να εχουν χαλασει τα μπαλακια απ'τα ψαλιδια και στριβεις κατα προσεγγιση.Αν εσυ λοιπον εισαι ικανοποιημενος που πηρες ενα supermini diesel με 21 χιλιαρικα, που σημειωτεον πληρωνει και κανα 150αρι τελη κυκλοφοριας (δεν ειναι να πεις 0 για να κανεις κι απο εκει αποσβεση) αν δεν κανω λαθος, επειδη εχεις android auto και 5.5 καταναλωση, τοτε κανενα προβλημα.
Αντικειμενικα ομως, 21 χιλιαρικα που ζητουν πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες για τετοια αμαξια της σειρας οταν πιο παλια με τοσα λεφτα επαιρνες αμαξαρες οπως ford mondeo, peugeot 407, renault laguna κλπ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά τι επαγγέλεσαι δεν μας είπες...
Εγώ που είμαι πιτσιρικάς και αρέσω, πήρα με 20.800€ ένα καινούργιο σιτροεν 6ταχυτο αυτόματο τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος 1.5λτ με 120 ίππους και 30 κιλά ροπή που καίει 5.5λτ/100 μικτό, ESP συστημα που λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό διαφορικο κατ επιλογή, κάμερα οπισθοπορειας κι αισθητήρες μπρος πίσω, κάμερα μπροστά για λεην ασίστ, αναγνώριση σημάτων κλπ, αυτοματα φώτα καθαριστηρες, ενσωματωμένο εργοστασιακο navigation & σύνδεση android auto, που απέχει 17 εκ. απ το έδαφος κι έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους παντού απ το 308 με διαστάσεις 10εκ μακρύτερο απ το 207.
Τα ίδια χάλια και οι ΤΟΥΟΤΑίοι που περιμένουν τα Γιαράκια τους, κι ένα σωρό άλλα κορόιδα...
Αν το σκεφτείς ψύχραιμα όλα αυτά είναι ανούσιοι καταναλωτικοι εντυπωσιασμοί.
Αν είχα κρατήσει το 12βάλβιδο στάρλετ μου που αγόρασα μεταχειρισμένο το 1996 μια χαρά θα έκανα τη δουλειά μου ακόμη, με ελάχιστες παραχωρήσεις στα τωρινά γκάτζετ, κι αν είχα και το K750 που φορτιζα κάθε βδομάδα, με τα ίδια λεφτά τώρα θα είχα αγοράσει κι ένα απ τα πίσω διαμερίσματα αισθητικής ταινίας του Κωνσταντάρα στη Βουλιαγμένη και θα είχα αναπαλαιωσει κι έναν καρχαρία για τις σπορ βόλτες του Σαββατοκύριακου για μπαρμπουνάκι μέχρι το Λαύριο...
Δηλαδή είναι η στασιμότητα της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση, όχι ότι ζώντας σε μια τριτοκοσμικη χώρα των Βαλκανίων δεν έχουμε τα χρήματα να αγοράσουμε ένα φεβ ή ηλεκτρικό, που κι αυτά 4 ρόδες και τιμόνι έχουν στο κάτω κάτω...
To starlet του 96 ουτε esp εχει, ουτε φρενα σοβαρα, κρατηματα για γελια, ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια 0 κι ενα εσωτερικο κοτετσι σε συνδυασμο με δημοσιες τουαλετες. Ουτε καν υδραυλικομτιμονινδεν ξερω αν εχει. Η διαφορα με το σημερα ειναι κυριολεκτικα χαοτικη.
Κατι που επιχειρηματολογησα οτι δεν ισχυει μ'ενα σοβαρο αυτοκινητο 15ετιας σε σχεση μ'ενα αντιστοιχο σημερινο. Και μιλησα συγκεκριμενα για το 207 σε συγκριση με το τωρινο c3. Το ιδιο θα ελεγα και για το κλιο του 2006 σε σχεση με το τωρινο κ.ο.κ.
Απ'τα μεσα του 2000 μεχρι σημερα η διαφορα στην αυτοκινηση ειναι καποια gadgets, χρησιμα για καποιους παντελως αδιαφορα για αλλους και οι νεοι ηλεκτροκινητηρες ή οι αρκετα οικονομικοι υβριδικοι κινητηρες. Αν καποιος δεν παρει τετοιο αυτοκινητο τοτε κυριολεκτικα δεν εχει κανενα λογο να παρει κατι καινουριο, αν εχει αυτοκινητο 10-20 ετων σε καλη κατασταση. Τωρα σταρλετ, πρωτο πουντο κλπ ειναι εντελως αλλης εποχης αυτοκινητα, καταλληλα μονο για καποιον που θελει να πηγαινοερχεται εντος πολης χωρις καμια εγνοια μεχρι να διαλυθουν και να τα πεταξει.Εσυ ποιο αυτοκινητο πηρες γιατι δεν εχω καταλαβει.
C3 aircross? Δε νομιζω γιατι το diesel ξεκιναει απο 24.000 ευρω (χαχαχα). Η το απλο c3? Aυτο εχει 110 αλογα αν δεν κανω λαθος αλλα και παλι.
Ετυχε μαλλον να εχεις λοιπον το αυτοκινητο το οποιο οδηγουσα ενα μηνα και στο οποιο αναφερθηκα προηγουμενως, απλα με αλλον κινητηρα,εντελως τυχαια ειλικρινα χωρις να εχω ιδεα τι οδηγεις. Ειλικρινα, οχι μεταξυ 21.000 ευρω που το πηρες και 5.000 ευρω που εχει ενα 207, αλλα ιδια αξια να ειχαν, ουτε κατα διανοια δεν θα το αγοραζα. Ξαναγραφω, αισθηση τιμονιου για γελια (ουτε που ξερεις που βρισκονται οι τροχοι), κλισεις σε ταχυτητες πανω απο 100 χλμ που σε κανουν να νιωθεις ανασφαλεια, ποιοτητα εσωτερικου μετριοτατη (παροτι καλαισθητο), οθονη χειροτερη κι απο ταμπλετ των 100 ευρω και ειλικρινα τιποτα που να δειχνει 15 χρονια εξελιξης σε ΤΙΠΟΤΑ.
Ευτυχως που εχεις και esp που.λειτουργει σαν ηλεκτρονικο μπλοκε κι ας παει βαρκα γυαλο το αυτοκινητο με τιμονι τοσο ακριβες σαν να εχουν χαλασει τα μπαλακια απ'τα ψαλιδια και στριβεις κατα προσεγγιση.Αν εσυ λοιπον εισαι ικανοποιημενος που πηρες ενα supermini diesel με 21 χιλιαρικα, που σημειωτεον πληρωνει και κανα 150αρι τελη κυκλοφοριας (δεν ειναι να πεις 0 για να κανεις κι απο εκει αποσβεση) αν δεν κανω λαθος, επειδη εχεις android auto και 5.5 καταναλωση, τοτε κανενα προβλημα.
Αντικειμενικα ομως, 21 χιλιαρικα που ζητουν πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες για τετοια αμαξια της σειρας οταν πιο παλια με τοσα λεφτα επαιρνες αμαξαρες οπως ford mondeo, peugeot 407, renault laguna κλπ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι.Θα συμφωνησω μαζι σου πως οι τιμες εχουν φτασει στο θεο... ΑΛΛΑ... οχι πως δεν εχουν διαφορες εχουν τεραστιες, 5ετιας οκ οχι τοσο, με ολο το σεβασμο στο προσωπο σου και χωρις κανενα ιχνος ειρωνειας αλλα ετσι οπως τα λες ας μην παιρνουμε και smartpfone να παρουμε ολοι ενα nokia 3310 και να κανουμε την δουλεια μας τι εχουν παραπανω google map οκ σταματαμε ρωταμε για να παμε καπου ιντερνετ οκ μπορουμε να μπουμε απο υπολογιστη, τηλεφωνο να παιρνουμε και να στελνουμε μνμ μπορουμε και με το ενα και με το αλλο (και δεν μας παρακολουθουν). Απο την αλλη γουστα ειναι αυτα και ο καθενας παιρνει οτι γουσταρει απλα οχι πως δεν εχουν διαφορες, εγω εχω corolla 2006 βενζινη 1.4 και xceed 1, 6 diesel και εχουν τεραστια διαφορα, οκ δεν ξερω αν κρατησει οσο το corolla δεν το νομιζω και γω ο ιδιος αλλα εχουν διαφορα. Και παλι δεν τα γραφω με ειρωνεια τα παραπανω ειναι απλο παραδειγμα.
-
Η αληθεια πονα.
Ο οδηγος Μ ομως αληθεια λεει.
Για ενα b cuv ή σουπερ μινι με χωρους που επιβαλλουν συμβιβασμους, ζητουνται απο τον καταναλωτη χρηματα που δεκα χρονια πισω αφορουσαν μικρομεσαια και μεσαια οχηματα. Οχι πορδες.
Οσο για τα βοηθηματα και λοιπα γκατζετακια μολις περασει η πρωτη καψα οι περισσοτεροι ειτε τα απενεργοποιουν ή αν δε γινεται αυτο ελαχιστοποιουν αν υπαρχει ρυθμιση την επεμβατικοτητα τους.
Σε καποιες περιπτωσεις καλυτερα να μη τα εβαζαν απο το εργοστασιο. Οπως προχθες στο c3 που οδηγησα και η καμερα οπισθοπορειας με εκανε να σκεφτομαι μηπως εχω καταρρακτη. Τοσο θολη και απαισια η εικονα...Μη μιλησω για το επιπεδο του ηχου στα περισσοτερα. Εκει δηλαδη που αν δε πεσει χρημα στα εμπειρα αφτια ακουγεται αμεσως. Μη πουμε για τις οθονες που ευχεσαι να μη καουν γιατι καλυτερα να αλλαξεις το οχημα παρα την οθονη.
Μετα αρχιζει αυτη η ιστορια με τα οικολογικα παπατζιλικια με αποτελεσμα κινητηρες τρικυλινδρους και πλασαρισμενους οχι ως νταουν σαιζ για μειωση του κοστους αλλα ως ινοβεϊσονς.
Καλα τα γραφεις ανθρωπε μου αλλα το θεμα ειναι που απευθυνεσαι. Προσωπικα πιστευω πως ελαχιστα αμαξια σημερα αποτελουν αξιους διαδοχους των προηγουμενων τους. Πχ. Φοκους με αναρτηση και τιμονι για σεμιναριο. Πως να κοιμηθεις σε ενα αυτοκινητο που ειναι η χαρα της οδηγησης? Στα μπι και να θες να παρεις υπνακο μονο αν εχεις διαστασεις γκόλουμ. Τουλαχιστο κινησε ευελικτα και οικονομικα στην πολη. Εκει που σε λιγο δηλαδη θα κυκλοφορουν ΑΜΙ των 10000... -
Καλά, το C3 είναι από τα χειρότερα παραδείγματα, να πάρεις να συγκρίνεις το αντίστοιχο του τότε.. δηλαδή, 207 με 208, και αν δεν δεις τρελές διάφορες να μου γράψεις..
Το C3 III έχουμε πει ότι έχει την ίδια πλατφόρμα με τα C3 I, ενώ το δικό μου C3 II θεωρώ ότι έχει οριακά καλύτερους χώρους και ποιότητα υλικών, όπως και σχεδίαση (για μέσα μιλάω).
Επειδή τυγχάνει να διαθέτω, και να έχω οδηγήσει όλες τις γενιές από Saxo μέχρι σήμερα στην κατηγορία B, οι διαφορές είναι μεγάλες μέχρι το C3 II. Δηλαδή από Saxo και C3 I και μετά C3 II. To C3 III όχι τόσο πολύ, αλλά άν θες να δεις το αντίστοιχο Β της Peugeot, το 208, τότε συνέκρινε το με οποιοδήποτε Β του 2010, και έλα πες μας.. αυτή τη στιγμή δεν θα σκεφτόμουν πολλά αν έπαιζα γύρω στο 2018-17, άντε 16 και ανάλογα το αυτοκίνητο, αλλά από εκεί και πιο πίσω, αρχίζουν να φαίνονται οι αλλαγές, και τα ίδια ή παρόμοια συστήματα να έχουν με τα τωρινά (ειδικά στα ασφαλείας), τώρα φαίνονται πολύ πιο ώριμα και χρήσιμα.
Δηλαδή οδήγησε το Captur προηγούμενο με καινούργιο, το 3008 του 2014 με του 2018..Yaris 2010 με 2020...Corsa 2010 με 2020.. μπορώ να αναφέρω χίλια παραδείγματα, το C3 του 2010 με το 2020, δεν θα το έβαζα..
-
Driver το αιρκρος πήρα εγώ.
Κάνε το μια βόλτα, το αυτόματο ντίζελ, και πες μας μετά αν έχει διαφορά ή όχι.
Απλά το αγόρασα σε μια συγκυρία τον Αύγουστο του '20 με τον κορονοϊό που η ζήτηση είχε πέσει και οι τιμές ήταν κάτω.
Αυτή τη στιγμή ζούμε μια συγκυρία ανάποδη, που η ζήτηση είναι διπλάσια απ όσο μπορούν να παράγουν τα εργοστάσια, κι οι τιμές εκτοξεύτηκαν.
Θα μπορούσα να είχα πάρει και μια αυτοματη Τζουλιετα 19μισι χιλιάρικα απ τα τελευταία κομμάτια. 16μιση χειροκίνητη. Καινούρια.
Και Φόκους 1ο έχω και ήθελα να ξαναπάρω.
21 χιλιάρικα είχε μέχρι την αρχή της συγκυρίας το τουρμπο με όλες τις βελτιώσεις που περιγράφουμε ως "ασήμαντες".
Ακόμη και τους 6 ή 8 αερόσακους που δεν τους αναφέρουμε πλέον, τους θεωρούμε δεδομενους σαν τα ηλεκτρικά παράθυρα, άσχετα αν το 207 σου ίσως έχει μανιβελες πίσω.
21 χιλιάρικα είχε το Φόκους και το 2003 που το πήραμε!
21 χιλιάρικα (με εξτρά το ESP) είχε και το 4κινητο Σουζουκι μου το 2008...Για πολλά χρόνια, όσο η οικονομία ήταν σταθερή, τα αυτοκίνητα συνεχώς βελτιωνόταν χωρίς να αλλάζει αισθητά η τιμή.
Αν συνυπολογίσεις τις, έστω μικροβελτιωσεις σε κάθε τομέα, με σταθερές τιμές και μηδενικό πληθωρισμό ενώ τα εισοδήματα αυξανόταν, στην ουσία τα αυτοκίνητα εκτός από σημαντικα καλύτερα, δυνατότερα, ασφαλέστερα, ομορφότερα, δυνατότερα, μεγαλύτερα, γινόταν ΚΑΙ φθηνότερα!
Επί τουλάχιστον 20 χρόνια.Τώρα άλλαξαν τα πράγματα.
Οι υπήκοοι αυτής της χώρας φαλήρισαν κι άσχετα από το πώς σκέφτεται ή παραμυθιάζεται ο καθένας για το Μένουμε Ευρώπη, πάμε σούμπιτοι για "Βόρεια Αφρική". Οπότε σύντομα η πλειοψηφία θα κυκλοφορεί με υπερτιμημένα 207 κλπ. όπως και οι Αφρικανοί γείτονές μας...
Στην (εργατική) γειτονιά μου "Καινούρια" έχω εγώ που ήμουν μετανάστης και άλλα 3-4 άτομα, απ τις 50 οικογενειες που αποτελούν τη γειτονιά μας. Οι υπόλοιποι μπακατελες 15-17-22 ετών...Να μην τα λέμε κρεμαστάρια λοιπόν τα καινουρια αμάξια, επειδή δεν τα φτάνουμε...
Κάποτε κι ένα τσιπουραδικο ή ταβέρνα ήταν "καθημερινή ρουτίνα" στην επαρχία, όπως κι η καφετέρια. Σήμερα 2 καφέδες, 2 πορτοκαλαδες και μια βάφλα (γιατί οι "πάστες" πλέον είναι μπαναλ) κοστίζουν ένα μεροκάματο (που για το 1/3 του πληθυσμού είναι δυσεύρετο).Κι εξέλιξη της αυτοκίνησης δεν είναι το πολύ πολύ βελτιωμένο αιρκρος μου, ή το προηγμένο γιαρις (κι η Κορόλα, που κι αυτή 21-22 χιλιάρικα κάνει, σημαδιακή τιμή), είναι τα e208 και Phev3008 που είναι έτη φωτός μπροστά.
Άλλο αν εμείς είμαστε πολύ φτωχοί για να τα φτάσουμε.
Και θα μας φτωχυνουν κι άλλο. -
Έψαξα σχετικές απόψεις για υγραέριο σε αυτό και σε άλλα νήματα και λόγω της καλπάζουσας παράνοιας που ζούμε με τις τιμές της ενέργειας, συζητήσεις ακόμη και προ 6μήνου δεν έχουν πλέον επαφή με την πραγματικότητα, οικονομοτεχνικά πάντα.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά αξίζει τον κόπο.
Δεν έχω καμμία εμπειρία σε lpg, κάνοντας ένα ιντερνετικό ψάξιμο συμπέρανα ότι είναι τι θα σου κάτσει.
Αν είσαι τυχερός και δε σου βγουν προβλήματα έχεις όντως οικονομική μετακίνηση, αλλά αν σου αρχίσουν οι στραβές τότε έμπλεξες πραγματικά γιατί οι εγγυήσεις που δίνουν (ακόμη και γνωστοί μετατροπείς) δεν θα δε καλύψουν και γενικά ρισκάρεις να ρημάξεις και το πορτοφόλι σου και το αυτοκίνητο σου.
Προφανώς δεν μιλάω για σύγχρονο, ή καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για τον ανθρωπομεταφορέα της οικογένειας, c-max 1.6, του 2004 για 10-12.000 χλμ το χρόνο.
Είναι μικρής εμπορικής αξίας και ίσως αξίζει το ρίσκο, αλλα θέλω και την ψυχική μου ηρεμία κι όχι να τρέχω στα συνεργεία.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Είτε θετική, είτε αρνητικη; -
@cmax75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έψαξα σχετικές απόψεις για υγραέριο σε αυτό και σε άλλα νήματα και λόγω της καλπάζουσας παράνοιας που ζούμε με τις τιμές της ενέργειας, συζητήσεις ακόμη και προ 6μήνου δεν έχουν πλέον επαφή με την πραγματικότητα, οικονομοτεχνικά πάντα.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά αξίζει τον κόπο.
Δεν έχω καμμία εμπειρία σε lpg, κάνοντας ένα ιντερνετικό ψάξιμο συμπέρανα ότι είναι τι θα σου κάτσει.
Αν είσαι τυχερός και δε σου βγουν προβλήματα έχεις όντως οικονομική μετακίνηση, αλλά αν σου αρχίσουν οι στραβές τότε έμπλεξες πραγματικά γιατί οι εγγυήσεις που δίνουν (ακόμη και γνωστοί μετατροπείς) δεν θα δε καλύψουν και γενικά ρισκάρεις να ρημάξεις και το πορτοφόλι σου και το αυτοκίνητο σου.
Προφανώς δεν μιλάω για σύγχρονο, ή καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για τον ανθρωπομεταφορέα της οικογένειας, c-max 1.6, του 2004 για 10-12.000 χλμ το χρόνο.
Είναι μικρής εμπορικής αξίας και ίσως αξίζει το ρίσκο, αλλα θέλω και την ψυχική μου ηρεμία κι όχι να τρέχω στα συνεργεία.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Είτε θετική, είτε αρνητικη;Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά τι επαγγέλεσαι δεν μας είπες...
Εγώ που είμαι πιτσιρικάς και αρέσω, πήρα με 20.800€ ένα καινούργιο σιτροεν 6ταχυτο αυτόματο τουρμποντντίζελ μεταβλητού βήματος 1.5λτ με 120 ίππους και 30 κιλά ροπή που καίει 5.5λτ/100 μικτό, ESP συστημα που λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό διαφορικο κατ επιλογή, κάμερα οπισθοπορειας κι αισθητήρες μπρος πίσω, κάμερα μπροστά για λεην ασίστ, αναγνώριση σημάτων κλπ, αυτοματα φώτα καθαριστηρες, ενσωματωμένο εργοστασιακο navigation & σύνδεση android auto, που απέχει 17 εκ. απ το έδαφος κι έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους παντού απ το 308 με διαστάσεις 10εκ μακρύτερο απ το 207.
Τα ίδια χάλια και οι ΤΟΥΟΤΑίοι που περιμένουν τα Γιαράκια τους, κι ένα σωρό άλλα κορόιδα...
Αν το σκεφτείς ψύχραιμα όλα αυτά είναι ανούσιοι καταναλωτικοι εντυπωσιασμοί.
Αν είχα κρατήσει το 12βάλβιδο στάρλετ μου που αγόρασα μεταχειρισμένο το 1996 μια χαρά θα έκανα τη δουλειά μου ακόμη, με ελάχιστες παραχωρήσεις στα τωρινά γκάτζετ, κι αν είχα και το K750 που φορτιζα κάθε βδομάδα, με τα ίδια λεφτά τώρα θα είχα αγοράσει κι ένα απ τα πίσω διαμερίσματα αισθητικής ταινίας του Κωνσταντάρα στη Βουλιαγμένη και θα είχα αναπαλαιωσει κι έναν καρχαρία για τις σπορ βόλτες του Σαββατοκύριακου για μπαρμπουνάκι μέχρι το Λαύριο...
Δηλαδή είναι η στασιμότητα της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση, όχι ότι ζώντας σε μια τριτοκοσμικη χώρα των Βαλκανίων δεν έχουμε τα χρήματα να αγοράσουμε ένα φεβ ή ηλεκτρικό, που κι αυτά 4 ρόδες και τιμόνι έχουν στο κάτω κάτω...
To starlet του 96 ουτε esp εχει, ουτε φρενα σοβαρα, κρατηματα για γελια, ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια 0 κι ενα εσωτερικο κοτετσι σε συνδυασμο με δημοσιες τουαλετες. Ουτε καν υδραυλικομτιμονινδεν ξερω αν εχει. Η διαφορα με το σημερα ειναι κυριολεκτικα χαοτικη.
Κατι που επιχειρηματολογησα οτι δεν ισχυει μ'ενα σοβαρο αυτοκινητο 15ετιας σε σχεση μ'ενα αντιστοιχο σημερινο. Και μιλησα συγκεκριμενα για το 207 σε συγκριση με το τωρινο c3. Το ιδιο θα ελεγα και για το κλιο του 2006 σε σχεση με το τωρινο κ.ο.κ.
Απ'τα μεσα του 2000 μεχρι σημερα η διαφορα στην αυτοκινηση ειναι καποια gadgets, χρησιμα για καποιους παντελως αδιαφορα για αλλους και οι νεοι ηλεκτροκινητηρες ή οι αρκετα οικονομικοι υβριδικοι κινητηρες. Αν καποιος δεν παρει τετοιο αυτοκινητο τοτε κυριολεκτικα δεν εχει κανενα λογο να παρει κατι καινουριο, αν εχει αυτοκινητο 10-20 ετων σε καλη κατασταση. Τωρα σταρλετ, πρωτο πουντο κλπ ειναι εντελως αλλης εποχης αυτοκινητα, καταλληλα μονο για καποιον που θελει να πηγαινοερχεται εντος πολης χωρις καμια εγνοια μεχρι να διαλυθουν και να τα πεταξει.Εσυ ποιο αυτοκινητο πηρες γιατι δεν εχω καταλαβει.
C3 aircross? Δε νομιζω γιατι το diesel ξεκιναει απο 24.000 ευρω (χαχαχα). Η το απλο c3? Aυτο εχει 110 αλογα αν δεν κανω λαθος αλλα και παλι.
Ετυχε μαλλον να εχεις λοιπον το αυτοκινητο το οποιο οδηγουσα ενα μηνα και στο οποιο αναφερθηκα προηγουμενως, απλα με αλλον κινητηρα,εντελως τυχαια ειλικρινα χωρις να εχω ιδεα τι οδηγεις. Ειλικρινα, οχι μεταξυ 21.000 ευρω που το πηρες και 5.000 ευρω που εχει ενα 207, αλλα ιδια αξια να ειχαν, ουτε κατα διανοια δεν θα το αγοραζα. Ξαναγραφω, αισθηση τιμονιου για γελια (ουτε που ξερεις που βρισκονται οι τροχοι), κλισεις σε ταχυτητες πανω απο 100 χλμ που σε κανουν να νιωθεις ανασφαλεια, ποιοτητα εσωτερικου μετριοτατη (παροτι καλαισθητο), οθονη χειροτερη κι απο ταμπλετ των 100 ευρω και ειλικρινα τιποτα που να δειχνει 15 χρονια εξελιξης σε ΤΙΠΟΤΑ.
Ευτυχως που εχεις και esp που.λειτουργει σαν ηλεκτρονικο μπλοκε κι ας παει βαρκα γυαλο το αυτοκινητο με τιμονι τοσο ακριβες σαν να εχουν χαλασει τα μπαλακια απ'τα ψαλιδια και στριβεις κατα προσεγγιση.Αν εσυ λοιπον εισαι ικανοποιημενος που πηρες ενα supermini diesel με 21 χιλιαρικα, που σημειωτεον πληρωνει και κανα 150αρι τελη κυκλοφοριας (δεν ειναι να πεις 0 για να κανεις κι απο εκει αποσβεση) αν δεν κανω λαθος, επειδη εχεις android auto και 5.5 καταναλωση, τοτε κανενα προβλημα.
Αντικειμενικα ομως, 21 χιλιαρικα που ζητουν πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες για τετοια αμαξια της σειρας οταν πιο παλια με τοσα λεφτα επαιρνες αμαξαρες οπως ford mondeo, peugeot 407, renault laguna κλπ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι.Θα συμφωνησω μαζι σου πως οι τιμες εχουν φτασει στο θεο... ΑΛΛΑ... οχι πως δεν εχουν διαφορες εχουν τεραστιες, 5ετιας οκ οχι τοσο, με ολο το σεβασμο στο προσωπο σου και χωρις κανενα ιχνος ειρωνειας αλλα ετσι οπως τα λες ας μην παιρνουμε και smartpfone να παρουμε ολοι ενα nokia 3310 και να κανουμε την δουλεια μας τι εχουν παραπανω google map οκ σταματαμε ρωταμε για να παμε καπου ιντερνετ οκ μπορουμε να μπουμε απο υπολογιστη, τηλεφωνο να παιρνουμε και να στελνουμε μνμ μπορουμε και με το ενα και με το αλλο (και δεν μας παρακολουθουν). Απο την αλλη γουστα ειναι αυτα και ο καθενας παιρνει οτι γουσταρει απλα οχι πως δεν εχουν διαφορες, εγω εχω corolla 2006 βενζινη 1.4 και xceed 1, 6 diesel και εχουν τεραστια διαφορα, οκ δεν ξερω αν κρατησει οσο το corolla δεν το νομιζω και γω ο ιδιος αλλα εχουν διαφορα. Και παλι δεν τα γραφω με ειρωνεια τα παραπανω ειναι απλο παραδειγμα.
Οχι κανεις λαθος. Για να στο θεσω με βαση το παραδειγμα σου, το νοκια 3310 σε σχεση με το galaxy s22 ειναι το starlet σε σχεση με το τωρινο c3.
Ενα αυτοκινητο 15ετιας, δηλαδη το c3 του 2007 ή το 207 ή το κλιο κλπ σε σχεση με τα αντιστοιχα τωρινα ειναι σαν να συγκρινουμε οχι το 3310 με το s22 αλλα το s20 με το s22. Που οι διαφορες ειναι απειροελαχιστες.
Εξηγησα αναλυτικα το γιατι στο παραπανω κατεβατο, δεν θα κατσω να τα ξαναγραψω. Οποιος ειχε αυτοκινητο το 90, το 2000, το 2010 και το 2022 καταλαβαινει πως απ'το 2010 και λιγο πριν οι διαφορες σε σχεση με σημερα ειμαι πολυ λιγες σε σχεση μεταξυ 1990 και 2005 ας πουμε.
Οποιος οδηγαει καμια 5ετια ή πηρε καινουριο αυτοκινητο τωρα ενω πριν ειχε σταρλετ, μπορει να νομιζει οτι πριν 15 χρονια τα αμαξια ηταν σαν το σταρλετ του. Στην πραγματικοτητα ομως πριν 15 χρονια τα αμαξια ηταν σαν το τωρινο του απλα με λιγοτερα μπλιμπλικια, καμια σχεση με το σταρλετ και τα αντιστοιχα αυτοκινητα της εποχης εκεινης. -
Xantia activa.
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο!.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά