-
Μπα στα περισσότερα είναι ανώτερα από τα ανταγωνιστικά μοντέλα, απλώς οι δημοσιογράφοι της Ευρώπης είναι πολύ αντικειμενικοί. Θυμίζω, την εποχή της αξιολόγησης είχαμε 28Κ για ένα Mazda 3 skyactive G 2.0 και 28Κ για ένα 208 GTline1,2 thp puretech
Απλά καμια σχέση τα δύο αυτοκίνητα σε όλα τα επίπεδα.
Και το mazda δεν έφτασε ούτε στην τελική 5αδα! Έστω για τα προσχήματα!
-
Δεν ξέρω με ποια κριτήρια ψηφίζουν. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα σκεπτικό ή μια αξιολόγηση που να αιτιολογεί την ψήφο.
Στη Γερμανία πολλές φορές έχουν ψηφίσει Κορεάτικα ή Ιταλικά. Δε διακρίνω κάποια εμπάθεια. Άλλο αν τελικά δεν τ' αγοράζει εκεί ο κόσμος. Τουλάχιστον θεωρητικά τα τιμά.
Τέλος πάντων, δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο τα Mazda. Αυτό το δε σπάει δε χαλάει που είναι η Ελληνική καραμέλα για τα Ιαπωνικά, δε συγκινεί ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες Ευρωπαικές χώρες.
Ειδικά αν δεν έχουν χώρους όπως τα Mazda δεν ασχολούνται καθόλου, μόνο σε πολύ φτηνά αυτοκίνητα πιθανόν να δικαιολογούσαν κάτι τέτοιο. Οι Ευρωπαίοι γενικά είναι ψηλοί και καλοπερασάκηδες, νομίζω εκτιμούν την άνεση, την εμφάνιση και τα λούσα στο αυτοκίνητο. -
@andya3 said in Οδήγησα....:
Τέλος πάντων, δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο τα Mazda. Αυτό το δε σπάει δε χαλάει που είναι η Ελληνική καραμέλα για τα Ιαπωνικά, δε συγκινεί ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες Ευρωπαικές χώρες.
Δηλ. θες να μας πεις ότι οι (πλούσιοι) Ευρωπαίοι δεν ενδιαφέρονται για την αξιοπιστία ενός οχήματος; Γιατί συμμετέχουν στις σχετικές έρευνες αξιοπιστίας, που όλος τυχαίος στις 5 πρώτες θέσεις είναι Ιαπωνικά και Κορεάτικα και στις τελευταίες οι ... λουσάτες μάρκες.
Επιπλέον θα ήταν καλό να οδηγήσεις κάποιο Μazda κάποια στιγμή να έχεις ίδιαν άποψη. Τουλάχιστον σε ότι αφορά στην άνεση οδήγησης και στα συστήματα που προσφέρει. -
Εγω παντως το χω ξαναγραψει .Οταν εμφανισα το xceed στο χωριο οταν το εβλεπαν ελεγαν τι ωραιο αυτοκινητο ,μολις τους ελεγα kia ξινιζαν λιγο.Απο αυτους που ακουγα τα καλυτερα ειναι απο ελληνογερμανους για την kia.
-
@spiros75 said in Οδήγησα....:
@andya3 said in Οδήγησα....:
Τέλος πάντων, δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο τα Mazda. Αυτό το δε σπάει δε χαλάει που είναι η Ελληνική καραμέλα για τα Ιαπωνικά, δε συγκινεί ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες Ευρωπαικές χώρες.
Δηλ. θες να μας πεις ότι οι (πλούσιοι) Ευρωπαίοι δεν ενδιαφέρονται για την αξιοπιστία ενός οχήματος; Γιατί συμμετέχουν στις σχετικές έρευνες αξιοπιστίας, που όλος τυχαίος στις 5 πρώτες θέσεις είναι Ιαπωνικά και Κορεάτικα και στις τελευταίες οι ... λουσάτες μάρκες.
Επιπλέον θα ήταν καλό να οδηγήσεις κάποιο Μazda κάποια στιγμή να έχεις ίδιαν άποψη. Τουλάχιστον σε ότι αφορά στην άνεση οδήγησης και στα συστήματα που προσφέρει.Νομίζω αυτά που έγραψα είναι σαφή για όποιον έχει διάθεση να τα καταλάβει. Και βέβαια είναι προσωπικές μου απόψεις.
Όσον αφορά την άνεση οδήγησης ή τα συστήματα που προσφέρει ένα Mazda, δεν τα αμφισβητώ. Απλώς δεν είναι σημεία που πάσχουν τα Ευρωπαικά για να θεωρηθούν συγκριτικό πλεονέκτημα της Mazda, το αντίθετο θα έλεγα.
Μια βόλτα με το ταπεινό α3 ή το ταπεινότερο golf αν βρεις ευκαιρία, που είναι ίδια κατηγορία με το 3 θα σε πείσει. -
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Εγω παντως το χω ξαναγραψει .Οταν εμφανισα το xceed στο χωριο οταν το εβλεπαν ελεγαν τι ωραιο αυτοκινητο ,μολις τους ελεγα kia ξινιζαν λιγο.Απο αυτους που ακουγα τα καλυτερα ειναι απο ελληνογερμανους για την kia.
Τι λες ρε συ;! Το χωριό σου βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα 1993 με 1996;!
-
@dublin said in Οδήγησα....:
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Εγω παντως το χω ξαναγραψει .Οταν εμφανισα το xceed στο χωριο οταν το εβλεπαν ελεγαν τι ωραιο αυτοκινητο ,μολις τους ελεγα kia ξινιζαν λιγο.Απο αυτους που ακουγα τα καλυτερα ειναι απο ελληνογερμανους για την kia.
Τι λες ρε συ;! Το χωριό σου βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα 1993 με 1996;!
Χαχα ακριβως φιλε
-
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Απο θεμα ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικο για τον καθενα.
Σωστό κι αυτό, αλλά και οι χώροι υποκειμενικό κριτήριο είναι. Σε κάποιους δεν χρειάζονται.
@andya3 said in Οδήγησα....:
Όσον αφορά την άνεση οδήγησης ή τα συστήματα που προσφέρει ένα Mazda, δεν τα αμφισβητώ. Απλώς δεν είναι σημεία που πάσχουν τα Ευρωπαικά για να θεωρηθούν συγκριτικό πλεονέκτημα της Mazda, το αντίθετο θα έλεγα.
Μια βόλτα με το ταπεινό α3 ή το ταπεινότερο golf αν βρεις ευκαιρία, που είναι ίδια κατηγορία με το 3 θα σε πείσει.Σαφώς καλύτερο το Mazda στον δρόμο. Βασικά τα Mazda υπερτερούν σε οδήγηση και ποιότητα, Πραγματική ποιότητα (π.χ. ανοξειδωτες εξατμίσεις, πολλαπλασιαστές Denso κλπ), όχι πλαστικά και φρουφρού.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Απο θεμα ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικο για τον καθενα.
Σωστό κι αυτό, αλλά και οι χώροι υποκειμενικό κριτήριο είναι. Σε κάποιους δεν χρειάζονται.
Αυτο το λες σοβαρα τωρα; Ας παρει μοτοσυκλετα τοτε.
-
@a-ctive said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Απο θεμα ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικο για τον καθενα.
Σωστό κι αυτό, αλλά και οι χώροι υποκειμενικό κριτήριο είναι. Σε κάποιους δεν χρειάζονται.
Αυτο το λες σοβαρα τωρα; Ας παρει μοτοσυκλετα τοτε.
Πραγματικά δεν μπορώ να ακολουθήσω την σκέψη σου. Φυσικά το λέω σοβαρά. Κάποιοι θέλουν απλά 4 θέσεις και ένα πορτ-μπαγκάζ για 3-4 βαλίτσες. Δεν κάνουμε μετακόμιση κάθε μέρα...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@a-ctive said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Απο θεμα ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικο για τον καθενα.
Σωστό κι αυτό, αλλά και οι χώροι υποκειμενικό κριτήριο είναι. Σε κάποιους δεν χρειάζονται.
Αυτο το λες σοβαρα τωρα; Ας παρει μοτοσυκλετα τοτε.
Πραγματικά δεν μπορώ να ακολουθήσω την σκέψη σου. Φυσικά το λέω σοβαρά. Κάποιοι θέλουν απλά 4 θέσεις και ένα πορτ-μπαγκάζ για 3-4 βαλίτσες. Δεν κάνουμε μετακόμιση κάθε μέρα...
Ουτε την δικη σου. Αν βρισκουν τα ποδια των πισω στα καθισματα και χωραει μια μονο βαλιτσα το θεωρεις υποκειμενικο;
-
Για να βρίσκουν τα πόδια των πίσω πρέπει να είναι όλοι 1.90 και για να χωράει μόνο για βαλίτσα... βασικά δεν έχω δει τόσο μεγάλη βαλίτσα στην ζωή μου. Για το 3άρι μιλάμε, έτσι; Όχι για το ΜΧ5!
-
Το θεμα ειναι οτι μιλαμε για αντικειμενικα και υποκειμενικα κριτηρια.
Και απαντας ειναι υποκειμενικο οι χωροι αν καποιον δεν τον ενδιαφερουν.
Τοτε αν καει περισοοτερο ειναι υποκειμενικο αν δεν τον ενδιαφερει η καταναλωση.
Τοτε αν εχει καλυτερη ποιοτητα ειναι υποκειμενικο αν δεν τον ενδιαφερει.
Τοτε ποια ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια; (και οχι τα θελω του εκαστοτε αγοραστη) -
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Το θεμα ειναι οτι μιλαμε για αντικειμενικα και υποκειμενικα κριτηρια.
Και απαντας ειναι υποκειμενικο οι χωροι αν καποιον δεν τον ενδιαφερουν.
Τοτε αν καει περισοοτερο ειναι υποκειμενικο αν δεν τον ενδιαφερει η καταναλωση.
Τοτε αν εχει καλυτερη ποιοτητα ειναι υποκειμενικο αν δεν τον ενδιαφερει.
Τοτε ποια ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια; (και οχι τα θελω του εκαστοτε αγοραστη)Αντικειμενικά είναι τα μετρήσιμα. Από δευτερόλεπτα και χιλιόμετρα σε επιδόσεις μέχρι εκατοστά για χώρους στα πόδια και λίτρα για πορτ-μπαγκάζ. Το πόσο ενδιαφέρει τον κάθε ένα υποψήφιο αγοραστή το κάθε μετρήσιμο μέγεθος είναι υποκειμενικό.
-
Οκ, καταλαβα...
-
Νομίζω η σωστή λέξη είναι η "βαρύτητα", δηλαδή πόσο ρόλο και ειδικό βάρος παίζει ένα υποκειμενικό ή αντικειμενικό κριτήριο σε μία απόφαση.
Κάποιος κοιτάει μόνο χώρο αποσκευών, άλλος τον θέλει τουλάχιστον 400λιτρα αλλά θέλει να καεί λίγο σε ταξίδια, άλλος θέλει απλά άνετα καθίσματα και πολυτέλεια, άλλος έχει οικογένεια με 2 αγόρια 2μετρα, άλλος θέλει το απολύτως μικρότερο για πόλη και να παρκάρει παντού, άλλος το θέλει για να βάζει κόντρες στα λιμανάκια. Μιλάμε εκατοντάδες συνισταμένες με άπειρες ποσοστώσεις.
100% κανείς δεν ξέρει πως πάρθηκε και με ποια κριτήρια μία απόφαση για αγορά οχήματος. Είναι πολύπλοκη απόφαση.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Για να βρίσκουν τα πόδια των πίσω πρέπει να είναι όλοι 1.90 και για να χωράει μόνο για βαλίτσα... βασικά δεν έχω δει τόσο μεγάλη βαλίτσα στην ζωή μου. Για το 3άρι μιλάμε, έτσι; Όχι για το ΜΧ5!
Και μιας και ανέφερες το MX-5, έχω κάνει άπειρα ταξίδια (2 ατόμων) στα 20 χρόνια κτήσης χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι εκάστοτε συμβίες απλά ήξεραν ότι αν ήθελαν να πάρουν την προίκα τους μαζί, ο τρόπος ήταν το ΚΤΕΛ. Επομένως συμβιβάζονταν. Αν μου έκανες την ερώτηση τι σημαίνει Mazda με μια λέξη, θα απαντούσα ξεκάθαρα "οδηγική ευχαρίστηση", τελεία & παύλα.
-
Βρέθηκα για τις γιορτές του Πάσχα στη Γερμανία και για 4 μέρες νοίκιασα αυτοκίνητο για ένα μικρό οδικό ταξίδι στις Γερμανικές – Αυστριακές Άλπεις.
Το αυτοκίνητο ήταν vw golf πετρέλαιο 2 λίτρο 150 άλογα DSG.
Θετικά
- Κατανάλωση 4,8. Χωρίς πρόθεση για οικονομία σε εθνικό και επαρχιακό δίχτυο με ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια.
- Ηχομόνωση
- Ποιότητα εσωτερικού
Αρνητικά
- Τραγική εργονομία infotainment λόγω οθονών αφής και θέσης
- Αίσθηση πατιναρίσματος πολλές φορές
- 2-3 φορές έφαγε κάποια κολλήματα η οθόνη και το παράθυρο οδηγού.
Σε σύγκριση με το cx 30 που έχω, μου φάνηκε ότι έχει καλύτερη ηχομόνωση ( ίσως έπαιξε ρόλο η ποιότητα της ασφάλτου και οι μικρότερες ζάντες) και σε κάποια σημεία του εσωτερικού καλύτερα υλικά (σε κάποια άλλα είχε χειρότερα).
-
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
vw golf πετρέλαιο 2 λίτρο 150 άλογα DSG.
Αρνητικά- Αίσθηση πατιναρίσματος πολλές φορές
Ελέω DSG, είναι χαρακτηριστικό του....κιβώτιο για κλωτσιές. Μόνο για πολύ συγκεκριμένη χρήση κάνει, όχι για καθημερινό αμάξι. Αλλά μας το φόρτωσε και αυτό η κατάπτυστη.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
vw golf πετρέλαιο 2 λίτρο 150 άλογα DSG.
Αρνητικά- Αίσθηση πατιναρίσματος πολλές φορές
Ελέω DSG, είναι χαρακτηριστικό του....κιβώτιο για κλωτσιές. Μόνο για πολύ συγκεκριμένη χρήση κάνει, όχι για καθημερινό αμάξι. Αλλά μας το φόρτωσε και αυτό η κατάπτυστη.
Δεν έχω εμπειρία από αυτόματα.
Μια φορά στο στρατό το 2004 με καναδέζα και μια τώρα.
Οδήγησα....