-
Φυσικά και οι Alfa είναι ξεχωριστές οδηγικά, βασικά ό,τι καλύτερο στην κατηγορία τους. Ο Βασίλης θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα αυτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φυσικά και οι Alfa είναι ξεχωριστές οδηγικά, βασικά ό,τι καλύτερο στην κατηγορία τους. Ο Βασίλης θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα αυτό.Κάποτε ήταν...πλέον όχι (για εμένα). Η Alfetta π.χ. σε σχέση με την Ε21 ήταν διαστημική....έτη φωτός μπροστά σε οδική συμπεριφορά και δυναμικά χαρακτηριστικά. Πλέον δεν είναι και η διαφορά από τον αναταγωνισμό (εαν υπάρχει, για εμένα η 3αρα είναι σαφώς ανώτερη από Τζούλια δεν υπάρχει σύγκριση) είναι ελάχιστη έως και ανύπαρκτη. Απλά υπάρχει η νοσταλγία και ο ρομαντισμός και όσοι οδηγούν Άλφα έχουν αυτό το φίλτρο και κρίνουν. Είναι θέμα αυθυποβολής.
Ο Βασίλης το έχει αποθημένο και θολώνει την κρίση του.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
εαν υπάρχει, για εμένα η 3αρα είναι σαφώς ανώτερη από Τζούλια δεν υπάρχει σύγκριση) είναι ελάχιστη έως και ανύπαρκτη.Φάνη είσαι εντελώς κολλημένος με τις BMW. Κι εγώ έχω BMW, αλλά δεν κάνω έτσι. Η Giulia είναι πολύ ανώτερη οδηγικά :
Both cars offer different approaches with the same goal in mind: to be the best sport sedan. We appreciate the changes BMW made to the 3 Series to deliver a better ride and improve the dynamics over the last model, but the competition did its homework in the years BMW was looking the other way. The Giulia still keeps its promise of making drivers happy, as it transmits emotion while being a natural player.
With new players in the game, BMW must examine how and why the competition has surpassed its 3 Series in ways implausible a few years ago. To us, the Alf Romeo Giulia is simply a better driver's car. The Alfa is 'the best, most satisfying, most visceral sport sedan—even in this lower-rung version,' Reynolds said. 'It's the modern 3 Series.'
SECOND PLACE
BMW 3 SeriesFIRST PLACE
Alfa Romeo Giuliahttps://www.motortrend.com/cars/alfa-ro ... ison-test/
Βασικά η BMW πλέον είναι πίσω και από την Jag ως driver's car.
-
[youtube][/youtube]>Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φυσικά και οι Alfa είναι ξεχωριστές οδηγικά, βασικά ό,τι καλύτερο στην κατηγορία τους. Ο Βασίλης θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα αυτό.
Έχοντας οδηγήσει Τζούλια Βελοτσε κ Τζουλιέτα είμαι ήδη fan!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
εαν υπάρχει, για εμένα η 3αρα είναι σαφώς ανώτερη από Τζούλια δεν υπάρχει σύγκριση) είναι ελάχιστη έως και ανύπαρκτη.
Φάνη είσαι εντελώς κολλημένος με τις BMW. Κι εγώ έχω BMW, αλλά δεν κάνω έτσι. Η Giulia είναι πολύ ανώτερη οδηγικά :
Both cars offer different approaches with the same goal in mind: to be the best sport sedan. We appreciate the changes BMW made to the 3 Series to deliver a better ride and improve the dynamics over the last model, but the competition did its homework in the years BMW was looking the other way. The Giulia still keeps its promise of making drivers happy, as it transmits emotion while being a natural player.
With new players in the game, BMW must examine how and why the competition has surpassed its 3 Series in ways implausible a few years ago. To us, the Alf Romeo Giulia is simply a better driver's car. The Alfa is 'the best, most satisfying, most visceral sport sedan—even in this lower-rung version,' Reynolds said. 'It's the modern 3 Series.'
SECOND PLACE
BMW 3 SeriesFIRST PLACE
Alfa Romeo Giuliahttps://www.motortrend.com/cars/alfa-ro ... ison-test/
Βασικά η BMW πλέον είναι πίσω και από την Jag ως driver's car.
Άλεξ αυτό είναι για την τελευταία τριαρα;
-
Ναι Βασίλη, για την καινούρια 3άρα. Είναι καλογραμμένο άρθρο, όπως μας έχει συνηθίσει το Motortrend.
-
Τελικά topic starter πάρε Giulia.
-
Φαντάσου να ζητούσε ο άνθρωπος κάτι παραπάνω από yaris ή φιέστα, τί super cars θα συγκρίνουμε...[emoji38]
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ θα πήγαινα σε yaris hybrid..
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αλέξανδρε, δεν πιστεύω τις μπούρδες των πληρωμένων δημοσιογράφων! Η 3αρα ειναι κλάσεις ανώτερη σαν συνολικό αυτοκίνητο.
-
Εξάλλου ο Αλέξανδρος παραθέτει ένα τεστ που εξυπηρετεί την άποψή του. Έχω κι εγώ διαβάσει κάποια τεστ που βγάζουν το Α4 συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και τι με αυτό; Διαφορετικές απόψεις πάντα θα υπάρχουν...
Εκεί που όλοι όμως συμφωνούν είναι στην ανωτερότητα της Giulia σε σπορτιφ οδική συμπεριφορά. Απλώς δεν είναι μόνο αυτό το χαρακτηριστικό που διαμορφώνει την αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αλέξανδρε, δεν πιστεύω τις μπούρδες των πληρωμένων δημοσιογράφων! Η 3αρα ειναι κλάσεις ανώτερη σαν συνολικό αυτοκίνητο.Συνολικά σαν αυτοκίνητο κάποιος κρίνει με βάση το πως ιεραρχεί τα κριτήρια αγοράς-αξιολόγησης αυτοκινήτου. Δεν υπάρχει αντικειμενική κρίση.
Αν βάζεις πρώτα την οδική συμπεριφορά και τελευταίους τους χώρους στα μικρομεσαία το focus συνολικά βγαίνει συνολικά καλύτερο, αν βάζεις χώρους πρώτους και τελευταία την οδική συμπεριφορά σίγουρα θα βγει κάποιο άλλο.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αλέξανδρε, δεν πιστεύω τις μπούρδες των πληρωμένων δημοσιογράφων! Η 3αρα ειναι κλάσεις ανώτερη σαν συνολικό αυτοκίνητο.Αν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση, η Giulia είναι 10.000 λεύγες μπροστά. Για infotainment κλπ δεν ξέρω να σου απαντήσω, και το σημαντικότερο, δεν μου καίγεται καρφάκι.
Την 330i την πήρα επειδή ήταν οδηγοκεντρική. Το έχασε αυτό, η επόμενη επιλογή μου είναι η Giulia.
ΥΓ: Χωρίς να θέλω να το παίξω χεράς, μερικά παιδιά του φόρουμ που βγήκαν από αυτοκίνητα που οδηγούσα, παραπάτησαν λίγο... Άρα μάλλον κάτι ξέρω για το πως να πάω ένα ένα αυτοκίνητο σβέλτα...
-
Ναι αλλα εδω προκειται για φαν της bmw αρα δε μετραει η γνωμη σου αλεξανδρε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αλέξανδρε, δεν πιστεύω τις μπούρδες των πληρωμένων δημοσιογράφων! Η 3αρα ειναι κλάσεις ανώτερη σαν συνολικό αυτοκίνητο.
Αν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση, η Giulia είναι 10.000 λεύγες μπροστά. Για infotainment κλπ δεν ξέρω να σου απαντήσω, και το σημαντικότερο, δεν μου καίγεται καρφάκι.
Την 330i την πήρα επειδή ήταν οδηγοκεντρική. Το έχασε αυτό, η επόμενη επιλογή μου είναι η Giulia.
ΥΓ: Χωρίς να θέλω να το παίξω χεράς, μερικά παιδιά του φόρουμ που βγήκαν από αυτοκίνητα που οδηγούσα, παραπάτησαν λίγο... Άρα μάλλον κάτι ξέρω για το πως να πάω ένα ένα αυτοκίνητο σβέλτα...
Αξέχαστη θα μου μείνει η βόλτα με τον Αλέξανδρο μεσάνυχτα στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης με 180-200 με την Χ1 μου κ εκείνον οδηγό! Αν κ ομολογώ ότι σε σημεία φοβήθηκα (ενώ σαν οδηγός τα έχω κάνει και εγώ πολλάκις, σαν συνοδηγός νιώθεις αλλιώς!) πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ένας πάρα πολύ έμπειρος οδηγός με εξαιρετική επαφή με το αμάξι το οποίο οδήγησε σαν να το ήξερε απέξω και ανακατωτα κ με μεγάλη ασφάλεια!
Από τους λίγους ανθρώπους που θα εμπιστευόμουν να βρίσκονται στο τιμόνι σε ακραίες οδηγικές συνθήκες! -
cg, μετά τη τροπή που πήρε το ποστ, θα το επαναφέρω πάνω στις μαρκες που εθεσες αλλά θα προτείνω κάτι για το οποίο δε νομίζω οι Φανης/Realzus να έχουν κάτι να πουν, οπότε όλοι θα είμαστε χαρούμενοι.
Αντι για Γιαρις, δες το ζμπορ της Λεξους. Τογιοτα πάνω κάτω αλλά λένε στριβει καλά. Βγαίνει και σε υβριδικό οπότε μέσα στη πόλη θα κινήσαι οικονομικά. Δε ξερω ομως αν βγαινει σε έκδοση μπι-κολορε όπως και το Γιαρις που κοιτάς. Μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία επίσης.
Α, μιας και θα είσαι, ρώτα εκει γιατι κυκλοφορούν πιο πολλά Γιαρις από lc500hhhhh μιας και στρίβει πιο καλά από Γιαρις και ίσως και απο Μπεμβε, Αλφα μπορεί και από Μαζεράτι.
Αντι για Φιεστα, δες το gt40 αλλά δεν έχει και τόσο καλούς χώρους. Ομως και αυτό στριβει κάπως καλυτερα.
Για το gt40, το μόνο θεμα ειναι λίγο η εγγύση και η αξιοπιστία μιας και παιζουν καποια βιντεο με προβλήματα σε gt40. Ρωτα σε κανα αντιπρόσωπο αν έχει και αυτό 8 χρόνια σα το Φιεστα που κοιτάς.
οπότε καλορίζικο όποιο διαλέξεις και απλά, δες ποια αντιπροσωπεία θα σου παρει σε πιο καλή τιμή το 206.
-
Με το συμπάθιο κιόλας,αλλά αυτό το λέτε για καλό τώρα? Σε αυτόν τον δρόμο με 180-200?
-
Ο χρήστης cg έγραψε:
Είμαι ανάμεσα σε toyota yaris και ford fiesta και όπως καταλάβατε θα ήθελα γνώμες. Να σημειώσω επίσης ότι δεν ξαναπαίρνω Γαλλικό αυτοκίνητο ποτέ ξανά.Πάρε Giulia μπορεί να μην υπάρχει σχέση με yaris fiesta αλλα τουλάχιστον δεν είναι γαλλικό
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αλέξανδρε, δεν πιστεύω τις μπούρδες των πληρωμένων δημοσιογράφων! Η 3αρα ειναι κλάσεις ανώτερη σαν συνολικό αυτοκίνητο.
Αν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση, η Giulia είναι 10.000 λεύγες μπροστά. Για infotainment κλπ δεν ξέρω να σου απαντήσω, και το σημαντικότερο, δεν μου καίγεται καρφάκι.
Την 330i την πήρα επειδή ήταν οδηγοκεντρική. Το έχασε αυτό, η επόμενη επιλογή μου είναι η Giulia.
ΥΓ: Χωρίς να θέλω να το παίξω χεράς, μερικά παιδιά του φόρουμ που βγήκαν από αυτοκίνητα που οδηγούσα, παραπάτησαν λίγο... Άρα μάλλον κάτι ξέρω για το πως να πάω ένα ένα αυτοκίνητο σβέλτα...
Αξέχαστη θα μου μείνει η βόλτα με τον Αλέξανδρο μεσάνυχτα στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης με 180-200 με την Χ1 μου κ εκείνον οδηγό! Αν κ ομολογώ ότι σε σημεία φοβήθηκα (ενώ σαν οδηγός τα έχω κάνει και εγώ πολλάκις, σαν συνοδηγός νιώθεις αλλιώς!) πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ένας πάρα πολύ έμπειρος οδηγός με εξαιρετική επαφή με το αμάξι το οποίο οδήγησε σαν να το ήξερε απέξω και ανακατωτα κ με μεγάλη ασφάλεια!
Από τους λίγους ανθρώπους που θα εμπιστευόμουν να βρίσκονται στο τιμόνι σε ακραίες οδηγικές συνθήκες!Η εμπιστοσύνη σου με τίμησε!!!
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Με το συμπάθιο κιόλας,αλλά αυτό το λέτε για καλό τώρα? Σε αυτόν τον δρόμο με 180-200?Εντελώς άδειος ήταν.
yaris vs fiesta