-
Ανοίγω το topic για το νέο DS 4 (No4) που παρουσιάστηκε πριν μερικούς μήνες, έχει ανοίξει ο διαμορφωτής στη Γαλλία ενώ αναμένεται στην Ελλάδα από το φθινόπωρο.
https://www.dsautomobiles.gr/models/dsno4.html
https://www.dsautomobiles.fr/modeles-ds/dsn4/hybride.html
Υπάρχει ήδη Θέμα για αυτό το μοντέλο: https://forum.4troxoi.gr/topic/93101/forum-mellontika-montela-ds4-2021/801?page=41 Δεν ανοίγουμε νέα Θέματα για facelifts, παρά μόνον για νέες γενιές. Την επόμενη φορά θα πρέπει να κάνετε μια σχετική αναζήτηση πρώτα. Το παρόν κλειδώνεται. {Admin}
-
Η DS ήταν μία λάθος κίνηση εξ αρχής και καλό θα ήταν μετά το 2030 να ξαναγίνει κλάδος της Σιτροέν και όχι χωριστή εταιρεία.
Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.
Οι Ευρωπαίοι δεν μπήκαν σε αυτήν την ιστορία.
Η Στελλάντις έχει την Αλφα και την Λάντσια που θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το δίπολο των ακριβών αυτοκινήτων η Λάντσια πολυτέλεια, η Αλφα Σπορ, χωρίς να βγάζουν Τζούνιορ και Υψιλον, αλλά μόνο ακριβά μοντέλα.
-
Το DS4 δεν είναι αυτό;
Τι DS No4 ;;;Μιλάμε για τους βασιλιάδες της παπάτζας!
Ειδικά αυτοί στην DS πρέπει να είναι υπεργαματοι τύποι, μάλλον έχουν καταφέρει να είναι εντελώς ξεχωριστό τμήμα σε κάποιον άλλο όροφο , εγκατάσταση από την Citroen χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και να κάνουν ζωάρα!
Τους φαντάζομαι που λέτε να αραζουν κάπου πίνοντας το ποτήρι κρασί
τους και να σκέφτονται τι να πουν για να δικαιολογήσουν τον μισθό τους.
Άσε...το χω πετάγεται κάποιος,
θα αλλάξουμε τα νουμερακια στα μοντέλα από το απλό αριθμητικό σε λεκτικό και αριθμό,
Δηλαδή ντεεσε νομπρ κατρρρρ , ή ντεεσε νομπρ ουιτ , τργουα etc.Πω...τι είπες τώρα ρε μεγάλε!
Αυτό είναι θα κάνουμε μια δυο αλλαγές στα φώτα λεντ, θα γράψουμε και για τον νέο υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό κινητήρα συνδυασμένης απόδοσης 145 ίππων- στο σημείο αυτό ακούστηκε δυνατός γελοντας από τον τρίτο συνδαιτυμόνα της παρέας -
Σιγά ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι αυτά μου βγήκε το κρασί από τη μύτη, χαχαχαχα , όχι να κοροιδευομαστε και μεταξύ μας.
Ελάτε παιδιά λοιπόν, α σαντε ρε μάγκες , θα την βγάλουμε την χρονιά και φετο.
-
Μιλάς εσύ που ή Αουντι άλλαξε τα κυβικά σε μαλακίες άσχετα νούμερα και τώρα τα καταργεί, γιατί κατάλαβαν ότι τελικά αυτοί στην Βάγκ ήταν τα νούμερα.
Επί της ουσίας η Ντι Ες αλλάζει την σειρά από Ντι Ες Αριθμός, σε Ντι Ες Νο Αριθμός.
-
Η DS ήταν μία λάθος κίνηση εξ αρχής και καλό θα ήταν μετά το 2030 να ξαναγίνει κλάδος της Σιτροέν και όχι χωριστή εταιρεία.
Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.
Οι Ευρωπαίοι δεν μπήκαν σε αυτήν την ιστορία.
Η Στελλάντις έχει την Αλφα και την Λάντσια που θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το δίπολο των ακριβών αυτοκινήτων η Λάντσια πολυτέλεια, η Αλφα Σπορ, χωρίς να βγάζουν Τζούνιορ και Υψιλον, αλλά μόνο ακριβά μοντέλα.
Ή να αντικαταστήσει η ds την citroen και τον ρόλο του προσιτού, που θα αφήσει η citroen, να παίξει η fiat.
-
Μιλάς εσύ που ή Αουντι άλλαξε τα κυβικά σε μαλακίες άσχετα νούμερα και τώρα τα καταργεί, γιατί κατάλαβαν ότι τελικά αυτοί στην Βάγκ ήταν τα νούμερα.
Επί της ουσίας η Ντι Ες αλλάζει την σειρά από Ντι Ες Αριθμός, σε Ντι Ες Νο Αριθμός.
Πωπω τι παπάτζα οι αριθμήσεις της audi όντως, βλέπει ο ανίδεος Α3 35 tfsi και νομίζει ότι είναι 3.5 V6, ενώ είναι ένα ταπεινό 1.5Τ. Βάλε Α3 20 tfsi τουλάχιστον να παραπέμπει εστω στο αντιστοιχο παλιό δίλιτρο ατμοσφαιρικο.
-
Η Σιτροέν έχει παράδοση 106 ετών και στην παράδοση της μερικά από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην Ιστορία της Παγκόσμιας Αυτοκίνησης.
Δεν παίζει τον ρόλο του φτηνού σκέτου, όπως το παίζει η Φίατ παραδοσιακά από την εποχή του 500 και του 126.
Παίζει τον ρόλο της πρωτοπόρου εταιρείας, που τολμά να κάνει πρωτοπόρα σχέδια, ενώ είναι παγκόσμια κορυφή στην άνεση για τα χρήματα που κοστίζει.
Και όποτε γουστάρει είναι και σπόρ.
-
Θέλει τόλμη να καταργήσεις το στροφόμετρο.
-
Νομίζω ότι αυτά που λές ήταν κάποτε, τώρα όσο πάει ανταγωνίζεται τη dacia. Έχουμε πολύ καιρό να δούμε πρωτοπορία από τη citroen, τα αμάξια της είναι τέρμα συμβατικά και σχετικά προσιτά.
Μερικές στιγμές πραγματικά απορώ με τους μανατζαρέους ορισμένων εταιριών, όπως citroen, alfa, lancia. Διαθέτουν πολύ δυνατά brands με χαρακτήρα και φανατικούς θαυμαστές και παρόλα αυτά κατάφεραν να τις φέρουν στο χείλος του γκρεμού. -
Θέλει τόλμη να καταργήσεις το στροφόμετρο.
Προφανώς...
@georgemit said in DS no4:
Νομίζω ότι αυτά που λές ήταν κάποτε, τώρα όσο πάει ανταγωνίζεται τη dacia. Έχουμε πολύ καιρό να δούμε πρωτοπορία από τη citroen, τα αμάξια της είναι τέρμα συμβατικά και σχετικά προσιτά.
Την Ντάτσια την ανταγωνίζεται γιατί η Ντάτσια τα τελευταία χρόνια έσκιζε σε πωλήσεις στην Ευρώπη, γιατί τα αυτοκίνητα ακρίβυναν υπερβολικά και ο κόσμος στην Ευρώπη δεν είναι πλούσιος που έχουμε στο μυαλό μας εδώ, επειδή οι μισθοί εκεί είναι πιο μεγάλοι από τους δικούς μας, αλλά το κόστος ζωής είναι ανάλογα μεγάλο.
Αλλά μια βόλτα με το νέο Αιρκρος και την ανάρτηση του θα μας δώσει να καταλάβουμε τι εννοώ.
-
Δε νομίζω ότι μόνο από μια καλοσχεδιασμένη, κατά τα άλλα συμβατική, ανάρτηση γίνεται ξεχωριστό ένα αμάξι. Οι τελευταίες citroen για μένα ήταν η xantia και η C6.
-
Η Σιτροέν έχει παράδοση 106 ετών και στην παράδοση της μερικά από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην Ιστορία της Παγκόσμιας Αυτοκίνησης.
Δεν παίζει τον ρόλο του φτηνού σκέτου, όπως το παίζει η Φίατ παραδοσιακά από την εποχή του 500 και του 126.
Παίζει τον ρόλο της πρωτοπόρου εταιρείας, που τολμά να κάνει πρωτοπόρα σχέδια, ενώ είναι παγκόσμια κορυφή στην άνεση για τα χρήματα που κοστίζει.
Και όποτε γουστάρει είναι και σπόρ.
α καλα
αυτο παλια δυστηχως μονο
ειναι ιστορική μαρκα εχει βγαλει υπεροχα αμαξια και καινοτομιες
τωρα μονο φτηναμαξα βγαζει
παγκοσμιος πάτος ειναι
το πιο ρηξικελευθο αμαξι που εβγαλε ειναι ενας παγκοσμιος κουβας με ροδες για πρεσσα. το ami
-
Μόνο για leasing ή για μετόχους.
-
@georgemit said in DS no4:
Δε νομίζω ότι μόνο από μια καλοσχεδιασμένη, κατά τα άλλα συμβατική, ανάρτηση γίνεται ξεχωριστό ένα αμάξι. Οι τελευταίες citroen για μένα ήταν η xantia και η C6.
Ακριβώς.....
-
Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.
H Infinity και η Acura μια χαρά έχουν πετύχει στις αγορές που απευθύνονται. Μακάρι να υπήρχαν και στην Ευρώπη αντί για λινκ κάτι κινεζιές.
Πολυτελή αξιόπιστα και σε καλές τιμές αναλογικά με το τι είναι.
DS no4