-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Αν μενεις Αθηνα με την κινηση που εχει τωρα CH-R ειναι μονοδρομος.
-
@wantone said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Αν μενεις Αθηνα με την κινηση που εχει τωρα CH-R ειναι μονοδρομος.
Το ξερω κ εχεις δίκιο. Αλλα δε μου αρεσει εμφανισιακά κ από θέμα χώρων δεν προσφέρει κάτι παραπάνω κ απο το puma κιόλας (κ είναι κ μακρύτερο).
Έχω σκεφτεί πολύ τα full hybrid αλλά πέραν των Toyota δεν το σκέφτομαι. Κ από τα Toyota το CHR που θα μου έκανε δε μου αρεσει όπως ανέφερα.
Για αυτό έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο μετά από πολλή σκέψη.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Και καλά κάνεις αν θες ενα διασκεδαστικό αμάξι
Το CHR είναι καλύτερο για οικονομία φυσικα δεν θα πω ψεματα αλλα ρε φιλε αν είσαι νεος και θες ενα διασκεδαστικό αμάξι γενικά δεν θα περάσεις ούτε απεξω από την toyota. Μονο ειδικες εκδοσεις αυτοκινητων της είναι για οδηγηση oriented (gr yaris, supra κτλ) . Ολες οι άλλες είναι βαρετα αμαξια για οικονομία. Ε αφου ολοι έχουμε πάρει διασκεδαστικά αμάξια οταν είμασταν νεοι στο τελος καταλήγουμε εκεί
αλλα να είσαι νεος και να πάρεις toyota βαρεταμαξο κρίμα είναι. Ας καιει περισσότερο και να το διασκεδάσεις και μετα καταλήγεις σαν τους σοφότερους εδω μεσηλικές και ανω.
Μεχρι τότε διασκεδασε το και παρε ενα αμάξι που να σου αρέσει εμφανισιακα και να προσφέρει μια ευχαριστηση οδηγική ακόμα και αν αυτό δεν είναι puma αλλα κάτι αλλο
Τα παππουδαμαξα εκεί θα είναι για αργότερα και θα σε περιμένουν μην ανυσηχείς, πάρτα αργότερα
-
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Και καλά κάνεις αν θες ενα διασκεδαστικό αμάξι
Το CHR είναι καλύτερο για οικονομία φυσικα δεν θα πω ψεματα αλλα ρε φιλε αν είσαι νεος και θες ενα διασκεδαστικό αμάξι γενικά δεν θα περάσεις ούτε απεξω από την toyota. Μονο ειδικες εκδοσεις αυτοκινητων της είναι για οδηγηση oriented (gr yaris, supra κτλ) . Ολες οι άλλες είναι βαρετα αμαξια για οικονομία. Ε αφου ολοι έχουμε πάρει διασκεδαστικά αμάξια οταν είμασταν νεοι στο τελος καταλήγουμε εκεί
αλλα να είσαι νεος και να πάρεις toyota βαρεταμαξο κρίμα είναι. Ας καιει περισσότερο και να το διασκεδάσεις και μετα καταλήγεις σαν τους σοφότερους εδω μεσηλικές και ανω.
Μεχρι τότε διασκεδασε το και παρε ενα αμάξι που να σου αρέσει εμφανισιακα και να προσφέρει μια ευχαριστηση οδηγική ακόμα και αν αυτό δεν είναι puma αλλα κάτι αλλο
Τα παππουδαμαξα εκεί θα είναι για αργότερα και θα σε περιμένουν μην ανυσηχείς, πάρτα αργότερα
Το Puma αν καταλήξω σε αυτό ξέρω ότι θα το λατρέψω οδηγικά (μετά από Fiesta που έχω). Για αυτό κ έχω βάλει μόνο το t-roc ως άλλη εναλλακτική κ μόνο τον συγκεκριμένο κινητήρα (με αυτόματο κιβώτιο).
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Και καλά κάνεις αν θες ενα διασκεδαστικό αμάξι
Το CHR είναι καλύτερο για οικονομία φυσικα δεν θα πω ψεματα αλλα ρε φιλε αν είσαι νεος και θες ενα διασκεδαστικό αμάξι γενικά δεν θα περάσεις ούτε απεξω από την toyota. Μονο ειδικες εκδοσεις αυτοκινητων της είναι για οδηγηση oriented (gr yaris, supra κτλ) . Ολες οι άλλες είναι βαρετα αμαξια για οικονομία. Ε αφου ολοι έχουμε πάρει διασκεδαστικά αμάξια οταν είμασταν νεοι στο τελος καταλήγουμε εκεί
αλλα να είσαι νεος και να πάρεις toyota βαρεταμαξο κρίμα είναι. Ας καιει περισσότερο και να το διασκεδάσεις και μετα καταλήγεις σαν τους σοφότερους εδω μεσηλικές και ανω.
Μεχρι τότε διασκεδασε το και παρε ενα αμάξι που να σου αρέσει εμφανισιακα και να προσφέρει μια ευχαριστηση οδηγική ακόμα και αν αυτό δεν είναι puma αλλα κάτι αλλο
Τα παππουδαμαξα εκεί θα είναι για αργότερα και θα σε περιμένουν μην ανυσηχείς, πάρτα αργότερα
Το Puma αν καταλήξω σε αυτό ξέρω ότι θα το λατρέψω οδηγικά (μετά από Fiesta που έχω). Για αυτό κ έχω βάλει μόνο το t-roc ως άλλη εναλλακτική κ μόνο τον συγκεκριμένο κινητήρα (με αυτόματο κιβώτιο).
και το troc καλό είναι και σε κάποια πραγματα καλύτερο από το puma είδικα με τον καλό κινητηρα 1.5
αλλα εμενα δεν μαρεσει εμφανισιακα χωρια που θεωρω τα λιγότερα χρονια εγγυηση και ακριβότερα service στην VAG τροχοπέδη και δεν θα το διαλεγα σε καμία περιπτωση εναντι του για μενα πάντα πιο ομορφου εξωτερικα PUMA με μεγαλύτερο χωρο αποσκευων στην κατηγορία
Ομως το Troc είναι και πιο ομορφο και πιο ανετο μέσα. Οδηγικά είναι πολύ καλό αν και όχι τοσο διασκεδαστικό οσο το puma
τα ζυγίζεις και διαλέγεις. Επίσης το puma είναι Mild hybrid που στο μελλον σε πωληση στην αγγελια βάζεις hybrid όχι βενζινοκίνητο με ότι σημαινει αυτό
-
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.
Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.
Τι διαδρομες κανεις;
Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξιΚυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)
Και καλά κάνεις αν θες ενα διασκεδαστικό αμάξι
Το CHR είναι καλύτερο για οικονομία φυσικα δεν θα πω ψεματα αλλα ρε φιλε αν είσαι νεος και θες ενα διασκεδαστικό αμάξι γενικά δεν θα περάσεις ούτε απεξω από την toyota. Μονο ειδικες εκδοσεις αυτοκινητων της είναι για οδηγηση oriented (gr yaris, supra κτλ) . Ολες οι άλλες είναι βαρετα αμαξια για οικονομία. Ε αφου ολοι έχουμε πάρει διασκεδαστικά αμάξια οταν είμασταν νεοι στο τελος καταλήγουμε εκεί
αλλα να είσαι νεος και να πάρεις toyota βαρεταμαξο κρίμα είναι. Ας καιει περισσότερο και να το διασκεδάσεις και μετα καταλήγεις σαν τους σοφότερους εδω μεσηλικές και ανω.
Μεχρι τότε διασκεδασε το και παρε ενα αμάξι που να σου αρέσει εμφανισιακα και να προσφέρει μια ευχαριστηση οδηγική ακόμα και αν αυτό δεν είναι puma αλλα κάτι αλλο
Τα παππουδαμαξα εκεί θα είναι για αργότερα και θα σε περιμένουν μην ανυσηχείς, πάρτα αργότερα
Δεν ειναι μονο η οικονομια στο καυσιμο αλλα πως ξεκιναει και πως δουλευει με τον ηλεκτροκινητηρα. Με αυτη την κινηση με χειροκινητο ειναι βασανιστηριο για τον οδηγο αλλα και με διπλο συμπλεκτη το λυπασαι το αμαξι τι τραβαει.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο
-
@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο
Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.
Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.
Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).
Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο
Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.
Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.
Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).
Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.
Οι χώροι θα σε καλύψουν και στα 2 με 2 παιδάκια. Το puma εχει πλεονεκτημα με το megabox και το Troc στις θεσεις πίσω
Ο 1.5 είναι δυνατότερος του χιλιαρη ecoboost εκτος από την εκδοση ST του puma (170). Ειναι πιο δυνατός και από τον 125 και από τον 155
ομως διψάει περισσότερο και ο 125 και 155 είναι επαρκέστατοι και καλοι κινητηρες που και στην πόλη και στο ταξίδι είναι πολύ καλοι
Το αυτόματο του TROC είναι αρκετα καλύτερο από του puma. Απλά είναι γνωστο για τις ακριβες ζημιές οταν βγαλει εκτος εγγυησης.
Από εκει και πέρα εσυ ξέρεις. Καλύτερο από το να τα οδηγησεις και τα 2 και να βγαλεις τα δικά σου συμπερασματα δεν υπάρχει.
-
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο
Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.
Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.
Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).
Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.
Οι χώροι θα σε καλύψουν και στα 2 με 2 παιδάκια. Το puma εχει πλεονεκτημα με το megabox και το Troc στις θεσεις πίσω
Ο 1.5 είναι δυνατότερος του χιλιαρη ecoboost εκτος από την εκδοση ST του puma (170). Ειναι πιο δυνατός και από τον 125 και από τον 155
ομως διψάει περισσότερο και ο 125 και 155 είναι επαρκέστατοι και καλοι κινητηρες που και στην πόλη και στο ταξίδι είναι πολύ καλοι
Το αυτόματο του TROC είναι αρκετα καλύτερο από του puma. Απλά είναι γνωστο για τις ακριβες ζημιές οταν βγαλει εκτος εγγυησης.
Από εκει και πέρα εσυ ξέρεις. Καλύτερο από το να τα οδηγησεις και τα 2 και να βγαλεις τα δικά σου συμπερασματα δεν υπάρχει.
Ευχαριστώ @cirus !! Οδήγησα το αυτόματο Puma κ θέλει συνήθεια λίγο στο γκάζι για να πετύχεις κ ομαλή αλλαγή ταχυτήτων κ όταν ξεκινάς αφού είσαι σταματημένος. Οποτε θεωρώ είναι θέμα συνήθειας κ μετά από λίγο θα το χρησιμοποιώ σωστά. Λείπουν όμως τα paddles από το τιμόνι (πριν το facelift είχε).
Θέλω να προλάβω να κάνω td κ το t-roc αυτόματο αλλά ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος δυστυχώς.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο
Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.
Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.
Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).
Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.
Οι χώροι θα σε καλύψουν και στα 2 με 2 παιδάκια. Το puma εχει πλεονεκτημα με το megabox και το Troc στις θεσεις πίσω
Ο 1.5 είναι δυνατότερος του χιλιαρη ecoboost εκτος από την εκδοση ST του puma (170). Ειναι πιο δυνατός και από τον 125 και από τον 155
ομως διψάει περισσότερο και ο 125 και 155 είναι επαρκέστατοι και καλοι κινητηρες που και στην πόλη και στο ταξίδι είναι πολύ καλοι
Το αυτόματο του TROC είναι αρκετα καλύτερο από του puma. Απλά είναι γνωστο για τις ακριβες ζημιές οταν βγαλει εκτος εγγυησης.
Από εκει και πέρα εσυ ξέρεις. Καλύτερο από το να τα οδηγησεις και τα 2 και να βγαλεις τα δικά σου συμπερασματα δεν υπάρχει.
Ευχαριστώ @cirus !! Οδήγησα το αυτόματο Puma κ θέλει συνήθεια λίγο στο γκάζι για να πετύχεις κ ομαλή αλλαγή ταχυτήτων κ όταν ξεκινάς αφού είσαι σταματημένος. Οποτε θεωρώ είναι θέμα συνήθειας κ μετά από λίγο θα το χρησιμοποιώ σωστά. Λείπουν όμως τα paddles από το τιμόνι (πριν το facelift είχε).
Θέλω να προλάβω να κάνω td κ το t-roc αυτόματο αλλά ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος δυστυχώς.
τα paddles ΚΑΚΩΣ τα έβγαλαν (στα παλια υπήρχαν). Οταν κατηργησαν το 1.5 ST για να υπαρχει μόνο το 1000ρι ST αυτοματο ήθελαν να το κάνουν να έχει κάποια μοναδικα feuture και αποφάσισαν να ειναι το μοναδικο στην γκάμα με paddles (πολυ κακώς αλλα αυτό εγινε)
-
Παρε φιλε μου αυτο που σου εκανε κλικ εξαρχης.
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Παρε φιλε μου αυτο που σου εκανε κλικ εξαρχης.
Εσύ που έχεις οδηγήσει και τα δύο πρόσφατα, τι λες; Αξίζει τα +3500€ το T-ROC More dsg?
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Παρε φιλε μου αυτο που σου εκανε κλικ εξαρχης.
πολυ σωστο. Οπως είπα και σε σενα το ίδιο. Αφού αυτο ήθελες από την αρχη εκανες πολύ καλή επιλογη
-
@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Παρε φιλε μου αυτο που σου εκανε κλικ εξαρχης.
Εσύ που έχεις οδηγήσει και τα δύο πρόσφατα, τι λες; Αξίζει τα +3500€ το T-ROC More dsg?
Αναλογα το πορτοφολι του καθενως.Αν ομως πουμε πως καποιος δεν εχει οικονομικο θεμα και του αρεσει το t roc εννοειται αξιζει.Αν ομως δεν του αρεσει ,και του αρεσει περισσοτερο το puma του μενουν και ρεστα.
Ειπαμε ο καθενας τα ζυγιζει βαση των αναγκων του.
Υ Γ εγω παντως θα κοιτουσα και τα χειροκινητα -
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Παρε φιλε μου αυτο που σου εκανε κλικ εξαρχης.
Με pc mouse τον βλέπω. Τουλάχιστον να δει αν έχει και mouse pad ως δώρο.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Αξίζει 100%, το Τροκ με τον 1.5 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, δεν το συζητάω. Είναι καλύτερο από τις €3.000 της διαφοράς. Μην περιμένεις να δεις μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση. Εκτός πόλης θα είσαι στα ίδια (παίζει να ειναι πιο οικονομικό το Τροκ!) και εντός πόλης θα είσαι μαξ 1 λίτρο πάνω με το Τροκ. Τώρα πόσο σημαντικά ειναι για εσένα τα €3.000, μόνο εσύ το ξέρεις - το σίγουρο είναι ότι το Τροκ με τον 1.5 αξίζει και με το παραπάνω.
-
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Ευχαριστώ @cirus !! Οδήγησα το αυτόματο Puma κ θέλει συνήθεια λίγο στο γκάζι για να πετύχεις κ ομαλή αλλαγή ταχυτήτων κ όταν ξεκινάς αφού είσαι σταματημένος. Οποτε θεωρώ είναι θέμα συνήθειας κ μετά από λίγο θα το χρησιμοποιώ σωστά.
Δεν είναι θέμα συνήθειας, ειναι απότομο το διπλοσύμπλεκτο της Φορντ (μέτρια υλοποίηση) και δνε στρώνει όπως και να το οδηγήσεις. Σε διπλοσυμπλεκτο (που προσωπικά το σιχαίνομαι!), μόνο φαου βε, τουλαχιστον ειναι τα πιο ομαλά και γρήγορα.
-
Αν πας σε λογική t-roc δεν ξεφεύγεις και από τη λογική των Toyota. Δεν είναι οδηγικά ενδιαφέρον το t-roc οπότε γιατί να πληρώνεις παραπάνω βενζίνες ή συντήρηση.
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Αναλογα το πορτοφολι του καθενως.Αν ομως πουμε πως καποιος δεν εχει οικονομικο θεμα και του αρεσει το t roc εννοειται αξιζει.Αν ομως δεν του αρεσει ,και του αρεσει περισσοτερο το puma του μενουν και ρεστα.
Ειπαμε ο καθενας τα ζυγιζει βαση των αναγκων του.Πάντα με βάση πορτοφόλι και ανάγκες κινούμαστε κατά βάση και εκεί βάζουμε και τις προσωπικές προτιμήσεις.
Εμένα πχ δεν μου αρέσει καθόλου σε σχεδίαση ούτε το chr ούτε το puma ενώ άλλοι κόβουν φλέβα.
Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁