-
Αντι-BMW από άποψη ανταγωνισμού, όχι οικονομικών μεγεθών ή πωλήσεων. Δηλαδή θα πρέπει ο petrolhead αγοραστής να σκέφτεται μεταξύ BMW, Alfa Romeo και Jaguar όταν θέλει να πάρει ένα sports saloon. Γιατί όπως σωστά είπες, είναι και θέμα κύρους.
-
To κακό είναι ότι εδώ και χρόνια,8 στους 10 μένουν μόνο με τη σκέψη κι έτσι σε σπανιότητα κυκλοφορίας η Alfa πλησιάζει σιγά-σιγά τις Μaserati σε επικίνδυνο σημείο για την ύπαρξη της ΑR..
-
Εγώ ξέρω ότι alfa και lancia δεν πάνε πολύ καλά και ειδικά η δεύτερη είναι πεθαμένη.
Υπάρχει ελπίδα να αναστηθούν. Πονταρισμα στον ηλεκτρισμό για την Lancia βλέπω και βλέπουμε.
Η Alfa ΘΑ ΗΘΕΛΕ να είναι το αντιπαλο δέος σε BMW MERCEDES AUDI στα μάτια ενός αγοραστη. ΔΕΝ νομίζω ότι είναι όμως, και ένας λόγος είναι ότι έχει ελάχιστα μοντέλα και αν είναι να τα χτίσει, το σωστό για μένα είναι να χτίσει πρώτα σε κατηγορίες που πουλάνε και φερνουν κέρδος.
-
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
-
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
Αλλες εποχές. Ενας κατασκευαστής πρέπει πρώτα να είναι κερδοφόρος. τα αυτοκινητάκια φέρνουν το μπικικίνι για να φτιάχονται και τα καλά
-
Η άλφα έκανε το λάθος για εμένα να ακολουθήσει τον αρχηγό της κατηγορίας. Bmw, mercedes. Τα audi πάντα τα θεωρουσα ένα σκαλί κάτω από αυτές τις δύο, μπορεί κακώς αλλά γενικά ....δεν. Υποδεέστερα αυτοκίνητα για εμένα.
Τεσπά, το λάθος της άλφα ήταν πως αντιγράφοντας αρκετά κυρίως τις γραμμές και την φιλοσοφία της bmw, την εδραιώνει. Την αναγάγει σε αυθεντικό και την ίδια σε εναλλακτική πρόταση.
Έπρεπε απ'το την αρχή να χτίσει ένα νέο προφίλ. Προκλητικό και ιταλικό. Με έντονα στοιχεία αλά Φερράρι.Έτσι θα ξυπναγε αυτοκινητιστικα πάθη, και θα την έκανε πιο ευδιάκριτη κάτι που δεν θα μπορεί να ακολουθήσει η BMW με την πιο γερμανική και συντηρητική φιλοσοφία. Τώρα ειναι μια ιταλική bmw. So what, θα αγοράσουν όλοι την αυθεντική -
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
Αλλες εποχές. Ενας κατασκευαστής πρέπει πρώτα να είναι κερδοφόρος. τα αυτοκινητάκια φέρνουν το μπικικίνι για να φτιάχονται και τα καλά
Τα μεγάλα κέρδη έρχονται από τα ακριβά μοντέλα. Εκεί υπάρχει μεγάλο περιθώριο κέρδους.
-
Πόσο πιο σπορ να γίνει δηλαδή η Alfa? Έχει εδώ και χρόνια την Giulia QV που ήταν ανώτερη από την BMW Μ3. Τέσπα, εγώ σταματώ εδώ, γιατί είμαστε off topic. Fiat 500X λέει ο τίτλος.
-
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
Αλλες εποχές. Ενας κατασκευαστής πρέπει πρώτα να είναι κερδοφόρος. τα αυτοκινητάκια φέρνουν το μπικικίνι για να φτιάχονται και τα καλά
Τα μεγάλα κέρδη έρχονται από τα ακριβά μοντέλα. Εκεί υπάρχει μεγάλο περιθώριο κέρδους.
μπα με τίποτα! Τα μικρά όταν πωλούνται σε μεγαλους αριθμούς φέρνουν πολύ περισσότερα κέρδη και ας έχουν πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους.
-
Πόσο πιο σπορ να γίνει δηλαδή η Alfa? Έχει εδώ και χρόνια την Giulia QV που ήταν ανώτερη από την BMW Μ3. Τέσπα, εγώ σταματώ εδώ, γιατί είμαστε off topic. Fiat 500X λέει ο τίτλος.
δεν χρειάζεται να γίνει πιο σπόρ ούτε πιο όμορφη , να έρθει στα αρχικά της γονίδια όμως θα ήταν καλό. Πισωκίνηση πχ
-
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
Αλλες εποχές. Ενας κατασκευαστής πρέπει πρώτα να είναι κερδοφόρος. τα αυτοκινητάκια φέρνουν το μπικικίνι για να φτιάχονται και τα καλά
Τα μεγάλα κέρδη έρχονται από τα ακριβά μοντέλα. Εκεί υπάρχει μεγάλο περιθώριο κέρδους.
μπα με τίποτα! Τα μικρά όταν πωλούνται σε μεγαλους αριθμούς φέρνουν πολύ περισσότερα κέρδη και ας έχουν πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους.
Όχι, δεν ισχύει αυτό. Η ΜΒ για παράδειγμα πούλησε φέτος λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με πέρσι, αλλά επειδή πούλησε μεγάλα μοντέλα, έβγαλε μεγαλύτερο κέρδος.
δεν χρειάζεται να γίνει πιο σπόρ ούτε πιο όμορφη , να έρθει στα αρχικά της γονίδια όμως θα ήταν καλό. Πισωκίνηση πχ
Πισωκίνητες (ή τετρακίνητες με κατανομή προς τα πίσω) είναι εδώ και χρόνια όλες οι Alfa.
-
Όλοι οι ακριβοί κατασκευαστές έκτισαν την φήμη τους στις μεγάλες κατηγορίες και μετά κατηφόρισαν στις μικρότερες. Η Alfa στον μεσοπόλεμο ήταν η Ferrari της εποχής. Η Mercedes έγινε διάσημη για τα θηρία της. Μην κοιτάτε τώρα που πουλάνε κάτι A Class κλπ αυτοκινητάκια. Οι πραγματικές Μερκ είναι από C και άνω.
Αλλες εποχές. Ενας κατασκευαστής πρέπει πρώτα να είναι κερδοφόρος. τα αυτοκινητάκια φέρνουν το μπικικίνι για να φτιάχονται και τα καλά
Τα μεγάλα κέρδη έρχονται από τα ακριβά μοντέλα. Εκεί υπάρχει μεγάλο περιθώριο κέρδους.
μπα με τίποτα! Τα μικρά όταν πωλούνται σε μεγαλους αριθμούς φέρνουν πολύ περισσότερα κέρδη και ας έχουν πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους.
Όχιμ δεν ισχύει αυτό. Η ΜΒ για παράδειγμα πούλησε φέτος λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με πέρσι, αλλά επειδή πούλησε μεγάλα μοντέλα, έβγαλε μεγαλύτερο κέρδος.
δεν χρειάζεται να γίνει πιο σπόρ ούτε πιο όμορφη , να έρθει στα αρχικά της γονίδια όμως θα ήταν καλό. Πισωκίνηση πχ
Πισωκίνητες (ή τετρακίνηες με κατανομή προς τα πίσω) είναι εδώ και χρόνια όλες οι Alfa.
εγώ νομίζω ότι ισχύει στις περισσότερες των περιπτώσεων και απλά υπάρχουν εξαιρέσεις.
2 μοντέλα έχει όλα και όλα ρε ΔΙΑ μιλάω για το μέλλον και σε τι πιστεύω ότι πρέπει να επικεντρωθεί για να διαφοροποιηται. Να έχει πισωκίνηση και στα μελλοντικά μοντέλλα και να μην ξαναβγάλει μπροστοκίνητα και για μένα να βγάλει μικρά BSUV ή σε μίνι κατηγορία. Αυτό πιστεύω θα την πάει μπροστά. Εσύ θες κουπε οκ, εγω πιστεύω δεν θα πουλήσει κουπε
-
Έπρεπε απ'το την αρχή να χτίσει ένα νέο προφίλ. Προκλητικό και ιταλικό. Με έντονα στοιχεία αλά Φερράρι.Έτσι θα ξυπναγε αυτοκινητιστικα πάθη, και θα την έκανε πιο ευδιάκριτη κάτι που δεν θα μπορεί να ακολουθήσει η BMW με την πιο γερμανική και συντηρητική φιλοσοφία. Τώρα ειναι μια ιταλική bmw. So what, θα αγοράσουν όλοι την αυθεντική
Aκριβώς Λαπ, συμφνωνώ απόλυτα! Το ίδιο λάθος έκαναν οι Γαλλοι το '90-'00 με σχεδιαστικά ενντελώς αδιάφορα αυτοκίνητα. Στα '10ζ αποφάσισαν τον τουρκομπακλαβονταχτιριστικό-ντιζαϊν (αν και τα πρωτότυπά τους ειναι αρκετά πιο όμορφα) και τα αποτελέσματα ειναι εμφανή.
Η Αλφα (βαλε μέσα και Μαζεράτι), ψιλο-ρετρο-μπόγους με κουορε-σπορτίβο ρεκλάμα. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε -
@alejandro said in Fiat 500X:
Η Αλφα (βαλε μέσα και Μαζεράτι), ψιλο-ρετρο-μπόγους με κουορε-σπορτίβο ρεκλάμα. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε
Αναφέρεσαι στις 33, 75, 155, 224v κλπ να υποθέσω;
-
@alejandro said in Fiat 500X:
Έπρεπε απ'το την αρχή να χτίσει ένα νέο προφίλ. Προκλητικό και ιταλικό. Με έντονα στοιχεία αλά Φερράρι.Έτσι θα ξυπναγε αυτοκινητιστικα πάθη, και θα την έκανε πιο ευδιάκριτη κάτι που δεν θα μπορεί να ακολουθήσει η BMW με την πιο γερμανική και συντηρητική φιλοσοφία. Τώρα ειναι μια ιταλική bmw. So what, θα αγοράσουν όλοι την αυθεντική
Aκριβώς Λαπ, συμφνωνώ απόλυτα! Το ίδιο λάθος έκαναν οι Γαλλοι το '90-'00 με σχεδιαστικά ενντελώς αδιάφορα αυτοκίνητα. Στα '10ζ αποφάσισαν τον τουρκομπακλαβονταχτιριστικό-ντιζαϊν (αν και τα πρωτότυπά τους ειναι αρκετά πιο όμορφα) και τα αποτελέσματα ειναι εμφανή.
Η Αλφα (βαλε μέσα και Μαζεράτι), ψιλο-ρετρο-μπόγους με κουορε-σπορτίβο ρεκλάμα. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμεαλεχαντριε το αποτελεσματα ειναι γιατι ζουμε σε αγορα που κινειται απο εραστες της ηλεκτρικης σκουπας, εχουν ποτιστει να καταναλωνουν μονο για τη καταναλωση, και οχι της αυτοκινησης και του συναισθηματος. την ιδια εποχη που δεν πουλαγε η αλφα ή η λαντσια σκιστηκανε να πουλανε οι ανωμαλοι ασιατες ηλεκτρικες σκουπες με ροδες και οι γερμανοι καναπεδες με βελουδο τι ες άι. οι γαλλοι πηγανε λιγο να το σωσουν και οι αμερικάνοι
-
αλεχαντριε το αποτελεσματα ειναι γιατι ζουμε σε αγορα που κινειται απο εραστες της ηλεκτρικης σκουπας, εχουν ποτιστει να καταναλωνουν μονο για τη καταναλωση, και οχι της αυτοκινησης και του συναισθηματος. την ιδια εποχη που δεν πουλαγε η αλφα ή η λαντσια σκιστηκανε να πουλανε οι ανωμαλοι ασιατες ηλεκτρικες σκουπες με ροδες και οι γερμανοι καναπεδες με βελουδο τι ες άι. οι γαλλοι πηγανε λιγο να το σωσουν και οι αμερικάνοι
Δεν είναι αυτό, είναι γιατί ο κόσμος στο 99% των μετακινήσεων του μετακινείται και δεν οδηγεί...οπότε τι να το κάνει το Κουόρε Σπορτίβο? Άλλα πράγματα θες στην καθημερινότητά σου και το ΣΜ, σχολείο, φορντιστήρια κλπ. όχι να τρέχεις σαν διαμονισμένος στην Κυψέλη!
-
Αναφέρεσαι στις 33, 75, 155, 224v κλπ να υποθέσω;
Όχι, αναφέρομαι από-χωρις-να-περιλαμβάνω την 159 (το απόλυτο σχήμα έβερ). Βλεπε Μίτο (έλεος μια 8C για το "λαό" που όμως, δε βγαίνει το αλλήθωρο σχήμα σε 3.5-4μ μήκος) και φυσικά Τζουλια, Στελβιο... δραματικά σχήματα απο θέμα volume arrangement / surface treatment αλλά δε θα το πάω παρακάτω. Αλλά είπαμε. Είναι "ιταλικό ντιζαϊν" οπότε δε το ακουμπαμε (άλλο αν ο νταΣιλβα έφυγε απο την Αλφα, πηγε ΦΒ και έφτιξε το Απ που όμως ειναι "γερμανικός" κουβας. Κρίμα δεν υπαρχει η συνέντευξη που ειχε στα ιταλικά για το σχεδιασμό του Απ, με τι ειλικρινές πάθος μιλούσε..).
αλεχαντριε το αποτελεσματα ειναι γιατι ζουμε σε αγορα που κινειται απο εραστες της ηλεκτρικης σκουπας, εχουν ποτιστει να καταναλωνουν μονο για τη καταναλωση, και οχι της αυτοκινησης και του συναισθηματος. την ιδια εποχη που δεν πουλαγε η αλφα ή η λαντσια σκιστηκανε να πουλανε οι ανωμαλοι ασιατες ηλεκτρικες σκουπες με ροδες και οι γερμανοι καναπεδες με βελουδο τι ες άι. οι γαλλοι πηγανε λιγο να το σωσουν και οι αμερικάνοι
Γάτε, δε διαφωνω, αλλά για δες για παράδειγμα το Τζιμνι που ειναι 3 γραμμές και 3 κύκλοι, τι συναίσθημα βγάζει, τι πάταγο έχει κάνει και τι απήχηση έχει παντού. Αλλά ναι, δεν ειναι εμοτζιονε, ειναι 熱心 άρα δε "κάνει".
Ειμαι τρομακτικά επικριτικός όχι γιατι είμαι "αντι-Ιταλος" (και από εκεί πέρασα), αλλά μια χώρα που είχε ιμπρεντιτορι και σχεδιαστές που έφτιαξαν εταιρείες οπως η ολιβετι (πιο καινοτόμα εταιρεία σε όλα - δομή, προϊον, όραμα, κοινωνική ευθύνη, μπραντινγκ, αρχιτεκτονική, επικοινωνία - της δεν υπήρχε μεχρι τα 70ζ-80ζ στο κόσμο, η ιταλική αυτοκ/μηχανία ήταν κάρβουνο μπροστά της), μι σκουζι αλλά δε μπορώ να χειροκροτώ τη παρούσα "κατάσταση".
-
Αν δεν σου αρέσει η Giulia, δεν βρίσκω λόγο να συζητάμε...
-
Χαχαχαχα +1
-
Η guilia είναι μια ιταλική βερσιόν μιας 3 αράς. Όλοι οι όγκοι της είναι αντιγραφή από μια 3αρα bmw.
Με αυτόν τον τρόπο αυτό που κάνει ειναι να υπενθυμίσει στον πελάτη ποιος είναι το αυθεντικό προϊόν και ποιος προσπαθεί...
Στη μεγάλη μάζα αγοραστών αυτό θα επιφέρει την επιλογή να αγοράσει το αυθεντικό όταν μάλιστα τα προϊόντα είναι πλήρως ελαστικά και προϊόντα πολυτέλειας.
Ιδιαίτερα τώρα με την μεγαλύτερη "πεταλούδα" των bmw πρέπει να εστιάσεις για να καταλάβεις ότι δεν είναι BMW
Fiat 500X