-
Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία περί γυρισμένων χιλιομέτρων. Ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να προλάβουν όσα δεν πρόλαβα εγώ. H ιστορία ξεκινάει με την πρόσφατη αγορά ενός μεταχειρισμένου λευκου μικρου αυτοκινητου του 2016 για 8000 ευρώ . Ναι η αγορά έγινε από έμπορο και γνωρίζω την ευρύτερη άποψη για τους εμπόρους, Ωστόσο για κυρίως οικονομικους λόγους η αγορά έγινε από έμπορο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με 70.000 km σχεδόν, ελέγχθηκε από μηχανικό γνωστής εταιρείας που πραγματοποιεί ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και γενικότερα η εικόνα ήταν ότι όλα είναι καλά. Φυσικά υπήρχε η εξωτερική “φυσιολογική” φθορά , μία πόρτα βαμμένη και σχετικά με τα χιλιόμετρα όπως είπα είχε 70.000 χιλιόμετρα σχεδόν στο κοντέρ και τόσα έβγαλε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου καθώς και ο εγκέφαλος του ABS στο διαγνωστικό. Σχετικά με τα έγγραφα, το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία και μου παρουσιάστηκε το ΚΤΕΟ από Γερμανία με σφραγίδες βούλες και τα σχετικά και κατ επέκταση και το ελληνικό ΚΤΕΟ πάλι με τα ίδια χιλιόμετρα σχεδόν 70.000. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε και ήρθε η ώρα να το συνδέσω με το Bluetooth με την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας. Η εφαρμογή αυτή εκτός των άλλων λειτουργιών που έχει σου δείχνει και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, εκεί λοιπόν δεν έγραφε σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα αλλά σχεδόν 250.000 χιλιομετρα. Η απάντηση του εμπόρου στην ερώτησή μου τι είναι αυτό, ήταν ότι έχει αλλαχτεί η μονάδα ABS και αποκλείεται να έχουν γίνει τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσα λίγα χρόνια. Για να μην τα πολυλογώ πήρα τηλέφωνο την επίσημη αντιπροσωπεία και είπα να μου δώσουν το ιστορικό του αυτοκινήτου όντας ιδιοκτήτης με το VIN (κωδικό πλαισίου) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν μπορώ να το έχω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα . Μάλιστα η απάντηση ήταν με ύφος και με πάρα πολύ μεγάλη “σιγουριά”. Αφού δεν μου έδωσε τα χιλιόμετρα η επίσημη εταιρεία αρχισα τα τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία το ένα μετά το άλλο. Έτσι λοιπόν βρέθηκε ένας καλός Χριστιανός τσέκαρε τον κωδικό πλαισίου στο σύστημα της εταιρείας και όντως μου επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο είχε σχεδόν 250.000 km στο τελευταίο έλεγχο. Κάπου εδώ είναι που επιστρέφω το αυτοκίνητο, παίρνω πίσω τα περισσότερα χρήματα μου και αυτό γιατί ο έμπορος έλεγε ότι θα μπει μέσα ότι την πάτησε και αυτός ότι θα πάει πίσω το αυτοκίνητο σε αυτόν που το πήρε και πολλά πολλά πολλά πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα ενώ παράλληλα εγώ δεν ήθελα να μπώ σε δικαστικές ατέρμονες διαδικασίες έχοντας στα χερια μου αυτό το αυτοκίνητο.. απλά ήθελα να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου οπότε το επέστρεψα με την ανάλογη απώλεια. Στο ενδιάμεσο είχα στείλει ένα email στην εταιρία στη Γαλλία λέγοντας μέσα σε όλα ότι εδώ στην Ελλάδα η εταιρία που τους αντιπροσωπεύει δεν μου έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου που ζήτησα και ότι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα εδώ στην Ελλάδα έχουν προσωπικά δεδομένα (ακόμα θα γελάνε οι Γάλλοι) . Ε μετά από λίγες μέρες και αφού είχα επιστρέψει το αυτοκίνητο με παίρνει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα και ένας πολύ ευγενικός κύριος μου είπε ότι ο συνάδελφός του έκανε λάθος που δεν μου έδωσε τα στοιχεία και που μου είπε ότι μου είπε περί προσωπικών δεδομένων, κάπου εδώ γελάνε και οι πέτρες . Θα κλείσω λέγοντας ότι το αυτοκίνητο Προφανώς δεν επεστράφη σε κανέναν προηγούμενο έμπορο αλλά ξαναβρίσκεται προς πώληση αυτή τη στιγμή σε παρακείμενη μάντρα φιλική του προηγούμενου εμπόρου με αλλαγμένες ζάντες και φιμε μεμβράνες, Πωλείται πάλι με σχεδόν 70.000 km πολύ κοντα στα 8000 που το πήρα εγώ... ονόματα αυτοκινήτου και εταιρειών δεν έχω αναφέρει γιατί δεν γνωρίζω αν επιτρέπονται από τους κανόνες του φόρουμ :). Τελειώνοντας θα ήθελα να προτρέψω στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να απαιτούν από τον εκάστοτε έμπορο ο έλεγχος να γίνεται σε επίσημη αντιπροσωπεία και φυσικά να απαιτούν και από την αντιπροσωπεία μέσω του εμπόρου να παρέχεται το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως είδατε ένα email στην Γαλλική εταιρεία ήταν αρκετό για να πείσει τη δική μας ελληνική αντιπροσωπεία να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής. Επίσης να υπενθυμίσω και τον τυχαίο τρόπο που διαπίστωσα εξ αρχής τα πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν χάνετε τίποτα όταν ελέγχετε αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε μέσα σε όλα, να συνδεθείτε και εσείς με την εταιρική εφαρμογή με το κινητό σας και να ελέγξετε και από κει ( αν το παρέχει η εφαρμογή φυσικά) τα πραγματικά χιλιόμετρα. Πού ξέρετε, όπως και στη δική μου περίπτωση μπορεί εκεί πέρα να ξέχασαν να τα γυρίσουν.
-
Έτυχε σε φίλο έμπορο να φέρει αυτοκίνητο από εξωτερικό με σφραγίδες, βούλες ΚΤΕΟ κλπ της χώρας προέλευσης και να ανακαλύψει στην πορεία ότι το αυτοκίνητο είχε αλλά χλμ. Για να μην νομίζετε ότι γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Οι ξένοι μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι εδώ γίνεται της κακομοίρας και μας κάνουν τα ίδια. Τουλάχιστον ο φίλος έμπορος άλλαξε τα χλμ και την τιμή εφόσον έμαθε τα πραγματικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
-
Μάρκα φυσικά και μπορείς να αναφέρεις, όπως και τον έμπορο εφόσον έχεις τα αποδεικτικά που λές.
Στο εξωτερικό γυρίζουν χλμ την Βουλγαρία και Ιταλία. Στην Γερμανία το κάνουν κυρίως οι μη Γερμανοί (λόγω νομοθεσίας) και σε όσα αυτοκίνητα είναι για εξαγωγή. Γιατί ο νόμος ισχύει μόνο για πώληση σε Γερμανό και όχι για εξαγωγή!!!
Και όπως ίσως ορισμένοι θυμάστε, όταν έφερα την Μιτο για εμένα, η ερώτηση τόσο του εκτελωνιστή όσο και του νταραβεριτζή για την άδεια ήταν "πόσα χλμ θές να γράφει τελικά?" και όταν τους είπα τα πραγματικά έπαθαν σοκ...αχαχα!!!
-
Οι αλητηριοι απατεώνες έχουν ξεφύγει στην τεχνογνωσία κλεψιάς και στην ασυδοσία . Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.. Φαντάζομαι τι τραβάνε οι ανυποψίαστοι καταναλωτές που δεν έχουν γνώσεις. Προσωπικά και ενώ παλιά έριχνα καμία ματιά σε αμάξια εισαγωγής πλέον δε τα προτείνω σε κανέναν
-
Diesel ήταν;
-
Renault Twingo βενζινη?
-
Ami.
Χιλιομετροφαγος.
-
Έμπορος θα έλεγα να μην αναφερθεί παρά μόνο σε pm, τα αποδεικτικά ισχύουν μέσω της νομικής οδού, με κάποιο κρατικό έγγραφο πχ και όχι με την ανακάλυψη από μια εφαρμογή και με τη σιωπηλή παραδοχή του εμπόρου.
-
Με όλο τον σεβασμό, έμπορος δεν έχει αναφερθεί ΕΔΩ , σκοπός δεν είναι να εκθέσω ούτε να εκτεθώ αλλά να είναι ποιο προσεκτικοί οι πιθανοί αγοραστές μεταχειρισμενου , ωστόσο μην υποβιβάζουμε το γεγονός λέγοντας «ανακάλυψη από μια εφαρμογη και σιωπηλή παραδοχή του εμπόρου» …
1ον. Το ότι ο έμπορος δέχτηκε να πάρει αυτοκίνητο πίσω σε 5 μέρες αφού το πούλησε και να επιστρέψει χρήματα , είναι ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ παραδοχή και όχι σιωπηλή!!
2ον. Δεν είναι μια τυχαία εφαρμογη, είναι η επισημη εφαρμογη της εταιρίας του αυτοκινήτου. Που σε επικοινωνία με την εταιρία επιβεβαίωσαν ότι η εφαρμογή δεν γράφει χιλιόμετρα μόνη της!!! Και σε συνέχεια αυτού τα χιλιομετρα που έγραφε η εφαρμογή επιβεβαιώθηκαν από το επίσημο ηλεκτρονικό ιστορικό του αυτοκινήτου της ίδιας της εταιρίας.
3ον. Τα αποδεικτικά όπως ότι η εταιρία έχει το συγκεκριμένο vin του αυτοκινήτου περασμένο με 250.000 χιλιόμετρα σχεδόν , δεν είναι κρατικό έγγραφο, αυτό το κάνει λιγότερο «αποδεικτικό»; Δεν συμφωνώ στο ότι τα αποδεικτικά ισχύουν μόνο μέσω της νομικής οδού. Όπως είδαμε μια χαρά ισχύουν και πριν την νομική οδό για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να επιστρέψεις το αυτοκίνητο.
-
Αγαπητέ, έχω την άδειά σου να δημοσιεύσω παντελώς ανώνυμα τη (διδακτική και χρήσιμη) ιστορία σου στο CarTalk.gr;
-
@dimsabas said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Αγαπητέ, έχω την άδειά σου να δημοσιεύσω παντελώς ανώνυμα τη (διδακτική και χρήσιμη) ιστορία σου στο CarTalk.gr;
Μπράβο Δημήτρη !
-
@dimsabas said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
την άδειά σου να δημοσιεύσω παντελώς ανώνυμα τη (διδακτική και χρήσιμη) ιστορία σου στο CarTalk.gr;
Φυσικά και μπορείς να την δημοσιεύσεις..
-
@dimsabas said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Αγαπητέ, έχω την άδειά σου να δημοσιεύσω παντελώς ανώνυμα τη (διδακτική και χρήσιμη) ιστορία σου στο CarTalk.gr;
Στα ηλεκτροκινητα τί παίζει, γίνονται τα ίδια;
-
@piliourits said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
@dimsabas said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Αγαπητέ, έχω την άδειά σου να δημοσιεύσω παντελώς ανώνυμα τη (διδακτική και χρήσιμη) ιστορία σου στο CarTalk.gr;
Στα ηλεκτροκινητα τί παίζει, γίνονται τα ίδια;
Όχι. Αφενός δεν έχουν να πληρώσουν φόρο. Αφετέρου οι αγοραστές είναι πολύ πιο υποψιασμένοι, γιατί μόνο γνώστης κάνει τώρα κίνηση για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό.
-
Παιζουν ομως κατι reset στο BMS για να φαινεται η μπαταρια σε αριστη κατασταση και οταν κανεις μερικα χιλιομετρα μακρια...απο το "ταμειο" καταλαβαινεις οτι κατι διαφορετικο συμβαινει.
https://villanyautosok.hu/2022/01/30/egy-oreg-nissan-leaf-hattyudala-2-resz-bms-reset/
Βαλτε google translate ειναι στα ουγγρικα...
-
@dimsabas said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Όχι. Αφενός δεν έχουν να πληρώσουν φόρο. Αφετέρου οι αγοραστές είναι πολύ πιο υποψιασμένοι, γιατί μόνο γνώστης κάνει τώρα κίνηση για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό.
Οι απατεώνες όμως παραμένουν απατεώνες.. την πάτησε φίλος που ήθελε tesla, πλήρωσε tesla, οδηγεί το tesla αλλά το tesla δεν του ανήκει. Προσπάθησα να τον σώσω αλλά δεν άκουσε.. το ήθελε πολύ.. το tesla
Προβλέπονται ζόρικα ξεμπερδέματα
-
Τι εννοείς δεν του ανήκει;
-
Δεν του το μεταβιβάζει..
-
@mastoras78 said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Δεν του το μεταβιβάζει..
Να φανταστώ τα λεφτά της αγοράς "μετρητά " εκτός τραπεζικού συστήματος ;
-
@konep said in Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο:
Με όλο τον σεβασμό, έμπορος δεν έχει αναφερθεί ΕΔΩ , σκοπός δεν είναι να εκθέσω ούτε να εκτεθώ αλλά να είναι ποιο προσεκτικοί οι πιθανοί αγοραστές μεταχειρισμενου , ωστόσο μην υποβιβάζουμε το γεγονός λέγοντας «ανακάλυψη από μια εφαρμογη και σιωπηλή παραδοχή του εμπόρου» …
1ον. Το ότι ο έμπορος δέχτηκε να πάρει αυτοκίνητο πίσω σε 5 μέρες αφού το πούλησε και να επιστρέψει χρήματα , είναι ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ παραδοχή και όχι σιωπηλή!!
2ον. Δεν είναι μια τυχαία εφαρμογη, είναι η επισημη εφαρμογη της εταιρίας του αυτοκινήτου. Που σε επικοινωνία με την εταιρία επιβεβαίωσαν ότι η εφαρμογή δεν γράφει χιλιόμετρα μόνη της!!! Και σε συνέχεια αυτού τα χιλιομετρα που έγραφε η εφαρμογή επιβεβαιώθηκαν από το επίσημο ηλεκτρονικό ιστορικό του αυτοκινήτου της ίδιας της εταιρίας.
3ον. Τα αποδεικτικά όπως ότι η εταιρία έχει το συγκεκριμένο vin του αυτοκινήτου περασμένο με 250.000 χιλιόμετρα σχεδόν , δεν είναι κρατικό έγγραφο, αυτό το κάνει λιγότερο «αποδεικτικό»; Δεν συμφωνώ στο ότι τα αποδεικτικά ισχύουν μόνο μέσω της νομικής οδού. Όπως είδαμε μια χαρά ισχύουν και πριν την νομική οδό για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να επιστρέψεις το αυτοκίνητο.
Κάτι άλλο κατάλαβες μάλλον. Εγώ στάθηκα στο ποστ του Φάνη για να πω πως ιδανικά είναι να μην αναφερθεί ο έμπορος χωρίς επίσημα αποδεικτικά.
Ουκ ολίγες φορές έχουμε δει δημοσιεύματα όπου λένε για μεγάλο απατεώνα έμπορο αλλά δεν αναφέρουν όνομα και αυτό γιατί ακόμα δεν έχει βγει κατηγορία εναντίων του.Εσύ ναι μεν έχεις τις αποδείξεις αλλά δεν είσαι εσύ αυτός που θα κρίνει ή καλύτερα θα του προσάψει κατηγορίες απάτης, αυτό θα το κάνει η δικαιοσύνη οπότε μέχρι τότε οποιαδήποτε αναφορά στο όνομά του δημόσια είναι συκοφαντική δυσφήμιση, από αυτή την άποψη λέω ότι δε χρειάζεται να αναφερθεί το όνομά του.
Επίσης όταν λέω σιωπηρή παραδοχή εννοώ ότι δε χρειάστηκε να τον απειλήσεις νομικά ούτε αντέδρασε απλά δεν είπε τίποτα και το πήρε πίσω.
Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο