Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 811
    • Best 0
    • Groups 0

    giannis-athanasiou

    @giannis-athanasiou

    Δημοσιογράφος - Ψάρεμα (αστείο!!!)

    0
    Reputation
    4
    Profile views
    811
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.tetrakinisimag.gr Location Μαρούσι

    giannis-athanasiou Unfollow Follow

    Latest posts made by giannis-athanasiou

    • European Baja 300

      .

      European Baja 300
      • Ένας αγώνας Cross Country 325 χλμ., μίας ημέρας.
      • Σε μία κλειστή διαδρομή 65 χιλιομέτρων που θα γίνει 5 φορές.
      • Παλιές ειδικές του Rallye Acropolis (Νέο Δίστομο, Δεσφίνα, Ζεμενό).
      • Αγώνας ανοιχτός ΚΑΙ σε επιβατικά αγωνιστικά (δικίνητα ατμοσφαιρικά).

      Προσοχή στις ΑΛΛΑΓΕΣ που έχουμε στον αγώνα:
      • Αλλαγή της ημερομηνίας του European Baja 300 για 17-18 Οκτώβρη, με πιθανότερο το Σάββατο.
      • Ο κανονισμός της κατηγορίας Τ3 της FIA για τα Cross Country Rallies υπερκαλύπτει και τα** επιβατικά ατμοσφαιρικά αγωνιστικά** (όχι τα Ν4 & Α8 δηλαδή). Άρα μπορούν να τρέξουν στον αγώνα!!!

      Γενική Μορφή
      • Ένας μαζεμένος αγώνας, με 325 χιλιόμετρα να ολοκληρώνονται σε 8 ώρες.
      • Η περιοχή προσφέρει πολλές δυνατότητες για φιλοξενία, από οικονομική μέχρι και πολυτελή, όντας δίπλα στην Αράχωβα.
      • Είναι στο μέσο της απόστασης ανάμεσα σε Αθήνα και Πάτρα, προσφέροντας πολλές δυνατότητες μεταφοράς για όσους έρθουν από μακριά.
      • Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο, ούτως ώστε όσοι έρθουν από μακριά να μπορέσουν να είναι στις δουλειές τους τη Δευτέρα.
      • Δύο διανυκτερεύσεις (Παρασκευή και Σάββατο) αρκούν για όλα τα πληρώματα. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει το πρωί πριν τον αγώνα για να καλύψει και όσους δε θελήσουν να διανυκτερεύσουν.

      Μορφή του Αγώνα
      • Είναι, ουσιαστικά, η τέταρτη ειδική διαδρομή του 24ωρου του 2014.
      • Οι γύροι είναι σχετικά μεγάλοι, 65 χλμ. για την Οpen και 47,5 χλμ. για την Hobby.
      • H Open θα κάνει 5 γύρους και η Hobby 3.
      • Η Hobby θα ξεκινήσει μετά την εκκίνηση του 1ου, 3ου και 5ου γύρου της Open, 5 λεπτά μετά την εκκίνηση του τελευταίου αυτοκινήτου της τελευταίας.
      • Θα υπάρξει μία ανασυγκρότηση μετά τον 3ο γύρο.
      • Το έδαφος είναι πολύ σκληρό, οπότε δε θα αλλάξει πολύ κατά τη διάρκεια του αγώνα.
      • Η διαδρομή είναι βασικά παλιές ειδικές του Rally Acropolis.
      • Τα τελευταία χιλιόμετρα των δύο κατηγοριών θα είναι διαφορετικά, μετά το 39ο χλμ. για να μην φτάσει η Open την Hobby.
      • Τα πληρώματα θα πλοηγούνται με βάση road book.
      • Στην Open κερδίζει ο ταχύτερος, ενώ στη Hobby θα υπάρχει ζητούμενη μέση ταχύτητα.

      Ασφάλεια
      • Ο Ιχνηλάτης διοργανώνει τον 24ωρο εδώ και 13 χρόνια, με τα στελέχη του να είναι εκπαιδευμένα και έμπειρα.
      • Θα χρησιμοποιηθούν, ως συνήθως, έμπειρα άτομα, που χρησιμοποιούνται επίσης στο Rally Acropolis, το Ιστορικό Rally Acropolis κλπ.
      • Ο δρόμος θα είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ στην ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, κάτι που θα εξασφαλίζουν 40-50 άτομα, σε ΟΛΕΣ τις διασταυρώσεις.
      • Θα υπάρχει το γνωστό δορυφορικό σύστημα ελέγχου των οχημάτων, που προσφέρει ON-LINE παρακολούθηση των συμμετοχών από την οργάνωση και επέμβαση στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.
      • Στην ίδια διαδρομή το 2014 η κατηγορία Open έπιασε μέση ταχύτητα 41 χ.α.ω.
      • Θα υπάρχουν 4 σημεία Αμεσης Επέμβασης όπου θα βρίσκονται μοιρασμένα 2 Πυροσβεστικά, 3 Ασθενοφόρα, 3 FIV και 3 οχήματα με άτομα του ΕΕΣ και της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.
      • Ο εξειδικευμένος σε κατάστασης ανάγκης γιατρός Νίκος Παππάς θα είναι ο γιατρός του αγώνα.
      • Δύο Νοσοκομεία και ένα Κέντρο Υγείας βρίσκονται σε απόσταση 10-30 χλμ. από οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής.
      • Η περισσότερη διαδρομή είναι δρόμοι παλαιών ορυχείων που δε χρησιμοποιούνται πλέον.
      • Έχει λίγους γκρεμούς, που θα επισημαίνονται στο road book.
      • ανεφοδιασμός θα γίνεται ΜΟΝΟ στο Service Park, σε σημείο δίπλα στο Πυροσβεστικό όχημα.

      https://www.facebook.com/pages/European ... 1198276573
      master@ihnilatis4x4.gr


      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: European Baja 300

      .

      European Baja 300
      • Ένας αγώνας Cross Country 325 χλμ., μίας ημέρας.
      • Σε μία κλειστή διαδρομή 65 χιλιομέτρων που θα γίνει 5 φορές.
      • Παλιές ειδικές του Rallye Acropolis (Νέο Δίστομο, Δεσφίνα, Ζεμενό).
      • Αγώνας ανοιχτός ΚΑΙ σε επιβατικά αγωνιστικά (δικίνητα ατμοσφαιρικά).

      Προσοχή στις ΑΛΛΑΓΕΣ που έχουμε στον αγώνα:
      • Αλλαγή της ημερομηνίας του European Baja 300 για 17-18 Οκτώβρη, με πιθανότερο το Σάββατο.
      • Ο κανονισμός της κατηγορίας Τ3 της FIA για τα Cross Country Rallies υπερκαλύπτει και τα** επιβατικά ατμοσφαιρικά αγωνιστικά** (όχι τα Ν4 & Α8 δηλαδή). Άρα μπορούν να τρέξουν στον αγώνα!!!

      Γενική Μορφή
      • Ένας μαζεμένος αγώνας, με 325 χιλιόμετρα να ολοκληρώνονται σε 8 ώρες.
      • Η περιοχή προσφέρει πολλές δυνατότητες για φιλοξενία, από οικονομική μέχρι και πολυτελή, όντας δίπλα στην Αράχωβα.
      • Είναι στο μέσο της απόστασης ανάμεσα σε Αθήνα και Πάτρα, προσφέροντας πολλές δυνατότητες μεταφοράς για όσους έρθουν από μακριά.
      • Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο, ούτως ώστε όσοι έρθουν από μακριά να μπορέσουν να είναι στις δουλειές τους τη Δευτέρα.
      • Δύο διανυκτερεύσεις (Παρασκευή και Σάββατο) αρκούν για όλα τα πληρώματα. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει το πρωί πριν τον αγώνα για να καλύψει και όσους δε θελήσουν να διανυκτερεύσουν.

      Μορφή του Αγώνα
      • Είναι, ουσιαστικά, η τέταρτη ειδική διαδρομή του 24ωρου του 2014.
      • Οι γύροι είναι σχετικά μεγάλοι, 65 χλμ. για την Οpen και 47,5 χλμ. για την Hobby.
      • H Open θα κάνει 5 γύρους και η Hobby 3.
      • Η Hobby θα ξεκινήσει μετά την εκκίνηση του 1ου, 3ου και 5ου γύρου της Open, 5 λεπτά μετά την εκκίνηση του τελευταίου αυτοκινήτου της τελευταίας.
      • Θα υπάρξει μία ανασυγκρότηση μετά τον 3ο γύρο.
      • Το έδαφος είναι πολύ σκληρό, οπότε δε θα αλλάξει πολύ κατά τη διάρκεια του αγώνα.
      • Η διαδρομή είναι βασικά παλιές ειδικές του Rally Acropolis.
      • Τα τελευταία χιλιόμετρα των δύο κατηγοριών θα είναι διαφορετικά, μετά το 39ο χλμ. για να μην φτάσει η Open την Hobby.
      • Τα πληρώματα θα πλοηγούνται με βάση road book.
      • Στην Open κερδίζει ο ταχύτερος, ενώ στη Hobby θα υπάρχει ζητούμενη μέση ταχύτητα.

      Ασφάλεια
      • Ο Ιχνηλάτης διοργανώνει τον 24ωρο εδώ και 13 χρόνια, με τα στελέχη του να είναι εκπαιδευμένα και έμπειρα.
      • Θα χρησιμοποιηθούν, ως συνήθως, έμπειρα άτομα, που χρησιμοποιούνται επίσης στο Rally Acropolis, το Ιστορικό Rally Acropolis κλπ.
      • Ο δρόμος θα είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ στην ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, κάτι που θα εξασφαλίζουν 40-50 άτομα, σε ΟΛΕΣ τις διασταυρώσεις.
      • Θα υπάρχει το γνωστό δορυφορικό σύστημα ελέγχου των οχημάτων, που προσφέρει ON-LINE παρακολούθηση των συμμετοχών από την οργάνωση και επέμβαση στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.
      • Στην ίδια διαδρομή το 2014 η κατηγορία Open έπιασε μέση ταχύτητα 41 χ.α.ω.
      • Θα υπάρχουν 4 σημεία Αμεσης Επέμβασης όπου θα βρίσκονται μοιρασμένα 2 Πυροσβεστικά, 3 Ασθενοφόρα, 3 FIV και 3 οχήματα με άτομα του ΕΕΣ και της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.
      • Ο εξειδικευμένος σε κατάστασης ανάγκης γιατρός Νίκος Παππάς θα είναι ο γιατρός του αγώνα.
      • Δύο Νοσοκομεία και ένα Κέντρο Υγείας βρίσκονται σε απόσταση 10-30 χλμ. από οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής.
      • Η περισσότερη διαδρομή είναι δρόμοι παλαιών ορυχείων που δε χρησιμοποιούνται πλέον.
      • Έχει λίγους γκρεμούς, που θα επισημαίνονται στο road book.
      • ανεφοδιασμός θα γίνεται ΜΟΝΟ στο Service Park, σε σημείο δίπλα στο Πυροσβεστικό όχημα.

      https://www.facebook.com/pages/European ... 1198276573
      master@ihnilatis4x4.gr


      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Εδώ οι συναντήσεις με τις λέσχες ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα!!!

      ΥΓ. Κι εγώ σε συμπαθώ και το ξέρεις, αλλά έχω ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ γαμώτο...
      ΥΓ2. Μέχρι και τη σελίδα στο fb μας έκλεισε μέλος της Επιτροπής 4χ4...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Ο χρήστης APR έγραψε:

      Βασικα θα πρεπει και να μπορεις να καταλαβαινεις τι λεει ο αλλος πριν απαντησεις , για να θεωρησαι σοβαρος οταν γραφεις !

      Μονος σου τα λες , αλλα κατα τα αλλα .... !!!!γραφεις .

      Πού φταίνε οι 4κίνητοι δε μας λες... γι' αυτό είσαι λάθος.
      Και επειδή μεταφέρεις ψεύδη που σου λένε άλλοι, χωρίς να τα διασταυρώσεις και χωρίς να έχεις γνώση του θέματος. Ποιός οργανωτής 4Χ4 δεν τήρησε τις ημερομηνίες;

      Αν λοιπον ειναι ολα τοσο οπως τα λες Φωκιωνα απο μερους σας , τοτε μονον σαμποταζ απ'τον εκπροσωπο σας θα μπορουσε να ειναι οτι δεν υπηρχαν προτασεις τεχ. κανονισμων οταν τελειωσε η χρονικη προθεσμια !

      Ρε λες; Α, πα, πα...
      ΥΓ. Ποιόν εκπρόσωπο; Ξέρεις ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ τα πράγματα στις Επιτροπές; Αν δεν ξέρεις μην κατηγορείς...

      Υ.Γ. δεν εναι απραιτητο παντα ενα πραξικοπημα , αλλα μια αιτηση για παραιτηση του υπευθυνου (ανευθυνου)...... (με την ελπιδα οτι θα εχει και το απαραιτητο φιλοτιμο βεβαια

      Έχει γίνει από τις 28 Δεκέμβρη... Πάμε για δίμηνο ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, υπεύθυνος ή ανεύθυνος!!!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Ο χρήστης APR έγραψε:
      Του 4χ4 που μαλλον γιαυτους λες , ειναι υπευθυνοι οι αρμοδιοι ανικανοι που αφησατε να βρησκοντε εκει να σας εκπροσωπουν !
      Καταλαβες ? αν εσεις δεν εχετε ουτε επαφη μεταξυ σας , και εχετε αφησει καποιους να σας σβησουν απ'τον χαρτη των αγωνων , ειναι εσωτερικο σας προβλημα .
      (ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΟΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ Η ΟΜΑΕ ) και δυο κατηγοριες το 4Χ4 και οι ντριφτοντραγκστεραδες , δεν ειχαν δειξει κατι τετοιο , στην ληξη της προθεσμιας της ΟΜΑΕ .
      Ο.Κ ?

      ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ!!!
      Όλοι οι 4κίνητοι ήταν εντάξει στις ημερομηνίες τους. Η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ δεν είναι!!!
      Και η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ είχε υποσχεθεί ότι ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ αρχές Δεκέμβρη, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ της Επιτροπής 4Χ4. Τέλη Φλεβάρη και δεν έχουμε τίποτε: ούτε κανονισμούς, ούτε παραιτήσεις, όπως θα όφειλαν τα μέλη αν είχαν αίσθηση της σοβαρότητας της θέσης τους.
      Και για να ξεκαθαρίζουμε κάτι: τις Επιτροπές δεν τις εκλέγουν τα Σωματεία/Λέσχες. ΤΙΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, σύμφωνα με δικές της επιλογές.
      Και σε αυτές τις επιλογές, σύσσωμοι οι 4κίνητοι εξέφρασαν την ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ τους με τη σύνθεση της Επιτροπής 4Χ4, που όλως τυχαία (?) ήταν η προηγούμενη συν 4 άτομα, από τα οποία τα 3 τηυ κλειστού κύκλου του προέδρου.
      Να μη σημειώσουμε ότι ανάμεσα στους 'οργανωτές' η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ έχει δεχτεί και τον ασφαλιστή της Ομοσπονδίας, κάτι πρακτικά ασυμβίβαστο.

      Τί προτείνεις να κάνουμε; Να φτάσουμε στον αθλητικό δικαστή;

      ΥΓ. Σοβαρότητα είναι να ξέρεις για τί μιλάς πριν μιλήσεις γι' αυτό!!!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014

      .

      Συμπληρωματικός Κανονισμός
      Η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ενέκρινε τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014, τον οποίο και δημοσιεύουμε πιό κάτω.
      Ο αγώνας θα είναι κανονικός, χωρίς τον τίτλο regularity και χωρίς ενδιάμεσες μετρήσεις στις ειδικές.

      Σκυταλοδρομία

      Στα πλαίσια της προσαρμογής του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014 σε πληρώματα και αυτοκίνητα τα οποία δεν έχουν την... 'αντοχή' για 24 ώρες αγώνα, προκυρήξαμε και έγινε δεκτή από την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, την κατηγορία 'ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ' η οποία αφορά ομάδες των τριών αυτοκινήτων, καθε ένα από τα οποία θα κάνουν το 1/3 του αγώνα, δηλαδή 2 ειδικές διαδρομές.

      Όπως αναφέρει και ο Συμπληρωματικός Κανονισμός:

      *Στο Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014 θα υπάρχει μία κατηγορία με το χαρακτηρισμό «Σκυταλοδρομία». Η κατηγορία «Σκυταλοδρομία» θα είναι του επιπέδου της Ζ2 και θα έχει ξεχωριστή κατάταξη , πέρα από τις άλλες κατηγορίες και εκτός επάθλων. Στόχος μας είναι να δώσουμε μία πιο οικονομική, εναλλακτική λύση σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν στον 24ωρο αλλά και να παρακινήσουμε συλλόγους και ομάδες να συμμετάσχουν ομαδικά σε αυτό.

      Η κατηγορία «σκυταλοδρομία» αναφέρεται σε αυτοκίνητα της Ζ2.
      Στην κατηγορία «σκυταλοδρομία» θα συμμετέχουν ΜΟΝΟ ομάδες των τριών αυτοκινήτων.
      Η κατάταξη των ομάδων της κατηγορίας «σκυταλοδρομία» θα γίνεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
      Κάθε ένα αυτοκίνητο θα συμμετάσχει σε ένα σκέλος του αγώνα.
      Το σύνολο του χρόνου κάθε ομάδας θα είναι το άθροισμα χρόνων και ποινών των τριών αυτοκινήτων της. Π.χ. το πλήρωμα Α με το αυτοκίνητο Α κάνει το πρώτο σκέλος και χρόνο ποινής Α’. Το πλήρωμα Β με το αυτοκίνητο Β κάνει το δεύτερο σκέλος και χρόνο ποινής Β’. Το πλήρωμα Γ με το αυτοκίνητο Γ κάνει το τρίτο σκέλος και χρόνο ποινής Γ’. Στο τέλος ο συνολικός χρόνος της ομάδας θα είναι Α’+Β’+Γ’+ ποινές.
      Οι συμμετέχοντες της κατηγορίας «σκυταλοδρομία» ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ να συμμετάσχουν στη Ζ2.
      Τα αυτοκίνητα των ομάδων της κατηγορίας «σκυταλοδρομία» θα ξεκινούν στο ΤΕΛΟΣ της κατάταξης.
      Το παράβολο συμμετοχής είναι 400 ευρώ ανά ομάδα, συνολικά. Για αναγνωρισμένους συλλόγους και διαδικτυακές ομάδες το παράβολο θα είναι 300 ευρώ ανά ομάδα, αρκεί όλα τα αυτοκίνητα της ομάδας να ανήκουν στο club.
      *

      Το παράβολο συμμετοχής στην Σκυταλοδρομία είναι 300 € και ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

      Τέλος και της Δεύτερης Περιόδου Δήλωσης Συμμετοχών

      Έληξε και η δεύτερη περίοδος συμμετοχών για το Pilot Beach Resort 24 Ώρες Raly Raid 2014. Από εδώ και πέρα και μέχρι τις 31 Οκτώβρη τα παράβολα συμμετοχής διαμορφώνονται:
      Τ1, Τ2, Τ3, ΤΗ: 650 €
      Ζ1: 400 €
      Ζ2, Ζ3, Ζ0: 300 €
      Σκυταλοδρομία: 400 €

      τηλ. 2108041184
      e-mail: master@ihnilatis4X4.gr

      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014

      .

      Μετά τις πρώτες δύο ημέρες καταγραφής της διαδρομής του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014, η πρώτη ειδική διαδρομή είναι σχεδόν έτοιμη. Ξεπερνάει τα 160 χιλιόμετρα σε μήκος και αποτελείται από μία απίστευτη ποικιλία εδαφών. Έχει αργά, τεχνικά κομμάτια αλλά και ταχύτατα γρήγορα. Είναι σχετικά σκληρή και με τα δεδομένα της εποχής που γίνεται ο αγώνας θα είναι δύσκολο να πιαστεί η μ.ω.τ. Γενικά είναι δύσκολη στην πλοήγηση.

      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014

      .

      Πόσο δημοφιλής είναι ο 24ωρος στο facebook; Πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεστε!!!
      Και όχι βέβαια άδικα, μια και είναι ο μεγαλύτερος αγώνας 4Χ4 στην Ελλάδα!!!

      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014

      .

      Ο χρήστης Ο Λευτέρης Μανιαδάκης, κορυφαίο ταλέντο στους αγώνες rally έγραψε:

      .
      Η αλήθεια είναι πως, έχοντας τρέξει αρκετές φορές στον αγώνα, με τη μια ή την άλλη παραλλαγή του, ήταν ελάχιστες οι στιγμές που ένιωσα ότι έπαιρνα κάποιο ρίσκο. Ο αγώνας είναι απόλυτα ελεγχόμενος τη νύχτα ενώ την ημέρα θα ήταν καλό να μη μου ξαναβάλουν τα Σκούρτα . Η επαφή με την οργάνωση είναι άμεση και η έξυπνη σχεδίαση κάνει τον έλεγχο της ασφάλειας διαχειρίσιμο σε κάθε επίπεδο. Η άμιλλα μεταξύ των αθλητών είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη και γενικά το ύφος του αγώνα παραπέμπει σε άλλες εποχές, τότε που δε δίστασε στιγμή ο αγωνιζόμενος να βοηθήσει τον συναθλητή του ακόμα και μέσα σε μια Ε.Δ. Φυσικά παραμένει ένας raid αγώνας όπου η ασφάλεια του καθενός επαφίεται κατά μεγάλο μέρος και στον έλεγχο του οίστρου του...
      Να προσθέσω ότι είναι μια καταπληκτική οδηγική εμπειρία που εμπεριέχει σε μεγάλο μέρος το στοιχείο της περιπέτειας ενώ δοκιμάζει τα όρια των ανθρώπων και των μηχανών όσο κανείς άλλος στην Ελληνική επικράτεια!
      ._

      .
      Απο προσωπική μου άποψη και εμπειρία απο 4 αγώνες 24ωρους που έχω τρέξει, θα συμφωνήσω με όλα τα παραπάνω του προλαλήσαντα (Ιχνηλάτη).
      Επίσης θέλω να καταθέσω ότι ουδέποτε και καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και κάθε αγώνα απο τους 4, εγώ και το πλήρωμά μου, δεν αισθανθήκαμε κάποιο κίνδυνο που να οφείλεται απο λάθος της οργάνωσης ή του roadbook.
      Αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος που δεν χάνουμε - τα τελευταία χρόνια που τον γνωρίσαμε - κανέναν αγώνα από τη συγκεκριμένη διοργάνωση.
      ._

      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • RE: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014

      .

      Μάλλον πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα με αφορμή την ενημέρωση που μας έκανε γνωστός αγωνιζόμενος που ήθελε να τρέξει στον αγώνα και του είπαν πως είναι τρελός, επειδή γίνονται πολλά ατυχήματα από αγωνιζόμενους που κινούνται ανάποδα!

      1. Τα 12 χρόνια που έχει γίνει ο αγώνας δεν έχει ανοίξει μύτη. Ή μάλλον έχει ανοίξει μία - μύτη ναι - από έξοδο, με τον αγωνιζόμενο να πηγαίνει στο Κέντρο Υγείας στο Δίστομο μόνο για προληπτικούς λόγους(1).

      2. Τα Cross Country Rally Raids είναι αγώνες πλοήγησης που γίνονται σε άγνωστη διαδρομή. Αυτό κατεβάζει πολύ τις μέσες ταχύτητες, αυξάνοντας την ασφάλεια. Σε Ακροπολικές διαδρομές που η μέση ταχύτητα σε rally πλησιάζει τα 90 χαω, στον 24ωρο δεν ξεπερνά τα 50(2)!

      3. Ο 24ωρος διεξάγεται κατά το σύνολο του τη νύχτα, οπότε οι άλλες συμμετοχές είναι ορατές από τα φώτα τους. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν πολλά και δυνατά φώτα για να βλέπει το πλήρωμα τις διασταυρώσεις.

      4. Ο αγώνας γίνεται τέλη Νοέμβρη που η μέρα είναι πολύ μικρή. Συνολικά διαρκεί 14:15 νύχτα και 5:45 μέρα, οπότε αυξάνεται η ασφάλεια της παραγράφου 3.

      5. Τέλη Νοέμβρη έχουν τελειώσει οι περισσότερες αγροτικές εργασίες, πέρα από το μάζεμα της ελιάς, γεγονός που περιορίζει την περιφερειακή κίνηση στους χωματόδρομους.

      6. Η ηλεκτρονική, σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθηση του στίγματος των αυτοκινήτων, επιτρέπει στην οργάνωση να ειδοποιήσει κάποιους που μπορεί να βρίσκονται σε αντίθετη πορεία.

      Σημειώσεις

      1. Την ίδια περίοδο στον αγώνα έχουν διανυθεί από τους αγωνιζόμενους περισσότερα από 700.000 χιλιόμετρα συνολικά, χωρίς ουσιαστικά ατυχήματα. Στα rally αντίθετα η κατάσταση είναι σημαντικά πιο αρνητική την ίδια περίοδο.
      2. Το 2013 με 51 συμμετοχές και 4 (3) ειδικές διαδρομές, δηλαδή σύνολο 153 χρονομετρήσεις, μόνο δύο φορές επιτεύχθηκε η ζητούμενη μέση ταχύτητα από ένα Mercedes G500 των 600 ίππων, αυτό που κέρδισε τον αγώνα! Για τους υπόλοιπους η μέση έμεινε κάτω από τα 50 χ.α.ώ. σε όλη τη διάρκεια του 24ωρου, όπως και τις περισσότερες φορές!

      ._

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      giannis-athanasiou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr