-
Δεν ξέρω για δίπλωμα αλλά σίγουρα πρέπει να δηλωθεί στο συγκοινωνιων, και να πάρει πινακίδα. Φυσικά πρέπει να γίνουν όλα τα νόμιμα. Νομίζω το προβλέπει ο νόμος αλλά δεν έχω δει κανέναν να το εφαρμόζει. Στην ευρωπη όμως οντως έχουν πινακίδες, έχω δει.
Καλα θα ηταν 65 τελική. Πήγα να ρωτήσω για ένα τέτοιο. Καπου στα 4000 ευρώ κοστιζε ένα πολύ καλό.... Άνω των 100 χλμ έπιανε!!!!
-
Δεν το γνώριζα αυτό, επιτρέπεται όχημα με κινητήρα χωρίς δίπλωμα με 65χλμ τελική;! Αυτό είναι εγκληματικό.
65χλμ ξεπερνά μάλλον την ανώτατη ταχύτητα που γίνονται τα crash test, οπότε σε τέτοιο πατίνι, πας όρθιος και καμαρωτός με το κούτελο ψηλά να αγκαλιάσεις το απέναντι λεωφορείο με τα μούτρα και το στήθος...
-
Φυσικά και δεν επιτρέπονται χωρίς άδεια, δίπλωμα και πινακίδα, αλλά Ελλάδα είναι, κανείς δεν ασχολείται (μέχρι να γίνει σοβαρό ατύχημα). Είναι αυτό που έλεγεα και για τα όρια, νόμοι υπάρχουν, απλά στην πελιοψηφία τους δεν εφαρμόζονται και κανείς δεν δίνει σημασία.
-
https://youtube.com/c/InvisibleElectricRider
Αυτός ανεβάζει βίντεο με τέτοιο σκούτερ νομίζω πάει μέχρι τα 80.Ειναι όμως φουλ εξοπλισμένος και προστατευμένος όσο μπορεί. Η καθημερινότητα του στην Αθήνα είναι χειρότερα από μηχανή νομίζω.
-
Και ομως θεωρώ είναι καλύτερο,απο τα μικρά βεσπακια
Ιδιαίτερα αυτά με μεγάλους τροχούς έχουν καλή αναλογία τροχού και μέγεθος, μεταξόνιου κτλ για σταθερότητα. Άσε που έρχονται και τρικυκλα ηλεκτρικά πατίνια που δεν πέφτεις με τίποτα. Τα βλεπω στο youtube.
Επισης υπάρχουν και on off με εξαιρετικές ικανότητες διοτι έχουν κινήσει σε όλους τους τροχους και ηλεκτρική ροπη.
Όσον αφορά τους υπόλοιπους οδηγούς και την σχεση τους με τα πατίνια πάλι καλύτερο είναι διοτι επειδή καθεσε όρθιος και πάνω σε αυτά τότε φτάνεις σε ύψος τα 2 μετρα και παραπάνω ίσως 2,10μ αν εισαι ψηλός. Έτσι σε καθε διασταύρωση βλέπεις πάνω από όλα τα αυτοκινητα και έχεις καλύτερη εποπτεία των διασταυρώσων.
Επισης, θεωρώ πως έτσι ίσως σε βλέπουν και όλοι πριν εμφανιστείς ξαφνικά σε μια διασταύρωση.
Εικασίες κάνω με ότι έχω δει μέχρι στιγμής.
Ενα άλλο θετικό είναι οι ρεπριζ και η επιτάχυνση από στάση ιδιαιτερα στα ακριβά με τα διπλά μοτερ. Είναι ακαριαιες.
Φυσικά πάντα με κράνος που είναι το σωστό και το νόμιμο.
Εδω για παράδειγμα ένα γουρουνάκι.
-
https://youtube.com/c/InvisibleElectricRider
Αυτός ανεβάζει βίντεο με τέτοιο σκούτερ νομίζω πάει μέχρι τα 80.Ειναι όμως φουλ εξοπλισμένος και προστατευμένος όσο μπορεί. Η καθημερινότητα του στην Αθήνα είναι χειρότερα από μηχανή νομίζω.
Αυτός είναι ωραίος, ντυμένος σαν αστακός και φουλ κάμερες.
-
-
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/2020/05/200107-UltraLowNOx-MTZ.pdf
Το ξανά βάζω..με αυτήν την λύση δίνω πολύ μεγάλες πιθανότητες να έχουμε euro7 Diesel.
Το ερώτημα δεν ειναι πλέον αν θα πέρασουν τα όρια, αλλά αν θα μειώσουν τα κόστη. Αυτοί οι καταλύτες εχουν ακριβα υλικά. Δεν γνωρίζω το κόστος σε μόλυνση κατά την παραγωγή αυτών των ακριβων υλικών αλλά εξετάζοντας μόνο τα αυτοκινητα, οντως τα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ καλά.
Αξίζει να δείτε πόσοι καταλύτες και συστημάτα υπάρχουν ταυτόχρονα με σκοπό να μειωθούν οι ρύποι.
-
Έπεσε σήμερα στα χέρια μου το car που κυκλοφόρησε μαζί με το πρώτο θέμα , το 90% της ύλης του αφορούσε ηλεκτρικά / υβριδικά . Για κάποιο λόγω δεν μπορούσα να διαβάσω αναλυτικά κανένα από τα θέματα του , με έπιασε μια ανεξήγητη θλίψη , στεναχώρια για την μηχανολογία που σβήνει , για όλα αυτά τα μυαλά που ασχολούνται με βελτίωση κινητήρων και κιβωτίων. Θα αντικατασταθούν από τεχνικούς που ασχολούνται με ανάπτυξη εφαρμογών για τα multimedia των αυτοκινήτων; Έχετε μήπως δει σε όλα τα reviews του Τέσλα τον χρόνο που αφιερώνουν οι reviewers σε μια εφαρμογή για... κλανιές;;; Ναι για κλανιές ! Τα μικρά μου που κλείνουν 2 έτη δεν γελάνε πλέον με τις κλανιές! Και έχετε δει ποιοι είναι πλέον οι reviewers αυτοκινήτων ; Αυτοί που παρουσιάζουν smartphones !!!!!!
Έμεινα λίγο περισσότερο μόνο στο άρθρο για το Ioniq 5 καθώς στις πρώτες παραγράφους μου κέντρισε το ενδιαφέρον η αναφορά στον πρώην μηχανικο του τμήματος M της BMW που είναι καιρό τώρα με τους Κορεάτες, τον προσφάτως διορισμένο επίσης μηχνικο από την ford που ήταν χρόνια υπεύθυνος στην Ford με τελευταίο δημιούργημα το νέο focus RS ,και ακόμη εναν σημαντικό σχεδιαστή ( Diablo , Murcielago κλπ. ) που συμμετείχαν στην εξέλιξη του .
Πιο κάτω μου τράβηξε το ενδιαφέρον η σύγκριση ανάμεσα στην Α45 amg και το Τέσλα 3 , ωραία λέω , εδώ είμαστε ... μπούρδες , αερολογιες και γενικότητες . Αντί να δούμε πως τα πάνε μεταξύ τους σε μια πίστα ή σε κυνήγι σε στροφοδιαδρομη μεταξύ τους και κυρίως πως στέκεται από πλευρά αυτονομίας και αντοχής το Τέσλα δεν γράφτηκε ούτε μια λέξη σχετικά!
Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.
-
...πολλά τα λεφτά Άρη...
-
Δε g@μιetαι, θα το πολιτικοποιήσω κι αυτό:
ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΗΛ....
(γενικά σαν σλόγκαν, όχι προσωπικά προς κάποιον)
Το Σύστημα που δεν έχει τέλος, όριο, ιερό κι όσιο, κι όταν δεν έχει δουλειά, απαυτώνει τα παιδιά του, όπως το περιγράφει κι η παροιμία...
-
αυτο που εγινε ειναι πως πλεον το αυτοκινητο γινεται ενα μεγαλο gadget, Αυτο ενδιαφερει τον πολυ κοσμο. Ποσο μεγαλη ειναι η οθονη, αν εχει ασυρματο apple car play, αν εχει αυτονομη οδηγηση κτλ.
συμφερει και τις εταιριες. Ενας καλος κινητηρας κοστιζει ενα σκασμο λεφτα σε εξελιξη. Ενας ηλεκροκινητηρας, πολυ λιγοτερο.
αυτο δεν σημαινει πως καποια αυτοκινητα δεν θα ειναι οδηγοκεντρικα βεβαια.
-
Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.
Γιατί κάτι πρέπει να πουλήσουν...είπαμε ΟΛΑ για το χρήμα γίνονται. Άντε πάλι από την αρχή να αντικατασταθούν τα θερμινά με ηελκτρικά, να βγάλουν νέες εταιρείες λεφτά (μπαταρίες, καλώδια, μοτέρ κλπ.). Η οικονομία χρειάζεται τεχνητούς τρόπους για να αυξάνει την ζήτηση, δεν γίνεται αλλιώς.
-
...
Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.
Ένα ηλεκτρικό, είτε φορτίζει στην Νορβηγία (98 % παραγωγή ρεύματος από υδροηλεκτρικά) είτε στην Πολωνία (84 % παραγωγή ρεύματος από κάρβουνο-Φ.Α.) για τον νομοθέτη παράγει 0 g CO2/km.
Ένα βενζινοκίνητο είτε παίρνει βενζίνη από το χειρότερο διυλιστήριο της Ευρώπης είτε καταναλώνει το καλύτερο συνθετικό καύσιμο που έχει παραχθεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές, που έχουν κάνει δέσμευση διοξειδίου κ.τ.λ., για τον νομοθέτη παράγει 95 g CO2/km.
Συν το ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών επιδοτούνται στο θέμα του CO2 για τις εταιρίες, συν διάφορα άλλα, τα ηλεκτρικά, το CO2, οι ανανεώσιμες, είναι το νέο μέρος για την ανάπτυξη της οικονομίας.
-
Σωστή παρατήρηση. Πολύ εύστοχη!
-
Γιατί είναι η μόνη λογική και συνετή οδός. Έχεις μία τεχνολογία που υπερτερεί των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τους κάνει να φαίνονται αρχαιολογίες, διορθώνει όλα τους τα μειονεκτήματα. Αυτό είναι από μόνο του μια επανάσταση.
Σκέψου τώρα ότι συνδυάζεται με πολύ καθαρότερο αέρα στις πόλεις, χώρια τη μικρότερη ηχορύπανση. Αλλά και σε επίπεδο πλανήτη έχει σαφέστατο θετικό πρόσημο σε προστασία περιβάλλοντος.
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, εξασφαλίζει ενεργειακή αυτονομία σε πολλά κράτη που μέχρι τώρα ήταν εξαρτημένα.
Έχεις ήδη τρεις πολύ καλούς λόγους. Ε, βάλε και τα κέρδη που θα φέρει η αντικατάσταση του στόλου, νομίζω ότι δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία γιατί στρεφόμαστε (και πολύ καλώς, θα πω εγώ) στην ηλεκτροκίνηση.
ΥΓ1. Τα ηλεκτρικά παραμένουν αυτοκίνητα, μηχανικοί τα εξελίσσουν κι αυτά, όχι μαϊμούδες.
ΥΓ2. Τι να το κάνεις το Car, όταν έχεις Dimsaba:
ΥΓ3. Αν διαβάζει κάποιος από τη Διαχείριση, ας μεταφερθούν εδώ τα σχόλια για τα πετρέλαια vs μπινζίνα, που παρείσφρησαν στο θέμα για τις μπαλαντέζες.
-
Και πίσω στα semantics της μετάφρασης Growth σε 'Ανάπτυξη' αντί για Μεγέθυνση που είναι η σωστή έννοια της λέξης. Οπότε φαίνεται πόσο γελοίο είναι να μιλάνε κάποιοι για Αέναη ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ Μεγέθυνση την οποία χαρακτηρίζουν και 'Βιώσιμη'. Έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες.
'Πράσινη' Μεγέθυνση χωρίς τέλος, λοιπόν... και πράσσειν άλογα.
-
Child growth standards
Να φανταστώ δεν είναι ανάπτυξη των παιδιών αλλά μεγέθυνση παιδιών.
-
+οδική ασφάλεια και εξαγγελίες για μηδενισμό των θυμάτων των τροχαίων δυστυχημάτων.
Ιδανικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εφαρμογή 'εξαναγκασμεένων' ορίων ταχύτητας , συνδεμένα συνέχεια στο διαδίκτυο είναι, το 5g έτοιμο είναι , τα 30 στην πόλη και τα 110 στην Εθνική το μέλλον. Ηλεκτρικά με 400 άλογα και θα τα περνάνε aygo χιλιάρια 20ετίας με τον οδηγό να ακούει ΝΤΑΛΚΑ FM στο παιονιρ ράδιο σι Ντι!
-
δεν χρειαζεται να ειναι ηλεκτρικο το αυτοκινητο για να μπει κοφτης ταχυτητας. Μπορει να μπει σε οποιοδηποτε συμβατικο
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά