-
Δείτε το άρθρο στο autotriti.gr
Λέτε σε 10 χρόνια το LandCruiser να έχει την μετάδοση του 'χτεσινού' RAV4 με πιο 'μοντέρνα' ηλεκτρονικά ?
-
Δείτε το άρθρο στο autotriti.gr
Λέτε σε 10 χρόνια το LandCruiser να έχει την μετάδοση του 'χτεσινού' RAV4 με πιο 'μοντέρνα' ηλεκτρονικά ?
-
Δείτε το άρθρο στο autotriti.gr
Λέτε σε 10 χρόνια το LandCruiser να έχει την μετάδοση του 'χτεσινού' RAV4 με πιο 'μοντέρνα' ηλεκτρονικά ?
-
Το νέο RAV ή το GV είναι βήματα προς τα πίσω όσον αφορά την εκτός δρόμου κίνηση?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το νέο RAV ή το GV είναι βήματα προς τα πίσω όσον αφορά την εκτός δρόμου κίνηση?Έτσι νομίζω. Το GV δεν έχει πιο ασφάλτινη πίσω ανάρτηση και το RAV4 δεν έχασε το ένα απο τα τρία διαφορικά ??? Δεν τα έχω οδηγήσει.
-
Δυστυχώς, ψάχνοντας ανεξαρτήτως τιμής για πραγματικά τετρακίνητα, κάθε χρόνο λιγοστεύουν οι δυνατές επιλογές μου:
Niva/LC/Pajero/Jeep/Range Rover, τα μόνα που συνεχίζουν την πορεία (και δυο-τρία άλλα που ξεχνάω)
Θα προλάβω άραγε το υπέρτατο G-Wagen, πριν το μπασταρδέψουν; -
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Δυστυχώς, ψάχνοντας ανεξαρτήτως τιμής για πραγματικά τετρακίνητα, κάθε χρόνο λιγοστεύουν οι δυνατές επιλογές μου:
Niva/LC/Pajero/Jeep/Range Rover, τα μόνα που συνεχίζουν την πορεία (και δυο-τρία άλλα που ξεχνάω)
Θα προλάβω άραγε το υπέρτατο G-Wagen, πριν το μπασταρδέψουν;Απο τον Ε.Σ. ίσως εαν τα βγάλουν στο ΟΔΔΥ μια μέρα... μετά από καμία αγορά του Αιώνα...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
...οι δυνατές επιλογές μου:
Niva/LC/Pajero/Jeep/Range Rover, τα μόνα που συνεχίζουν την πορεία (και δυο-τρία άλλα που ξεχνάω)...Jeep Wrangler, Land Rover Defender, Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser 100, Suzuki Jimny
-
Ύπάρχει τάση να εξαφανίσουν τους άκαμπτους άξονες, τους μικρούς λεβιέδες, και τα σασί σκάλας
Να δούμε τι θα καταφέρουν -
Ο χρήστης ergenis έγραψε:
Να δούμε τι θα καταφέρουν
Να εχουν αξια τα μεταχειρισμενα.....
-
To Test πάντος του νέου RAV4 στο ΑutoMotor&Sport δεν μπορώ να πώ ότι με έπεισε. Θα δω το αντίστοιχο στους 4Τ.
-
To νεο Ραβ4 ειναι πατατα και ειναι και πανακριβο και τερμα πια η μονιμη 4κινηση βαλε και το αυξημενο βαρος....αντε γεια....
Μην ανησυχειτε παντα θα υπαρχουν τα καθαροαιμα 4κινητα...και για τους σοβαρους οφφ ροουντερς υπαρχει και το ΝΑΒΑΡΑ..
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
To νεο Ραβ4 ειναι πατατα και ειναι και πανακριβο και τερμα πια η μονιμη 4κινηση βαλε και το αυξημενο βαρος....αντε γεια....Μην ανησυχειτε παντα θα υπαρχουν τα καθαροαιμα 4κινητα...και για τους σοβαρους οφφ ροουντερς υπαρχει και το ΝΑΒΑΡΑ..
1.Τα οχήματα on-off'ασφαλτοποιούνται' όλο και περισσότερο,γιατί η ξανθιά με το Cherokee ανακάλυψε ότι
α.Καίει τα άντερά του λόγω βάρους και αεροδυναμικής περιπτέρου.β.ΔΕΝ φρενάρει,ΔΕΝ στρίβει,ΔΕΝ έχει επιταχύνσεις και φυσικά ΔΕΝ πάει στο χώμα(τί δουλειά έχει εκεί;), αλλά ούτε και στο χιόνι(φοβάται).
γ.Με τις τελευταίες κακοκαιρίες και τα ανεμοσούρια(sic),ανακάλυψε
ότι στον πάγο τα 'τζιπάκια' ΔΕΝ φρενάρουν ούτε αυτά!
Τί κάνουμε τώρα;
α.Παίρνουμε 'κούρσα'(θα θέλει αλυσίδες,είναι και μπανάλ ρε παιδί μου) ήβ.Παίρνουμε VOLVO XC 90 ή AUDI ALLROAD QUATTRO.
ΚΑΙ ΜΟΥΡΗ ΠΟΥΛΑΜΕ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ OFF ΟΧΗΜΑΤΑ,
ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ;ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ;γ.ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΣ:ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ(π.χ Ορειβατικός Αχαρνών),ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ-ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ-ΧΡΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΣΕ ΒΟΥΝΑ,ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΦΑΡΑΓΓΙΑ.ΟΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ,ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ.ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ...
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
To νεο Ραβ4 ειναι πατατα και ειναι και πανακριβο και τερμα πια η μονιμη 4κινηση βαλε και το αυξημενο βαρος....αντε γεια....Μην ανησυχειτε παντα θα υπαρχουν τα καθαροαιμα 4κινητα...και για τους σοβαρους οφφ ροουντερς υπαρχει και το ΝΑΒΑΡΑ..
1.Τα οχήματα on-off'ασφαλτοποιούνται' όλο και περισσότερο,γιατί η ξανθιά με το Cherokee ανακάλυψε ότι
α.Καίει τα άντερά του λόγω βάρους και αεροδυναμικής περιπτέρου.β.ΔΕΝ φρενάρει,ΔΕΝ στρίβει,ΔΕΝ έχει επιταχύνσεις και φυσικά ΔΕΝ πάει στο χώμα(τί δουλειά έχει εκεί;), αλλά ούτε και στο χιόνι(φοβάται).
γ.Με τις τελευταίες κακοκαιρίες και τα ανεμοσούρια(sic),ανακάλυψε
ότι στον πάγο τα 'τζιπάκια' ΔΕΝ φρενάρουν ούτε αυτά!
Τί κάνουμε τώρα;
α.Παίρνουμε 'κούρσα'(θα θέλει αλυσίδες,είναι και μπανάλ ρε παιδί μου) ήβ.Παίρνουμε VOLVO XC 90 ή AUDI ALLROAD QUATTRO.
ΚΑΙ ΜΟΥΡΗ ΠΟΥΛΑΜΕ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ OFF ΟΧΗΜΑΤΑ,
ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ;ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ;γ.ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΣ:ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ(π.χ Ορειβατικός Αχαρνών),ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ-ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ-ΧΡΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΣΕ ΒΟΥΝΑ,ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΦΑΡΑΓΓΙΑ.ΟΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ,ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ.ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ...
Και μεταξύ μας.ΤΟ ΝΕΟ RAV4 είναι κορυφαίο και το DIESEL μονόδρομος.
Οσο για το NAVARA,ΣΤΟ 174PS άρχισαν να σπάνε 'κεφαλάρια'...HILUX λοιπόν.Είναι τυχαίο το γεγονός ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο;
-
Ο χρήστης Σταύρος Αλέξογλου έγραψε:
Και μεταξύ μας.ΤΟ ΝΕΟ RAV4 είναι κορυφαίο και το DIESEL μονόδρομος.Συμφωνώ μαζί σου.
Τα SUV πολλάπλασιάζονται γιατί οι περισσότεροι χρήστες θέλουν την ευκολία τους, και απο τα 'κλασικά 4Χ4' επιζητούν μόνο τον όγκο.
Γι'αυτό και συνεχώς τα σκληροτράχηλα 4Χ4 φθίνουν.
Κάποιες εταιρίες θα κρατήσουν κάποιο μοντέλο, αλλά κακά τα ψέματα.
Το κοινό που ζητά σκληρό 4Χ4 είναι περιορισμένο, πολύ περιορισμένο σε σχέση με τους υπόλοιπους που θέλουν 'να δείχνει (σκληρο) 4Χ4'.
Δείτε για παράδειγμα τα Jimny: Ενα πραγματικά αξιόλογο 4Χ4. Πόσοι κάτοχοι χαίρονται τις δυνατότητες που τους παρέχει σε σχέση π.χ. με το Ignis4Χ4;
Και είναι πιο ακριβό πιο δύσχρηστο και σαφώς υποδεέστερο εντός δρόμου -
ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ..........ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ ΠΑΝΤΖΕΡΟ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ!!!ΑΦΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙΑ ΘΕΛΕΙ ΛΟΥΣΑ ΘΕΛΕΙ ΜΟΥΡΗ..ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΑ ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ????ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ (+ΣΥΝΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ)ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ Χ5 ΚΑΙ ΠΑΝΩ,,,,ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΝΟΡΜΑΛ ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ ΚΤΛ....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.....ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ 4Χ4 ΚΑΘΑΡΟ ΜΕΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ......ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΔΗΛΑΔΗ 4Χ4 ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ(ΤΖΙΜΝΙ ΝΙΒΑ ΚΤΛ) ,,,Η ΜΟΝΟΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΘΗΡΙΑ (ΧΑΜΕΡ)
-
Υπηρχαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν περιοχες στον πλανητη, στην Ευρωπη , στην χωρα μας που θα ειναι απαραιτητο να εχεις ψηλο οχημα και 4Χ4. Παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που θα τους ενδιαφερει να πανε απο το Α' σημειο στο Β' και δεν θα τους νοιαζει να μην λασπωθει το Αρμανι κουστουμι και το Βερσατσε παπουτσι τους. Για αυτους θα υπαρχουν πραγματικα εκτος δρομου οχηματα. Ενα Βολβο ή ενα Σααμπ ειναι πολυ ωραια για την βολτα μας αλλα οταν χρειαζεται πραγματικα η τετρακινηση τα υπολοιπα, αυτοματα μπαινουν σε δευτερη μοιρα. Τα λιγα και πραγματικα εκτος δρομου οχηματα δεν θα σταματησουν να υπαρχουν. Τα SUV kai ta crossover ας τα κανουν οτι θελουν οι εταιριες, ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ για τις μαζες αυτα τα αμαξια.
-
Αναζωογονώ άλλο ενα πεθαμένο θρεντ προσπαθώντας να κερδίσω την αγάπη των mods.
Και ερωτώ με ελάχιστη διάθεση προβοκάτορα και μπολικη άγνοια.
Γιατί θέλουμε (ως αγορά) SUV (αντί για κλασικά σενταν/χατσμπακ)?Συν των SUV
- Καλύτεροι χώροι για το ίδιο μήκος (χωρίς καθόλου να είναι κανόνας όμως καπτουρ, κιου3 ακούτε;)
- υψος που σου επιτρεπει να καβαλάς πεζοδρόμια (σου δινει τη δυνατοτητα να παρανομεις δλδ)
- υψος που σου επιτρεπει να βλεπεις καλυτερα οταν βγαινεις απ τα στενα (αλλα συνηθως η μουρη σου ειναι λιγο πιο μακρουλη οποτε ναι)
- υψος που σε κανει να νιωθεις οτι ανεβηκες κλαση (ψυχολογικος παραγων πολυ σημαντικοι αυτοι οι παραγοντες γμτ)
- ογκος που κανει τους αλλους στο δρομο να σε σεβονται (ή να νομιζεις οτι σε σεβονται περισσοτερο)
- (κυριως για γυναικες) υπαρχει αμερικανικη καταγεγραμμενη μελετη απ οπου και μας ηρθε η μοδα οτι νιωθουν πολυ λιγοτερο ευαλωτες. Βαριεμαι να την βρω αλλα χαρακτηριστικα αναφερανε οτι μια γυναικα σε ενα καμπριο ειναι σα να φωναζει "ειμαι διαθεσιμη" ενω μια γυναικα σ ενα φορτηγακι δινει τελειως αλλα/πιο δυναμικα μηνυματα.
- ογκος/βαρος/ασφαλεια: αν και δεν χρειαζονται παλι υπαρχουν μελετες που λενε το αυτονοητο. Αν τρακαρει σενταν με SUV κοιτα να μην εισαι στο σενταν. Και επειδη ζουμε στην πιο αμοραλιστικη εποχη μετα την πυρηνικη μπομπα παιρνουμε SUV για να μην ειμαστε στο σενταν.
- ευκολοτερος χωρος φορτωσης (συνηθως)
- δεν ειμαστε μπουμερς αλλα το επομενο
πλην
- πιο βαρια
- περισσοτερα λεφτα για καυσιμα
- χειροτερες αποδοσεις (αλλα η κατασταση σωθηκε απ τις μπαταριες/ηλεκτροκινηση τα οποια υποτιθεται οτι θυα σωζανε το κλιμα)
- χειροτερα για ασφαλεια πεζων/ποδηλατωμ και οτι αλλο ατυχο κοπανησει στον τοιχο της μουρης μας
- χειροτερη ορατοτητα μπροστα (καπου διαβαζα οτι ενα παιδι μπροστα το βλεπει πιο ευκολα οδηγος τανκ παρα οδηγος τυπικου SUV)
- ψηλοτερο κεντρο βαρους (χωρις τον αη-εσ-πι τον θαυματουργο θα ειχαμε αγορασει πολλα οικοπεδα
- ψηλοτερα και αρα ευπαθεια στον πλευρικο ανεμο
- ψηλοτερα και αρα πιο σκληρες αναρτησεις μπας και στριψει αλλα τρως γκαπ γκουπ + ευκολοτερα ζαλιζονται οι πισω και αρα μαζευεις εμετους συχνοτερα
- μεγαλυτερα/ακριβοτερα λαστιχα αλλα αυτο ειναι και καλο αν εισαι εμπορος ελαστικων
- οικολογικα μιλωντας διαβαζα οτι όλο το καλο που εχει γινει σχετικα με την μειωση CO2 με ολα τα ηλεκτρικα μαζι εχει ακυρωθει στην πραξη απ τα SUV υβριδικα ή μη. Οπότε μηδεν εις το πηλικο.
Οπότε; Συμπέρασμα;
-
@williamg said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Αναζωογονώ άλλο ενα πεθαμένο θρεντ προσπαθώντας να κερδίσω την αγάπη των mods.
Και ερωτώ με ελάχιστη διάθεση προβοκάτορα και μπολικη άγνοια.
Γιατί θέλουμε (ως αγορά) SUV (αντί για κλασικά σενταν/χατσμπακ)?Συν των SUV
- Καλύτεροι χώροι για το ίδιο μήκος (χωρίς καθόλου να είναι κανόνας όμως καπτουρ, κιου3 ακούτε;)
- υψος που σου επιτρεπει να καβαλάς πεζοδρόμια (σου δινει τη δυνατοτητα να παρανομεις δλδ)
- υψος που σου επιτρεπει να βλεπεις καλυτερα οταν βγαινεις απ τα στενα (αλλα συνηθως η μουρη σου ειναι λιγο πιο μακρουλη οποτε ναι)
- υψος που σε κανει να νιωθεις οτι ανεβηκες κλαση (ψυχολογικος παραγων πολυ σημαντικοι αυτοι οι παραγοντες γμτ)
- ογκος που κανει τους αλλους στο δρομο να σε σεβονται (ή να νομιζεις οτι σε σεβονται περισσοτερο)
- (κυριως για γυναικες) υπαρχει αμερικανικη καταγεγραμμενη μελετη απ οπου και μας ηρθε η μοδα οτι νιωθουν πολυ λιγοτερο ευαλωτες. Βαριεμαι να την βρω αλλα χαρακτηριστικα αναφερανε οτι μια γυναικα σε ενα καμπριο ειναι σα να φωναζει "ειμαι διαθεσιμη" ενω μια γυναικα σ ενα φορτηγακι δινει τελειως αλλα/πιο δυναμικα μηνυματα.
- ογκος/βαρος/ασφαλεια: αν και δεν χρειαζονται παλι υπαρχουν μελετες που λενε το αυτονοητο. Αν τρακαρει σενταν με SUV κοιτα να μην εισαι στο σενταν. Και επειδη ζουμε στην πιο αμοραλιστικη εποχη μετα την πυρηνικη μπομπα παιρνουμε SUV για να μην ειμαστε στο σενταν.
- ευκολοτερος χωρος φορτωσης (συνηθως)
- δεν ειμαστε μπουμερς αλλα το επομενο
πλην
- πιο βαρια
- περισσοτερα λεφτα για καυσιμα
- χειροτερες αποδοσεις (αλλα η κατασταση σωθηκε απ τις μπαταριες/ηλεκτροκινηση τα οποια υποτιθεται οτι θυα σωζανε το κλιμα)
- χειροτερα για ασφαλεια πεζων/ποδηλατωμ και οτι αλλο ατυχο κοπανησει στον τοιχο της μουρης μας
- χειροτερη ορατοτητα μπροστα (καπου διαβαζα οτι ενα παιδι μπροστα το βλεπει πιο ευκολα οδηγος τανκ παρα οδηγος τυπικου SUV)
- ψηλοτερο κεντρο βαρους (χωρις τον αη-εσ-πι τον θαυματουργο θα ειχαμε αγορασει πολλα οικοπεδα
- ψηλοτερα και αρα ευπαθεια στον πλευρικο ανεμο
- ψηλοτερα και αρα πιο σκληρες αναρτησεις μπας και στριψει αλλα τρως γκαπ γκουπ + ευκολοτερα ζαλιζονται οι πισω και αρα μαζευεις εμετους συχνοτερα
- μεγαλυτερα/ακριβοτερα λαστιχα αλλα αυτο ειναι και καλο αν εισαι εμπορος ελαστικων
- οικολογικα μιλωντας διαβαζα οτι όλο το καλο που εχει γινει σχετικα με την μειωση CO2 με ολα τα ηλεκτρικα μαζι εχει ακυρωθει στην πραξη απ τα SUV υβριδικα ή μη. Οπότε μηδεν εις το πηλικο.
Οπότε; Συμπέρασμα;
Το συμπερασμα ειναι οτι δεν εχεις γνωρισει ανθρωπους που εχουν για χομπυ το ψαρεμα ή και αλλα που χρειαζονται ψηλο αυτοκινητο για να πανε (σε λογικα πλαισια) ορεινους χωματοδρομους και χρειαζονται και χωρο για τον ιδιο λογο.
-
σουβια ο γατος χρειαζεται εκτος απο τις βολταρες του στα βουνα γιατι δεν θελουνε γιογκα να μπεις και να βγεις
μετα βλεπεις και μπουτακια στα φαναρια ενω αμα εισαι απο κατω ουτε τιραντα απο σουτιεν
Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.