Καλησπέρα σας,
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μία μεταχειρισμένη Σειρά 1 (F20), αλλά δυστυχώς το 80% και πλέον των αυτοκινήτων που βλέπω στις λίστες μεταχειρισμένων δεν έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος, ενώ αυτά που έχουν αισθητήρες συνήθως έχουν και πολλά άλλα έξτρα που δε χρειάζομαι με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν σε τιμή.
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης εκ των υστέρων εργοστασιακών αισθητήρων και πόσο περίπου κοστίζει; Ευχαριστώ.
Latest posts made by michaliss
-
RE: BMW FORUM
-
RE: TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πήρε κανείς χαμπάρι τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ; (μάλλον)Έχει τεράστιες αφίσες στην ΑΟ κοντά στο Ελ. Βενιζέλος: φωτογραφία ταρίφα - συμπαθέστατου παππούλη με τραγιάσκα και από κάτω ατάκα 'Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον κυρ Τάδε και την εξυπηρέτησή του', και καλά από τουρίστα που τον εξυπηρέτησε ο ταρίφας.
Αυτό, προς απόδειξη ότι είμαστε φιλόξενος λαός. Για το θεό, σε ποια χώρα ζούνε;
Πραγματικά, όσοι σχεδιάζουν αυτές τις αφίσες ή είναι πολύ ειρωνικοί ή είναι στον κόσμο τους!
Κάτι από τον Ρινόκερο του Ιονέσκο μου θυμίζει η κατάσταση... -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με πυροβολισμους θα κινδυνευαν λιγοτεροι;Αν γίνονταν σε 'ελεγχόμενο' περιβάλλον μπορεί να κινδύνευαν μόνο οι καταδιωκόμενοι. Αν πάλι όχι, τότε έχεις δίκιο. Πάντα παίζουν ρόλο οι συνθήκες.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Περιπετειώδης καταδίωξη νωρίτερα το πρωί σήμερα στην Αλεξανδρούπολη,κοντά στο αεροδρόμιο της πόλης. Αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν λαθροδιακινητές και λαθρομετανάστες δεν σταμάτησε σε σχετικές υποδείξεις αστυνομικών με...
αποτέλεσμα να ξεκινήσει καταδίωξη. Το αυτοκίνητο των λαθροδιακινητών συγκρούστηκε διαδοχικά με άλλα τρία αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 13 άτομα να έχουν διακομιστεί αυτή τη στιγμή στο Νοσοκομείο τραυματισμένα, χωρίς όμως να έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχείαΔε θα ήταν σωφρονέστερο να έκαναν χρήση όπλων, αντί να κινδυνεύσουν, πιθανώς θανάσιμα, τόσοι άλλοι άνθρωποι;
-
RE: προβλημα μετα απο ατυχημα
Ο χρήστης piii έγραψε:
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??
Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.
Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.
-
RE: ΠΑΣΧΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ κλπ
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Επίσης λέει ψάχνουν να δουν αν έχεις μέσα στο αυτοκίνητο μη αυθεντικά CD μουσικής και σε γράφουν και για αυτό. -
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σημερα ακουσα στις ειδήσεις οτι θα αρχισουν να σπρωχνουν οι τραπεζες τα αυτοκινητα που εχουν μαζεψει σε ιδιωτες ( σε ιδιαιτερα χαμηλες τιμες)
πως? μόνο μέσω εμπόρων μπορούν και οι έμποροι έχουν κι άλλα σε κανονικές τιμές
Μπορούν ανοίγοντας δικές τους μάντρες ή βάζοντας αγγελίες. Κάτι τέτοιο θα τις φέρει σε σύγκρουση με τους εμπόρους για αθέμιτο ανταγωνισμό, αλλά δεν έχουν και πολλές άλλες λύσεις. Θα χάσουν νέα δάνεια από εμπόρους (που έτσι και αλλιώς τα έχουν κόψει πλέον), αλλά ένα αναξιοποίητο αμάξι σε μία αποθήκη είναι μάλλον περισσότερα χαμένα λεφτά.
-
RE: Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν είναι καλά πράγματα αυτές οι μειώσεις τιμών...Ναι, αλλά στη φάση αυτή οι εταιρείες προτιμούν ζημιές από εκπτώσεις με σκοπό την κάποια ρευστότητα παρα να μείνουν με το ταμείο άδειο, καθώς αυτό οδηγεί σε πτώχευση.
Κατά τα άλλα έχει να πάει και πιο κάτω... -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
Ο χρήστης fylakas24 έγραψε:
Καλησπερα στο forum. Θα ηθελα να πω και γω την γνωμη μου περι των ελαστικων. Εχω διαβασει πολλες φορες να γραφει καποιος για τα dunlop sp sport fast response αλλα κανεις να τα εχει και να πει την γνωμη του. Η δικη μου αποψη λοιπον για καποιον που θελει να βαλει καινουρια λαστιχα ειναι πως τα συγκεκριμενα ειναι αριστη επιλογη και μεταμορφωνουν τη αισθηση οδηγησης του αυτοκινητου χωρις υπερβολες. Στο παρελθον ειχα bridgestone απο την μανα του τα οποια ηταν και μαπα(πολυ ναυλον), bridgestone turanza 300 τα οποια φρεσκα αποδιδαν καλα αν και σκληρα αλλα ειναι τοσο σκληρα που τα αυλακια δεν τρωγονται ωσπου να πετρωσει το ελαστικο απο την πολυκαιρια! Μαλιστα τα συγκεκριμενα επειτα απο φρεναρισμα πανικου και συρσιμο του αυτοκινητου καμια 30αρια μετρα(απουσια abs...) τα λαστιχα εκαναν εναν θορυβο σαν να πατας καθε 50 εκατοστα σε λακουβα. Μην τα πολυλογω ισιωσαν σε ενα μερος τους!! Τα αντικατεστησα με michelin energy τα οποια ομως για ελλαδα πιστευω ειναι ακρως ακαταλληλα λογω της πολυ μαλακης γομας τους που εχει σαν αποτελεσμα να αποκολλιουνται κομματια απο το πελμα τους κυριως στον 'ωμο' του ελαστικου. Τωρα πια εχω τα dunlop και μπορω να πω χωρις να εχω δοκιμασει τα παντα πως ειναι απλα το καλυτερο ελαστικο για γρηογορη οδηγηση ως και σκοτωμου σε αυτοκινητο μεσαιου κυβισμου. Διασταση 195/60/15. Τα συνιστω ανεπιφυλακτα λοιπον. Οσο για τα Continental premium contact 2 εχω να πω πως ειναι ενα καλο ελαστικο παρολαυτα με μαλακη γομα και επιρρεπες στα σχισιματα. Να συμπληρωσω πως εχω ενα nissan almera(01') 1500cc με koni yellow και ελατηρια eibach pro. Επισης θα ηθελα να ρωτησω επειδη η κανονικη διασταση του ελαστικου ειναι 185/60/15 και ο κατασκευαστης συστηνει πιεση ανευ φορτιου 29/29 ενω η dunlop 32/29, στην δικη μου διασταση ποση πιεση πρεπει να εχω για κυριως γερα κρατηματα και εξοικονομηση βενζινης? Ως τωρα εβαζα 30-30. Τωρα βαζω 32/29. Ευχαριστω για οποια απαντηση εκ των προτερων.Είναι περίπου ένας μήνας από τότε που έβαλα μία τετράδα Dunlop SP Sport Fast Response 195/50 R15 H στο Fabia 1.4 101 που οδηγώ καθημερινά. Πριν από αυτά το είχα δουλέψει με τα εργοστασιακά Turanza ER30 και τα Eagle F1 GSD3.
Τα Turanza ER30 σε V ασχολίαστα, έπασχαν κυρίως σε πρόσφυση κατά τον άξονα κίνησης του αυτοκινήτου (επιταχύνσεις, φρενάρισμα) παρά σε στροφές. Σε βροχή μέτρια. Άνεση καλή.
Τα F1 ήταν πάρα πολύ καλό ελαστικό, πολύ καλό φρενάρισμα, τρομερό σε στροφή, ακρίβεια στο τιμόνι-πληροφόρηση (λόγω και σκληρών πλαϊνών) αλλά δε συνεργαζόταν καλά με την εργοστασιακή ανάρτηση του αυτοκινήτου. Το ελαστικό δεν απορροφούσε πολλές ανωμαλίες και η ανάρτηση δεν ήταν σχεδιασμένη να τις διαχειριστεί, με αποτέλεσμα αυξημένη απώλεια πρόσφυσης σε φρενάρισμα ή επιτάχυνση σε άσφαλτο με ανωμαλίες. Με μία καλύτερη ανάρτηση ένα λάστιχο τέτοιου τύπου θα ήταν η ιδανική λύση, καθώς είχες ανά πάσα στιγμή εικόνα του που πατάνε οι τροχοί σου και ενέπνεε εμπιστοσύνη για στρίψιμο. Οι αντιδράσεις των ελαστικών βέβαια ήταν λίγο πιο απότομες από τα προηγούμενα και τα επόμενα, πράγμα αναμενόμενο βέβαια. Τεράστιο λάθος η επιλογή τους σε δείκτη V (δεν έβγαιναν και πιο κάτω νομίζω), με αποτέλεσμα σε διαδρομές εντός πόλης να μην αποδίδουν τα μέγιστα παρά μόνο αν είχες περιθώριο να τα ζεστάνεις με έντονες επιταχύνσεις-φρεναρίσματα ή στροφές, κάτι όχι πάντα εφικτό.
Για το λόγο αυτό είπα στην επόμενη αλλαγή να κατέβω μία κατηγορία και να πάρω κάτι που να είναι πιο κοντά στο χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (λέγε με εργοστασιακή ανάρτηση). Κατέληξα στα Dunlop σε H, από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος. Και ζεσταίνονται εύκολα, και είναι πολύ καλά σε φρενάρισμα-ελκτική πρόσφυση. Μειονέκτημα τα πολύ πιο μαλακά πλαϊνά σε σχέση με τα F1: ναι μεν κερδίζει σε άνεση, αλλά χάνεις σε πληροφόρηση-ακρίβεια. Επίσης, ενώ είναι πολύ καλό λάστιχο για στρίψιμο (έχει περιθώρια συγκρίσιμα με του F1), αυτή ακριβώς η ασάφεια δε σου εμπνέει τόση εμπιστοσύνη σε 'απαιτητικές' συνθήκες. Βέβαια το γεγονός ότι λειτουργούν πιο πολύ ώρα σε θερμοκρασία λειτουργίας και όχι κρύα όπως τα F1 και συνεργάζονται καλύτερα με την αναρτηση συμψηφίζουν σε γενικές γραμμές την έλλειψη σκληρότερων πλαϊνών. Πιο ήσυχα από τα F1 και τα Turanza.Ιδανική λύση για το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης θα ήταν ένα λάστιχο επιπέδου Eagle F1 σε δείκτη Η με κάποια καλύτερη aftermarket ανάρτηση. Δεδομένης της εργοστασιακής που δεν προβλέπεται να αλλάζει για τον επόμενο χρόνο και της έλλειψης σπορ ελαστικών σε V τα Dunlop είναι μία πολύ καλή επιλογή.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Service Skoda Fabia 1.4 101 - 2003 - 74.000km
Αλλαγή λαδιών (υλικά δικά μου)
Ψυγείο 118€
Υγρό ψύξης 21,60€
Φίλτρο Βενζίνης 36,93€
2 μπροστινά silent blocks 28€
Βαλβολίνες 27€
Υγρά φρένων 14,40€
Υγρό καθαριστήρων 1,30€
Καθαριστήρες εμπρός-πίσω 33€
Αντιμετάθεση τροχών - Ευθυγράμμιση 30€Σύνολο €580 (310 + 270 εργασία) σε μη εξουσιοδοτημένο.
Συμπέρασμα: Το αμάξι κέρδισε 3 χρόνια τουλάχιστον στην εντύπωση που σου δίνει οδηγικά.