-
-
Έτσι ακριβώς.
Για αυτό έβαλα το νέο Τρανσπορτερ που είναι όμορφο χωρίς καπώ -
Δες δηλαδή πως ένα χτύπημα στην γωνία μεταφέρει τις δυνάμεις και από κάτω αλλά και από πάνω στο πίσω μέρος του οχήματος μοιράζοντας τις
-
https://i.redd.it/ns3n967ztzd91.jpg
Εντωμεταξύ θα παρουσιάσουν και ένα μοντέλο σε τύπο sedan αλλά με τη ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία.
-
@george-0 said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
Καπου διαβασα οτι η BMW θα αλλαξει ολη την ομαδα design. Ειναι σωστη αποφαση καθως τα αυτοκινητα της εχουν χασει καθε σχεδιαστικη γραμμη που ειχαν για πολλα χρονια.
θα βοηθούσε και εκτελεση για παραδειγματισμό των καινούργιων αλλα εχουμε χαθει λίγο με το Politically correct και δεν επιτρεπεται δυστηχώς
Παντως δουλεια σε σχεδιασμό Ψυγείων μπορουν να βρουν και να φανούν χρήσιμοι. Ετσι και αλλιως δεν εκαναν κατι διαφορετικο και στην προηγούμενη δουλειά τους οποτε προυπηρεσία έχουν καλή
-
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...
Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.
Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.
Και που θα ανεφοδιάζονταν ?
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.
Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.
Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.
-
@lap said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
Το canoo λενε πως λόγω της σχεδίασης του απέδειξε πως δεν χρειάζεται. Υπάρχει ένα εξτρα κενό από τα πόδια αλλά οι δυνάμεις μοιράζονται σε όλες τις κολώνες του οχήματος.
Δεν βλέπεται όμως! Αηδίες αυτοκίνητα.
-
@super-t said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...
Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.
Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.
Και που θα ανεφοδιάζονταν ?
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.
Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.
Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.
Ποιοι κινητήρες ?
-
-
@red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@super-t said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
@criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:
Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...
Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.
Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.
Και που θα ανεφοδιάζονταν ?
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.
Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.
Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.
Ποιοι κινητήρες ?
Κινητήρες φυσικού αερίου σε φορτηγά. Αν και σκεφτόμουν φορτηγά μεταφορών και όχι για εργοτάξιο κ.τ.λ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ