-
Κι εγώ ήμουν κάποτε πολύ ψείρας με το θέμα αυτοκίνητο και έτρωγα ώρες ολόκληρες σε πλυσίματα και γυαλίσματα.
Πλέον έχω καταλάβει ότι στο αυτοκίνητο αρκούν 2 απλές ενέργειες: παρκάρισμα σε ίσκιο, ήλιος ο μεγαλύτερος εχθρός, και τακτικό πλύσιμο σε πλυντήριο χωρίς βούρτσες 1 φορά το μήνα. Έτσι συντηρείται μια χαρά, στη 10ετία δείχνει καινούριο.
Αράχνες και ψιλοαμιχές είναι αναπόφευκτες σε όχημα που κυκλοφορεί και δεν είναι εκθεσιακό. -
@mastoras78 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Εγώ πέρασα δύο χέρια με χρονόμετρο για τα φλασαρίσματα ευλαβικά και αργά/σταθερά. Τήρησα και τους χρόνους για το 2ο χέρι. Ευτυχώς επιστρατεύτηκε ο φάδερ για το logistic κομμάτι και με έσωσε. Μου πήρε αρκετή ώρα το εγχείρημα αλλά το έκανα και πρώτη φορά. Για πρώτη φορά είμαι πολύ ευχαριστημένος και σίγουρα αν το ξαναέκανα θα το έκανα ακόμα πιο άνετα με λίγο adjust στην τεχνική μου και θα είχα και περισσότερες πετσέτες buffing για κάψιμο. Έξι μόνο χρησιμοποίησα συνολικά.
Εν το μεταξύ δεν έχω πάρει το Reload για topper που προτείνει η CarPro. Επίσης δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα για δαύτο και θα προτιμούσα κάτι εναλλακτικό στην θέση του. Επειδή το θεωρώ μλκια να βάζω πρόστασια για την προστασία που μόλις έβαλα ίσως μείνω σε κάτι σαν το Elixir με συχνή επανεφαρμογή και τέλος.
Τι αφρό χρησιμοποιείς ? Έχω της bilt hamber με σχετικά ψηλό ph και φοβάμαι μην την κάνει degrade με τον καιρό..
Το cQuartz ειναι πολυ φιλικο στη χρηση. Δε θα σου δημιουργουσε προβλημα ακομα και εαν μετα απο μιση ωρα εβρισκες καποιο high spot.
Εγω γενικα τα κανω μιξ τα υλικα. Δεν παω αυστηρα με το τι προτεινει ο καθε κατασκευαστης ωστε να δοκιμαζω διαφορα. Επισης δεν με ενδιαφερει τοσο η απολυτη αποτελεσματικοτητα του προιοντος οσο η ευκολια στο να το βρω χωρις αναμονες κτλ και εαν ειναι δυνατον και σε μεγαλες ποσοτητες. Γι αυτο και την εχω βρει με Μεϊντανη γιατι ψωνιζω τα βασικα σε 4λιτρα δοχεια και κραταω στοκ. Ολα τα επωνυμα των 500μλ δε φτουρανε για πανω απο 2-3 πλυσιματα και βαριεμαι κιολας να φτιαχνω τις αναλογιες με το σταγονομετρο. Βαζω εκει με το ματι και οτι βγει.
-
Βρήκα δύο ατέλειες κοντά στους καθρέφτες σε δύσκολο σημείο καμιά ώρα μετά το τελευταίο χέρι αφού την πέρασα. Είχαν το pattern από την πετσέτα μικροίνας που θα είχαν νοτίσει λίγο παραπάνω. Με παίδεψε αλλά τις κατάφερα να τις διορθώσω. (όχι εύκολα)
Αυτό με τη διαθεσιμότητα που λές το καταλαβαίνω και εγώ 5λιτρα αγοράζω όταν ξέρω ότι θα χρησιμοποιώ κάτι συχνά.
Και ναι και εγώ το πάω πλέον με το μάτι...
Στον μειντάνη περνάς από εκεί και ψωνίζεις απευθείας? Δίνει λιανική ? Μου τη σπάει που δε βρίσκω SDS για τα προιόντα του. Εκτός αν χάνω κάτι.. Πχ στον αφρό που έβαλες δε βλέπω κάπου ph κτλ κτλ
-
@stefan147 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Οποτε ξαναγυρναμε στο σοφο "περι ορεξεως κολοκυθοπιτα". Ουτε πεταμενα λεφτα ειναι, ουτε μαρκετινγκ, ουτε τιποτα. Οπως ολα τα πραγματα σ αυτη τη ζωη γινονται με διαφορους τροπους και κοστη, ετσι και η προστασία του αυτοκινητου.
Το λέω Στέφαν για τους εξής λόγους:
- Στην 5ετία το αυτοκίνητο θα μπορούσε να δείχνει ακριβώς το ίδιο με ένα καλό γυάλισμα, που θα μου είχε κοστίσει λιγότερο από τα μισά λεφτά.
- Δεν πρόσθεσε τίποτα στην μεταπωλητική αξία.
- Ήταν €700+ που ουσιαστικά δεν προσέφεραν κάτι στην 5ετία που είχα το αυτοκίνητο. Στο επόμενο αμάξι πέρναγα εγώ κάθε 6 μήνες ένα καλό πολυμερές (ΖΑΙΝΟ) και στην 3ετία ήταν το ίδιο με το κεραμικό. Απλά το έκανα εγώ (άρα προσωπικός χρόνος και εργασία) όμως κόστιζε κάπου €20/χρόνο. Είχα κάνει μια προεργασία με ΖΑΙΟ (για ελαφρύ γυάλισμα με το χέρι) 3 layers Ζ5 και μετά κάθε 6 μήνες έβαζα το Clear Seal.
Στο τωρινό, απλά δεν ασχολούμαι...αχαχα! Δεν πρλλαβαίνω...όλα αυτά τα έκανα προ παιδιού, τώρα ούτε για πλύσιμο δεν προλαβαίνω να το πάω!
-
@mastoras78 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Βρήκα δύο ατέλειες κοντά στους καθρέφτες σε δύσκολο σημείο καμιά ώρα μετά το τελευταίο χέρι αφού την πέρασα. Είχαν το pattern από την πετσέτα μικροίνας που θα είχαν νοτίσει λίγο παραπάνω. Με παίδεψε αλλά τις κατάφερα να τις διορθώσω. (όχι εύκολα)
Αυτό με τη διαθεσιμότητα που λές το καταλαβαίνω και εγώ 5λιτρα αγοράζω όταν ξέρω ότι θα χρησιμοποιώ κάτι συχνά.
Και ναι και εγώ το πάω πλέον με το μάτι...
Στον μειντάνη περνάς από εκεί και ψωνίζεις απευθείας? Δίνει λιανική ? Μου τη σπάει που δε βρίσκω SDS για τα προιόντα του. Εκτός αν χάνω κάτι.. Πχ στον αφρό που έβαλες δε βλέπω κάπου ph κτλ κτλ
Ναι παω στο μαγαζι του κανονικα και τα παιρνω απο εκει. Εχει τυχει να τον παρω τηλ και να μου στειλει αυθημερον με τον πωλητη του που κανει τις διανομες στους επαγγελματιες. Εντος Αττικης παντα.
-
Πεταμένα λεφτά το κεραμικό δεν είναι, αλλά είναι πολλά λεφτά. Τώρα κατά πόσο αξίζουν αναλογικά με αυτό που προσφέρει είναι άλλο θέμα.
-
@stefan147 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Την κεραμικη την εκτιμας οταν μετα απο λασποβροχη, ταξιδια με γενοκτονια ζουζουνιων και εβδομαδιαια πλυσιματα, εχεις σχεδον μηδεν αραχνες και βαθυ gloss για 2-3 χρονια. Μπορει και παραπανω. Δεν απευθυνεται σε ανθρωπους που πλενουν στο πεζοδρομιο με το λαστιχο πεταμενο απ τον 3ο οροφο και Αβα για πιατα. Ουτε σε αυτους που θεωρουν το αμαξι ενα 4τροχο κοτετσι.
Οποτε ξαναγυρναμε στο σοφο "περι ορεξεως κολοκυθοπιτα". Ουτε πεταμενα λεφτα ειναι, ουτε μαρκετινγκ, ουτε τιποτα. Οπως ολα τα πραγματα σ αυτη τη ζωη γινονται με διαφορους τροπους και κοστη, ετσι και η προστασία του αυτοκινητου.
Προσωπικα εχω το αυτοκινητο μου σε αριστη κατασταση εδω και 15 χρονια και παλαιοτερα ασχολουμουν ενεργα με το ερασιτεχνικο detailing (ημουν κι απ'τα πρωτα μελη του σχετικου ελληνικου φορουμ). Οποτε σιγουρα δεν ανηκω στην κατηγορια που λες. Και με τον τροπο που περιεγραψα διατηρω το αυτοκινητο μου σε αριστη κατασταση.
Πολλοι που εχουν βαλει κεραμικο και αραχνη ειδαν και αποτυπωματα απο κουτσουλιες και γενικα καμια bulletproof προστασια οπως διαφημιζουν πολλες εταιρειες για 3+ χρονια ή κατι γενικα που να δικαιολογει τα 300+ ευρω που κοστιζει κατα κανονα η ολη διαδικασια. Γι'αυτο θεωρω οτι ειναι πολυ κακο για το τιποτα.
Την ευκολη αφαιρεση εντομων, την καποια προστασια απο κουτσουλιες και το ευκολο πλυσιμο απο λασπες κλπ τα εχω και με το παραπανω μ'ενα καλο κερι. Το να δωσω προσωπικα ενα καρο λεφτα με ενα αποτελεσμα του 10-20% ανωτερο (αν ειναι και τοσο αλλα εστω οτι ειναι) το θεωρω πεταμα χρηματων. Αν τωρα τα λεφτα ειναι απεριοριστα και μιλαμε για αυτοκινητα αρκετων δεκαδων χιλιαδων ευρω, τοτε γιατι οχι. Αλλα για καθημερινα αυτοκινητα, το σωστο πλυσιμο μαζι μ'ενα κερωμα και το να μην βλεπει πολυ ηλιος το αμαξι ειναι υπεραρκετα κι εξασφαλιζουν τη μακροημερευση του χρωματος-βερνικιου. -
Δε διαφωνω καπου. Απλα σημειωνω οτι η κεραμικη σου προσφερει μια stress free κατασταση παραπανω. Δεν το πολυσκεφτεσαι να το βαλεις σε βουρτσα, δεν το πολυσκεφτεσαι να το αφησεις στον ηλιο ή διπλα στη θαλασσα, δε σε πειραζει να το παρκαρεις στο δρομο κατω απ το δεντρο.
Πανω κατω και ενα καλο κερι τα προσφερει αυτα με μικροτερο κοστος αλλα απο την αλλη και μεγαλυτερη συχνοτητα εφαρμογης. Αυτο πληρωνεις στην ουσια με την κεραμικη. Απλα καλως ή κακως ειναι μια πριμιουμ υπηρεσια και τη χρεωνουν αναλογως γι αυτο και αποθαρρυνουν τοσο κοσμο. Ως diy τα κοστη ειναι πολυ λογικα και ως προετοιμασια δε διαφερει σε τιποτα απο το κερι. Η διαφορα ειναι τα 50€ παραπανω που εχει μια κεραμικη απο ενα καλο κερι και οτι το κερι φτανει για πολυ περισσοτερες εφαρμογες.
-
Εγώ δε γνωριζώ αυτοκίνητο με κάποια χρόνια στην "πλάτη" χωρίς love marks από πλύσιμο/στέγνωμα/εφαρμογή κεριών. Είναι αναπόφευκτα όσο και αν προσέχει κάποιος. Σίγουρα δεν θα έχεις την έντονη "αράχνη" που συναντάμε στα περισσότερα αμάξια αλλά το άριστο, τέλειο, άψογο κτλ είναι σχετικό.
Προσωπικά την κεραμική την πέρασα επειδή... μπορώ. Σα τους ορειβάτες που τους ρωτάνε γιατί σκαρφαλώνουν στα όρη και απλά δείχνουν το βούνο απαντώντας "επειδή υπάρχει".
Δεν έχει να κάνει με το look. Άλλωστε την γυαλάδα την κερδίζεις με την προετοιμασία και όχι από την κεραμική. Κάποια κεριά μάλιστα δίνουν πιο όμορφο οπτικό αποτέλεσμα που και πάλι αυτό είναι υποκειμενικό και έχει να κάνει με προσωπικές προτιμήσεις.
Θα συμφωνήσω ότι ο τρόπος που προωθούν την κεραμική δε με βρίσκει σύμφωνο κάτι που έχω αναφέρει πολλές φορές. Αυτό που θεωρώ άλλωστε υγιές είναι να ξέρει κάποιος να πλένει σωστά το αυτοκίνητο του και να περνάει κάποια προστασία κάθε τόσο. Από εκεί και πέρα είναι χόμπυ για μαζόχες..
Στα κόστη της κεραμικής να προσθέσουμε και κάμποσες πετσέτες που πρέπει να πεταχτούν μετά την εφαρμογή της και δεν είναι φτηνές ειδικά αν είναι ποιοτικές.
ΥΓ το Άβα νγκαμάει!
-
@stefan147 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Δε διαφωνω καπου. Απλα σημειωνω οτι η κεραμικη σου προσφερει μια stress free κατασταση παραπανω. Δεν το πολυσκεφτεσαι να το βαλεις σε βουρτσα, δεν το πολυσκεφτεσαι να το αφησεις στον ηλιο ή διπλα στη θαλασσα, δε σε πειραζει να το παρκαρεις στο δρομο κατω απ το δεντρο.
Πανω κατω και ενα καλο κερι τα προσφερει αυτα με μικροτερο κοστος αλλα απο την αλλη και μεγαλυτερη συχνοτητα εφαρμογης. Αυτο πληρωνεις στην ουσια με την κεραμικη. Απλα καλως ή κακως ειναι μια πριμιουμ υπηρεσια και τη χρεωνουν αναλογως γι αυτο και αποθαρρυνουν τοσο κοσμο. Ως diy τα κοστη ειναι πολυ λογικα και ως προετοιμασια δε διαφερει σε τιποτα απο το κερι. Η διαφορα ειναι τα 50€ παραπανω που εχει μια κεραμικη απο ενα καλο κερι και οτι το κερι φτανει για πολυ περισσοτερες εφαρμογες.
Aν το βαζεις σε βουρτσες τοτε ειναι σιγουρο οτι η κεραμικη δεν θα σε γλιτωσει απο αραχνες. Δε βρισκω το λογο γιατι καποιος να δαπανησει ενα τοσο μεγαλο ποσο οταν δε φροντιζει να κανει το πιο βασικο δηλαδη να πλενει σωστα το αμαξι του. Ειναι σιγουρο πως καποιος που εχει εφαρμοσει κεραμικη αλλα παει συχνα σε βουρτσες θα εχει σε 2-3 χρονια σε πολυ χειροτερη κατασταση το χρωμα του αυτοκινητου του σε σχεση με καποιον που το πλενει με καποιο καλο γαντι και σαμπουαν και το σκουπιζει με μια σωστη πετσετα, χωρις ουτε καν να το κερωνει.
Οποτε αν καποιος μπει στη διαδικασια για κεραμικα κλπ το ελαχιστο που πρεπει να κανει ειναι σωστο πλυσιμο αλλιως τα λεφτα του θα πανε εντελως στραφι.Το μονο που ισως οντως να προσφερει περισσοτερο το κεραμικο απο ενα καλο κερι ειναι διαρκεια, αντι για 3 μηνες πχ να ειναι 1,5-2 χρονια (το πολυ). Αν καποιος πιστευει οτι αυτο αξιζει τα 400-500 ευρω που χρειαζεται για να το παει καπου εξω η τα 150 ευρω που θα θελει χοντρικα για να το κανει μονος του, σε συνδυασμο με το χρονο και την προσοχη που χρειαζεται (γιατι η σωστη εφαρμογη δεν ειναι παιξε γελασε οπως με το κερι) τοτε ναι αξιζει τον κοπο.
Εγω παλι με το κερι που εχω, που ειναι αξιολογοτατο και δεν κανει ουτε 40 ευρω, κερωνω εδω και μια 4ετια και τα δυο αυτοκινητα μου καθε 3-5 μηνες, αναλογα τα κεφια, σε ουτε μια ωρα το καθενα και ειμαι απολυτα καλυμμενος με μηδενικο κοστος, ωραιοτατο αποτελεσμα και λογικο κοπο, χωρις κανενα ρισκο να παει κατι στραβα. Και δεν προκειται να ψαχτω ποτε για κατι περισσοτερο με τις παρουσες τιμες, εκτος κι αν κερδισω κανα τζοκερ, τσιμπησω καμια λαμπο και κυριολεκτικα τα χρηματα μου ειναι αδιαφορα, ή αν βρω κεραμικο που ν'αξιζει πραγματικα τον κοπο με 40-50 ευρω μαξ για ολο το αμαξωμα. Αλλα και τα δυο ψιλοχλωμα τα κοβω. -
Να με συγχωρείς αλλα είναι κάπως αυθαίρετα τα συμπεράσματά σου. Νομίζω το έχω ξαναγράψει...το αμάξι που έχω τα τελευταία 3 χρόνια και 3 μήνες περάστηκε κεραμικό (μόνος μου ή με φίλο μαζί) την πρώτη του εβδομάδα και μετά ξανά κάθε 1.5 χρόνο. Πλένεται όλα αυτά τα χρόνια μία φορά την εβδομάδα ή το πολύ κάθε 10 μέρες. Οπως καταλαβαίνεις κανεις δεν έχει το χρόνο για τόσο συχνά πλυσίματα στο χέρι όταν εγώ μόνο για ένα καλό εξωτερικό θέλω μίνιμουμ 3 ώρες για ένα αυτοκίνητο 4.3μ. Οπότε πάνω από τα μισά πλυσίματα είναι σε βούρτσα και μάλιστα λόγω βολικής απόστασης, μιλάμε για βούτσα βενζινάδικου. Ακόμα κι έτσι η αράχνη έχει περιοριστεί στα πλαστικά καλύμματα των καθρεπτων και των b-pillar. Θέλει προσπάθεια πολύ να βρεις αράχνη σε μεγάλο πάνελ.
Αυτό είναι που κερδίζεις με την κεραμική. Αξίζει τα 600 έως 1500 που έχω ακούσει κατά καιρούς? Σαφέστατα όχι. Αξίζει τα 500€ που έχω δώσει για 3 φορές και μου χουν μεινει και τα εργαλεία? Σαφέστατα ναι.
Στο προηγούμενο αμάξι κι εγώ θεωρούσα ότι με το κερί είμαι οκ. Δεν είχε καμία σχέση όμως η προστασία του κεριού με αυτή της κεραμικής. Το κερί (ένα fusso99) στους 2 μήνες και 5-6 πλυσίματα ήταν ανύπαρκτο και ήθελε ξανά πέρασμα χώρια το πόσο σπαστική είναι η σχέση του με τα πλαστικά όταν η κεραμική στην ουσία τα αναζωογονεί όσο τίποτα. Γενικώς η κεραμική, πέρα από κόστη, είναι η εξέλιξη του κεριού και δεν τίθεται θέμα συγκρισης.
-
Η διάρκεια μιας κεραμικής, ενός κεριού κλπ έχει να κάνει και με τις συνθήκες που θα ακολουθήσουν μετά από το πέρασμα. Αν κάποιος δεν τρέχει πολύ, έχει το αυτοκίνητό του σε πυλωτή, δεν βρέχεται, δεν το βλέπει ο ήλιος, δεν ανεβοκατεβαίνουν οι θερμοκρασίες, δε σκονίζεται και δεν πλένεται συνέχεια, τότε και το πιο ξεφτίλα κερί θα αντέξει.
Όσον αφορά τις φωτογραφίες που είχα υποσχεθεί, τις έβγαλα, αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι πάντα πολύ καθαρό, δε φαίνεται διαφορά στο μάτι. Βρήκα ένα σημείο (στον χώρο που πατάνε οι πίσω επιβάτες) που κάτι ψιλοφαίνεται, αλλά δεν είναι σοβαρή η διαφορά.
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Πρέπει μάλλον να καθαρίσω κανένα βρώμικο αυτοκίνητο για να φανεί εκεί η όποια διαφορά.
-
@alexandros-s said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Πρέπει μάλλον να καθαρίσω κανένα βρώμικο αυτοκίνητο για να φανεί εκεί η όποια διαφορά.
Για λέγε πότε να βρεθούμε ?Γιατί με τον @mastoras78 κάναμε μόνο το εξωτερικό! αχαχχαχααχ
-
Τον τζαμπατζη δες....
Εντωμεταξυ έχουμε κανέναν με χόμπυ διορθώσεις από υγρασία σε τοίχους;
-
@alexandros-s said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Η διάρκεια μιας κεραμικής, ενός κεριού κλπ έχει να κάνει και με τις συνθήκες που θα ακολουθήσουν μετά από το πέρασμα. Αν κάποιος δεν τρέχει πολύ, έχει το αυτοκίνητό του σε πυλωτή, δεν βρέχεται, δεν
κανονισε, εχω αρχισει να χανω καθε υποληψη....
αμα δεν ειναι λιωμενο το πατακι.... -
@lap said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Τον τζαμπατζη δες....
Εντωμεταξυ έχουμε κανέναν με χόμπυ διορθώσεις από υγρασία σε τοίχους;
Καλό βαφέα θες..
Ο alexandros να έρθει να κάνει και το δικό μου μετά του Yem γιατί βαριέμαι να ασχοληθώ
-
@mastoras78 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
@lap said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Τον τζαμπατζη δες....
Εντωμεταξυ έχουμε κανέναν με χόμπυ διορθώσεις από υγρασία σε τοίχους;
Καλό βαφέα θες..
Ο alexandros να έρθει να κάνει και το δικό μου μετά του Yem γιατί βαριέμαι να ασχοληθώ
Του τζαμπατζη ο γάμος γίνεται με εσάς.
Βαφεας ε; Σωστός....θα ρωτήσω.... Μωρέ θα το γκρεμίσω να ησυχάσω
-
Χαχαχαχαχ ωραίος ο @lap , εξαρτάται το είδος της υγρασίας.! Έχει φουσκώσει η μπογιά ή έχει βγάλει μαύρα μπιμπικια?
-
Είχα αλλάξει αντλία συμπλέκτη λόγω φθοράς πρόσφατα, αλλά εν τω μεταξύ φαίνεται πως η διαρροή πότισε τη μοκέτα με το υγρό φρένων/συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να μυρίζει η καμπίνα.
Ρώτησα σε 2-3 πλυντήρια και μού είπαν πως θέλει βιολογικό καθαρισμό όλη η καμπίνα, ένας είπε πως πιθανώς θα χρειαστεί να βγει και η μοκέτα, εκτός από τα καθίσματα (που με τρομάζει σε παλιό αμάξι), και ένας πως πιθανότατα η απόσμηση θα πετύχει μόνο με χρήση όζοντος (αυτοί που δεν έχουν, δε το προτείνουν, ασφαλώς) καθώς και απολύμανση των αεραγωγών/εβαπορέτας.
...το κλιματισμό δεν τον άνοιγα καθόλου μέχρι τώρα, οπότε αμφιβάλλω αν χρειάζεται, αλλά η χρήση όζοντος για καταπολέμηση της χημικής οσμής μού φαίνεται καλή ιδέα.
Έχετε κάποιες συμβουλές, παρατηρήσεις;
Κάτι που να ζητήσω συγκεκριμένα για το καλύτερο αποτέλεσμα;Αν έχετε να προτείνετε και κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα/πλυντήριο στη περιοχή (θεσσαλονίκη), Τούμπας, Ανάληψης, Καλαμαριάς κοντά, ευπρόσδεκτο...
...είχα στη γειτονιά το Grizzly detailing αλλά μετακόμισε και μάλλον μέχρι να εξυπηρετήσει τη σειρά πελατών, θα πάρει χρόνο (αυτοί μού είπαν για όζον), αλλά βλέπω και Σταρούπολη είναι ένα πλυντήριο, που μέσω Goldmall χρεώνει μόνο 16€ για απολύμανση/απόσμηση με όζον.
-
@vgiozo said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Είχα αλλάξει αντλία συμπλέκτη λόγω φθοράς πρόσφατα, αλλά εν τω μεταξύ φαίνεται πως η διαρροή πότισε τη μοκέτα με το υγρό φρένων/συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να μυρίζει η καμπίνα.
Εφόσον η αιτία είναι το χημικό που πότισε, το όζον είναι σχεδόν σίγουρο ότι δε θα έχει αποτέλεσμα. Το όζον είναι περισσότερο για βακτηρίδια κλπ, και λιγότερο για οσμές τέτοιου τύπου.
Σίγουρα θέλει βιολογικό καθαρισμό. Αλλά πριν από τον βιολογικό καθαρισμό πρέπει να προηγηθεί ένα σχετικά ισχυρό καθαριστικό που διαλύει το υγρό των φρένων, χωρίς να χαλάει την μοκέτα. Στην συνέχεια, ο βιολογικός καθαρισμός θα απορροφήσει και το καθαριστικό που χρησιμοποιήθηκε.
Δεν ξέρω τι είδους χημικό είναι το υγρό των φρένων (όξινο, βασικό, ή κάτι άλλο) οπότε δε μπορώ να σου προτείνω κάτι συγκεκριμένο.
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ