-
-
@katafractos17 said in Skoda Elroq:
Ομορφούλι φαίνεται.
ωραιο είναι σε εμφανιση και καλό φαίνεται σε πρακτικότητα
μεχρι εκεί καλά. Να δουμε τιμή φουλ εξτρα ποσο θα έχει
γιατι από δω και πέρα που έρχονται οι κινεζοι με ηλεκτρικα που θα τα εχουν ολα χωρίς εξτρα χρέωση θα πρέπει να σταματήσει το γδυσιμο των Γερμαναράδων που σου έδιναν , τιμονι, τροχούς και ολα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα σαν έξτρα και εφτανε 10-15Κ ποιο πάνω το αμάξι αν τα έβαζες
ΑΥΤΟ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αν δεν θέλουν να τους πουμε νι χάο και αντίο μαζί
-
Θα ξεκινά από τα 33 χιλιάρικα χωρίς επιδότηση. Για τη μικρή μπαταρία βέβαια, που βγάζει λιγότερα από 400 km.
-
33 στο εξωτερικό, εδώ βάλε κανα τάληρο ακόμα.
-
Το enyaq είναι ωραίο αυτοκίνητο αλλά αυτό πραγματικά είναι κεραυνοβόλος έρωτας. Τι μούρη, τι κωλαρα!! Φτιάξανε το 4.65, φτιάξανε το 4.45, άντε να φτιάξουνε το 4.30 και στο τέλος αυτό που θέλουμε, την ηλεκτρική fabia.
-
Το ID 3 είναι δηλαδή αυτό με άλλη σχεδίαση;
Και πρέπει να χαρούμε για κάποιο λόγο;
Άλλο ένα στον σωρό λέω εγώ.
-
@vagkirk said in Skoda Elroq:
Το ID 3 είναι δηλαδή αυτό με άλλη σχεδίαση;
Και πρέπει να χαρούμε για κάποιο λόγο;
Άλλο ένα στον σωρό λέω εγώ.
Οχι, αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο. Το id3 είναι 4.25, αυτό είναι 4.45
-
-
@vagkirk said in Skoda Elroq:
Το ID 3 είναι δηλαδή αυτό με άλλη σχεδίαση;
Και πρέπει να χαρούμε για κάποιο λόγο;
Άλλο ένα στον σωρό λέω εγώ.
Από το κείμενο που ανέβασα
"Δομικά, το Elroq βασίζεται στο γνωστό πλέον δάπεδο MEB του VW Group, στο οποίο «πατούν» τα VW ID.3, Cupra Born και Audi Q4. Εν προκειμένω, το μήκος της πλατφόρμας έχει αυξηθεί, με το αμάξωμα να φτάνει για την περίσταση τα 4,49 μ. Τιμή μεγαλύτερη από εκείνη του Karoq αλλά και μικρότερη συγχρόνως από την αντίστοιχη του Enyaq." -
Μια χαρά τιμές νομίζω.
Για εμένα όμως, σε ηλεκτρικά C-SUV, οι μπαταρίες με μικρές χωρητικότητες όπως αυτή στις 55 kWh, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Δεν είναι αυτοκίνητο αποκλειστικά πόλης.
Τι του βάζεις επάνω 55 kWh;
Για να σταματάει κανείς σε ταξίδι κάθε τρεις και λίγο να φορτίζει; -
@katafractos17 said in Skoda Elroq:
Μια χαρά τιμές νομίζω.
Για εμένα όμως, σε ηλεκτρικά C-SUV, οι μπαταρίες με μικρές χωρητικότητες όπως αυτή στις 55 kWh, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Δεν είναι αυτοκίνητο αποκλειστικά πόλης.
Τι του βάζεις επάνω 55 kWh;
Για να σταματάει κανείς σε ταξίδι κάθε τρεις και λίγο να φορτίζει;Ειναι ουσιαστικά για τόσο όσο. Σου λεει π.χ. είσαι απο Θεσσαλονίκη θα πας και μια Χαλκιδική για μπάνιο και πολυ σου ειναι. Αλλα σαν τιμη στη σωστή κατεύθυνση..
-
Καταλαβαινω τι θελετε να πειτε, αλλα αφηστε να δουμε και τι καταναλωση θα εχει. Να υπενθυμισω οτι το Μ3 εχει 60αρα μπαταρια και χτυπαει 400 χιλιομετρα. Προφανως και δεν πιστευω οτι ενα suv θα φτασει καταναλωσεις σενταν, και μαλιστα του συγκεκριμενου σενταν, αλλα και παλι, ας περιμενουμε να δουμε...
-
Δλδ με την 55αρα δεν φτάνεις Αλεξανδρούπολη ακατούρητος;;
-
@a-d-p said in Skoda Elroq:
Δλδ με την 55αρα δεν φτάνεις Αλεξανδρούπολη ακατούρητος;;
εγω, οριακα, αν ξεκινησω απο ξανθη
-
@dettol said in Skoda Elroq:
@a-d-p said in Skoda Elroq:
Δλδ με την 55αρα δεν φτάνεις Αλεξανδρούπολη ακατούρητος;;
εγω, οριακα, αν ξεκινησω απο ξανθη
-
-
Στην έκδοση 85 με 45.000 δε σου δίνει καν το καλο ηχοσύστημα. Ζητάνε άλλα 3.500 για το σχετικό πακέτο.
-
Σε efficiency test που έκαναν 2 διαδρομές έκαναν 10.6kwh/100.
Το λες και καλό νούμερο... -
Παιδιά οι άνθρωποι είναι τραγικοί. Στερούν από τη βασική έκδοση τη δυνατότητα να αλλάξεις regen και τα driving modes. Τί καθόμαστε και συζητάμε;
-
Skoda Elroq