Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 439
    • 440
    • 441
    • 442
    • 443
    • 566
    • 567
    • 441 / 567
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    11326
    462510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk @iceman7 last edited by

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Καταρχην επιδότηση υπάρχει μόνο στα χαρτιά.

      Θεωρώ πως θα την συνεχίσουν ίσως με απόσυρση όπως λες, δεν θα ρισκάρουν οι Ευρωπαίοι να τους μείνουν απουλητα τα δικά τους ηλεκτρικά.

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Αξία μεταπώλησης μεγάλο ερωτηματικό.
      Εγώ την υπολογίζω ανύπαρκτη σε 4-5 χρόνια.

      Θεωρώ πως τα Tesla έχουν φτιάξει τέτοιο όνομα και δικαίως ώστε να θεωρούνται τα Mercedes των ηλεκτρικών, καλά και ωραία τα κινέζικα αλλά σε αυτό το εύρος τιμών ειδικά πάντα κάπου υστερούν στην αντίληψη του καταναλωτή.

      Μόνο στα μικρά τύπου Dolphin είναι ασυναγώνιστοι αυτή την στιγμή για κάποιον που θέλει να κάνει την μετάβαση και μόνο για αυτοκίνητα πόλης κυρίως.

      Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.

      Ειδικά μάλιστα αν σταματήσει η επιδότηση και κάποιος θεωρεί πως ρισκάρει περισσότερο για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, μόνο Tesla θα ψάχνει ακόμη και ελαφρώς μεταχειρισμένο για να γλιτώσει ένα 5-10%

      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • bekiaris
        bekiaris @vagkirk last edited by

        @vagkirk said in TESLA FORUM:

        Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.

        Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?

        V D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in TESLA FORUM:

          Πού είναι όλα αυτά τα φτηνά μεταχειρισμένα Tesla να ψωνίσουμε κι εμείς οι ενδεείς;

          Συντομα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.

            https://cartalk.gr/

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vagkirk @bekiaris last edited by

              @bekiaris said in TESLA FORUM:

              @vagkirk said in TESLA FORUM:

              Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.

              Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?

              Πουθενά , ίσως να είναι και καλύτερο αρκετά, αλλά για τον μέσο καταναλωτή πάντα το Y θα είναι πρώτη επιλογή λόγω της αντίληψης που έχει για το προϊόν.

              Όπως με τα Tiguan και τα Χ1 την εποχή που ξεκίνησε η μόδα των SUV , ποιος θα έπαιρνε 3008 το οποίο κατά την άποψη μου ήταν Overall καλύτερο με τον 1.6 Turbo, ή δίλιτρο πετρέλαιο, ή ακόμη περισσότερο τα Hybrid στα 40.000€+

              Μόνο όσοι ήξεραν λίγο παραπάνω για αυτοκίνητα.

              bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @bekiaris last edited by

                @bekiaris said in TESLA FORUM:

                @vagkirk said in TESLA FORUM:

                Όποιος έχει να διαθέσει από 40.000 για ηλεκτρικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι τα Tesla, όπως κάποτε τα Γερμανικά.

                Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?

                καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.

                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • bekiaris
                  bekiaris @vagkirk last edited by

                  @vagkirk said in TESLA FORUM:

                  Που υστερεί ένα Sealion 7 σε σχέση με ένα Y?

                  Πουθενά , ίσως να είναι και καλύτερο αρκετά, αλλά για τον μέσο καταναλωτή πάντα το Y θα είναι πρώτη επιλογή λόγω της αντίληψης που έχει για το προϊόν.

                  Κοίταξε, επειδή ειμαι σε δίλημα ανάμεσα στα δύο, κάθε ένα έχει τα δικά του καλά σημεία, μην υποτιμάμε και το y, ειναι πολύ όμορφο και πολυ αποδοτικό το καινούργιο, αλλά κλείνω περισσότερο προς το BYD. θα δούμε όμως, καλά να ειμαστε, χρόνος υπάρχει.

                  Όπως με τα Tiguan και τα Χ1 την εποχή που ξεκίνησε η μόδα των SUV , ποιος θα έπαιρνε 3008 το οποίο κατά την άποψη μου ήταν Overall καλύτερο με τον 1.6 Turbo, ή δίλιτρο πετρέλαιο, ή ακόμη περισσότερο τα Hybrid στα 40.000€+

                  Συμφωνώ απόλυτα, ειχε το 3008 ο θείος μου, πετρέλαιο, φοβερό αυτοκίνητο!!! του το πήραν στην δουλειά και του έδωσαν άλλο, δήθεν καλύτερο, και ακόμα κλαίει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Στα ηλεκτρικά νούμερα, υστερεί πολύ. Μέχρι να το οδηγήσουμε πάντως, δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια.
                    Η εμπειρία Seal με Model 3 είναι χαρακτηριστική πάντως. Το πιο όμορφο το ένα, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το άλλο.

                    https://cartalk.gr/

                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • bekiaris
                      bekiaris @dettol last edited by

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.

                      το κομμάτι με τους superchargers στην Ελλαδα, μόνο τις τιμές δέχομαι, ειναι περιορισμένα τα σημεία. Το πιο βασικό ομως δεν ανέφερες, το BYD έχει τρεις φορές περισσότερους κύκλους φόρτισης, κοινώς (στην θεωρία) μπορώ να το κρατήσω περισσότερα χρόνια και να μου αποσβέση την έξτρα κατανάλωση.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @bekiaris last edited by

                        @bekiaris said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        καταναλωση, συνεχη updates, προσβαση στους (εστω λιγους) superchargers, χαοτικα καλυτερο mobile app και infotainment.

                        το κομμάτι με τους superchargers στην Ελλαδα, μόνο τις τιμές δέχομαι, ειναι περιορισμένα τα σημεία. Το πιο βασικό ομως δεν ανέφερες, το BYD έχει τρεις φορές περισσότερους κύκλους φόρτισης, κοινώς (στην θεωρία) μπορώ να το κρατήσω περισσότερα χρόνια και να μου αποσβέση την έξτρα κατανάλωση.

                        περιορισμενα σημεια ναι, αλλα πηγαινεις αθηνα - θεσσαλονικη
                        αθηνα - πατρα (και περιξ) χωρις καν να το σκεφτεις. Απλα μπαινεις στο αμαξι και φευγεις.

                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          iceman7 @dimsabas last edited by

                          @dimsabas said in TESLA FORUM:

                          Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.

                          Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης

                          W D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • bekiaris
                            bekiaris @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in TESLA FORUM:

                            Στα ηλεκτρικά νούμερα, υστερεί πολύ. Μέχρι να το οδηγήσουμε πάντως, δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια.
                            Η εμπειρία Seal με Model 3 είναι χαρακτηριστική πάντως. Το πιο όμορφο το ένα, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το άλλο.

                            Συμφωνώ ως προς αυτό, δέχομαι οτι το 3άρη ειναι καλύτερο, αλλά δεν ειναι χαοτικές οι διαφορές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in TESLA FORUM:

                              @dimsabas said in TESLA FORUM:

                              Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.

                              Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης

                              προσφορα και ζητηση το λενε. μια χαρα ειναι το κερδος αν μπορεις να τα παρεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bekiaris
                                bekiaris @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                περιορισμενα σημεια ναι, αλλα πηγαινεις αθηνα - θεσσαλονικη
                                αθηνα - πατρα (και περιξ) χωρις καν να το σκεφτεις. Απλα μπαινεις στο αμαξι και φευγεις.

                                έχω κάνει 20 φορές αυτό το ταξίδι τα δύο τελευταία χρόνια, χωρις πρόσβαση στους superchargers, την Αταλάντη δεν την είχα ανάγκη ποτέ στο ταξίδι μου. Ο σταθμός της Λάρισας επίσης δεν βολεύει. Εχω εξυπηρετηθεί πάρα πολύ καλά από τα ΣΕΑ Κορινού (πλέον έχουν επιπλεον chargers), ΣΕΑ Ευαγελισμού καθώς και ΣΕΑ Αλμυρού, για τον υφιστάμενο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμα και σε περιόδους αιχμής. ΓΙα την μπαταρία όμως του Y που ειναι το μελανό σημείο, δεν ανέφερες τίποτα...η μπαταρία ειναι το Α και το Ω σε ένα ηλεκτρικό όχημα

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                  Σύντομα θα πουλήσεις εσύ το Μ3 με κέρδος σε σχέση με όσα πλήρωσες. Θέλουμε πραγματικές απαντήσεις για μισοάδειες τσέπες. Ψάχνω ΜΥ αλλά είναι όλα πανάκριβα σε σχέση με το καινούριο, που είναι και μια γενιά νεότερο. Μη με κάνετε να ξεπέσω σε ID.4 και Enyaq.

                                  Δεν ειμαι γυφτος να πουλησω με κερδος..ουτε φυσικα με επιπλεον απαξιωση περαν της επιδότησης

                                  Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.

                                  https://cartalk.gr/

                                  bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dettol @bekiaris last edited by

                                    @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                    ΓΙα την μπαταρία όμως του Y που ειναι το μελανό σημείο, δεν ανέφερες τίποτα...η μπαταρία ειναι το Α και το Ω σε ένα ηλεκτρικό όχημα

                                    γιατι ειναι το "μελανο" του σημειο; Επειδη εχεις φαει κολλημα με τις lfp; Αν θες να αγορασεις κατι που να φοραει lfp, καλα κανεις και δικαιωμα σου, αλλα για το θεμα lfp vs nmc εχω αναφερθει αναλυτικα σε προηγουμενα ποστ.

                                    Να μου ελεγες οτι εχει μεινει πολυ πισω η τεσλα στα θεματα φορτισης σε σχεση με αλλες κινεζικες εταιρειες (ΟΧΙ την byd ομως), να το καταλαβαινα. Αν δουμε τα charging curves sealion 7 (90αρα μπαταρια) vs model y lr awd (το παλιο) ναι εχει καλυτερο 10-80% το sealion. Ξερεις ποιος ειναι ο αντιλογος ομως; οτι θα το χρειαστει αυτο διοτι εχει μεγαλυτερη καταναλωση.

                                    Απο εκει και περα, ψωνισε (οταν ερθει τελικα η ωρα να ψωνισεις) οτι γουσταρεις. Δεν στα λεω αυτα για να παρεις τεσλα, αλλα οταν κανεις ερωτησεις, θα εχεις και απαντησεις.

                                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                      Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.

                                      Οποτε όλοι θα δώσουν τα ηλεκτρικά τους και θα τα ανταλάξουν με καινούργια χωρίς να έχουν χάσει τιποτα? δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, ειδικά σε προηγούμενα μοντέλα.

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @dettol last edited by

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        γιατι ειναι το "μελανο" του σημειο; Επειδη εχεις φαει κολλημα με τις lfp; Αν θες να αγορασεις κατι που να φοραει lfp, καλα κανεις και δικαιωμα σου, αλλα για το θεμα lfp vs nmc εχω αναφερθει αναλυτικα σε προηγουμενα ποστ.

                                        Να μου ελεγες οτι εχει μεινει πολυ πισω η τεσλα στα θεματα φορτισης σε σχεση με αλλες κινεζικες εταιρειες (ΟΧΙ την byd ομως), να το καταλαβαινα.

                                        Δεν έχω φάει κανένα κόλημα, περιμένεις να πάρω σοβαρά οτι βρήκαν ένα dolphin στο παρκινγκ από 85% στο 81% χωρίς να μετακινήθεί? γιατι η Tesla στα μικρά βάζει αυτού του τύπου μπαταρίες, και αν θυμάμαι καλά, δεν είναι καν δικές της? Δεν μου απαντάς κάτι συγκεκριμένο, μου λες έχουν και οι LFP μειονεκτήματα. Ναι, προφανώς οπως και η NMC. Και σε ρωτάω, γιατί στα Powerwall 3 τα γύρισαν σε LFP? Δεν τα παίρνω από την Tesla, ουτε θα υποστηρίζω μια εταιρία σονυ και ντε, τα έχω κάνει αυτά τα λάθη πιο μικρός, μεγάλωσα πλέον, για μένα κουμάντο κάνει το όφελος στην τσέπη μου. Προφανέστατα και θα αγοράσω οτι γουστάρω, αλλά δεν θα γίνω δογματικός. Τα charging rates για μένα προσωπικά δεν ειανι και τοσο θέμα, περιμένω 40 λεπτά τώρα με το Kona, αν πάω απο τα 20 στα 25 κτλ δεν μου κάνει κάτι, θα ζήσω, πιο πολυ με ενδιαφέρει η υγεία της μπαταρίας και να το κρατήσω χρόνια, τα υπόλοιπα για μένα ειναι να έχουμε να ασχολούμαστε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone @bekiaris last edited by

                                          @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                          @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                          Δεν είναι θέμα γυφτιάς, αλλά ύπαρξης ή όχι της επιδότησης. Αν δεν υπάρχει επιδότηση όταν πας να το πουλήσεις, θα φύγει ακριβότερα από όσα πλήρωσες. Βάζω και στοίχημα.

                                          Οποτε όλοι θα δώσουν τα ηλεκτρικά τους και θα τα ανταλάξουν με καινούργια χωρίς να έχουν χάσει τιποτα? δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, ειδικά σε προηγούμενα μοντέλα.

                                          Αυτο ακριβως κανουν ηδη. Προσφορα και ζητηση ειναι, επισης οχι ολος ο κοσμος ξερει απο επιδοτησεις και εταιρειες κλπ. Το βαζεις αγγελια και βλεπεις τι γινεται.

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @wantone last edited by

                                            @wantone said in TESLA FORUM:

                                            Αυτο ακριβως κανουν ηδη. Προσφορα και ζητηση ειναι, επισης οχι ολος ο κοσμος ξερει απο επιδοτησεις και εταιρειες κλπ. Το βαζεις αγγελια και βλεπεις τι γινεται.

                                            Οκ, και τα πουλάνε δηλαδή στην τιμή του καινούργιου με την επιδότηση (των 9000) και ενώ έχει αλλάξει και μοντέλο? προφανώς και θα υπάρχει κάποιος που δεν θα ειναι και τόσο γνώστης της αγοράς, αλλά δεν θέλει και πολύ ψάξιμο για να καταλάβεις τι γίνεται. Εγώ πραγματικά αμφιβάλω αν αυτό γινεται μαζικά, ίσως κάποιες ακραίες περιπτώσεις.

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 441 / 567
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr