Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 56 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1173
    44693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Οπως έχω γράψει και εγώ δεν είναι τόσο άνετο όσο το περίμενα.

      Αν θέλεις οδήγησε και το 3 αιρκρος, έτσι για να δεις την διαφορά.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vagkirk last edited by

        Youtube Video

        Ωραίο review, και στα διπλά αμορτισέρ απέτυχαν οι Γάλλοι σε σχέση με το προηγούμενο άνετο C3.
        Δεν υπάρχει πουθενά μέτρηση για την κατανάλωση.
        Επίσης...έβαλαν κλειδί για να παίρνει εμπρός το ηλεκτρικό οι θεουληδες;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by lap

          Πάντως είναι πολύ όμορφο!

          Κρίμα για την ανάρτηση! Οπως για τον πίνακα οργάνων!

          Πραγματικά θεωρώ πως υπάρχουν δολιοφθορείς εκεί στην Citroen .

          Δεν γίνεται να έχουν ένα εξαιρετικό πακέτο και να το καταστρέφουν μόνοι τους! Είτε είναι ψυχική ανωμαλία είτε κάποιος προσπαθεί να κοντύνει την Σιτροέν

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Δεν είχα ξαναδεί δοκιμή από αυτόν τον Μάρεκ...

            Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...😊

            Επί της ουσίας για το κλειδί είναι μία επιλογή για να δικαιολογήσει τις χαμηλότερες τιμές, αλλά μάλλον θα υπάρξει στο μέλλον και μια επιλογή με κουμπί εκκίνησης για την πλούσια έκδοση.

            Ως προς την ανάρτηση το είπα και εγώ στην δοκιμή που είχα κάνει στο αυτοκίνητο εδώ και 3 μήνες.

            Οντως είναι κάπως σκληρό το αμάξι.

            Αντίθετα στο αιρκρος είναι εξαιρετική η ανάρτηση, κοντά σε αυτή του 4.

            Από την άλλη το μεγαλύτερο ύψος σε ένα μικρό αμάξι με μικρό μεταξόνιο, ίσως ανάγκασε τους σχεδιαστές της ανάρτησης να πάνε σε λύση πιο σφιχτής ανάρτησης ώστε να είναι το αυτοκίνητο σταθερό στις στροφές. Ειδικά από την στιγμή που σαν ηλεκτρικό θα είχε και μεγαλύτερο βάρος από την παλιότερη γενιά ή το Κάκτους που μόλις έφτανε τα 1000 κιλά βάρος.

            Επειδή όμως στην ζωή κάθε επιλογή έχει μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα, είδαμε το συγκεκριμένο ηλεκτρικό στον Τάρανδο πέρασε με 81 χλμ και πήγε με ρίξιμο μιας κορίνας μέχρι τα 84 χαω, την στιγμή που το Αττο 3 και το Ντόλφιν που ανέφερε ο Μάρεκ ήταν αρκετά κάτω από το όριο των 77 χαω.

            Youtube Video

            Αυτά για μια πλήρη κριτική.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Μιας και το ανέφερες, το C4 Cactus από τα ιδιαίτερα όμορφα Citroen που βγήκαν.
              Σε συνδυασμό με καμιά σανίδα surf από πάνω κλπ φώναζε "εκδρομή" και "νεολαία".

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Και αυτό όμως του έκανε κακό η εμμονή κάποιων στην εταιρεία με τα πίσω παράθυρα που δεν άνοιγαν, τάχα για να είναι ελαφρύ το αμάξι.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Σου λέω κυκλοφορεί ένας δολιοφθορέας εκεί μέσα. Ούτε αυτό είχε στροφόμετρο ενώ το έδιναν και με χειροκίνητο. Δηλαδή γύριζες σε εποχές του 80 χωρίς στροφόμετρα.

                  Πασοκικα αυτοκινητα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk @criuser last edited by

                    @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                    Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...

                    Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;

                    Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.

                    Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol @vagkirk last edited by

                      @vagkirk said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                      @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                      Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...

                      Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;

                      Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.

                      Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.

                      αν πουλησεις αυτοκινητο δεκαετιας στο 75% της αρχικης του αξιας, μαλλον θα εχουμε πληθωρισμο 6-8% οποτε δεν σε σωζει ουτε η κακομοιρα η τογιοτα.

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vagkirk @dettol last edited by

                        @dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                        @vagkirk said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                        @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                        Αν θυμάμαι καλά είναι αυτός που λέει τα καλύτερα για τα Τογιότα, ότι όχι μόνο δεν καίνε βενζίνη, αλλά σου επιστρέφουν και λεφτά πίσω...

                        Μάλλον επιβεβαιώνεται πλήρως, είδες την εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota ;

                        Για όποιον μετράει τα χρήματα του δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota πλεον.

                        Δηλαδή με δεδομένη την απόλυτη οικονομία χρήσης αν αγοράσεις τώρα ένα CHR 40.000€ και το πουλήσεις το 2035 28-29 χιλιάδες έχεις σε αξίες 2025 σίγουρα πάρει πίσω τα χρήματα σου , και ανάλογα πόσο Μητσοτάκη θα έχουμε ακόμη μέχρι τότε λόγω ακριβείας και αισχοτητας οικονομικής που θα έχουμε καταντήσει Κολομβία σε ανισότητες ίσως να είσαι και 2-3 χιλιάρικα κερδισμένος.

                        αν πουλησεις αυτοκινητο δεκαετιας στο 75% της αρχικης του αξιας, μαλλον θα εχουμε πληθωρισμο 6-8% οποτε δεν σε σωζει ουτε η κακομοιρα η τογιοτα.

                        Και όμως ακριβώς αυτή είναι η κατάσταση με την οικονομία Μητσοτάκη, κάπου εκεί είναι ο πραγματικός πληθωρισμός με το 40% του διαθέσιμου εισοδήματος του Έλληνα να αφορά το στεγαστικό κόστος.

                        Και τα Toyota θα είναι τόσο ψηλά σε τιμή γιατί θα είναι τα μοναδικά θερμικά που θα πωλούνται τότε αφού εκτός της υβριδικοτητας θα είναι και του κουτιού συντηρημένα μόνο στο επίσημο δίκτυο και σε άριστη κατάσταση αφού θα έχουν ακόμη ένα χρόνο εγγύησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Πέτυχα προχθές σε συνεργείο Citroen C3 το καινούργιο, το οποίο είχε μείνει στον δρόμο από μπαταρία! Το αυτοκίνητο ούτε 6 μηνών εννοείται.
                          Μου έκανε εντύπωση για τόσο καινούργιο αμάξι...

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Η μπαταρία δεν είναι και τόσο ασυνήθιστο σε καινούργια αυτοκίνητα και άλλες μάρκες υπέφεραν πχ η Φορντ με τις Rombat…

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              teo-mak @axel12p last edited by

                              @axel12p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                              Πέτυχα προχθές σε συνεργείο Citroen C3 το καινούργιο, το οποίο είχε μείνει στον δρόμο από μπαταρία! Το αυτοκίνητο ούτε 6 μηνών εννοείται.
                              Μου έκανε εντύπωση για τόσο καινούργιο αμάξι...

                              Μπορεί να έμεινε η μπαταρία απο αμαξι!
                              Σιτροεν είναι αυτη μην σας παραξενει 😆

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Δε έχει αμπερόμετρο και έτσι δεν ήξερε πόσο ρεύμα να τραβήξει το στροφόμετρο οπότε, έμεινε

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Καινούργιο μοντέλο είναι. Παιδικές ασθένειες θα έχει.

                                  Γενικά θεωρώ ότι όλη η ιστορία των λόκ άουτ με τον κορωνοιό, θα ταλαιπωρεί για καιρό ακόμα τις εφοδιαστικές αλυσίδες..

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    azmo last edited by azmo

                                    Ξέρει κανείς τι γίνεται με το C3 Hybrid; Εχουν εδω και καιρό ανοίξει οι προπαραγγελίες, αλλά ακόμα ούτε δείγμα δεν εχει έρθει στις αντιπροσωπείες και τους δημοσιογράφους. Γιατί τόση καθυστέρηση;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δεν προλαβαίνουν να φτιάξουν κινητήρες ακόμα.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Δεν βρίσκουν μηχανικούς να παίρνουν την ευθύνη.😇

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Άνοιξαν γραμμή παραγωγής και στην Σερβία για το Σε τρία μαζί με το Γκράντε Πάντα γιατί έχουν 3 μήνες πουλημενη παραγωγή ήδη. Έχουν φτάσει πάνω από 140000 οι παραγγελίες.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            azmo @criuser last edited by

                                            @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                            Άνοιξαν γραμμή παραγωγής και στην Σερβία για το Σε τρία μαζί με το Γκράντε Πάντα γιατί έχουν 3 μήνες πουλημενη παραγωγή ήδη. Έχουν φτάσει πάνω από 140000 οι παραγγελίες.

                                            Έλεος τι του βρίσκουν... Απο την πρωτη στιγμή που το είδε ήθελε να το πάρει η σύζυγος και ήθελε να κάνει προπαραγγελια και της είπα άσε να το δεις από κοντά πρώτα, και γιαυτό μου την λέει καθημερινά λες και αν το είχε παραγγείλει θα ερχόταν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 56 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr