-
Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.
Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.
Επιμένω όμως ότι το αμάξι με κινητήρες πλάγκ ιν και ηλεκτρικούς, περνάει στο συντριπτικό του ποσοστό στο λήζινγκ.
Και μεταξύ μας είναι και λογική η τιμολόγηση του ψηλά, όταν ο ανταγωνισμός του είναι τα πλαγκ ιν και τα ηλεκτρικά, που είναι στις ίδιες τιμές.
Εχω μπει και στο καινούργιο μέσα, που είναι σχετικά άνετο σε χώρους, αλλά η τακτική της Πεζώ να το φοράς κάπως το αυτοκίνητο, δεν σου δίνει την αίσθηση του μεγάλου χώρου, που δίνει μόνο το Πούμα και το GLB, από αυτή την κατηγορία.
Δεν έχω μπει στο νέο Τιγκουάν, αλλά το προηγούμενο, όπως και το Κιου 3 είτε ως σουβ, είτε ως σπορτμπακ, δεν ήταν άνετα αυτοκίνητα. Ακόμα δεν έχω μπει στην νέα Χ1.
Από την άλλη έχουμε την μεγάλη αλλαγή που θα φέρει η δυάδα 3 αιρκρος και φροντέρα, που σύντομα θα γίνει τριάδα με το μούλτιπλα, που με τον κινητήρα που κράζουμε στο 1600 κιλών 3008, στα άλλα που είναι 300+ κιλά λιγότερα, κάνει θαύματα, με 8,8 στο 0-100 και 193 τελική.
Μάλιστα στο φροντέρα που δεν θα υπάρχει επιλογή απλού θερμικού ο υβριδικός με τα 100 άλογα και τα 11 στο 0-100, παραμένει μία αποδεκτή επιλογή, όταν η τιμή του στην Γερμανία είναι 23900 και 27400 στις δύο εκδόσεις του και του 136 25700 και 29200.
Για σύγκριση οι τιμές του 3 αιρκρός στην χώρα μας είναι 25000 και 27500.Παραθέτω τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, καθώς του κορόλα κρός που πουλάει αρκετά στην κατηγορία.
https://www.auto-data.net/gr/opel-frontera-2024-1.2-turbo-100hp-mild-hybrid-e-dct-52245
https://www.auto-data.net/gr/opel-frontera-2024-1.2-turbo-136hp-mild-hybrid-e-dct-52246
https://www.auto-data.net/gr/peugeot-3008-iii-phase-i-2023-1.2-136hp-mild-hybrid-e-dcs6-51947
https://www.auto-data.net/gr/toyota-corolla-cross-1.8-140hp-hybrid-e-cvt-47171
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.
Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.
Πολύ σωστά το αναφέρεις.
Η αύξηση τιμής έχει κάνει ενοχλητικό τον κινητήρα 1.2 με 136.
Σε αυτή την τιμή θα ήθελες κάτι παραπάνω -
@gtsartsal said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.
Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.
Πολύ σωστά το αναφέρεις.
Η αύξηση τιμής έχει κάνει ενοχλητικό τον κινητήρα 1.2 με 136.
Σε αυτή την τιμή θα ήθελες κάτι παραπάνωΓια αυτό για μένα , μόνο λήζινγκ το νέο 3008.
Εκεί με τις αποσβέσεις είναι τζάμπα.
Φήμες λένε ότι ο ακατανόμαστος έχει ήδη παραγγείλει το ντούαλ μότορ με τα 320 άλογα...
-
-
Ενας είναι...
-
@otso said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
ο ακατανόμαστος
ποιος ειναι ;
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@otso said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
ο ακατανόμαστος
ποιος ειναι ;
Σε μαύρο πάντα χρώμα...
-
-
"Όπως ανέφερε η εταιρεία, η ζήτηση για το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλή, με τις παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο να έχουν ξεπεράσει τις 67.000. Μάλιστα, το 60% αυτών αφορά την εξοπλιστική έκδοση GT, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι οδηγοί δεν διστάζουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, προκειμένου να αποκτήσουν το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού."
Τι να λέμε είναι ευκαιρία το αυτοκίνητο.
Μια χαρά , από 37000 αυτόματο με 136 άλογα και 1650 κιλά βάρος, δεν θα δεις και διάφορα σε επιδόσεις αν έρχεσαι από 1.4 ατμοσφαιρικό 30 ετιας. -
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
"Όπως ανέφερε η εταιρεία, η ζήτηση για το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλή, με τις παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο να έχουν ξεπεράσει τις 67.000. Μάλιστα, το 60% αυτών αφορά την εξοπλιστική έκδοση GT, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι οδηγοί δεν διστάζουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, προκειμένου να αποκτήσουν το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού."
Τι να λέμε είναι ευκαιρία το αυτοκίνητο.
Μια χαρά , από 37000 αυτόματο με 136 άλογα και 1650 κιλά βάρος, δεν θα δεις και διάφορα σε επιδόσεις αν έρχεσαι από 1.4 ατμοσφαιρικό 30 ετιας.Και τι α τις κανς τσ επιδός; Με την βενζίνη 1.7 ευρώ/λίτρο+? Όταν είχες το 1.4 ατμοσφαιρικό 30ετίας η βενζίνη είχε 250 δραχμές το λίτρο.
Πέρα από την πλάκα, οι πωλήσεις καλές είναι για ένα ωραίο αυτοκίνητο που καλύπτει πολλά θέλω.
-
Όντως 12,1 κιλα ανά ίππο. Τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα πόλης στα 1,2 λίτρα έχουν 10 κιλά ανά ίππο.
Θα κερνούν τσαγακι και οι φτωχοί
-
Ρε χεητερς της κακιάς ώρας λέτε οι ξένοι να παίρνουν το υβριδικό;
Το 25% είναι ηλεκτρικό και τα υπόλοιπα θα είναι πλαγκ ιν αφού οι διαφορές τιμών είναι μικρές ειδικά στην τζιτι έκδοση. -
Τιμές Γαλλίας (Ελλάδας) για το gt:
mhev 40k (40.9K),
phev 45.5K (50.5),
ηλεχτρικά 47 ή 51.5Κ. (56k),Έχει λεφτά ο Έλληνας, για να δούμε τι θα πουλήσει...
-
Εγώ θεωρώ ότι ο 1,2 είναι πολύ ακριβός για 136 άλογα.
Βέβαια για κάποιον που δεν τον νοιάζει καθόλου η δύναμη, ούτε που θα τον πειράξει και πιθανότατα μια χαρά θα το πάρει για να βάλει την οικογένεια μέσα και να πάει τις διακοπές, τις βόλτες του, κτλ.
Από την άλλη, δεν είναι το μόνο C-SUV με χαμηλή ιπποδύναμη.
Πάντως για 5Κ διαφορά εννοείται ότι καλό είναι όποιος μπορεί να πάει στο PHEV με τα 195 άλογα.
Η διαφορά θα είναι τεράστια σε πολλούς τομείς.Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί έκοψε την τετρακίνητη PHEV με τους 300 ίππους.
Μάλλον για να σπρώξει τα ηλεκτρικά για όσους θέλουν παραπάνω ιπποδύναμη και τετρακίνηση.
Βλακεία. -
Αφού θέλουν μέχρι το τέλος της 10ετιας να έχουν μόνο ηλεκτρικά.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Αφού θέλουν μέχρι το τέλος της 10ετιας να έχουν μόνο ηλεκτρικά.
Ναι, αλλά γνώμη μου είναι ότι για να ωθήσουν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές τον κόσμο στα ηλεκτρικά πρέπει να πείσουν και όχι να αναγκάσουν.
Αυτό με τον εξαναγκασμό και τη βιασύνη είδαμε ότι δεν περπατάει όπως το είχαν υπολογίσει.
Ακόμη και η Volvo αναθεωρεί σε κάποιο ποσοστό το πλάνο.
Οι ημερομηνίες στην ΕΕ έχουν αρχίσει και πάνε παραπέρα και απ' ότι καταλαβαίνω χαλαρώνουν και λίγο οι κόκκινες γραμμές.
Όλος ο κόσμος έβλεπε τα θέματα και τα προβλήματα από νωρίς.
Peugeot 3008 (2024)