Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    14
    50
    1406
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      2167d054-1db8-4453-994e-ed8244cd3ebd-image.png

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Έτσι ακριβώς.
        Για αυτό έβαλα το νέο Τρανσπορτερ που είναι όμορφο χωρίς καπώ

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Δες δηλαδή πως ένα χτύπημα στην γωνία μεταφέρει τις δυνάμεις και από κάτω αλλά και από πάνω στο πίσω μέρος του οχήματος μοιράζοντας τις

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            68289b96-b988-41c0-8ff0-48bcee562e4d-image.jpeg https://i.redd.it/ns3n967ztzd91.jpg

            Εντωμεταξύ θα παρουσιάσουν και ένα μοντέλο σε τύπο sedan αλλά με τη ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία.

            404d4687-758a-4425-b509-a57e9ea9ca6f-image.png

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @George 0 last edited by cirus

              @george-0 said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

              Καπου διαβασα οτι η BMW θα αλλαξει ολη την ομαδα design. Ειναι σωστη αποφαση καθως τα αυτοκινητα της εχουν χασει καθε σχεδιαστικη γραμμη που ειχαν για πολλα χρονια.

              θα βοηθούσε και εκτελεση για παραδειγματισμό των καινούργιων αλλα εχουμε χαθει λίγο με το Politically correct και δεν επιτρεπεται δυστηχώς

              Παντως δουλεια σε σχεδιασμό Ψυγείων μπορουν να βρουν και να φανούν χρήσιμοι. Ετσι και αλλιως δεν εκαναν κατι διαφορετικο και στην προηγούμενη δουλειά τους οποτε προυπηρεσία έχουν καλή

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                super-t @criuser last edited by

                @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                @red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...😁

                Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.

                Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.

                Και που θα ανεφοδιάζονταν ?

                Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.

                Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.

                Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @lap last edited by

                  @lap said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                  Το canoo λενε πως λόγω της σχεδίασης του απέδειξε πως δεν χρειάζεται. Υπάρχει ένα εξτρα κενό από τα πόδια αλλά οι δυνάμεις μοιράζονται σε όλες τις κολώνες του οχήματος.

                  Δεν βλέπεται όμως! Αηδίες αυτοκίνητα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @super-t last edited by

                    @super-t said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                    @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                    @red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                    @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                    Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...😁

                    Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.

                    Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.

                    Και που θα ανεφοδιάζονταν ?

                    Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.

                    Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.

                    Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.

                    Ποιοι κινητήρες ?

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Youtube Video

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-t @red_monster last edited by

                        @red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                        @super-t said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                        @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                        @red_monster said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                        @criuser said in ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

                        Αλλά μάλλον εννοείς το φορτηγό...😁

                        Στα φορτηγά είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα.

                        Αν και για μένα εκεί έπρεπε να είχε καθιερωθεί το φυσικό αέριο, αφού υπάρχει μεγάλος χώρος δεξαμενών.

                        Και που θα ανεφοδιάζονταν ?

                        Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φορτηγα, το 90 % είναι εισαγωγής πρωην κοφα με βραχυνση σασί -αξόνων, τοποθέτηση παπαγάλου και φυσικά 2 κίνητα.

                        Δεν μιλάω για την Ελλάδα. Μιλάω γενικά.

                        Οι κινητήρες υπάρχουν, η αγορά δεν ενδιαφέρεται.

                        Ποιοι κινητήρες ?

                        Κινητήρες φυσικού αερίου σε φορτηγά. Αν και σκεφτόμουν φορτηγά μεταφορών και όχι για εργοτάξιο κ.τ.λ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr