-
@kkostask said in Toyota C-HR 2023:
Ενώ στις άλλες εταιρείες ασχολούνται με 0-100,τελικές, αν έχει akrapovic κλπ…..
Το ίδιο λέμε....είπα το 95% των αγοραστών για όλες τις μάρκες (99% των τογιότα). Κανείς δεν ασχολείται πλέον για την αγορά αυτοκινήτου με αυτοκινητιστικά κριτήρια, έχουν πεθάνει εδώ και χρόνια.
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί ο χώρος αποσκευών έχει αυτές τις δύο προεξοχές οι οποίες θεωρώ ότι θα δημιουργούν πρόβλημα στα αντικείμενα που θα χρειαστεί να φορτώσει κανείς καθώς και στη διαχείριση χώρου.
-
388λτ το 1.8, 364 το 2.0 και 310 το phev.
Οντως υπαρχουν δυο πλαστικες απολήξεις στο βάθος αριστερα δεξια αλλα οχι στο τερμα , δλδ σπρωχνωντας βαλιτσες προς τα με θα πρεπει να περασουν αναμεσα αλλιως στραβοκάθονται . Ισως ειναι κατι βιβωμενο απο κατω και για να το κρυψουν εκανα αυτα τα καρουμπαλα...
ειπαμε το chr μην ψαχνεις χωρους εδω οριακό ειναι το κκ που ειναι 4.5μ αμαξι...αν θες χωρους παρε το καροκ με 520 λτ με κατω απο 4.40μ -
Μεγαλο προβλημα οι χωροι στο καινουριο c-hr.Mπορουσαν λιγο να το μεγαλωσουν αλλα εγινε το αντιθετο
-
@chris__7 said in Toyota C-HR 2023:
Μεγαλο προβλημα οι χωροι στο καινουριο c-hr.Mπορουσαν λιγο να το μεγαλωσουν αλλα εγινε το αντιθετο
Μα δεν απευθύνεται σε αυτό το market segment, σε άλλο κοινό στοχεύει. Για C Suv με χώρους έχουν την Κορόλα Κρος.
-
Το chr έχει διαφορετικό target group. Απευθύνεται σε αγοραστές που δίνουν έμφαση στην πρωτοποριακή σχεδίαση και συμβιβάζονται στο θέμα των χώρων. Εάν είχε τους χώρους και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του cc δεν θα είχε εμπορικό αντίκρυσμα το cc διότι θα συνέκλινε το αγοραστικό κοινό. Αυτή τη στιγμή διαθέτει 3 SUV, ένα για όσους αναζητούν σχεδιαστική πρωτοπορία σε συνδυασμό με υβριδικό σύνολο (εάν δεν είχα οικογένεια ή είχαμε 1 παιδί το chr θα αγόραζα), το cc για οικογένειες μέχρι 2 παιδιά και το rav4 για πενταμελείς οικογένειες.
-
Πάντως στην Ελλαδα δεν θα φτάσει ούτε κατά διάνοια τις πωλήσεις του παλιού.
Το παλιο έπαιζε μπάλα μονο του. Μια οικογένεια με 1-2 παιδιά που ζει σε Πολη και εχει βασικό μέλημα την οικονομία στην κίνηση, συμβιβαζόταν λίγο με τους χώρους και τα κλειστοφοβικά πισω καθίσματα και εδινε 24-25 χιλιαρικα για ενα μοντέρνο και ποιοτικο SUV με κατανάλωση βέσπας. Δεν ειχε και άλλες επιλογές, περα απο την Corolla που όμως δεν ήταν SUV...
Τωρα γιατί να δώσει κάνεις 29-30 για να πάρει αυτό και να μην δώσει 23-24 και να πάρει το Yaris Cross? για τα ποιοτικότερα πλαστικά? Who the fuck cares?
Και υπάρχει βεβαια και η επιλογή του Corolla Cross με καλύτερους χώρους στα ιδια λεφτά ουσιαστικά.Πλέον μονο για την εμφάνιση θα το πάρει κάνεις.
-
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Πλέον μονο για την εμφάνιση θα το πάρει κάνεις.
Συμφωνώ σε όλα, αλλά μην ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία του κόσμου έχει ως βασικό κριτήριο την εμφάνιση (και σχεδόν τίποτε άλλο!). Οπότε η εμφάνιση είναι από τα μεγαλύτερα selling points ενός αυτοκινήτου, άσχετα εαν ο οδηγός δεν βλέπει ποτέ το αυτοκίνητό του εξωτερικά, είναι θέμα το πως τον βλέπουν οι άλλοι....χαχαχα!
-
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Τωρα γιατί να δώσει κάνεις 29-30 για να πάρει αυτό και να μην δώσει 23-24 και να πάρει το Yaris Cross? για τα ποιοτικότερα πλαστικά? Who the fuck cares?
Eντάξει, δεν είναι μόνο τα πλαστικά κι η εμφάνιση. Είναι κι ο υβριδικός κινητήρας -5ης γενιάς- που είναι καλύτερος στο C-HR από του ΥC (να δούμε όταν έρθει και με τα 130 άλογα πόσο θα το κοστολογήσουν κι αυτό).
-
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Πλέον μονο για την εμφάνιση θα το πάρει κάνεις.
Μάλλον επειδή έχει λογότυπο Toyota.
Αν είχε άλλο λογότυπο θα πέρναγε απαρατήρητο ή θα το έθαβαν οι "ειδικοί του χώρου".Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό κριτήριο.
Αν κάποιος το βρίσκει όμορφο, το λογότυπο του δίνει την αφορμή να πάει να το δει. -
Εγω πιστεύω πως η πλειοψηφία αγοράζει πάντα με πρώτο κριτήριο το value for money. To value οριζεται ανάλογα με την εποχή.
Το Yaris Cross οπως και να το κάνουμε με τα 23 που ξεκινάει εχει πολύ υψηλό value for money, μακράν του δευτέρου. Και για αυτό βέβαια ειναι και τόσο μπροστά σε πωλήσεις, δεν νομίζω ότι το αγοράζει ο κόσμος για την εμφάνιση του και σιγουρα οχι μονο και μονο για το λογότυπο. Και αν δεν είχε αυτούς τους τραγικούς χρόνους παράδοσης θα ήταν ακόμα πιο μπροστά...Και για να μην παμε πολυ offtopic, ακόμα και στα 29-30 μια χαρα value for money ειναι το νεο C-HR ειδικά όταν ο ανταγωνισμός το μονο που προσφέρει ειναι χρεπια βενζίνης στα ιδια χρήματα.
Οπως και να το κάνουμε ομως τα 29-30 ειναι πολλά χρήματα και πρέπει να σου περισσεύουν για να τα δωσεις για ένα αμάξι. -
VFM είναι ένα αυτοκίνητο όταν στην τιμή που προσφέρεται έχει τόση αξία ώστε να δικαιολογείται η τιμή του.
Για μένα κανένα Toyota δεν είναι VFM για τον απλούστατο λόγο ότι η αξία που προσφέρουν είναι χαμηλή αφού πάσχουν σε πολλά σημεία και σε εξοπλισμό.
Άσε που εγώ πάντα πανάκριβη την θεωρούσα την Toyota. Αν ήταν φτηνή θα είχα αγοράσει με τόσα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει. Έχω χάσει το μέτρημα.
-
@storm said in Toyota C-HR 2023:
VFM είναι ένα αυτοκίνητο όταν στην τιμή που προσφέρεται έχει τόση αξία ώστε να δικαιολογείται η τιμή του.
Για μένα κανένα Toyota δεν είναι VFM για τον απλούστατο λόγο ότι η αξία που προσφέρουν είναι χαμηλή αφού πάσχουν σε πολλά σημεία και σε εξοπλισμό.
Άσε που εγώ πάντα πανάκριβη την θεωρούσα την Toyota. Αν ήταν φτηνή θα είχα αγοράσει με τόσα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει. Έχω χάσει το μέτρημα.
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχε το πολύ καλό υβριδικό σύστημα θα ήταν κάτω 4κ σίγουρα οι τιμές.
-
Το CH-R παίρνει πόντους και από την ξεχωριστή σχεδίαση μέσα/έξω, οπότε είναι φυσιολογικό και αυτό να κοστολογείται.
Αν είχε μία τυπική SUV σχεδίαση σίγουρα θα είχε χαμηλότερες τιμές.
Πλέον η Toyota χρεώνει και τις σχεδιάσεις και αυτό φαίνεται απλά με μία επίσκεψη σε έκθεση όπου οι πωλητές εκθειάζουν τις σχεδιάσεις.
Κάποτε πριν χρόνια, Toyota ήταν ένα ακόμη ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο.
-
Λεμε για το chr γιατι το peugeot 4008 1.2 βενζινη ποσο εχει?Παλι σχεδιασμο πουλανε και εκει
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Λεμε για το chr γιατι το peugeot 4008 1.2 βενζινη ποσο εχει?Παλι σχεδιασμο πουλανε και εκει
Πόσο έχει το Peugeot 4008 1.2;
Δεν το βρίσκω στον τιμοκατάλογο.
https://www.peugeot.gr/content/dam/peugeot/greece/pricelists/generic-pricelist/2023/Timokatalogos_lianikis_Peugeot_Octoberv2.pdf -
@storm said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Λεμε για το chr γιατι το peugeot 4008 1.2 βενζινη ποσο εχει?Παλι σχεδιασμο πουλανε και εκει
Πόσο έχει το Peugeot 4008 1.2;
Δεν το βρίσκω στον τιμοκατάλογο.
https://www.peugeot.gr/content/dam/peugeot/greece/pricelists/generic-pricelist/2023/Timokatalogos_lianikis_Peugeot_Octoberv2.pdfΜάλλον το 408 εννοεί ο Αλεξ.
-
@storm said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Λεμε για το chr γιατι το peugeot 4008 1.2 βενζινη ποσο εχει?Παλι σχεδιασμο πουλανε και εκει
Πόσο έχει το Peugeot 4008 1.2;
Δεν το βρίσκω στον τιμοκατάλογο.
https://www.peugeot.gr/content/dam/peugeot/greece/pricelists/generic-pricelist/2023/Timokatalogos_lianikis_Peugeot_Octoberv2.pdfαπό 40.000
-
@storm said in Toyota C-HR 2023:
Το CH-R παίρνει πόντους και από την ξεχωριστή σχεδίαση μέσα/έξω, οπότε είναι φυσιολογικό και αυτό να κοστολογείται.
Αν είχε μία τυπική SUV σχεδίαση σίγουρα θα είχε χαμηλότερες τιμές.
Πλέον η Toyota χρεώνει και τις σχεδιάσεις και αυτό φαίνεται απλά με μία επίσκεψη σε έκθεση όπου οι πωλητές εκθειάζουν τις σχεδιάσεις.
Κάποτε πριν χρόνια, Toyota ήταν ένα ακόμη ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο.
Να θυμίσω οτι το CHR που ειχε σούπερ πρωτοποριακό σχέδιο για την εποχή έβγαινε και σε βενζίνη manual και ειχε 4-5 χιλιαρικα κατω στην τιμη. 20-21 νομίζω ξεκινούσε.
Το ιδιο και το Yaris cross που αρχικά έβγαινε και μη υβριδικο, νομίζω ηταν κάτω απο τα 18 χιλιάρικα.
Και για να μην παμε μακρια η Corolla Sedan που βγαίνει ακομα και σε μη υβριδικο ξεκιναει απο τα 21500.
Το υβριδικο σύστημα πληρώνεις ουσιαστικά. Για να κρατησουν ομως την τιμη σε ιδιο επιπέδο με τα χρεπια βενζίνης που πουλάνε οι αλλοι, απο κάπου πρέπει να κόψουν. Αν βαζανε ποιότητα mazda οι τιμες θα ξέφευγαν. Που το κάνουν ετσι και αλλιώς δλδ με τα Lexus...
-
Δεν καταλαβαίνω.
4008, 408, 40 χιλιάρικα. Έχω μπερδευτεί.
Το 408 δεν είναι μεσαίο hatchback κοντά στα 5 μέτρα αυτοκίνητο; Μία τεράστια μαούνα.
Τι σχέση έχει με το CH-R η αναφορά στο 408;Και γιατί να υπάρχουν αναφορές στα Γαλλικά σε αυτό το θέμα;
Toyota C-HR 2023