-
Οπως έχω γράψει και εγώ δεν είναι τόσο άνετο όσο το περίμενα.
Αν θέλεις οδήγησε και το 3 αιρκρος, έτσι για να δεις την διαφορά.
-
Ωραίο review, και στα διπλά αμορτισέρ απέτυχαν οι Γάλλοι σε σχέση με το προηγούμενο άνετο C3.
Δεν υπάρχει πουθενά μέτρηση για την κατανάλωση.
Επίσης...έβαλαν κλειδί για να παίρνει εμπρός το ηλεκτρικό οι θεουληδες;;; -
Πάντως είναι πολύ όμορφο!
Κρίμα για την ανάρτηση! Οπως για τον πίνακα οργάνων!
Πραγματικά θεωρώ πως υπάρχουν δολιοφθορείς εκεί στην Citroen .
Δεν γίνεται να έχουν ένα εξαιρετικό πακέτο και να το καταστρέφουν μόνοι τους! Είτε είναι ψυχική ανωμαλία είτε κάποιος προσπαθεί να κοντύνει την Σιτροέν
-
Δεν είχα ξαναδεί δοκιμή από αυτόν τον Μάρεκ...
Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...
Επί της ουσίας για το κλειδί είναι μία επιλογή για να δικαιολογήσει τις χαμηλότερες τιμές, αλλά μάλλον θα υπάρξει στο μέλλον και μια επιλογή με κουμπί εκκίνησης για την πλούσια έκδοση.
Ως προς την ανάρτηση το είπα και εγώ στην δοκιμή που είχα κάνει στο αυτοκίνητο εδώ και 3 μήνες.
Οντως είναι κάπως σκληρό το αμάξι.
Αντίθετα στο αιρκρος είναι εξαιρετική η ανάρτηση, κοντά σε αυτή του 4.
Από την άλλη το μεγαλύτερο ύψος σε ένα μικρό αμάξι με μικρό μεταξόνιο, ίσως ανάγκασε τους σχεδιαστές της ανάρτησης να πάνε σε λύση πιο σφιχτής ανάρτησης ώστε να είναι το αυτοκίνητο σταθερό στις στροφές. Ειδικά από την στιγμή που σαν ηλεκτρικό θα είχε και μεγαλύτερο βάρος από την παλιότερη γενιά ή το Κάκτους που μόλις έφτανε τα 1000 κιλά βάρος.
Επειδή όμως στην ζωή κάθε επιλογή έχει μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα, είδαμε το συγκεκριμένο ηλεκτρικό στον Τάρανδο πέρασε με 81 χλμ και πήγε με ρίξιμο μιας κορίνας μέχρι τα 84 χαω, την στιγμή που το Αττο 3 και το Ντόλφιν που ανέφερε ο Μάρεκ ήταν αρκετά κάτω από το όριο των 77 χαω.
Αυτά για μια πλήρη κριτική.
-
Μιας και το ανέφερες, το C4 Cactus από τα ιδιαίτερα όμορφα Citroen που βγήκαν.
Σε συνδυασμό με καμιά σανίδα surf από πάνω κλπ φώναζε "εκδρομή" και "νεολαία". -
Και αυτό όμως του έκανε κακό η εμμονή κάποιων στην εταιρεία με τα πίσω παράθυρα που δεν άνοιγαν, τάχα για να είναι ελαφρύ το αμάξι.
-
Σου λέω κυκλοφορεί ένας δολιοφθορέας εκεί μέσα. Ούτε αυτό είχε στροφόμετρο ενώ το έδιναν και με χειροκίνητο. Δηλαδή γύριζες σε εποχές του 80 χωρίς στροφόμετρα.
Πασοκικα αυτοκινητα
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...
Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;
Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.
Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.
-
@vagkirk said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...
Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;
Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.
Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.
αν πουλησεις αυτοκινητο δεκαετιας στο 75% της αρχικης του αξιας, μαλλον θα εχουμε πληθωρισμο 6-8% οποτε δεν σε σωζει ουτε η κακομοιρα η τογιοτα.
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@vagkirk said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...
Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;
Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.
Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.
αν πουλησεις αυτοκινητο δεκαετιας στο 75% της αρχικης του αξιας, μαλλον θα εχουμε πληθωρισμο 6-8% οποτε δεν σε σωζει ουτε η κακομοιρα η τογιοτα.
Και όμως ακριβώς αυτή είναι η κατάσταση με την οικονομία Μητσοτάκη, κάπου εκεί είναι ο πραγματικός πληθωρισμός με το 40% του διαθέσιμου εισοδήματος του Έλληνα να αφορά το στεγαστικό κόστος.
Και τα Toyota θα είναι τόσο ψηλά σε τιμή γιατί θα είναι τα μοναδικά θερμικά που θα πωλούνται τότε αφού εκτός της υβριδικοτητας θα είναι και του κουτιού συντηρημένα μόνο στο επίσημο δίκτυο και σε άριστη κατάσταση αφού θα έχουν ακόμη ένα χρόνο εγγύησης.
-
Πέτυχα προχθές σε συνεργείο Citroen C3 το καινούργιο, το οποίο είχε μείνει στον δρόμο από μπαταρία! Το αυτοκίνητο ούτε 6 μηνών εννοείται.
Μου έκανε εντύπωση για τόσο καινούργιο αμάξι... -
Η μπαταρία δεν είναι και τόσο ασυνήθιστο σε καινούργια αυτοκίνητα και άλλες μάρκες υπέφεραν πχ η Φορντ με τις Rombat…
-
@axel12p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Πέτυχα προχθές σε συνεργείο Citroen C3 το καινούργιο, το οποίο είχε μείνει στον δρόμο από μπαταρία! Το αυτοκίνητο ούτε 6 μηνών εννοείται.
Μου έκανε εντύπωση για τόσο καινούργιο αμάξι...Μπορεί να έμεινε η μπαταρία απο αμαξι!
Σιτροεν είναι αυτη μην σας παραξενει -
Δε έχει αμπερόμετρο και έτσι δεν ήξερε πόσο ρεύμα να τραβήξει το στροφόμετρο οπότε, έμεινε
-
Καινούργιο μοντέλο είναι. Παιδικές ασθένειες θα έχει.
Γενικά θεωρώ ότι όλη η ιστορία των λόκ άουτ με τον κορωνοιό, θα ταλαιπωρεί για καιρό ακόμα τις εφοδιαστικές αλυσίδες..
-
Ξέρει κανείς τι γίνεται με το C3 Hybrid; Εχουν εδω και καιρό ανοίξει οι προπαραγγελίες, αλλά ακόμα ούτε δείγμα δεν εχει έρθει στις αντιπροσωπείες και τους δημοσιογράφους. Γιατί τόση καθυστέρηση;
-
Δεν προλαβαίνουν να φτιάξουν κινητήρες ακόμα.
-
Δεν βρίσκουν μηχανικούς να παίρνουν την ευθύνη.
-
Άνοιξαν γραμμή παραγωγής και στην Σερβία για το Σε τρία μαζί με το Γκράντε Πάντα γιατί έχουν 3 μήνες πουλημενη παραγωγή ήδη. Έχουν φτάσει πάνω από 140000 οι παραγγελίες.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Άνοιξαν γραμμή παραγωγής και στην Σερβία για το Σε τρία μαζί με το Γκράντε Πάντα γιατί έχουν 3 μήνες πουλημενη παραγωγή ήδη. Έχουν φτάσει πάνω από 140000 οι παραγγελίες.
Έλεος τι του βρίσκουν... Απο την πρωτη στιγμή που το είδε ήθελε να το πάρει η σύζυγος και ήθελε να κάνει προπαραγγελια και της είπα άσε να το δεις από κοντά πρώτα, και γιαυτό μου την λέει καθημερινά λες και αν το είχε παραγγείλει θα ερχόταν.
Citroen C3 / e-C3 (2024)