-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Καταρχην επιδότηση υπάρχει μόνο στα χαρτιά.
Θεωρώ πως θα την συνεχίσουν ίσως με απόσυρση όπως λες, δεν θα ρισκάρουν οι Ευρωπαίοι να τους μείνουν απουλητα τα δικά τους ηλεκτρικά.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αξία μεταπώλησης μεγάλο ερωτηματικό.
Εγώ την υπολογίζω ανύπαρκτη σε 4-5 χρόνια.Θεωρώ πως τα Tesla έχουν φτιάξει τέτοιο όνομα και δικαίως ώστε να θεωρούνται τα Mercedes των ηλεκτρικών, καλά και ωραία τα κινέζικα αλλά σε αυτό το εύρος τιμών ειδικά πάντα κάπου υστερούν στην αντίληψη του καταναλωτή.
Μόνο στα μικρά τύπου Dolphin είναι ασυναγώνιστοι αυτή την στιγμή για κάποιον που θέλει να κάνει την μετάβαση και μόνο για αυτοκίνητα πόλης κυρίως.
Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.
Ειδικά μάλιστα αν σταματήσει η επιδότηση και κάποιος θεωρεί πως ρισκάρει περισσότερο για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, μόνο Tesla θα ψάχνει ακόμη και ελαφρώς μεταχειρισμένο για να γλιτώσει ένα 5-10%
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.
Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πού είναι όλα αυτά τα φτηνά μεταχειρισμένα Tesla να ψωνίσουμε κι εμείς οι ενδεείς;
Συντομα
-
Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.
Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?
Πουθενά , ίσως να είναι και καλύτερο αρκετά, αλλά για τον μέσο καταναλωτή πάντα το Y θα είναι πρώτη επιλογή λόγω της αντίληψης που έχει για το προϊόν.
Όπως με τα Tiguan και τα Χ1 την εποχή που ξεκίνησε η μόδα των SUV , ποιος θα έπαιρνε 3008 το οποίο κατά την άποψη μου ήταν Overall καλύτερο με τον 1.6 Turbo, ή δίλιτρο πετρέλαιο, ή ακόμη περισσότερο τα Hybrid στα 40.000€+
Μόνο όσοι ήξεραν λίγο παραπάνω για αυτοκίνητα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.
Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?
καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?
Πουθενά , ίσως να είναι και καλύτερο αρκετά, αλλά για τον μέσο καταναλωτή πάντα το Y θα είναι πρώτη επιλογή λόγω της αντίληψης που έχει για το προϊόν.
Κοίταξε, επειδή ειμαι σε δίλημα ανάμεσα στα δύο, κάθε ένα έχει τα δικά του καλά σημεία, μην υποτιμάμε και το y, ειναι πολύ όμορφο και πολυ αποδοτικό το καινούργιο, αλλά κλείνω περισσότερο προς το BYD. θα δούμε όμως, καλά να ειμαστε, χρόνος υπάρχει.
Όπως με τα Tiguan και τα Χ1 την εποχή που ξεκίνησε η μόδα των SUV , ποιος θα έπαιρνε 3008 το οποίο κατά την άποψη μου ήταν Overall καλύτερο με τον 1.6 Turbo, ή δίλιτρο πετρέλαιο, ή ακόμη περισσότερο τα Hybrid στα 40.000€+
Συμφωνώ απόλυτα, ειχε το 3008 ο θείος μου, πετρέλαιο, φοβερό αυτοκίνητο!!! του το πήραν στην δουλειά και του έδωσαν άλλο, δήθεν καλύτερο, και ακόμα κλαίει...
-
Στα ηλεκτρικά νούμερα, υστερεί πολύ. Μέχρι να το οδηγήσουμε πάντως, δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια.
Η εμπειρία Seal με Model 3 είναι χαρακτηριστική πάντως. Το πιο όμορφο το ένα, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το άλλο. -
@dettol said in TESLA FORUM:
καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.
το κομμάτι με τους superchargers στην Ελλαδα, μόνο τις τιμές δέχομαι, ειναι περιορισμένα τα σημεία. Το πιο βασικό ομως δεν ανέφερες, το BYD έχει τρεις φορές περισσότερους κύκλους φόρτισης, κοινώς (στην θεωρία) μπορώ να το κρατήσω περισσότερα χρόνια και να μου αποσβέση την έξτρα κατανάλωση.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.
το κομμάτι με τους superchargers στην Ελλαδα, μόνο τις τιμές δέχομαι, ειναι περιορισμένα τα σημεία. Το πιο βασικό ομως δεν ανέφερες, το BYD έχει τρεις φορές περισσότερους κύκλους φόρτισης, κοινώς (στην θεωρία) μπορώ να το κρατήσω περισσότερα χρόνια και να μου αποσβέση την έξτρα κατανάλωση.
περιορισμενα σημεια ναι, αλλα πηγαινεις αθηνα - θεσσαλονικη
αθηνα - πατρα (και περιξ) χωρις καν να το σκεφτεις. Απλα μπαινεις στο αμαξι και φευγεις. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.
Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στα ηλεκτρικά νούμερα, υστερεί πολύ. Μέχρι να το οδηγήσουμε πάντως, δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια.
Η εμπειρία Seal με Model 3 είναι χαρακτηριστική πάντως. Το πιο όμορφο το ένα, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το άλλο.Συμφωνώ ως προς αυτό, δέχομαι οτι το 3άρη ειναι καλύτερο, αλλά δεν ειναι χαοτικές οι διαφορές.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.
Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης
προσφορα και ζητηση το λενε. μια χαρα ειναι το κερδος αν μπορεις να τα παρεις.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
περιορισμενα σημεια ναι, αλλα πηγαινεις αθηνα - θεσσαλονικη
αθηνα - πατρα (και περιξ) χωρις καν να το σκεφτεις. Απλα μπαινεις στο αμαξι και φευγεις.έχω κάνει 20 φορές αυτό το ταξίδι τα δύο τελευταία χρόνια, χωρις πρόσβαση στους superchargers, την Αταλάντη δεν την είχα ανάγκη ποτέ στο ταξίδι μου. Ο σταθμός της Λάρισας επίσης δεν βολεύει. Εχω εξυπηρετηθεί πάρα πολύ καλά από τα ΣΕΑ Κορινού (πλέον έχουν επιπλεον chargers), ΣΕΑ Ευαγελισμού καθώς και ΣΕΑ Αλμυρού, για τον υφιστάμενο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμα και σε περιόδους αιχμής. ΓΙα την μπαταρία όμως του Y που ειναι το μελανό σημείο, δεν ανέφερες τίποτα...η μπαταρία ειναι το Α και το Ω σε ένα ηλεκτρικό όχημα
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.
Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης
Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
ΓΙα την μπαταρία όμως του Y που ειναι το μελανό σημείο, δεν ανέφερες τίποτα...η μπαταρία ειναι το Α και το Ω σε ένα ηλεκτρικό όχημα
γιατι ειναι το "μελανο" του σημειο; Επειδη εχεις φαει κολλημα με τις lfp; Αν θες να αγορασεις κατι που να φοραει lfp, καλα κανεις και δικαιωμα σου, αλλα για το θεμα lfp vs nmc εχω αναφερθει αναλυτικα σε προηγουμενα ποστ.
Να μου ελεγες οτι εχει μεινει πολυ πισω η τεσλα στα θεματα φορτισης σε σχεση με αλλες κινεζικες εταιρειες (ΟΧΙ την byd ομως), να το καταλαβαινα. Αν δουμε τα charging curves sealion 7 (90αρα μπαταρια) vs model y lr awd (το παλιο) ναι εχει καλυτερο 10-80% το sealion. Ξερεις ποιος ειναι ο αντιλογος ομως; οτι θα το χρειαστει αυτο διοτι εχει μεγαλυτερη καταναλωση.
Απο εκει και περα, ψωνισε (οταν ερθει τελικα η ωρα να ψωνισεις) οτι γουσταρεις. Δεν στα λεω αυτα για να παρεις τεσλα, αλλα οταν κανεις ερωτησεις, θα εχεις και απαντησεις.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.
Οποτε όλοι θα δώσουν τα ηλεκτρικά τους και θα τα ανταλάξουν με καινούργια χωρίς να έχουν χάσει τιποτα? δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, ειδικά σε προηγούμενα μοντέλα.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
γιατι ειναι το "μελανο" του σημειο; Επειδη εχεις φαει κολλημα με τις lfp; Αν θες να αγορασεις κατι που να φοραει lfp, καλα κανεις και δικαιωμα σου, αλλα για το θεμα lfp vs nmc εχω αναφερθει αναλυτικα σε προηγουμενα ποστ.
Να μου ελεγες οτι εχει μεινει πολυ πισω η τεσλα στα θεματα φορτισης σε σχεση με αλλες κινεζικες εταιρειες (ΟΧΙ την byd ομως), να το καταλαβαινα.
Δεν έχω φάει κανένα κόλημα, περιμένεις να πάρω σοβαρά οτι βρήκαν ένα dolphin στο παρκινγκ από 85% στο 81% χωρίς να μετακινήθεί? γιατι η Tesla στα μικρά βάζει αυτού του τύπου μπαταρίες, και αν θυμάμαι καλά, δεν είναι καν δικές της? Δεν μου απαντάς κάτι συγκεκριμένο, μου λες έχουν και οι LFP μειονεκτήματα. Ναι, προφανώς οπως και η NMC. Και σε ρωτάω, γιατί στα Powerwall 3 τα γύρισαν σε LFP? Δεν τα παίρνω από την Tesla, ουτε θα υποστηρίζω μια εταιρία σονυ και ντε, τα έχω κάνει αυτά τα λάθη πιο μικρός, μεγάλωσα πλέον, για μένα κουμάντο κάνει το όφελος στην τσέπη μου. Προφανέστατα και θα αγοράσω οτι γουστάρω, αλλά δεν θα γίνω δογματικός. Τα charging rates για μένα προσωπικά δεν ειανι και τοσο θέμα, περιμένω 40 λεπτά τώρα με το Kona, αν πάω απο τα 20 στα 25 κτλ δεν μου κάνει κάτι, θα ζήσω, πιο πολυ με ενδιαφέρει η υγεία της μπαταρίας και να το κρατήσω χρόνια, τα υπόλοιπα για μένα ειναι να έχουμε να ασχολούμαστε.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.
Οποτε όλοι θα δώσουν τα ηλεκτρικά τους και θα τα ανταλάξουν με καινούργια χωρίς να έχουν χάσει τιποτα? δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, ειδικά σε προηγούμενα μοντέλα.
Αυτο ακριβως κανουν ηδη. Προσφορα και ζητηση ειναι, επισης οχι ολος ο κοσμος ξερει απο επιδοτησεις και εταιρειες κλπ. Το βαζεις αγγελια και βλεπεις τι γινεται.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Αυτο ακριβως κανουν ηδη. Προσφορα και ζητηση ειναι, επισης οχι ολος ο κοσμος ξερει απο επιδοτησεις και εταιρειες κλπ. Το βαζεις αγγελια και βλεπεις τι γινεται.
Οκ, και τα πουλάνε δηλαδή στην τιμή του καινούργιου με την επιδότηση (των 9000) και ενώ έχει αλλάξει και μοντέλο? προφανώς και θα υπάρχει κάποιος που δεν θα ειναι και τόσο γνώστης της αγοράς, αλλά δεν θέλει και πολύ ψάξιμο για να καταλάβεις τι γίνεται. Εγώ πραγματικά αμφιβάλω αν αυτό γινεται μαζικά, ίσως κάποιες ακραίες περιπτώσεις.
TESLA FORUM