Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 411
    • 412
    • 86 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      parikon last edited by

      https://youtube.com/c/InvisibleElectricRider

      Αυτός ανεβάζει βίντεο με τέτοιο σκούτερ νομίζω πάει μέχρι τα 80.Ειναι όμως φουλ εξοπλισμένος και προστατευμένος όσο μπορεί. Η καθημερινότητα του στην Αθήνα είναι χειρότερα από μηχανή νομίζω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • L
        lap last edited by

        Και ομως θεωρώ είναι καλύτερο,απο τα μικρά βεσπακια

        Ιδιαίτερα αυτά με μεγάλους τροχούς έχουν καλή αναλογία τροχού και μέγεθος, μεταξόνιου κτλ για σταθερότητα. Άσε που έρχονται και τρικυκλα ηλεκτρικά πατίνια που δεν πέφτεις με τίποτα. Τα βλεπω στο youtube.

        Επισης υπάρχουν και on off με εξαιρετικές ικανότητες διοτι έχουν κινήσει σε όλους τους τροχους και ηλεκτρική ροπη.

        Όσον αφορά τους υπόλοιπους οδηγούς και την σχεση τους με τα πατίνια πάλι καλύτερο είναι διοτι επειδή καθεσε όρθιος και πάνω σε αυτά τότε φτάνεις σε ύψος τα 2 μετρα και παραπάνω ίσως 2,10μ αν εισαι ψηλός. Έτσι σε καθε διασταύρωση βλέπεις πάνω από όλα τα αυτοκινητα και έχεις καλύτερη εποπτεία των διασταυρώσων.

        Επισης, θεωρώ πως έτσι ίσως σε βλέπουν και όλοι πριν εμφανιστείς ξαφνικά σε μια διασταύρωση.

        Εικασίες κάνω με ότι έχω δει μέχρι στιγμής.

        Ενα άλλο θετικό είναι οι ρεπριζ και η επιτάχυνση από στάση ιδιαιτερα στα ακριβά με τα διπλά μοτερ. Είναι ακαριαιες.

        Φυσικά πάντα με κράνος που είναι το σωστό και το νόμιμο.

        Εδω για παράδειγμα ένα γουρουνάκι.

        Youtube Video

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • yem
          yem @parikon last edited by

          https://youtube.com/c/InvisibleElectricRider

          Αυτός ανεβάζει βίντεο με τέτοιο σκούτερ νομίζω πάει μέχρι τα 80.Ειναι όμως φουλ εξοπλισμένος και προστατευμένος όσο μπορεί. Η καθημερινότητα του στην Αθήνα είναι χειρότερα από μηχανή νομίζω.

          Αυτός είναι ωραίος, ντυμένος σαν αστακός και φουλ κάμερες.

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • P
            panormus772 last edited by

            Ήχος από αγωνιστική, υδρογονοκίνητη Corolla

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • L
              lap last edited by

              https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/2020/05/200107-UltraLowNOx-MTZ.pdf

              Το ξανά βάζω..με αυτήν την λύση δίνω πολύ μεγάλες πιθανότητες να έχουμε euro7 Diesel.

              Το ερώτημα δεν ειναι πλέον αν θα πέρασουν τα όρια, αλλά αν θα μειώσουν τα κόστη. Αυτοί οι καταλύτες εχουν ακριβα υλικά. Δεν γνωρίζω το κόστος σε μόλυνση κατά την παραγωγή αυτών των ακριβων υλικών αλλά εξετάζοντας μόνο τα αυτοκινητα, οντως τα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ καλά.

              Αξίζει να δείτε πόσοι καταλύτες και συστημάτα υπάρχουν ταυτόχρονα με σκοπό να μειωθούν οι ρύποι.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • V
                vagkirk last edited by

                Έπεσε σήμερα στα χέρια μου το car που κυκλοφόρησε μαζί με το πρώτο θέμα , το 90% της ύλης του αφορούσε ηλεκτρικά / υβριδικά . Για κάποιο λόγω δεν μπορούσα να διαβάσω αναλυτικά κανένα από τα θέματα του , με έπιασε μια ανεξήγητη θλίψη , στεναχώρια για την μηχανολογία που σβήνει , για όλα αυτά τα μυαλά που ασχολούνται με βελτίωση κινητήρων και κιβωτίων.  Θα αντικατασταθούν από τεχνικούς που ασχολούνται με ανάπτυξη εφαρμογών για τα multimedia των αυτοκινήτων; Έχετε μήπως δει σε όλα τα reviews του Τέσλα τον χρόνο που αφιερώνουν οι reviewers σε μια εφαρμογή για... κλανιές;;; Ναι για κλανιές ! Τα μικρά μου που κλείνουν 2 έτη δεν γελάνε πλέον με τις κλανιές! Και έχετε δει ποιοι είναι πλέον οι reviewers αυτοκινήτων ; Αυτοί που παρουσιάζουν smartphones !!!!!!

                Έμεινα λίγο περισσότερο μόνο στο άρθρο για το Ioniq 5 καθώς στις πρώτες παραγράφους μου κέντρισε το ενδιαφέρον η αναφορά στον πρώην μηχανικο του τμήματος M της BMW που είναι καιρό τώρα με τους Κορεάτες, τον προσφάτως διορισμένο επίσης μηχνικο από την ford που ήταν χρόνια υπεύθυνος στην Ford με τελευταίο δημιούργημα το νέο focus RS ,και ακόμη εναν σημαντικό σχεδιαστή ( Diablo , Murcielago κλπ. ) που συμμετείχαν στην εξέλιξη του .

                Πιο κάτω μου τράβηξε το ενδιαφέρον η σύγκριση ανάμεσα στην Α45 amg και το Τέσλα 3 , ωραία λέω , εδώ είμαστε ... μπούρδες , αερολογιες και γενικότητες . Αντί να δούμε πως τα πάνε μεταξύ τους σε μια πίστα ή σε κυνήγι σε στροφοδιαδρομη μεταξύ τους και κυρίως πως στέκεται από πλευρά αυτονομίας και αντοχής το Τέσλα δεν γράφτηκε ούτε μια λέξη σχετικά!

                Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • D
                  dstou last edited by

                  ...πολλά τα λεφτά Άρη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Δε g@μιetαι, θα το πολιτικοποιήσω κι αυτό:

                    ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΗΛ....

                    (γενικά σαν σλόγκαν, όχι προσωπικά προς κάποιον)

                    Το Σύστημα που δεν έχει τέλος, όριο, ιερό κι όσιο, κι όταν δεν έχει δουλειά, απαυτώνει τα παιδιά του, όπως το περιγράφει κι η παροιμία...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • S
                      spiros last edited by

                      αυτο που εγινε ειναι πως πλεον το αυτοκινητο γινεται ενα μεγαλο gadget, Αυτο ενδιαφερει τον πολυ κοσμο. Ποσο μεγαλη ειναι η οθονη, αν εχει ασυρματο apple car play, αν εχει αυτονομη οδηγηση κτλ.

                      συμφερει και τις εταιριες. Ενας καλος κινητηρας κοστιζει ενα σκασμο λεφτα σε εξελιξη. Ενας ηλεκροκινητηρας, πολυ λιγοτερο.

                      αυτο δεν σημαινει πως καποια αυτοκινητα δεν θα ειναι οδηγοκεντρικα βεβαια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                        Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.

                        Γιατί κάτι πρέπει να πουλήσουν...είπαμε ΟΛΑ για το χρήμα γίνονται. Άντε πάλι από την αρχή να αντικατασταθούν τα θερμινά με ηελκτρικά, να βγάλουν νέες εταιρείες λεφτά (μπαταρίες, καλώδια, μοτέρ κλπ.). Η οικονομία χρειάζεται τεχνητούς τρόπους για να αυξάνει την ζήτηση, δεν γίνεται αλλιώς.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • V
                          vagnar @vagkirk last edited by

                          ...

                          Πως καταντησαμε σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά , τόσο απότομα, τόσο γρήγορα , για ...υποδομές σε δίκτυα φόρτισης , τόσα δισεκατομμύρια δισεκατομμυρίων σε επιδοτήσεις για την αγορά τους παγκοσμίως , προθεσμίες!!!! παύσης παραγωγής των θερμικών κινητήρων από τους Γερμανούς κλπ. Εν μέσω πανδημίας και οικονομικής παγκόσμιας ύφεσης όλο το ενδιαφέρον αυτόματα στην Ευρώπη έπεσε στα ..ηλεκτρικά! Τι έγινε ρε παιδιά; Τι έγιναν όλοι αυτοί οι μηχανολόγοι και επιστήμονες που θα έφερναν επανάσταση στην εξέλιξη των κινητήρων και των καυσίμων με αρωγό την υβριδικότητα; Πως αποφασίστηκε μια τέτοια στροφή τόσο απότομα χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υποδομές και κυρίως σε τεχνολογία εξέλιξης των μπαταριών ως προς την αποδοτικότητα τους , ασφάλεια , διαχείριση τους κλπ.

                          Ένα ηλεκτρικό, είτε φορτίζει στην Νορβηγία (98 % παραγωγή ρεύματος από υδροηλεκτρικά) είτε στην Πολωνία (84 % παραγωγή ρεύματος από κάρβουνο-Φ.Α.) για τον νομοθέτη παράγει 0 g CO2/km.

                          Ένα βενζινοκίνητο είτε παίρνει βενζίνη από το χειρότερο διυλιστήριο της Ευρώπης είτε καταναλώνει το καλύτερο συνθετικό καύσιμο που έχει παραχθεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές, που έχουν κάνει δέσμευση διοξειδίου κ.τ.λ., για τον νομοθέτη παράγει 95 g CO2/km.

                          Συν το ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών επιδοτούνται στο θέμα του CO2 για τις εταιρίες, συν διάφορα άλλα, τα ηλεκτρικά, το CO2, οι ανανεώσιμες, είναι το νέο μέρος για την ανάπτυξη της οικονομίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • L
                            lap last edited by

                            Σωστή παρατήρηση. Πολύ εύστοχη!

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Γιατί είναι η μόνη λογική και συνετή οδός. Έχεις μία τεχνολογία που υπερτερεί των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τους κάνει να φαίνονται αρχαιολογίες, διορθώνει όλα τους τα μειονεκτήματα. Αυτό είναι από μόνο του μια επανάσταση.

                              Σκέψου τώρα ότι συνδυάζεται με πολύ καθαρότερο αέρα στις πόλεις, χώρια τη μικρότερη ηχορύπανση. Αλλά και σε επίπεδο πλανήτη έχει σαφέστατο θετικό πρόσημο σε προστασία περιβάλλοντος.

                              Σα να μην έφταναν όλα αυτά, εξασφαλίζει ενεργειακή αυτονομία σε πολλά κράτη που μέχρι τώρα ήταν εξαρτημένα.

                              Έχεις ήδη τρεις πολύ καλούς λόγους. Ε, βάλε και τα κέρδη που θα φέρει η αντικατάσταση του στόλου, νομίζω ότι δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία γιατί στρεφόμαστε (και πολύ καλώς, θα πω εγώ) στην ηλεκτροκίνηση.

                              ΥΓ1. Τα ηλεκτρικά παραμένουν αυτοκίνητα, μηχανικοί τα εξελίσσουν κι αυτά, όχι μαϊμούδες.

                              ΥΓ2. Τι να το κάνεις το Car, όταν έχεις Dimsaba:

                              Youtube Video

                              ΥΓ3. Αν διαβάζει κάποιος από τη Διαχείριση, ας μεταφερθούν εδώ τα σχόλια για τα πετρέλαια vs μπινζίνα, που παρείσφρησαν στο θέμα για τις μπαλαντέζες.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Και πίσω στα semantics της μετάφρασης Growth σε 'Ανάπτυξη' αντί για Μεγέθυνση που είναι η σωστή έννοια της λέξης. Οπότε φαίνεται πόσο γελοίο είναι να μιλάνε κάποιοι για Αέναη ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ Μεγέθυνση την οποία χαρακτηρίζουν και 'Βιώσιμη'. Έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες.

                                'Πράσινη' Μεγέθυνση χωρίς τέλος, λοιπόν... και πράσσειν άλογα.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • V
                                  vagnar last edited by

                                  Child growth standards

                                  Να φανταστώ δεν είναι ανάπτυξη των παιδιών αλλά μεγέθυνση παιδιών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    +οδική ασφάλεια και εξαγγελίες για μηδενισμό των θυμάτων των τροχαίων δυστυχημάτων.

                                    Ιδανικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εφαρμογή 'εξαναγκασμεένων' ορίων ταχύτητας , συνδεμένα συνέχεια στο διαδίκτυο είναι,  το 5g έτοιμο είναι , τα 30 στην πόλη και τα 110 στην Εθνική το μέλλον. Ηλεκτρικά με 400 άλογα και θα τα περνάνε aygo χιλιάρια  20ετίας με τον οδηγό να ακούει ΝΤΑΛΚΑ FM στο παιονιρ  ράδιο σι Ντι!

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      δεν χρειαζεται να ειναι ηλεκτρικο το αυτοκινητο για να μπει κοφτης ταχυτητας. Μπορει να μπει σε οποιοδηποτε συμβατικο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • piliourits
                                        piliourits @vagnar last edited by

                                        Child growth standards

                                        Να φανταστώ δεν είναι ανάπτυξη των παιδιών αλλά μεγέθυνση παιδιών.

                                        Ή πως παίρνει μπόι η οικονομία, και βγάζει τρίχες ή βυζιά, ανάλογα αν είναι αγόρι ή κορίτσι... Ο καθένας πλάθει την οικονομία όπως θέλει στη φαντασία του.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          @ SPIROS

                                          Πώς θα μπει για πες πχ σε ένα 2021 μοντέλο που το αγοράζεις σήμερα θα σε φωνάξουν πχ στα πλαίσια μιας ανάκλησης μιας αναβάθμισης και αν δεν πας;

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            αν ηθελαν να το κανουν υπαρχουν τροποι. Πχ, δεν θα σε ασφαλιζει καμια εταιρια αν δεν εχεις το συστημα αυτο, μπορουν να σου στειλουν ενα ωραιο προστιμο στην εφορια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 86 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr