Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DS no4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DS no4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    15
    302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      JimKL 0 last edited by aea4tf

      Ανοίγω το topic για το νέο DS 4 (No4) που παρουσιάστηκε πριν μερικούς μήνες, έχει ανοίξει ο διαμορφωτής στη Γαλλία ενώ αναμένεται στην Ελλάδα από το φθινόπωρο.

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/episimo_apokalypsi_gia_to_neo_ds_no4_pote_erxetai_stin_ellada_photos-7842566/

      https://www.dsautomobiles.gr/models/dsno4.html

      https://www.dsautomobiles.fr/modeles-ds/dsn4/hybride.html

      alt text

      alt text

      alt text

      Υπάρχει ήδη Θέμα για αυτό το μοντέλο: https://forum.4troxoi.gr/topic/93101/forum-mellontika-montela-ds4-2021/801?page=41 Δεν ανοίγουμε νέα Θέματα για facelifts, παρά μόνον για νέες γενιές. Την επόμενη φορά θα πρέπει να κάνετε μια σχετική αναζήτηση πρώτα. Το παρόν κλειδώνεται. {Admin}

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Η DS ήταν μία λάθος κίνηση εξ αρχής και καλό θα ήταν μετά το 2030 να ξαναγίνει κλάδος της Σιτροέν και όχι χωριστή εταιρεία.

        Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.

        Οι Ευρωπαίοι δεν μπήκαν σε αυτήν την ιστορία.

        Η Στελλάντις έχει την Αλφα και την Λάντσια που θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το δίπολο των ακριβών αυτοκινήτων η Λάντσια πολυτέλεια, η Αλφα Σπορ, χωρίς να βγάζουν Τζούνιορ και Υψιλον, αλλά μόνο ακριβά μοντέλα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vagkirk last edited by

          Το DS4 δεν είναι αυτό;
          Τι DS No4 ;;;

          Μιλάμε για τους βασιλιάδες της παπάτζας!

          Ειδικά αυτοί στην DS πρέπει να είναι υπεργαματοι τύποι, μάλλον έχουν καταφέρει να είναι εντελώς ξεχωριστό τμήμα σε κάποιον άλλο όροφο , εγκατάσταση από την Citroen χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και να κάνουν ζωάρα!

          Τους φαντάζομαι που λέτε να αραζουν κάπου πίνοντας το ποτήρι κρασί 🍷 τους και να σκέφτονται τι να πουν για να δικαιολογήσουν τον μισθό τους.

          Άσε...το χω πετάγεται κάποιος,
          θα αλλάξουμε τα νουμερακια στα μοντέλα από το απλό αριθμητικό σε λεκτικό και αριθμό,
          Δηλαδή ντεεσε νομπρ κατρρρρ , ή ντεεσε νομπρ ουιτ , τργουα etc.

          Πω...τι είπες τώρα ρε μεγάλε!
          Αυτό είναι θα κάνουμε μια δυο αλλαγές στα φώτα λεντ, θα γράψουμε και για τον νέο υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό κινητήρα συνδυασμένης απόδοσης 145 ίππων

          • στο σημείο αυτό ακούστηκε δυνατός γελοντας από τον τρίτο συνδαιτυμόνα της παρέας -

          Σιγά ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι αυτά μου βγήκε το κρασί από τη μύτη, χαχαχαχα , όχι να κοροιδευομαστε και μεταξύ μας.

          Ελάτε παιδιά λοιπόν, α σαντε ρε μάγκες , θα την βγάλουμε την χρονιά και φετο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Μιλάς εσύ που ή Αουντι άλλαξε τα κυβικά σε μαλακίες άσχετα νούμερα και τώρα τα καταργεί, γιατί κατάλαβαν ότι τελικά αυτοί στην Βάγκ ήταν τα νούμερα.

            Επί της ουσίας η Ντι Ες αλλάζει την σειρά από Ντι Ες Αριθμός, σε Ντι Ες Νο Αριθμός.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit @criuser last edited by

              @criuser said in DS no4:

              Η DS ήταν μία λάθος κίνηση εξ αρχής και καλό θα ήταν μετά το 2030 να ξαναγίνει κλάδος της Σιτροέν και όχι χωριστή εταιρεία.

              Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.

              Οι Ευρωπαίοι δεν μπήκαν σε αυτήν την ιστορία.

              Η Στελλάντις έχει την Αλφα και την Λάντσια που θα μπορούσαν να παίξουν αυτό το δίπολο των ακριβών αυτοκινήτων η Λάντσια πολυτέλεια, η Αλφα Σπορ, χωρίς να βγάζουν Τζούνιορ και Υψιλον, αλλά μόνο ακριβά μοντέλα.

              Ή να αντικαταστήσει η ds την citroen και τον ρόλο του προσιτού, που θα αφήσει η citroen, να παίξει η fiat.

              i30 1.5 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgemit
                georgemit @criuser last edited by

                @criuser said in DS no4:

                Μιλάς εσύ που ή Αουντι άλλαξε τα κυβικά σε μαλακίες άσχετα νούμερα και τώρα τα καταργεί, γιατί κατάλαβαν ότι τελικά αυτοί στην Βάγκ ήταν τα νούμερα.

                Επί της ουσίας η Ντι Ες αλλάζει την σειρά από Ντι Ες Αριθμός, σε Ντι Ες Νο Αριθμός.

                Πωπω τι παπάτζα οι αριθμήσεις της audi όντως, βλέπει ο ανίδεος Α3 35 tfsi και νομίζει ότι είναι 3.5 V6, ενώ είναι ένα ταπεινό 1.5Τ. Βάλε Α3 20 tfsi τουλάχιστον να παραπέμπει εστω στο αντιστοιχο παλιό δίλιτρο ατμοσφαιρικο.

                i30 1.5 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Η Σιτροέν έχει παράδοση 106 ετών και στην παράδοση της μερικά από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην Ιστορία της Παγκόσμιας Αυτοκίνησης.

                  Δεν παίζει τον ρόλο του φτηνού σκέτου, όπως το παίζει η Φίατ παραδοσιακά από την εποχή του 500 και του 126.

                  Παίζει τον ρόλο της πρωτοπόρου εταιρείας, που τολμά να κάνει πρωτοπόρα σχέδια, ενώ είναι παγκόσμια κορυφή στην άνεση για τα χρήματα που κοστίζει.

                  Και όποτε γουστάρει είναι και σπόρ.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Θέλει τόλμη να καταργήσεις το στροφόμετρο.😊

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • georgemit
                      georgemit last edited by georgemit

                      Νομίζω ότι αυτά που λές ήταν κάποτε, τώρα όσο πάει ανταγωνίζεται τη dacia. Έχουμε πολύ καιρό να δούμε πρωτοπορία από τη citroen, τα αμάξια της είναι τέρμα συμβατικά και σχετικά προσιτά.
                      Μερικές στιγμές πραγματικά απορώ με τους μανατζαρέους ορισμένων εταιριών, όπως citroen, alfa, lancia. Διαθέτουν πολύ δυνατά brands με χαρακτήρα και φανατικούς θαυμαστές και παρόλα αυτά κατάφεραν να τις φέρουν στο χείλος του γκρεμού.

                      i30 1.5 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser @lap last edited by

                        @lap said in DS no4:

                        Θέλει τόλμη να καταργήσεις το στροφόμετρο.😊

                        Προφανώς...

                        @georgemit said in DS no4:

                        Νομίζω ότι αυτά που λές ήταν κάποτε, τώρα όσο πάει ανταγωνίζεται τη dacia. Έχουμε πολύ καιρό να δούμε πρωτοπορία από τη citroen, τα αμάξια της είναι τέρμα συμβατικά και σχετικά προσιτά.

                        Την Ντάτσια την ανταγωνίζεται γιατί η Ντάτσια τα τελευταία χρόνια έσκιζε σε πωλήσεις στην Ευρώπη, γιατί τα αυτοκίνητα ακρίβυναν υπερβολικά και ο κόσμος στην Ευρώπη δεν είναι πλούσιος που έχουμε στο μυαλό μας εδώ, επειδή οι μισθοί εκεί είναι πιο μεγάλοι από τους δικούς μας, αλλά το κόστος ζωής είναι ανάλογα μεγάλο.

                        Αλλά μια βόλτα με το νέο Αιρκρος και την ανάρτηση του θα μας δώσει να καταλάβουμε τι εννοώ.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit last edited by

                          Δε νομίζω ότι μόνο από μια καλοσχεδιασμένη, κατά τα άλλα συμβατική, ανάρτηση γίνεται ξεχωριστό ένα αμάξι. Οι τελευταίες citroen για μένα ήταν η xantia και η C6.

                          i30 1.5 160 N line!

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • cirus
                            cirus @criuser last edited by cirus

                            @criuser said in DS no4:

                            Η Σιτροέν έχει παράδοση 106 ετών και στην παράδοση της μερικά από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην Ιστορία της Παγκόσμιας Αυτοκίνησης.

                            Δεν παίζει τον ρόλο του φτηνού σκέτου, όπως το παίζει η Φίατ παραδοσιακά από την εποχή του 500 και του 126.

                            Παίζει τον ρόλο της πρωτοπόρου εταιρείας, που τολμά να κάνει πρωτοπόρα σχέδια, ενώ είναι παγκόσμια κορυφή στην άνεση για τα χρήματα που κοστίζει.

                            Και όποτε γουστάρει είναι και σπόρ.

                            α καλα

                            αυτο παλια δυστηχως μονο

                            ειναι ιστορική μαρκα εχει βγαλει υπεροχα αμαξια και καινοτομιες

                            τωρα μονο φτηναμαξα βγαζει

                            παγκοσμιος πάτος ειναι

                            το πιο ρηξικελευθο αμαξι που εβγαλε ειναι ενας παγκοσμιος κουβας με ροδες για πρεσσα. το ami

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              Μόνο για leasing ή για μετόχους.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nontaskatsaras @georgemit last edited by

                                @georgemit said in DS no4:

                                Δε νομίζω ότι μόνο από μια καλοσχεδιασμένη, κατά τα άλλα συμβατική, ανάρτηση γίνεται ξεχωριστό ένα αμάξι. Οι τελευταίες citroen για μένα ήταν η xantia και η C6.

                                Ακριβώς.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  Green Power last edited by Green Power

                                  @criuser said in DS no4:

                                  Από τις υπομάρκες πολυτελείας μόνο η Λέξους πέτυχε, ούτε η Ινφίνιτι, ούτε η Ακιούρα, ή άλλες ασιατικές πολυτελείας.

                                  H Infinity και η Acura μια χαρά έχουν πετύχει στις αγορές που απευθύνονται. Μακάρι να υπήρχαν και στην Ευρώπη αντί για λινκ κάτι κινεζιές.

                                  Πολυτελή αξιόπιστα και σε καλές τιμές αναλογικά με το τι είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr