-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Παρακαλώ για μετάφραση του άρθρου στα ελληνικά για εμάς που δεν επουμε παλσο !
Και μια περίληψη γιατί βαριόμαστε να διαβάσουμε...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Παρακαλώ για μετάφραση του άρθρου στα ελληνικά για εμάς που δεν επουμε παλσο !
Και μια περίληψη γιατί βαριόμαστε να διαβάσουμε...
Λεει οτι οι ΗΠΑ ερευνουν το να ανοιγεις την πορτα με ηλεκτρικο κουμπι. Γιατι σε πολλα ατυχηματα κοβεται το ρευμα και εγκλωβιζονται μεσα επιβατες τεσλα παιδια κλπ που μπορει να ειναι μικρα και ουτε ξερουν ουτε μπορουν να βρουν το συρμα να το τραβηξουν που ισως να μην το εχουν κανει ποτε στην ζωη τους και μεσα στην συγχυση δεν μπορουν να το κανουν κλπ.
Δεν ειναι μονο η τεσλα αλλα πολλοι κατασκευαστες εχουν κουμπια για ανοιγμα πορτων μεσα και εξω οπωσ εχει το Ζιικρ.
-
Πολύ σωστά.
-
Αυτο το εκανε πρωτος ο Μασκ λογικα για περιορισμο κοστους γιατι ο μηχανισμος ανοιγματος της πορτας θα στοιχιζε περισσοτερο απο ενα κουμπι με ενα καλωδιο. Οπως και με την ηλιοροφη και την ελειψη σκιαδου, αφαιρεση αισθητηρων, δεν εχει HUD κανει η Τεσλα μερικα πραγματα ακατανοητα σε βαθμο επικινδυνοτητας.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Παρακαλώ κάνε μας copy paste το άρθρο, αν είσαι συνδρομητής. Είναι πίσω από paywall
αν κανεις λογαριασμο στο ΒΒΓ σου δινει 1 δωρεαν αρθρο καθε μηνα.
Tesla Doors Probed by US Regulator After Trapping Occupants
Tesla Door Handles Are Focus of US Safety Probe After Bloomberg Investigation
US auto safety regulators are probing whether Tesla Inc. door handles are defective, scrutinizing an approach the company has taken with millions of vehicles sold for more than a decade.
The National Highway Traffic Safety Administration disclosed Tuesday that it’s evaluating electrically powered doors becoming inoperative on the 2021 Model Y. While the population of cars is limited — an estimated 174,290 vehicles — the regulator said it’s assessing the scope and severity of this condition, and suggested its probe could be expanded.
κλπ
-
Σας έφτιαξα όλους εσάς που δεν μπορούσατε να το διαβάσετε
Παγίδα για τους επιβάτες οι χειρολαβές δεκάδων χιλιάδων Tesla – Παιδιά εγκλωβίστηκαν στο όχημα
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Αυτο το εκανε πρωτος ο Μασκ λογικα για περιορισμο κοστους γιατι ο μηχανισμος ανοιγματος της πορτας θα στοιχιζε περισσοτερο απο ενα κουμπι με ενα καλωδιο. Οπως και με την ηλιοροφη και την ελειψη σκιαδου, αφαιρεση αισθητηρων, δεν εχει HUD κανει η Τεσλα μερικα πραγματα ακατανοητα σε βαθμο επικινδυνοτητας.
Αυτό στο είπε πάλι κάποιος φίλος σου? Το άκουσες από κάπου ?
Αν σου έλεγα οτι έχει και κουμπί και λεβιέ απασφάλισης τι θα έλεγες ?
Επειδή έχει κουμπί θεωρείς ότι δεν έχει μηχανισμό μηχανικής απασφάλισης ? -
Το θεμα εχει ενδιαφερον, διοτι στην πραγματικοτητα αφορα παρα πολλα μοντελα αυτοκινητων, τα οποια εχουν self presenting door handles. Μαλιστα, τα τεσλα ειναι απο τα πιο "low tech" σε αυτην την αποψη, διοτι ο μηχανισμος ειναι μεν ηλεκτρικος αλλα το χερουλι ειναι παντα προσβασιμο. Σε πολλα αλλα οχηματα με "flush handles" δεν υπαρχει καν χερουλι μεχρι που το οχημα ανιχνευσει την παρουσια του οδηγου.
Αντικειμενικα, το θεμα δεν ειναι τοσο τραγικο, καθως αφορα περιπτωσεις οπου πχ ο οδηγος του οχηματος εχει βγει εξω, αλλα μεχρι να βγαλει εξω τα παιδια, εχει χαλασει η 12v και εχει κοπει η παροχη ρευματος στο οχημα. Αν εισαι μεσα και χαλασει η 12βολτη, στα τεσλα τουλαχιστον, υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος (ευκολα προσβασιμος στα μπροστινα καθισματα, λιγο πιο δυσκολος στα πισω, τουλαχιστον για τα Υ) ο οποιος ανοιγει τις πορτες.
Το "μπερδευουν τα σωστικα συνεργεια" ειναι απλα για γελια, διοτι αν φτασουμε στο σημειο να ερθουν first responders, απλα σπανε το τζαμι και τελειωνει η ιστορια.Εχω την εντυπωση οτι το ετος κατασκευης ειναι συγκεκριμενο (2021) διοτι ισως μετα να αλλαξε η τοποθεσια ή και η υπαρξει του χειροκινητου μηχανισμου. Οπως και να εχει, θα εχει ενδιαφερον να δουμε την αποφαση, διοτι αφορα παρα πολλα οχηματα απο διαφορετικους κατασκευαστες.
-
Δεν ξερω τι λένε για χερούλια αυτα, πάντως σπάνε μπαλες. Οτι πιο αντιεργονομικο.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Το θεμα εχει ενδιαφερον, διοτι στην πραγματικοτητα αφορα παρα πολλα μοντελα αυτοκινητων, τα οποια εχουν self presenting door handles. Μαλιστα, τα τεσλα ειναι απο τα πιο "low tech" σε αυτην την αποψη, διοτι ο μηχανισμος ειναι μεν ηλεκτρικος αλλα το χερουλι ειναι παντα προσβασιμο. Σε πολλα αλλα οχηματα με "flush handles" δεν υπαρχει καν χερουλι μεχρι που το οχημα ανιχνευσει την παρουσια του οδηγου.
Αντικειμενικα, το θεμα δεν ειναι τοσο τραγικο, καθως αφορα περιπτωσεις οπου πχ ο οδηγος του οχηματος εχει βγει εξω, αλλα μεχρι να βγαλει εξω τα παιδια, εχει χαλασει η 12v και εχει κοπει η παροχη ρευματος στο οχημα. Αν εισαι μεσα και χαλασει η 12βολτη, στα τεσλα τουλαχιστον, υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος (ευκολα προσβασιμος στα μπροστινα καθισματα, λιγο πιο δυσκολος στα πισω, τουλαχιστον για τα Υ) ο οποιος ανοιγει τις πορτες.
Το "μπερδευουν τα σωστικα συνεργεια" ειναι απλα για γελια, διοτι αν φτασουμε στο σημειο να ερθουν first responders, απλα σπανε το τζαμι και τελειωνει η ιστορια.Εχω την εντυπωση οτι το ετος κατασκευης ειναι συγκεκριμενο (2021) διοτι ισως μετα να αλλαξε η τοποθεσια ή και η υπαρξει του χειροκινητου μηχανισμου. Οπως και να εχει, θα εχει ενδιαφερον να δουμε την αποφαση, διοτι αφορα παρα πολλα οχηματα απο διαφορετικους κατασκευαστες.
Το ηλεκτρικο μπουτόν των τέσλα σκοπό έχει να προστατεύει την κίνηση του frameless υαλοπίνακα από βίαιους ουρακοτάγκους. Δεν έχει σχέση με cost-cutting γιατί απλούστατα έχει και μηχανικό λεβιές απασφάλισης.
-
The Risk
Window Damage: In earlier Tesla models, the electronic door release ensures the window lowers slightly before the door unlatches. If a passenger used the manual emergency release and immediately pushed the door open, the window would hit the door frame, leading to a potential crack or break.
Frozen Doors: This risk is especially pronounced in cold weather, where frozen door seals can prevent the window from lowering, and the glass can smash or crack if the door is forced open.
The Solution
Software Updates: Tesla has addressed this issue through software updates that automatically lower the window even when the manual release is activated.
Design Improvements: Newer Model Y vehicles feature a design modification on the manual release button, making its use clearer and preventing accidental misuse by passengers. -
λιγο που το κοιταξα αν δεν εχεις καθολου ρευμα δεν θα πεσει το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα οποτε εγκλωβιζεσαι μεσα εκτος και δωσεις δυναμη και σπασεις το παραθυρο
στα αρχικα αυτοκινητα ακομα και με το χειροκινητο λεβιε δεν κατεβαζε το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα, τωρα αν αυτο δεν ειναι cost cutting και κακη σχεδιαση τι αλλο να ειναι;
παραθυρο=τζαμι
-
@wantone said in TESLA FORUM:
λιγο που το κοιταξα αν δεν εχεις καθολου ρευμα δεν θα πεσει το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα οποτε εγκλωβιζεσαι μεσα εκτος και δωσεις δυναμη και σπασεις το παραθυρο
στα αρχικα αυτοκινητα ακομα και με το χειροκινητο λεβιε δεν κατεβαζε το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα, τωρα αν αυτο δεν ειναι cost cutting και κακη σχεδιαση τι αλλο να ειναι;
παραθυρο=τζαμι
αν δεν εχεις ρευμα και χρησιμοποιησεις τον χειροκινητο μηχανισμο, απλα ισως να προκαλεσεις ζημια. Θα ανοιξει κανονικα η πορτα ομως
-
Αυτο λεει και το αρθρο υπαρχει θεμα γιατι πρεπει να σπασεις το τζαμι. Παιδια μπορουν να βαλουν τοση δυναμη για να το σπασουν?
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Αυτο λεει και το αρθρο υπαρχει θεμα γιατι πρεπει να σπασεις το τζαμι. Παιδια μπορουν να βαλουν τοση δυναμη για να το σπασουν?
ποια τζαμι να σπασεις; μολις τωρα δεν ειπαμε οτι υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Αυτο λεει και το αρθρο υπαρχει θεμα γιατι πρεπει να σπασεις το τζαμι. Παιδια μπορουν να βαλουν τοση δυναμη για να το σπασουν?
ποια τζαμι να σπασεις; μολις τωρα δεν ειπαμε οτι υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος;
οριστε; τωρα δεν ειπαμε οτι το τζαμι δεν πεφτει αν δεν εχει ρευμα οποτε πως θα ανοιξει η πορτα;
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Αυτο λεει και το αρθρο υπαρχει θεμα γιατι πρεπει να σπασεις το τζαμι. Παιδια μπορουν να βαλουν τοση δυναμη για να το σπασουν?
ποια τζαμι να σπασεις; μολις τωρα δεν ειπαμε οτι υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος;
οριστε; τωρα δεν ειπαμε οτι το τζαμι δεν πεφτει αν δεν εχει ρευμα οποτε πως θα ανοιξει η πορτα;
το τζαμι σπρωχνει το λαστιχο γυρω γυρω της πορτας και ανοιγει. Βρες ενα βιντεο να το δεις γιατι δεν εχεις καταλαβει τι συμβαινει.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
λιγο που το κοιταξα αν δεν εχεις καθολου ρευμα δεν θα πεσει το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα οποτε εγκλωβιζεσαι μεσα εκτος και δωσεις δυναμη και σπασεις το παραθυρο
στα αρχικα αυτοκινητα ακομα και με το χειροκινητο λεβιε δεν κατεβαζε το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα, τωρα αν αυτο δεν ειναι cost cutting και κακη σχεδιαση τι αλλο να ειναι;
παραθυρο=τζαμι
Ανοίγει κανονικά η πόρτα όπως σε ΟΛΟΥΣ τους φρειμλες υαλοπίνακες. Ήμαρτον δηλαδή, όλο κάτι άκουσες σου είπαν η φαντάστηκες και είναι όλα ράδιο αρβύλα !
-
@wantone said in TESLA FORUM:
οριστε; τωρα δεν ειπαμε οτι το τζαμι δεν πεφτει αν δεν εχει ρευμα οποτε πως θα ανοιξει η πορτα;
Όπως και σε όποιες bmw δεν έχουν πλαίσιο γύρω από το παράθυρο, από το 1994.
-
-
Ενας υπαλληλίσκος κάνει κριτική στο αφεντικό του, για τις πολιτικές του θέσεις...
Σαν να δούλευε κάποιος στον Ακτωρα παλιά και να έκανε κριτική στον Μπόμπολα γιατί στήριξε τον Σημίτη ή τον Ακη...
Τι διαβάζουμε για το 5λεπτο δημοσιότητας του κάθε ανόητου.
TESLA FORUM