-
Αυτοί με τις BMW θα το σχολίασαν στα σίγουρα!
-
SoC
Δεν κοίταζα το καντράν γιατί οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Μόλις έβρισκε κάποιο ίσωμα ή μικρότερη κλίση έπεφτε είτε στις 1100 (εκεί φορτίζει συνήθως), είτε έμενε μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Στο κατέβασμα, μου έβγαλε μήνυμα (σε κάποια φάση) ότι δεν μπορεί να φορτίσει άλλο από το KERS, κάπου στα 3 με 4 χιλιόμετρα συνεχώμενης κατηφόρας, κατέβαινα με 35 - 40 χλμ/ώρα λόγω πυκνής ομίχλης.
-
Κατατοπιστικός!
-
-
-
Πολύ ικανοποιητικές καταναλώσεις, αλλά για καλύτερα συμπεράσματα να δεις την μ.ω.τ. κι όχι την ανώτατη που μπορείς να φτάσεις ή να κρατήσεις ψηλά σε διαφορετικό χρόνο κάθε φορά.
-
@panormus772 said in MG ZS:
Πολύ ικανοποιητικές καταναλώσεις, αλλά για καλύτερα συμπεράσματα να δεις την μ.ω.τ. κι όχι την ανώτατη που μπορείς να φτάσεις ή να κρατήσεις ψηλά σε διαφορετικό χρόνο κάθε φορά.
στις 10 συνολικές ώρες οδήγησης, με τις 8 από αυτές εκτός πόλης, η μ.ω.τ. ήταν 76km/ώρα. όταν 2 είναι με 30 / 35km/ώρα, ίσως οι υπόλοιπες να είναι γύρω στα 100...
-
Κατατοπιστικός!
Καλημέρα, ξέχασα να αναφέρω πως το σύστημα πλοήγησης βρήκε όλα τα σημεία που το ζήτησα να με πάει, χωρίς καμία δυσκολία.
Μεγάλο μειονέκτημα: πολλές φορές θεωρεί πως δεν μπορείς να στρίψεις αριστερά σε επαρχιακό δρόμο - ακόμα και αν στο οδόστρωμα υπάρχει διακεκομένη γραμμή ή δεν υπάρχει καθόλου διαγράμμιση, οπότε σε καθοδηγεί να κάνεις μεγαλύτερη διαδρομή (1 - 2 χιλιόμετρα), μέχρι (νομικά) να μπορείς να στρίψεις προς την σωστή κατεύθυνση. -
Αριστερά 2008, δεξιά Σαξό...
Είχε στο parking XC90 και κάμποσα X1 (2 ή 3) και γενικότερα πολλές πινακίδες από Αθήνα, μία ή δύο από Θεσ/νίκη, 2 από Τρίκαλα, μία από Καρδίτσα. Το 106, παίζει να ήταν το πιο παλιό από όλα.
Είναι γιατί τα γαλλικά είναι χρεπια και διαλύονται..
-
-
-
Εντωμεταξύ, στην Αυστραλό βλέπω πως προσφέρεται με ανοιχτόχρωμο εσωτερικό!
-
-
Στο βίντεο που ανέβασε ο ντετόλ στην αυτοκίνηση για τα ηλεκτρικά, είπαν οι σχολιαστές ότι το mg4 ήταν στον πάτο της αξιοπιστίας. Κυριολεκτικά τελευταίο.
Εχετε ακούσει τίποτα και για τα άλλα μοντέλα ?
-
-
-
106....
Ντροπή!
Δεν ασχολείται με τα μικρά, ενώ εμείς που είχαμε Σαξο αμέσως το κατάλαβα
Δεν χωράω στα μικρά είπαμε.
Ούτε στα μικρά Citroen?
Προφανώς, είμαι αμερόληπτος εγώ...
Χτες το βράδυ μας χάλασε ο μηχανισμός της γκαραζόπορτας στο υπόγειο, οπότε βγήκα με το σε 4 που τον Ιούνιο κλείνει τα 20 χρόνια του και όντως και εκεί με δυσκόλεψε το μπες βγες στο στρίψιμο του κεφαλιού...
Προφανώς 20 χρόνια πριν ήμουν πιο ευλύγιστος...
Οπότε μια χαρά είμαι στο αιρκρος...
-
106....
Ντροπή!
Δεν ασχολείται με τα μικρά, ενώ εμείς που είχαμε Σαξο αμέσως το κατάλαβα
Δεν χωράω στα μικρά είπαμε.
Ούτε στα μικρά Citroen?
Προφανώς, είμαι αμερόληπτος εγώ...
Έχουμε θέμα για τις πιο αστείες ατάκες;
-
106....
Ντροπή!
Δεν ασχολείται με τα μικρά, ενώ εμείς που είχαμε Σαξο αμέσως το κατάλαβα
Δεν χωράω στα μικρά είπαμε.
Ούτε στα μικρά Citroen?
Προφανώς, είμαι αμερόληπτος εγώ...
Έχουμε θέμα για τις πιο αστείες ατάκες;
Και αντικειμενικός πέρα από αμερόληπτος...
-
106....
Ντροπή!
Δεν ασχολείται με τα μικρά, ενώ εμείς που είχαμε Σαξο αμέσως το κατάλαβα
Δεν χωράω στα μικρά είπαμε.
Ούτε στα μικρά Citroen?
Προφανώς, είμαι αμερόληπτος εγώ...
Χτες το βράδυ μας χάλασε ο μηχανισμός της γκαραζόπορτας στο υπόγειο, οπότε βγήκα με το σε 4 που τον Ιούνιο κλείνει τα 20 χρόνια του και όντως και εκεί με δυσκόλεψε το μπες βγες στο στρίψιμο του κεφαλιού...
Προφανώς 20 χρόνια πριν ήμουν πιο ευλύγιστος...
Οπότε μια χαρά είμαι στο αιρκρος...
διαβαστε και μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα...
λεει "με δυσκολεψε το σε 4", οποτε και καλα δεν εχει τοσο καλη ορατοτητα, αλλα στα καπακια πεταει το "που τον ιουνιο κλεινει 20χρονια", οποτε κατευθειαν το ανυψωνει στα ουρανια ως τερας αξιοπιστιας.
MG ZS