-
Πω πω πω...
Έρωτας όπως το Q6 (και το Q5), αλλά σε μικρογραφεία!!!New benchmark in the compact class: the Audi Q3
-
Πολύ άσχημο. Ειδικά από πίσω.
Επίσης 45 χιλιάδες ευρώ στη Γερμανία για τη φθηνότερη έκδοση, σοβαρά τώρα; -
KIA?
-
Εγώ το βρίσκω κουκλί!!!
Βέβαια η Audi θα χρεώνει τον ουρανό με τα άστρα για να βάλεις λίγο παραπάνω εξοπλισμό. -
@kostis20 said in Audi Q3 3rd generation:
KIA?
Σιγά να μην μπορούσε η ΚΙΑ να βγάλει τόσο όμορφο αυτοκίνητο.
Είπαμε καλή είναι, αλλά όχι τόσο καλή.
Άσε που τώρα τελευταία, κάτι τετράγωνες γκουμούτσες βγάζει. -
Καλα οτι πεις ...
Εχει βγάλει το Xceed πάντως. -
Μοιάζει με το ΚΙΑ, αλλά το λες όμορφο από μπροστά και πλάι.
Στο πίσω μέρος μοιάζει μπίντ και άλλα κινέζικα και κλασσικά όπως όλα τα γερμανικά, άλλος σχεδιάζει το μπροστά, άλλος το πίσω και μάλιστα ο ένας δουλεύει πρωί και ο άλλος απόγευμα για να μην βρίσκονται ποτέ, ενώ δεν έχουν ούτε ο ένας το τηλέφωνο ή το μέιλ του άλλου.
Και βέβαια πάμε στις τιμές.
Ως συνήθως Γερμανικές, για Γερμανούς λήζινγκ και για Γερμανόπληκτους κλειδολάγνους εκτός Γερμανίας.
Οπως και το υπάρχον που είναι ένα καλό αυτοκίνητο γενικά, αλλά όταν το βάλεις στο πλαίσιο της τιμής του γίνεται μέτριο, ενώ ο 1,5 ρουφάει με το μπουρί της σόμπας.
Βέβαια στην Γερμανία δεν θα παίρνει κανείς τον 1,5, αφού η διαφορά τιμής με τους δίλιτρους δεν είναι μεγάλη και εκεί, ξαναγίνεται καλό το αυτοκίνητο.
-
εξωτερικα ειναι οκ. Δεν τρελαινομαι, ουτε θα πω κακο λόγο, ειναι απλα ωραιο , συχρονο
Μεσα μαρεσει πολύ. Επιτελους σοβαρη αναβαθμιση φαινεται στο video τουλαχιστον!!!!!
Για να το κρίνω ολοκληρωμενα θελω και μια τιμη για μια ΚΑΛΗ εκδοση , οχι κάποια κουτσουρεμένη
ΑΝ είναι γυρω στα 35 μια καλή εκδοση του (με χιλιαρη κινητηρα) οκ, αν κανει παραπάνω, φιλάκια
-
Από 1500 κυβικά ξεκινάει πάντα και από 45000 στην Γερμανία..
Ετοίμασε τα φιλάκια...
-
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Μοιάζει με το ΚΙΑ, αλλά το λες όμορφο από μπροστά και πλάι.
Με ποιο ΚΙΑ μοιάζει; Δε βρίσκω κάποιο.
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Στο πίσω μέρος μοιάζει μπίντ και άλλα κινέζικα...
Νομίζω γενικά το ανάποδο συμβαίνει και τα Κινέζικα είχαν αρχίσει εδώ και καιρό να υιοθετούν σχεδιαστικά στοιχεία από την Ευρώπη και φυσικά καλά έκαναν αφού έχουν βλέψεις για εξάπλωση στην Ευρωπαϊκή αγορά.
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Και βέβαια πάμε στις τιμές.
Σωστά. Τι να πει κανείς εδώ.
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Οπως και το υπάρχον που είναι ένα καλό αυτοκίνητο γενικά, αλλά όταν το βάλεις στο πλαίσιο της τιμής του γίνεται μέτριο
Δε γίνεται μέτριο. Απλά αλλάζει το Value for Money.
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
ενώ ο 1,5 ρουφάει με το μπουρί της σόμπας.
Δεν ξέρω τι κάνει ο 1,5.
Ο 1,4 TSI του Golf IV πάντως ρούφαγε, αλλά είχες γκάζια όμως ρε φίλε.@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Βέβαια στην Γερμανία δεν θα παίρνει κανείς τον 1,5, αφού η διαφορά τιμής με τους δίλιτρους δεν είναι μεγάλη και εκεί, ξαναγίνεται καλό το αυτοκίνητο.
Κάπου μπορεί να έχει ένα point αυτό το σκεπτικό, αλλά δε νομίζω ότι ο 1,5 είναι τόσο χάλια.
Όπως και να έχει, PHEV και τα μυαλά στα κάγκελα. -
Το έχει το υπάρχον γιός φίλου και βρίζει συνέχεια και από θέματα βλαβών και κυρίως κατανάλωσης. 10+ λίτρα χαλαρά στην πόλη και 7,5 λίτρα με ταχύτητες ΚΤΕΛ στο ταξίδι.
Να θυμίσω ότι ακούγεται ότι το νέο μεγάλο και όμορφο 5 αιρκρος σε φεβ με 197 άλογα θα είναι κάτω από 40000 ευρώ.
-
-
https://www.drive.gr/news/nea-montela-agora/anakoinothike-kiolas-i-timi-toy-neoy-audi-q3-stin-ellada
"η βασική έκδοση Advanced με τον 1.500άρη TFSI ξεκινά από τις €41.980. Η αντίστοιχη έκδοση ντίζελ ξεκινά από €51.980."
10K διαφορά η βενζίνη απο το ντίζελ. Τι πίνετε εκεί στην Audi οεο;
Έβαλα στον διαμορφωτή το 1.5 ντίζελ, με μεταλλικό χρώμα και τα matrix led μόνο, 57786. Με τις υγείες μας.
-
Μπήκα διαμορφωτή.
Ένα 55άρι χρειάζεται η 1,5 TFSI για να την κάνεις κούκλα και να της φορέσεις κάποια ωραία καλούδια.
Χαχαχα...
Αουντάρα ρε μούτρα... -
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Μπήκα διαμορφωτή.
Ένα 55άρι χρειάζεται η 1,5 TFSI για να την κάνεις κούκλα και να της φορέσεις κάποια ωραία καλούδια.
Χαχαχα...
Αουντάρα ρε μούτρα...55 χαρτια για αυτο ? οχι σε καμια περιπτωση. Πεταμενα χρηματα
Προτιμω πολλα αλλα με λιγότερα.
-
@cirus said in Audi Q3 3rd generation:
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Μπήκα διαμορφωτή.
Ένα 55άρι χρειάζεται η 1,5 TFSI για να την κάνεις κούκλα και να της φορέσεις κάποια ωραία καλούδια.
Χαχαχα...
Αουντάρα ρε μούτρα...55 χαρτια για αυτο ? οχι σε καμια περιπτωση. Πεταμενα χρηματα
Προτιμω πολλα αλλα με λιγότερα.
Εντάξει, ξεκινάει από 41Κ (μάλλον γυμνό)
Με 44Κ παίρνεις την Advanced.
Πάντως με 43Κ παίρνει κανείς το Terramar, υπέρ-full εξοπλισμένο.
Για μένα όμως είναι έρωτας το Αουντόνι.Edit. Διορθώνω. Τελικά δεν είναι γυμνή η βασική έκδοση με τα 41Κ
-
Εξαιρετικό ακόμη και στα 42κ που ξεκινά.
Δείχνει και μάλλον είναι καλύτερο και από το Χ1 σε όλα, το εσωτερικό του ειδικά είναι ότι καλύτερο σε ποιότητα ,σχεδίαση και εργονομία έχουμε δεί από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια.
Μεγάλη αναβάθμιση από το προηγούμενο που μάλλον σηματοδοτεί αλλαγή στρατηγικής για την Audi.
Κατάλαβαν πως το κόψε - κόψε συνέχεια ποιοτικά και το βγάλε από την μύγα ξυγκι των προηγούμενων ετών δεν οδηγεί πουθενά όπως απέδειξε και η σχεδόν καταστροφική πρόσφατη πορεία της Stellantis που ξεφτυλιζεται με το νέο 3008 και ακόμη χειρότερα με τα νέα C3 / C3 Aircross που όσο και να είναι αποδεκτά εξωτερικά και ακόμη ως πακέτο τιμής / εξοπλισμού φεύγεις μακριά και δεν ξανακοιτας πίσω μόλις κάτσεις στην θέση του οδηγού.
-
-
Είδα το μπροστά λέω οκ τρώγεται, είδα το πίσω και τρόμαξα, γιατί; είπαμε να έχουν τεράστιες μάσκες μπροστά αλλα και πίσω;
Τώρα για τις μεταδόσεις, αυτή είναι η καινούρια που λέγανε (μάλλον όχι); phev 1,5 παράλληλο με ηλεκτροκινητήρα και 6αρι dct? Άρα ακριβώς όπως ήταν και πριν τα phev του vag?
Ακριβό αλλά θα ξεπουλήσει ειδικά το phev που είναι 1.5 σε leasing και σε ιδιώτες, πόσο θα πάει;
-
Είχαν έμπνευση
Audi Q3 3rd generation