-
Ε λιγο παραπανω ενημερωση για την αναρτηση δεν εχει;
Απο θορυβο σε λακουβες πως ηταν; Πλευσεις ειχε; στις εγκαρσιες κοπαναει; βουταει σε φρεναριαμα;
Ποιο το κοινο σημειο με την υδρο σε αιαθηαη; -
Η διαδρομή ήταν στον δρόμο του Ολυμπιακού Σταδίου , όπου έχει κάτι φρεάτια που έπεσα μέσα για δοκιμή . Θόρυβο δεν άκουσα . Επεσε ωραία μέσα μαλακά . Πλεύση δεν θα μπορούσα να διαπιστώσω . Ούτε φρέναρα τόσο . Δεν οδηγώ άλλωστε έτσι . Ηταν πολύ μικρή διαδρομή .
Αλλά ήταν άνετο το αμάξι . Η ανάρτηση έμοιαζε με την υδρό στην αίσθηση του στρώματος αφρού , που σε συνδυασμό με τα καθίσματα το έκαναν άνετο το αμαξάκι .
Αλλά ήθελα χλμ και χρόνο να το δοκιμάσω .
Αυτό που μου έκανε εντύπωση , δεδομένου του μεγέθους μου , είναι ότι ενώ στατικά μέσα στις εκθέσεις μου φαινόταν ψιλοστενό σε σχέση με το αιρκρος και βέβαια με τα δικά μου , στην πράξη όταν μπήκα μέσα βολεύτηκα πολύ εύκολα χωρίς να ακουμπάω τον συνοδηγό . Ενώ δεν είχα και θέμα ύψους με την οροφή .
Το αμάξι έχει ελάχιστα χλμ και πλέον το πουλάνε σε καλή τιμή γύρω στα 18500 και είναι η πολύ πλούσια έκδοση στο ωραίο μπλέ χρώμα . Μειονέκτημα το 5τάχυτο και εγώ δεν θα έβαζα οροφή , αλλά είναι πολύ ωραία .
https://www.car.gr/15919049-citroen-c4- ... -edition-1
-
Παρένθεση στο 'οδήγησα...'' με αφορμή τα σχόλια για την πανοραμική οροφή και το ελληνικό καλοκαίρι που τα ακούω και αλλού.
Η λύση για τους τρείς - τέσσερις μήνες την ημέρα που ο ήλιος μας λούζει με την ακτινοβολία είναι μια ηλιοπροστασία για παρμπρίζ φορτηγού 2,5 € στο πράκτικερ ! Μπαίνει βγαίνει σε δευτερόλεπτα και δεν περνάει ούτε ζέστη ούτε ακτινοβολία .
Τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου τα σκιάδια είναι υπεραρκετά και τους χειμερινούς μήνες ούτε αυτά χρειάζονται και εννοείται όλα τα βράδια όλες τις εποχές ,για μένα η πανοραμική οροφή που δεν ανοίγει (γλιτώνεις διαρροές) είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση μετά το αιρ κοντίσιον και εχω απορρίψει αυτοκίνητα που μου αρέσαν αλλα δεν την πρόσφεραν πχ C-HR.
υ.γ. δεν μου καίγεται καρφί που ανεβάζει το κέντρο βάρους και την 911turbo με πανοραμική θα την έπαιρνα
-
Όντως υπέροχη η πανοραμική! Την είχα στα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα μου. Το κόλπο για να μην έχετε θέμα με τον καλοκαιρινό ήλιο είναι να της βάλετε αντηλιακή μεμβράνη αρκετά σκούρα και την ημέρα να τραβάτε το σκιάδιο.
Αυτά για το καλοκαίρι. Από Οκτώβρη ως Μάιο, τα σκιάδια ανοιχτά και μπαίνεις στο αμάξι που έχεις αφήσει έξω και το βρίσκεις όσο πρέπει ζεστό από τον ήλιο. -
Ανεβαζει το κεντρο βαρους αλλα απο την αλλη ενισχυει την ακαμψια της οροφης δηλαδη με την μια ροδα στον αερα τουλαχιστον το πανω μερος του αμαξωματος το κρατα πιο σφιχτα.
Αυτο μονο για τις μονιμες που δεν ανοιγουν.
Εχω την αισθηαη πως εχουν απο το εργοστασιο φιλτρα προστασιας, αλλα ακομα και τοτε με μια διαφανη μη σκουρα μεμβρανη που κοβει τις υπεριωδεις και υπερυθρες ακτινες κατα 99,9% κανει την δουλεια του. Στην ουσια αυτες η συχνοτητες του φωτος ειναι που ζεσταινουν και κανουν κακο στο εσωτερικο, αν τις κοψεις και μπαινει φως και δεν ζεσταινει.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Από Οκτώβρη ως Μάιο, τα σκιάδια ανοιχτά και μπαίνεις στο αμάξι που έχεις αφήσει έξω και το βρίσκεις όσο πρέπει ζεστό από τον ήλιο.Ακόμα και τον Δεκέμβριο με ενοχλεί ο ήλιος και κλείνω το σκιάδιο. Και προφανώς μόνο οροφή που ανοίγει, αλλιώς δεν βλέπω το νόημα.
Ανεβαζει το κεντρο βαρους αλλα απο την αλλη ενισχυει την ακαμψια της οροφης
Από ελάχιστα ως καθόλου. Η επιβάρυνση σε βάρος από την άλλη μεριά είναι σημαντική. Βέβαια αν μιλάμε για SUV, είναι σταγόνα στον ωκεανό...
-
Η ενισχυσει μπορει να ειναι και ανω του 10% στα νουμερα της συνολικης στατικης στρεπτικς ακαμψιας
-
Θα ήθελα να δω κάποια έγγραφα για αυτό.
-
Η πανοραμική έχει νόημα στις βόρειες χώρες. Σπάει τη μουντάδα και δημιουργεί σίγουρα μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα. Σε κάθε περίπτωση θα την ήθελα και ανοιγόμενη.
-
Αϊντε γραψτε κατι, εστω οτι οδηγησατε το καροτσακι του μωρου.
Σε στροφες το ζαλιζε; η αισθηση της χειρολαβης περναγε πληροφορηση των πεζοδρομιων. Στο κρασπεδο τριζει; ξερασε εν τελη το μωρο;Ολα τα θρεντ εχουν βγαλει κομπιουτερακι και υπολογιζουν. Παντου νουμερα.
Θα ανεβουν τα τελη και θα πληρωσετε τα μαλλιοκεφαλα σας, ευχαριστηθηκατε;
-
Ολα τα θρεντ εχουν βγαλει κομπιουτερακι και υπολογιζουν. Παντου νουμερα.
Απόλυτο δίκιο έχεις, αλλά η αβεβαιότητα είναι άτιμη κατάσταση
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αϊντε γραψτε κατι, εστω οτι οδηγησατε το καροτσακι του μωρου.
Σε στροφες το ζαλιζε; η αισθηση της χειρολαβης περναγε πληροφορηση των πεζοδρομιων. Στο κρασπεδο τριζει; ξερασε εν τελη το μωρο;Ολα τα θρεντ εχουν βγαλει κομπιουτερακι και υπολογιζουν. Παντου νουμερα.
Θα ανεβουν τα τελη και θα πληρωσετε τα μαλλιοκεφαλα σας, ευχαριστηθηκατε;
https://www.drive.gr/news/i-subaru-epit ... asan-video
-
Πολυ ωραιο. οι τσιριδες των διαφορικων ολα τα λεφτα
Παλια η ερτ εδειχνε wrc και περναγαν πολυ ωραια εκεινα τα βραδια. Θυμαμαι ζεστη σοκολατα βλεποντας wrc αργα το βραδυ, ηταν το καλυτερο της εβδομαδας. Τωρα τι εγινε το wrc δεν το δειχνει κανεις;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αϊντε γραψτε κατι, εστω οτι οδηγησατε το καροτσακι του μωρου.
Σε στροφες το ζαλιζε; η αισθηση της χειρολαβης περναγε πληροφορηση των πεζοδρομιων. Στο κρασπεδο τριζει; ξερασε εν τελη το μωρο;Ολα τα θρεντ εχουν βγαλει κομπιουτερακι και υπολογιζουν. Παντου νουμερα.
Θα ανεβουν τα τελη και θα πληρωσετε τα μαλλιοκεφαλα σας, ευχαριστηθηκατε;
Αστα να πανε, τουλαχιστον εγω τελειωσα με το καροτσακι και εχουμε παει πια μονο στο σπρωχτο ποδηλατο οποτε εχουν ανεβει καθετα τα περιθωρια προσφυσης και ο δεικτης NVH...
Κατα τα αλλα, ναι, πρεπει να οδηγαμε κυριοι. Και ας μην τολμαμε καν να κοιταμε καινουργια αυτοκινητα (ειδικα οι 'γρηγοροι'). Ολοι οι υπολοιποι υπολογιστο-προσφορακηδες εχουν πεσει στα 3,99 και θα το παρουνε καποτε το dieselακι Β SUV, κουραγιο... -
Οδήγησα το Ford Ecosport Diesel για περίπου 20 χλμ εντός της Αθήνας (Μαρούσι – Αμπελόκηποι και πέριξ), ως αυτοκίνητο αντικατάστασης. Λόγω περιορισμένου χρόνου δεν το οδήγησα όσο θα ήθελα οπότε και τα συμπεράσματα είναι ανάλογα. Το αυτοκίνητο είχε 5.000χλμ, άρα ήταν ακόμα άστρωτο και πολύ καινούργιο.
Καταρχάς είναι πολύ ευκολοδήγητο, με τον συμπλέκτη αν είναι ελαφρύς και με περίπου την μισή διαδρομή από αυτόν του Kuga! Κιβώτιο είναι καλό με θετικό κούμπωμα αλλά με παραξένεψε η θέση της όπισθεν (πίσω δεξιά αντί για εμπρός αριστερά στο Kuga), μάλλον χρησιμοποιούν άλλο κιβώτιο?
Ο κινητήρας τραβάει από το ρελαντί και ανεβάζει άμεσα στροφές, πολύ καλός για ντίζελ, δεν το περίμενα. Κινεί το αυτοκίνητο σβέλτα με καλές ρεπρίζ και στην κίνηση σου επιτρέπει να εκμεταλλεύεσαι τα κενά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Επίσης έχει και ευχάριστη χροιά, μεγάλη έκπληξη για εμένα, δεν το περίμενα από «λαδιέρα»!
Οδήγησα την έκδοση Titanium και παρόλο που δεν έχει την σπορ ανάρτηση, που φάνηκε ελαφρώς σκληρό, σαφώς πιο σκληρό και λιγότερο άνετο από το Kuga στην έκδοση Business (δικαιολογείται ελέω μεταξονίου και ημιάκαμπτου). Σε αυτό τον τομέο, σαφώς και υπερέχει το C3 Aircross. Δεν κοπανάει (έμοιαζε αρκετά με το Arona), αλλά το νοιώθεις ότι είναι σφιχτό. Για οδική συμπεριφορά προφανώς και δεν μπορώ να πω κάτι.
Το εσωτερικό του είναι πολύ όμορφο, ίσως το ομορφότερο και ποιοτικότερο της κατηγορίας (όχι ότι έχει καμία φοβερή ποιότητα, αλλά είναι εμφανώς καλύτερο του ανταγωνισμού) με την μεγάλη οθόνη να δεσπόζει, η οποία είναι ευκρινέστατη και πολύ γρήγορη. Γενικά μου άρεσε το εσωτερικό και οι δυνατότητες παραμετροποίησης του αυτοκινήτου. Δεν μου άρεσε η θέση στις ποτηροθήκες και επίσης το υποβραχιόνιο έχει ένα εργονομικό ατόπημα: εάν το σύρεις μπροστά για να σε βολεύει είναι εξαιρετικά δύσκολο στο άνοιγμα. Βέβαια έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου (για εμένα) είναι ο χώρος αποσκευών και βασικά ο τρόπος που ανοίγει η πόρτα. ΔΕΝ εξυπηρετεί καθόλου, αφού θέλεις πάρα πολύ διαθέσιμο χώρο πίσω από το αυτοκίνητο για την ανοίξεις, κάτι που αυτόματα π.χ. στο Super Market σε περιορίζει σε ποιες θέσεις μπορείς να παρκάρεις. Επίσης είναι αρκετά βαριά, κάτι που δυσκολεύει τόσο το άνοιγμα, όσο και το κλείσιμο.
Οι χώροι (εκτός των αποσκευών που είναι μέτριος), είναι πολύ καλοί για το μήκος (4.10μ) του αυτοκινήτου και θα βολέψει άνετα 4 άτομα, εάν ο οδηγός είναι μέχρι 1.85 ύψος. Ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν πάρα πολύ καλός με την Οθόνη των 8” με πλοήγηση, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω μαζί με κάμερα οπισθοπορείας, εκκίνηση χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέπτη, αισθητήρα φώτων και υαλοκαθαριστήρων, κλιματισμό κλπ.
Γενικά το αυτοκίνητο, από αυτή τη σύντομη γνωριμία, μου άρεσε για Crossover πόλης, ήταν σβέλτο, διασκεδαστικό και το βολεύτηκα πολύ στην κίνηση της Αθήνας. Επίσης η έκδοση ST Line Diesel στα €22.000 (με μεταλλικό) και υπερπλήρη εξοπλισμό με φώτα Ξένον και πολλά καλούδια ακόμα πιστεύω ότι είναι εξαιρετική τιμή. Δύσκολα θα το αγόραζα (εκτός εάν το είχαν σε καμία σούπερ προσφορά), κυρίως λόγω του χώρου αποσκευών και του τρόπου που ανοίγει η πόρτα.
-
Οδηγησα το Opel Mokka 1.6 dti 136hp 4x4 για ενα 500χλμ περιπου βορεια Ιταλια. Νοικιαρικο σε μετρια κατασταση κριμα στον επομενο ιδιοκτητη. Χωροι επαρκεις για 3-4 και με καλη ορατοτητα, χωρος αποσκευων μια απο τα ιδια και μοτερ που ηθελε αρκετο πατημα για να δειξει τη δυναμη του αλλιως καπως ραθημο. Ισως εφταιγε το επιπλεον βαρος τη τετρακινησης. Στο δρομο ειχε καποια πλευση στις αλλαγες πορειας στα πολλα και καπως νευρικο μαλλον φταιει το μεταξονιο αλλα γενικα το μεγεθος βολευει στην πολη. Κιβωτιο καπως λαστιχιενιο με μεγαλουτσικες διαδρομες αλλα ακριβες. Απο απτη ποιοτητα οκ αρκετα δεμενο χωρις τριγμους και μαλακα πλαστικα εκει που πρεπει. H οθονη πληροφοριων ηθελε καποια εξοικιωση δυκσολευτηκα στην εναλαγη gps - ραδιοφωνου.
-
-
Οδηγησα σημερα ενα audi q2 1.6d αυτοματο.Το αυτοκινητο μου αφησε αριστες εντυπωσεις.Ποιοτικο εσωτερικο στιβαρο αμαξωμα ωραια φρενα.Το μοτερ κινουσε το αμαξι ανετα και ειναι αρκετο για τα γουστα μου.Αυτο που με εντυπωσιασε ομως ηταν το πολυ καλο αυτοματο κιβωτιο.Ειχα να οδηγησω αυτοματο απο το παλιο xsara που ειχα και επαθα πλακα!!!Αραγε ειναι το ιδιο με το dsg7 του υπολοιπου group?
-
Ο χρήστης ΄giorgio7 έγραψε:
Οδηγησα σημερα ενα audi q2 1.6d αυτοματο.Το αυτοκινητο μου αφησε αριστες εντυπωσεις.Ποιοτικο εσωτερικο στιβαρο αμαξωμα ωραια φρενα.Το μοτερ κινουσε το αμαξι ανετα και ειναι αρκετο για τα γουστα μου.Αυτο που με εντυπωσιασε ομως ηταν το πολυ καλο αυτοματο κιβωτιο.Ειχα να οδηγησω αυτοματο απο το παλιο xsara που ειχα και επαθα πλακα!!!Αραγε ειναι το ιδιο με το dsg7 του υπολοιπου group?Ναι, το ίδιο είναι. Μπορεί να υπάρχουν διάφορες στο λογισμικό βέβαια
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Η audi το ονομαζει stronic βεβαια.Θα προσπαθησω να βρω να οδηγησω και ενα vag με dsg7 να κανω συγκριση.
Οδήγησα....