Η επίσημη παρουσίαση της Lancia Pu+Ra HPE στις 15 Απριλίου 2023 με γέμισε χαρά σαν λάτρη της αυτοκίνησης και σαν αρχιτέκτονα. Είναι σπουδαίο να βλέπεις μια ιστορική ιταλική μάρκα να αναγεννάται, ορίζοντας με προσεκτικά βήματα τις αξίες της στο νέο αυτοκινητιστικό τοπίο, χωρίς να αποκηρύσσει τίποτα από το παρελθόν της. Δεν αμφιβάλλω ότι θα δούμε ξανά εξαιρετικές Lancia στους δρόμους.
Ακόμα περισσότερο χάρηκα το video που ανέβηκε χθες, με τον CEO Luca Napolitano στο τιμόνι της Pu+Ra HPE. Η γεωμετρία του πρωτοτύπου εν κινήσει δείχνει πειστική και πλήρης νοήματος, ακόμα και αν σε διάφορα σημεία είναι προφανές ότι μιλάμε για ένα αυτοκινούμενο μανιφέστο και όχι για ένα αυτοκίνητο παραγωγής.
Πέρα από τη σημασία της επανίδρυσης της Lancia ως ιστορικής φίρμας, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε στην παρουσίαση ενός τόσο σημαντικού σχεδιαστικού μανιφέστου να αναφέρονται άμεσα έννοιες και πρακτικές από την αρχιτεκτονική και το interior design. Η συνεργασία με την Cassina δεν γίνεται μόνο για λόγους εταιρικού marketing, αλλά για να τονίσει ότι η Lancia στην επανίδρυσή της επιδιώκει να συνθέσει όλες τις παραμέτρους της "Eleganza Italiana" και να συστήσει τον εαυτό της ως ένα ακόμα powerhouse του ιταλικού design. Η Lancia δείχνει έμπρακτα ότι αντιλαμβάνεται την καθολικότητα του design, χωρίς στεγανά, καθώς και τη διαφορά του από ένα επιδερμικό, ανούσιο styling.
Όπως λέει και ο Napolitano στο video, "We are passionate about our history, but we also look to the future with huge ambition." Μέσα σε όλα τα αρνητικά που προσάπτονται στην αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια, αυτό το μικρό πρωτότυπο της Lancia αφήνει ένα μεγάλο αποτύπωμα ελπίδας για το μέλλον.
Προσωπικά ανυπομονώ για αυτό το μέλλον της Lancia: συγκρατημένα για την Ypsilon του 2024 και την Ypsilon HF του 2025, με ενθουσιασμό περιμένοντας την Gamma του 2026.