-
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009... -
Αυτού του χρονικού διαστήματος (αν δεν είναι από επαρχία) είναι 100% εισαγωγής. Αυτό αφήνει πολλές υποψίες για γυρισμένα χλμ.
Ασε που και από Ελλάδα να είναι τα χλμ θα είναι πολλά με ότι σημαίνει για την κατάσταση του οχήματος.
Κοίτα μήπως βρεις κάτι πιο καινούριο καθαρά από Ελλάδα.
Για συγκεκριμένο όχημα δεν θα προτείνω, ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση -
@nickthetrib said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Αυτού του χρονικού διαστήματος (αν δεν είναι από επαρχία) είναι 100% εισαγωγής. Αυτό αφήνει πολλές υποψίες για γυρισμένα χλμ.
Ασε που και από Ελλάδα να είναι τα χλμ θα είναι πολλά με ότι σημαίνει για την κατάσταση του οχήματος.
Κοίτα μήπως βρεις κάτι πιο καινούριο καθαρά από Ελλάδα.
Για συγκεκριμένο όχημα δεν θα προτείνω, ότι βρεις σε καλύτερη κατάστασηΙσχύει, είναι λίγο δύσκολη η αγορά μεταχειρισμένου, πόσο μάλλον δεκαετίας και βάλε,αλλά με λίγο ψάξιμο, θεωρώ ότι μπορεί να βρεθεί κάτι καλό,από ιδιώτη εννοείται.Ενα φιλαράκι μου πήρε μια άλφα 147, μοντέλο 2003 από έναν παππού με 220,000 χιλιόμετρα στο κοντέρ ,2 χιλιάρικα.Το έχει πάει 290,000 και το αμάξι δουλεύει ρολόι, πάντα τυπικός στα σέρβις. Επίσης ο κολλητός μου,πήρε με 3 χιλιάρικα ένα Φιατάκι Pundo 1,3 πετρέλαιο του 2008 ,με 150,000 και 2 χρόνια τώρα δουλεύει πολύ καλά και αυτό, χωρίς το παραμικρό προβλήμα.Αρα πιστεύω να έχω και εγώ την ίδια τύχη με λίγο ψάξιμο... μέχρι το καλοκαιράκι, δηλαδή 2 μήνες περιθώριο, μπορώ να το ψάξω καλά το θέμα και φυσικά το αμάξι πριν αγοραστεί θα περάσει από μάστορα για έλεγχο.
-
Οποιοδήποτε από τα παραπάνω κοιτάς, αλλά σε βενζίνη. Θα βρεις σχετικά εύκολα από ιδιώτη, κατά προτίμηση μεγαλύτερης ηλικίας,ο οποίος πιθανότατα θα το έχει προσέξει κιόλας.
Υπόψιν ότι και από ιδιώτη να είναι το πετρέλαιο που κοιτάς, μάλλον εισαγωγής θα είναι με αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα.
Αν δεν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα, μην ασχοληθείς με τόσο φθηνά πετρέλαια, θέλει πάρα πολύ ψάξιμο και να έχεις σχετικό "μάτι" για να ξεδιαλεξεις αρχικά τις αγγελίες και κατόπιν να προχωρήσεις σε έλεγχο όταν βρεθεί κάτι αξιόλογο. Τώρα αν πραγματικά κάνεις τόσα χιλιόμετρα, αλλάζει το θέμα.... -
@civil357 said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Οποιοδήποτε από τα παραπάνω κοιτάς, αλλά σε βενζίνη. Θα βρεις σχετικά εύκολα από ιδιώτη, κατά προτίμηση μεγαλύτερης ηλικίας,ο οποίος πιθανότατα θα το έχει προσέξει κιόλας.
Υπόψιν ότι και από ιδιώτη να είναι το πετρέλαιο που κοιτάς, μάλλον εισαγωγής θα είναι με αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα.
Αν δεν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα, μην ασχοληθείς με τόσο φθηνά πετρέλαια, θέλει πάρα πολύ ψάξιμο και να έχεις σχετικό "μάτι" για να ξεδιαλεξεις αρχικά τις αγγελίες και κατόπιν να προχωρήσεις σε έλεγχο όταν βρεθεί κάτι αξιόλογο. Τώρα αν πραγματικά κάνεις τόσα χιλιόμετρα, αλλάζει το θέμα....Η αλήθεια είναι ότι δεν θα κάνω και πάρα πολλά χιλιόμετρα,μιας και για μετακινήσεις ρουτίνας, δουλειά, σούπερ μάρκετ και όλα αυτά,χρησιμοποιώ μηχανή όταν δεν υπάρχει θέμα με τον καιρό.Για καμία βολτούλα το θέλω γύρω γύρω,για τον χειμώνα που βάζει κρύο και για τις 4-5 φορές μέσα στη χρονιά που ταξιδεύω επαρχία-Αθήνα και το αντίστροφο να δω τους δικούς μου ,άντε και 1-2 ταξιδάκια κοντινά 3ήμερα που θα κάνω μέσα στη χρονιά..
Για βενζίνη που λες,έχει λογική αυτό, απλά δεν υπάρχει σχετικά μια καλή διαφορά στο κόστος κατανάλωσης σε σχέση με το πετρέλαιο...;
Πάντως αρχικά θέλω να καταλήξω στο μοντέλο αυτοκινήτου , γι'αυτό και άνοιξα την συγκεκριμένη συζήτηση και μετά να ξεκινήσω να ψάχνω από κάποιον ιδιώτη για να προχωρήσω στην αγορά -
Μην εγκλωβίζεσαι σε συγκεκριμένα μοντέλα, θα αποφασίσεις μεταξύ αυτών που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά. Δεν πας για καινούργιο για να έχεις την πολυτέλεια να κάνεις προ-επιλογή. Στο μεταχειρισμένο έχει μεγαλύτερη σημασία η κατάσταση που θα βρεις το αυτοκίνητο, παρά το μοντέλο.
Η πιο ασφαλής επιλογή είναι να το πάρεις από ιδιώτη. Ειδικά αν είναι ο 1ος και μοναδικός ιδιοκτήτης, αυξάνονται οι πιθανότητες να είναι σε καλή κατάσταση και σε καλή τιμή το αυτοκίνητο. Αυτά είναι ευκαιρίες όμως.
Για τις ηλικίες που κοιτάς μάλλον μονόδρομος η βενζίνη, τα diesel είναι εισαγωγής και αβέβαιας ποιότητας και κατάστασης. -
@andya3 said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Μην εγκλωβίζεσαι σε συγκεκριμένα μοντέλα, θα αποφασίσεις μεταξύ αυτών που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά. Δεν πας για καινούργιο για να έχεις την πολυτέλεια να κάνεις προ-επιλογή. Στο μεταχειρισμένο έχει μεγαλύτερη σημασία η κατάσταση που θα βρεις το αυτοκίνητο, παρά το μοντέλο.
Η πιο ασφαλής επιλογή είναι να το πάρεις από ιδιώτη. Ειδικά αν είναι ο 1ος και μοναδικός ιδιοκτήτης, αυξάνονται οι πιθανότητες να είναι σε καλή κατάσταση και σε καλή τιμή το αυτοκίνητο. Αυτά είναι ευκαιρίες όμως.
Για τις ηλικίες που κοιτάς μάλλον μονόδρομος η βενζίνη, τα diesel είναι εισαγωγής και αβέβαιας ποιότητας και κατάστασης.Έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε σχετικά με τα ντίζελ... όντως παίζουν πολλά εισαγωγής , ειδικά στα μεταχειρισμένα,άρα μάλλον να κοιτάξω για βενζίνη λέτε..; Απλά το σκέφτηκα σε φάση,ότι θα υπάρχει πιστοποιητικό που να λέει ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας,είτε είναι ντίζελ, είτε είναι βενζίνη.
Αυτο που λες για τα μοντέλα είναι σωστό και έχει λογική,απλά τα παραπάνω μοντέλα τα έγραψα γιατί τα έχω δει και από κοντά και μου άρεσαν και στο μάτι σαν αυτοκίνητα και από τιμούλες είναι πάνω κάτω στα επίπεδα που ψάχνω λίγο πολύ -
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009...Θα κοιτάξω να βρω ένα εκ των 2 γαλλικών Hatchback , C4 coupe ή Mégane coupé τα οποία μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά και συγκριτικά με τα υπόλοιπα που ανέφερα είναι ελαφρώς πιο φθηνά σε μεταχειρισμένα.Θα κοιτάξω και στις 2 περιπτώσεις να είναι μοντέλα με facelift που έγινε 2006-2008 περίπου για να είναι και πιο φρέσκα. Σε πετρέλαιο θα πάω και θα κοιτάξω να είναι ελληνικής αντιπροσωπείας από ιδιώτη και επίσης θα ελεγχθεί σε μάστορα γνώστη τών γαλλικών πριν γίνει οποιαδήποτε αγορά. Έκλεισε,μου αρέσουν πολύ αυτά τα 2. Τώρα εάν κάποιος έχει άποψη για τα συγκεκριμένα αμάξια η οτιδήποτε θέλει να πει, ευπρόσδεκτο! Γενικά εσείς ποίο θεωρείται καλύτερο αμάξι συνολικά και πιο αξιόπιστο..?μιας και για τα Γαλλικά ακούγοντε διάφορα για τα ηλεκτρονικά και τους κινητήρες τους..με φοβίζει λίγο αυτό το έξτρα ρίσκο αλλά θεωρώ ότι αν κάτι σου αρέσει και σε ευχαριστεί πας εκεί και ανέχεσαι και κάποια μικρό προβληματάκια... αρκεί να μην πάει ο κούκος αηδόνι και καταλήξω στα λίγα χρόνια που θα το κρατήσω να έχω δώσει όσα χρήματα χρειάστηκαν για την αγορά...
-
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009...Από τα παραπάνω μοντέλα που αναφέρεις πρέπει να είναι Euro 4 .
Θέλει σίγουρο καλό έλεγχο σε δικό σου συνεργείο και με διαγνωστικό , και υπάρχουν υποψίες να είναι εισαγωγής και με γυρισμένα χιλιόμετρα . Πρέπει επίσης να ελεγχθεί εάν έχει αφαιρεθεί το dpf - φίλτρο μικροσωματιδίων εάν έβγαιναν κιόλας με dpf από το εργοστασίο .
Επιπλέον >150,000 υπαρχει πιθανότητα να εμφανίσει μπέκ πετρελαίου ή τρόμπα πετρελαίου . -
@margm said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009...Από τα παραπάνω μοντέλα που αναφέρεις πρέπει να είναι Euro 4 .
Θέλει σίγουρο καλό έλεγχο σε δικό σου συνεργείο και με διαγνωστικό , και υπάρχουν υποψίες να είναι εισαγωγής και με γυρισμένα χιλιόμετρα . Πρέπει επίσης να ελεγχθεί εάν έχει αφαιρεθεί το dpf - φίλτρο μικροσωματιδίων εάν έβγαιναν κιόλας με dpf από το εργοστασίο .
Επιπλέον >150,000 υπαρχει πιθανότητα να εμφανίσει μπέκ πετρελαίου ή τρόμπα πετρελαίου .Ναι είναι Euro 4 . Ισχύει γιαυτο και πρέπει να ζητήσω χαρτιά να σιγουρευτώ ότι είναι ελληνικό.Τωρα για τα χιλιόμετρα που λες αν τα έχει γυρίσει κατά πολύ λογικά θα φανεί στον κινητήρα από τον έλεγχο. Θα προσπαθήσω να βρω εντάξει άτομο και ελπίζω να το καταλάβω αν κάτι βρωμάει.
Να σε ρωτήσω φίλε μου, αυτό που λες σχετικά με τα μπεκ και την τρόμπα, θεωρείς ότι πρέπει να το πάρω ας πούμε με λίγο παραπάνω χιλιόμετρα από τα 130,000; Πχ με 170,000.
Με την λογική ότι και η τιμή πέφτει αλλά και ότι πρόβλημα είναι να βγάλει θα το έχει βγάλει.Ειναι καμιά φορά κάτι αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας που βγαίνουν σκυλιά και βαράνε 300,000 και βάλε με σωστή συντήρηση... πόσα χιλιόμετρα θεωρείς ότι πρέπει να έχει κάνει να αμάξι για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεί σκυλί χωρίς σοβαρά θέματα;;;
Πάντως να ξέρεις, πάνω από 70,000 χιλιόμετρα και πολλά λέω,δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχω κάνει στο αμάξι μέχρι να το πουλήσω,μιας και μετά θα είμαι σε φάση που θα θέλω να κάνω οικογένεια οπότε θα πάω σε κάτι καλύτερο -
Κανένα από τα παραπάνω μοντέλα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει Αθήνα και Θεσσαλονίκη
-
@ss_76 said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Κανένα από τα παραπάνω μοντέλα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Ελέγχεται αυτό..;
-
Αν πέσεις σε κανένα γερό μπλόκο ναι, ελέγχεται.
-
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@margm said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009...Από τα παραπάνω μοντέλα που αναφέρεις πρέπει να είναι Euro 4 .
Θέλει σίγουρο καλό έλεγχο σε δικό σου συνεργείο και με διαγνωστικό , και υπάρχουν υποψίες να είναι εισαγωγής και με γυρισμένα χιλιόμετρα . Πρέπει επίσης να ελεγχθεί εάν έχει αφαιρεθεί το dpf - φίλτρο μικροσωματιδίων εάν έβγαιναν κιόλας με dpf από το εργοστασίο .
Επιπλέον >150,000 υπαρχει πιθανότητα να εμφανίσει μπέκ πετρελαίου ή τρόμπα πετρελαίου .Ναι είναι Euro 4 . Ισχύει γιαυτο και πρέπει να ζητήσω χαρτιά να σιγουρευτώ ότι είναι ελληνικό.Τωρα για τα χιλιόμετρα που λες αν τα έχει γυρίσει κατά πολύ λογικά θα φανεί στον κινητήρα από τον έλεγχο. Θα προσπαθήσω να βρω εντάξει άτομο και ελπίζω να το καταλάβω αν κάτι βρωμάει.
Να σε ρωτήσω φίλε μου, αυτό που λες σχετικά με τα μπεκ και την τρόμπα, θεωρείς ότι πρέπει να το πάρω ας πούμε με λίγο παραπάνω χιλιόμετρα από τα 130,000; Πχ με 170,000.
Με την λογική ότι και η τιμή πέφτει αλλά και ότι πρόβλημα είναι να βγάλει θα το έχει βγάλει.Ειναι καμιά φορά κάτι αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας που βγαίνουν σκυλιά και βαράνε 300,000 και βάλε με σωστή συντήρηση... πόσα χιλιόμετρα θεωρείς ότι πρέπει να έχει κάνει να αμάξι για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεί σκυλί χωρίς σοβαρά θέματα;;;
Πάντως να ξέρεις, πάνω από 70,000 χιλιόμετρα και πολλά λέω,δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχω κάνει στο αμάξι μέχρι να το πουλήσω,μιας και μετά θα είμαι σε φάση που θα θέλω να κάνω οικογένεια οπότε θα πάω σε κάτι καλύτεροΌτι βρεις πιο καθαρό να πάρεις .
Στο μεταχειρισμένο παίζει σημαντικό ρόλο πως το συντηρούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης .
Οπότε δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρα και ότι θα σου βγάλει μπεκ ή τρόμπα πετρέλαιου. Απλώς να έχει εικόνα ότι στα diesel τα παραπάνω έχουν αρκετά μεγαλύτερο κόστος σε σύγκριση με ένα βενζίνης . -
@realzeus said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Αν πέσεις σε κανένα γερό μπλόκο ναι, ελέγχεται.
Εντάξει επαρχία μένω, τώρα για να πέσω σε τέτοιο μπλόκο 5 φορές που πάω το χρόνο Αθήνα θα πρέπει να είμαι απίστευτα γκαντέμης... εντός Αθήνας κάθομαι λίγες ημέρες και θα το μετακινώ ελάχιστα έως καθόλου...άρα δεν νομίζω να προκύπτει θέμα.. Ρε συ θα ήθελα να μάθω στο περίπου,όπως είναι τα πράγματα σήμερα,αν υποθέσουμε ότι θα κάνω περίπου 6,000 χιλιόμετρα μέσα στη χρονιά. Σε κόστος ευρώ, πόσα παραπάνω θα δώσω, αν τα κάνω με ένα 1,600άρι βενζίνης σε σχέση με αυτό του πετρελαίου;ας πούμε σε ένα από τα 2 γαλλικά, Citroen και Renault που έγραψα μπορώ να το υπολογίσω κάπως αυτό;;
-
@margm said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@margm said in Αγορά μεταχειρισμένου:
@metalhead said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα κάποια ιστοσελίδα περί αυτοκίνησης,με ενεργά άτομα στο φόρουμ, ελπίζοντας να πάρω κάποιες απόψεις σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου, πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου που θέλω να κάνω σε λίγο καιρό.So here we are
Έπειτα από την φανταστική μου εισαγωγή ( ) για να μην μακρηγορώ και πολύ, θέλω ένα αμάξι μεσαίου μεγέθους, οικονομικό στην κατανάλωση, ούτε πολύ μεγάλο σε διαστάσεις,ούτε και κάποιο σούπερ μίνι το οποίο θα έχει περιορισμένους χώρους,μιας και το αμάξι το χρειάζομαι κατά βάση για μικρά ταξιδάκια των 2-3 ωρών και για καμία χαλαρή βολτούλα.
Ρίχνοντας μια ματιά στο ίντερνετ, μπορώ να πω ότι περισσότερο κλικ,μου έκαναν τα παρακάτω μοντέλα,μιας και το μπάτζετ μου είναι σχετικά φτωχό, περίπου 4,5χιλιάρικα.Επισης να προσθέσω ότι το αμάξι θα αγορασθεί με περίπου 130,000 χιλιάδες χιλιόμετρα.Λοιπον ,θα γράψω τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν με μια πρώτη ματιά που έριξα και όποιος έχει την καλοσύνη και την όρεξη ίσως μου πει,ας πούμε κάποιες διαφορές μεταξύ των μοντέλων,που υστερεί το ένα,που κερδίζει το άλλο,ποιο κοστίζει λιγότερα, αξιοπιστία...και γενικότερα τι προτείνει μεταξύ αυτών .Πάμε λοιπόν.
Opel Astra H 1.7 CDTI 125 HP
RENAULT MÉGANE 2 1.5 DCI 106 HP
FORD FOCUS 2 1.6 TDCI 109 HP
FIAT BRAVO 1.6 MULTIJET 120 HP
PEUGEOT 207 1.6 HDI 110 HP
CITROEN C4 1 COUPE 1.6 HDI 109 HP
Όλα είναι μοντέλα πρίν το 2010.. μεταξύ 2006,2009...Από τα παραπάνω μοντέλα που αναφέρεις πρέπει να είναι Euro 4 .
Θέλει σίγουρο καλό έλεγχο σε δικό σου συνεργείο και με διαγνωστικό , και υπάρχουν υποψίες να είναι εισαγωγής και με γυρισμένα χιλιόμετρα . Πρέπει επίσης να ελεγχθεί εάν έχει αφαιρεθεί το dpf - φίλτρο μικροσωματιδίων εάν έβγαιναν κιόλας με dpf από το εργοστασίο .
Επιπλέον >150,000 υπαρχει πιθανότητα να εμφανίσει μπέκ πετρελαίου ή τρόμπα πετρελαίου .Ναι είναι Euro 4 . Ισχύει γιαυτο και πρέπει να ζητήσω χαρτιά να σιγουρευτώ ότι είναι ελληνικό.Τωρα για τα χιλιόμετρα που λες αν τα έχει γυρίσει κατά πολύ λογικά θα φανεί στον κινητήρα από τον έλεγχο. Θα προσπαθήσω να βρω εντάξει άτομο και ελπίζω να το καταλάβω αν κάτι βρωμάει.
Να σε ρωτήσω φίλε μου, αυτό που λες σχετικά με τα μπεκ και την τρόμπα, θεωρείς ότι πρέπει να το πάρω ας πούμε με λίγο παραπάνω χιλιόμετρα από τα 130,000; Πχ με 170,000.
Με την λογική ότι και η τιμή πέφτει αλλά και ότι πρόβλημα είναι να βγάλει θα το έχει βγάλει.Ειναι καμιά φορά κάτι αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας που βγαίνουν σκυλιά και βαράνε 300,000 και βάλε με σωστή συντήρηση... πόσα χιλιόμετρα θεωρείς ότι πρέπει να έχει κάνει να αμάξι για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεί σκυλί χωρίς σοβαρά θέματα;;;
Πάντως να ξέρεις, πάνω από 70,000 χιλιόμετρα και πολλά λέω,δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχω κάνει στο αμάξι μέχρι να το πουλήσω,μιας και μετά θα είμαι σε φάση που θα θέλω να κάνω οικογένεια οπότε θα πάω σε κάτι καλύτεροΌτι βρεις πιο καθαρό να πάρεις .
Στο μεταχειρισμένο παίζει σημαντικό ρόλο πως το συντηρούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης .
Οπότε δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρα και ότι θα σου βγάλει μπεκ ή τρόμπα πετρέλαιου. Απλώς να έχει εικόνα ότι στα diesel τα παραπάνω έχουν αρκετά μεγαλύτερο κόστος σε σύγκριση με ένα βενζίνης .Με πόσα χιλιόμετρα εσύ φίλε μου θα έπαιρνες αυτοκίνητο, ντίζελ και βενζίνη αντίστοιχα έτσι ώστε να έχει πέσει κατά πολύ η τιμή αλλά να έχει να δώσει ακόμα καμιά 50,000 χωρίς σοβαρά προβλήματα,υπό την έννοια ότι είχε να βγάλει,το έβγαλε και έχει αλλαχθεί..;
Εν τω μεταξύ εγώ νόμιζα ότι είναι πιο φθηνά τα ντίζελ στην αγορά τους μιας και είναι Euro 4 ,άρα αυτόματα πέφτει η τιμή τους για τους προφανείς λόγους... μάλλον το σκέφτηκα λάθος. -
Συμφωνώ, πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης, απλά πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο.
Σίγουρα με το πετρέλαιο θα είσαι πιο οικονομικός. Απλά σκέψου και τι σου αρέσει να οδηγείς. Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.
-
@realzeus said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Συμφωνώ, πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης, απλά πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο.
Σίγουρα με το πετρέλαιο θα είσαι πιο οικονομικός. Απλά σκέψου και τι σου αρέσει να οδηγείς. Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.
Οδηγικά οκ μια χαρά είναι και τα 2..δεν με απασχολεί αυτό τόσο. Πάντως στα γρήγορα που έκανα τώρα έναν υπολογισμό,μέσα στην χρονιά με τα χιλιόμετρα που υπολογίζω να κάνω ,με το πετρέλαιο θα έχω ένα όφελος γύρω στα 6-7 κατοστάρικα.. πράγμα που σημαίνει ότι είναι ας πούμε ένας φόρος πολυτελείας που πληρώνεις αν έχεις μια 2λίτρη αμαξάρα που βγάζει γούστα...Σε βάθος χρόνου,ας πούμε σε 6 χρόνια που μπορεί να μείνω με το αμάξι που θα αγοράσω, βγαίνει 3,500-4,000...δεν είναι τα χρήματα που θα κάνεις καριέρα χαχα, αλλά υπάρχει μια διαφορά σχετικά αξιόλογη. Άρα μάλλον θα πάω σε πετρέλαιο.Μαλλον...
Εκτός αν φάω καμία φρίκη και πάω σε κανένα τούρμπο βενζίνη να το ευχαριστηθώ λίγο παραπάνω..εκεί λες αξίζει η διαφορά που θα είναι και μεγαλύτερη..αλλά θα έχεις το γκάζι ρε παιδί μου . Άρα είτε πάω σε πετρέλαιο, είτε σε τούρμπο βενζίνη. Κάπως έτσι το βλέπω. -
Πετρέλαιο 13-16 χρονών σε μια εποχή που δεν υπήρχε ιδιαίτερη αγορά για αυτά στην Ελλάδα και με μόνο 130000 km; πιο πιθανό να είναι 330000.
-
@super-t said in Αγορά μεταχειρισμένου:
Πετρέλαιο 13-16 χρονών σε μια εποχή που δεν υπήρχε ιδιαίτερη αγορά για αυτά στην Ελλάδα και με μόνο 130000 km; πιο πιθανό να είναι 330000
Ένας μέσος όρος χιλιομέτρων ανά οδηγό τον χρόνο, είναι 10,000 περίπου...
Αγορά μεταχειρισμένου